Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
292.671 μηνύματα σε 11.953 θέματα από 6.163 Μέλη / Τελευταίο μέλος: zasada21
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 08:53:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 08:53:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από bouzx6r
    [Σήμερα στις 02:09]

    [Σήμερα στις 01:15]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 22:34]

    από samsone
    [Χθες στις 19:56]

    από modelist
    [Χθες στις 17:58]

    από bouzx6r
    [Χθες στις 16:42]

    από ΝΙΚΟΣ
    [Χθες στις 13:27]

    [Χθες στις 12:36]

    από dominicm
    [Χθες στις 12:11]

    από cptnassos
    [Δευτέρα, 19 Απρ 2021, 23:03:57]

    [Δευτέρα, 19 Απρ 2021, 11:35:39]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 19 Απρ 2021, 10:12:51]

    [Δευτέρα, 19 Απρ 2021, 09:05:41]

    [Δευτέρα, 19 Απρ 2021, 07:25:06]

    [Σάββατο, 17 Απρ 2021, 22:40:48]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6163
    Τελευταίο: zasada21
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 292671
    Σύνολο θεμάτων: 11953
    Online σήμερα: 46
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 32
    Συνολικά: 37
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Επίδραση των καιρικών συνθηκών στο βαθμό καθόδου  (Αναγνώστηκε 2676 φορές)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.474



    WWW
    « στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2014, 08:44:11 »

    με την δυνατότητα της καταγραφής που  έχει το άλτις μπορέσαμε και ρυθμίσαμε το ανεμόπτερο μας  μετά από βροχή !!!!


    επιβεβεωθήκαμε ότι οι ρυθμίσεις του κατασκευαστή είναι σωστές !!!


    * 5-10-2014.5.jpg (71.46 KB, 1118x552 - εμφανίστηκε 496 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

        (Κυνηγός Τroll)
          PZL104-106
    AERO-TOW GLIDERS
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2014, 09:26:51 »

    Λόγος Ολίθησης 0,32m/s σημαίνει ότι με "τσουλήθρα" από τα 180μ βγάζεις 10-λεπτο σε πλήρη έλλειψη θερμικής δραστηριότητας στην ατμόσφαιρα.
    Αρα δεν χρειάζεται να ψάχνεις για ανοδικά, αλλά απλώς να αποφεύγεις τα καθοδικά  Grin  Grin
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.550


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2014, 12:02:29 »

    η ατμόσφαιρα μετά από βροχή έχει μεγάλη πυκνότητα και δίνει πάντα καλύτερο βαθμό καθόδου
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 8 Οκτ 2014, 08:30:16 »

    η ατμόσφαιρα μετά από βροχή έχει μεγάλη πυκνότητα και δίνει πάντα καλύτερο βαθμό καθόδου

    Καλημέρα.

    Είναι λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά μιας και το αναφέρετε, μήπως μπορείτε να αναλυσετε λίγο περοσσότερο την άποψη αυτή κυρίως ως προς το πρώτο της σκέλος;

    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.550


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 8 Οκτ 2014, 10:35:10 »

    η ατμόσφαιρα μετά από βροχή έχει μεγάλη πυκνότητα και δίνει πάντα καλύτερο βαθμό καθόδου
    Καλημέρα.
    Είναι λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά μιας και το αναφέρετε, μήπως μπορείτε να αναλυσετε λίγο περοσσότερο την άποψη αυτή κυρίως ως προς το πρώτο της σκέλος;

    καλημέρα, αν έχω κάνει λάθος παρακαλώ διορθώστε με, και θα το δεχτώ.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 8 Οκτ 2014, 10:46:10 »

    η ατμόσφαιρα μετά από βροχή έχει μεγάλη πυκνότητα και δίνει πάντα καλύτερο βαθμό καθόδου
    Καλημέρα.
    Είναι λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά μιας και το αναφέρετε, μήπως μπορείτε να αναλυσετε λίγο περοσσότερο την άποψη αυτή κυρίως ως προς το πρώτο της σκέλος;

    καλημέρα, αν έχω κάνει λάθος παρακαλώ διορθώστε με, και θα το δεχτώ.

    Δεν ισχυρίζομαι ότι έχετε λάθος.
    Η παρατήρησή σας είναι πολύ ενδιαφέρουσα και με κέντρισε προκειμένου να την τεκμηριώσω.
    Το ερώτημά μου είναι αν όντως η ατμόσφαιρα μετά από βροχή είναι πυκνότερη, πόσο πυκνότερη είναι (ποσοστιαία εκτίμηση), και πώς αυτό τεκμηριώνεται.

    (Ισως μια επαφή με τον κ.Πικρό να μας έδινε την απάντηση, ή τουλάχιστον να μας έδειχνε το δρόμο)
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 8 Οκτ 2014, 11:40:24 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Πιστευω οτι μετα την βροχη πρεπει να εχουμε μικροτερη πυκνοτητα "αερα"διοτι...

    Η υγρασια μετα την βροχη ειναι συγκεντρωσεις υδρατμων (δηλαδη νερου) Η2Ο μοριακο βαρος=18 .
    Ο αερας σε μια απλουστευμενη παραδοχη αποτελειται κυριως απο οξυγονο Ο2 με μοριακο βαρος=32 και αζωτο Ν2 με μοριακο βαρος=28 Συνολο βαρους "μοριου αερα"=60
    Καθε μοριο νερου (υδρατμος) "εκτοπιζει" ενα μοριο "αερα"αρα εχουμε λιγοτερο  "βαρεια ατμοσφαιρα" αφου αντικαθισταται το 60 με 18.
    Δηλαδη μικροτερης πυκνοτητας αερα.

    Λιγο μπακαλικα ολα αυτα αλλα μαλλον επιβεβαιωνονται απο το γεγονος οτι τα κανονικα αεροπλανα χρειαζονται μεγαλυτερο μηκος απο/προσγειωσης στις υγρες και ιδιαιτερως θερμες ημερες καθως τοτε επιταχυνεται και η δημιουργια υδρατμων.

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 8 Οκτ 2014, 11:59:58 »

    Βασίλη συμφωνούμε σε δύο συμπεράσματα:
    1. Η αυξημένη υγρασία μικραίνει την πυκνότητα του αέρα (η εξήγησή σου είναι σωστή)
    2. Η μικρότερη πυκνότητα αέρα μειώνει και την Αντωση (Lift) και την Οπισθέλκουσα (Drag) (αλλάζει και τις συνθήκες λειτουργίας των κινητήρων εσωτερικής καύσης, αλλά δεν μας ενδιαφέρει στα ανεμόπτερα)

    Το ερώτημα τώρα είναι τί συμβαίνει με το Glide Ratio, που ουσιαστικά είναι αποτέλεσμα του λόγου L/D?
    Αυξάνεται ή μειώνεται και κατά πόσο?
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.474



    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 8 Οκτ 2014, 12:36:20 »

    προς τους συντονιστές :

    καλο είναι να γκίνη διαχωρισμός του θέματος σε "συζήτηση για  Glide Ratio σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες "

    η συζήτηση είναι εκτος θέματος
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

        (Κυνηγός Τroll)
          PZL104-106
    AERO-TOW GLIDERS
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.550


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 8 Οκτ 2014, 12:48:41 »

    Συγνώμη Γιώργο, θα φροντίσουμε να γίνει διαχωρισμός.

    Ομως για να μην υπάρχει κενό, θα παραθέσω την απάντησή μου εδώ, και ας πάει και αυτή μαζί με την υπόλοιπη συζήτηση αλλού.

    Κύριοι βιάστηκα και έκανα λάθος.
     
    Ο ξερός αέρας είναι πιο πυκνός από τον αέρα με υγρασία.

    Η απάντηση του Βασίλη, με καλύπτει ως προς την εξήγηση.

    Όμως δεν έχω κάνει λάθος, στο ότι μετά από βροχή, ή πολύ νωρίς το πρωϊ που υπάρχει πάχνη στο έδαφος, παρατηρούμε να έχουμε μικρότερο βαθμό καθόδου. Αυτό οφείλεται σε δύο λόγους.

    Τα σταγονίδια του νερού στο έδαφος, γίνονται υδρατμοί και ως ελαφρύτεροι του αέρα, κατ’ αρχή ανέρχονται, με πολύ μικρό βαθμό, που όμως μειώνει τον βαθμό καθόδου του ανεμόπτερου (δεν μιλάμε για τον λόγο κατολίσθησης).  

    Δεύτερον, αυτή η εξάτμιση, ρίχνει την θερμοκρασία, άρα κάνει τον αέρα κάπως πυκνότερο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    twinspark
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 172



    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 8 Οκτ 2014, 19:34:35 »

    Νομιζω ότι όλοι συμφωνούμε στην εμπειρική παρατήρηση ότι ο βαθμός καθόδου είναι καλυτερος όταν έχει το λεγόμενο "παχυ" καιρό και ας αποδείχτηκε θεωρητικά ότι ο αέρας έχει μικρότερη πυκνότητα.
    Πιθανον να πετάει και πιο αργά, η τουλάχιστον έτσι φαίνεται.
    Υπάρχει περίπτωση να πετάει "καλυτερα" γιατι ο αέρας βρίσκεται σε σχετική ηρεμία? Δηλαδή απουσια αναταραξεων εμεις δεν κάνουμε διορθώσεις και τελικά για αυτό πετάει καλύτερα?

    Όπως είπε ενας συναθλητης στον αγώνα της Γερμανίας οταν συζητάγαμε κάτι παρομοιο.......

    "Η πτήση ήταν τέλεια μέχρι που ο πιλοτος αποφάσισε να ακουμπήσει τα στικ"

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.550


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2014, 08:07:37 »

    Σίγουρα ισχύει και αυτό που είπε ο Νϊκος.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.073


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2014, 08:25:00 »

    Επίκαιρο - δια χειρός Κ. Πικρού

    Η βροχή
    Της βροχής
    Την βροχή
    Ω βροχή
    Οι βροχές
    Των βροχών
    Τις βροχές
    Ω βροχές..
    .........................
    Οι λεγόμενες βροχοπτώσεις.


    Καταγράφηκε

    Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: Νενικηθέμεθα μεν και δούλοι εσμέν, εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. "Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
    Και ο πατήρ εκέλευσε ταπεινώς πέτεσθαι και μη εγγίζεσθαι τω ηλίω, Άλλ’ ο νεανίας ουκ εμιμνήσκετο των του πατρός λόγων και εις θάλατταν έπεσεν.
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C  |  F3J - Thermal duration gliders  |  Θέμα: Επίδραση των καιρικών συνθηκών στο βαθμό καθόδου
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.03 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.