Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 14:11:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 14:11:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 35
    Στυλ εμφάνισης

    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: FPV configuration
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: FPV configuration  (Αναγνώστηκε 23951 φορές)
    salasgr
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 349


    fly something ... or take a nap...


    « Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 23 Αύγ 2014, 15:32:09 »

     Νίκο εγραψες ότι το low pass το έβαλες στην τηλεκατευθυνση

    Να ρωτήσω κάτι σε αυτό...  το low pass filter το έβαλες στην τ/κ η μεταξύ Vtx και κεραίας,  έχω την εντύπωση ότι τοποθετείται στο Vtx εκτός και μου διαφεύγει κάτι.
    Καταγράφηκε



    NIK THE GREEK
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    « Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 23 Αύγ 2014, 21:56:15 »

    Καλησπερα φιλε το εχω βαλει πριν την κεραια το vtx δεν ξερω ποιο ειναι...Στην φωτο πιο κατω ειναι το ασπρο φιλτρο και δεν μου εκανε πολυ δουλεια παλι εχω παρεμβολες στο βιντεο αλλα εχω παραγγειλει και εγω τον δεκτη με το saw φιλτρο και ειναι στον δρομο απο readymaderc και απ οτι βλεπω στα βιντεο του συγκεκριμενου προιοντος κανη τρελη δουλεια αλλα εν αναμονη παραλαβης και βλεπουμε...


    * flysky.JPG (46.13 KB, 281x500 - εμφανίστηκε 619 φορές.)
    Καταγράφηκε
    salasgr
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 349


    fly something ... or take a nap...


    « Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 23 Αύγ 2014, 22:14:55 »

    Vtx ειναι ο πομπος της εικονας (Vtx=Video transmitter)


    εχω την εντυπωση οτι τοποθετειται ετσι....


    Καταγράφηκε



    NIK THE GREEK
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    « Απάντηση #33 στις: Κυριακή, 24 Αύγ 2014, 01:18:56 »

    Tο βιντεο μου ειναι στα 1.2ghz λες να εκανα βλακεια  idiot2και να επρεπε να το βαλω στον vtx? Εγω το εβαλα στην τηλεκατευθυνση...Το φιλτρο το πηρα απο εδω
    http://www.readymaderc.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=11_189_229_231&products_id=549
    Καταγράφηκε
    salasgr
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 349


    fly something ... or take a nap...


    « Απάντηση #34 στις: Κυριακή, 24 Αύγ 2014, 02:31:18 »

    Δοκιμασε το οπως φαινεται στη φωτο και πες μας εντυπωσεις....

    Απλα εχε στο νου σου οτι μπορει να σου κοψει εμβελεια στο βιντεο..


    απο αυτο που ποσταρες μαλλον πετας με LRS συστημα ....οπως και να 'χει, για αλλαξε του θεση  buck2
    Καταγράφηκε



    aerobil
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 24 Αύγ 2014, 08:20:30 »

    Για καλύτερη συνεννόηση ας καθορίσουμε μία αποδεκτή ορολογία.
    AIR = Αεροπλάνο ή Ελικόπτερο
    GSTA = Σταθμός εδάφους
    CTx = Πομπός σημάτων ελέγχου
    CRx = Δέκτης σημάτων ελέγχου
    VTx = Πομπός σημάτων video
    VRx = Δέκτης σημάτων video

    Ο salasgr έχει

    GSTA CTx : 433 MHz
    GSTA CRx : 433MHz
    AIR VTx : 1.2 GHz
    AIR VRx : 1.2 GHz

    Είναι η σωστή επιλογή επειδή έχει τη μεγαλύτερη συχνότητα 1.2 GHz στο αεροπλάνο (για μικρότερη κεραία, όγκο δεδομένων) και τη χαμηλότερη συχνότητα 433MHz στο έδαφος (για μεγαλύτερη εμβέλεια).

    Οι υψηλές αρμονικές του GSTA CTx : 433 MHz είναι στα 1299 MHz όπου βρίσκεται η συχνότητα λήψης του AIR VRx : 1.2 GHz.
    Οι χαμηλές αρμονικές του AIR VTx : 1.2 GHz είναι στα 400 MHz όπου βρίσκεται η συχνότητα λήψης του GSTA CRx : 433MHz.
    Συνεπώς επειδή οι αρμονικές των πομπών συμπίπτουν με τη συχνότητα των δεκτών, απαιτούνται :
    Στον GSTA CTx : 433 MHz φίλτρο υψηλών συχνοτήτων HPF
    Στον AIR VTx : 1.2 GHz φίλτρο χαμηλών συχνοτήτων LPF
    Εάν και οι δέκτες είναι εφοδιασμένοι με SAW φίλτρα η απροβλημάτιστη επικοινωνία μπορεί να επηρεαστεί μόνο από αστοχίες υλικού ή την ουρά του δαίμονα  devil .
    Καταγράφηκε
    NIK THE GREEK
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 229


    « Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 24 Αύγ 2014, 14:13:00 »

    Για καλύτερη συνεννόηση ας καθορίσουμε μία αποδεκτή ορολογία.
    AIR = Αεροπλάνο ή Ελικόπτερο
    GSTA = Σταθμός εδάφους
    CTx = Πομπός σημάτων ελέγχου
    CRx = Δέκτης σημάτων ελέγχου
    VTx = Πομπός σημάτων video
    VRx = Δέκτης σημάτων video

    Ο salasgr έχει

    GSTA CTx : 433 MHz
    GSTA CRx : 433MHz
    AIR VTx : 1.2 GHz
    AIR VRx : 1.2 GHz

    Είναι η σωστή επιλογή επειδή έχει τη μεγαλύτερη συχνότητα 1.2 GHz στο αεροπλάνο (για μικρότερη κεραία, όγκο δεδομένων) και τη χαμηλότερη συχνότητα 433MHz στο έδαφος (για μεγαλύτερη εμβέλεια).

    Οι υψηλές αρμονικές του GSTA CTx : 433 MHz είναι στα 1299 MHz όπου βρίσκεται η συχνότητα λήψης του AIR VRx : 1.2 GHz.
    Οι χαμηλές αρμονικές του AIR VTx : 1.2 GHz είναι στα 400 MHz όπου βρίσκεται η συχνότητα λήψης του GSTA CRx : 433MHz.
    Συνεπώς επειδή οι αρμονικές των πομπών συμπίπτουν με τη συχνότητα των δεκτών, απαιτούνται :
    Στον GSTA CTx : 433 MHz φίλτρο υψηλών συχνοτήτων HPF
    Στον AIR VTx : 1.2 GHz φίλτρο χαμηλών συχνοτήτων LPF
    Εάν και οι δέκτες είναι εφοδιασμένοι με SAW φίλτρα η απροβλημάτιστη επικοινωνία μπορεί να επηρεαστεί μόνο από αστοχίες υλικού ή την ουρά του δαίμονα  devil .
    άρα σύμφωνα με τα λεγόμενα σου Βασίλη σωστά έπραξα που έβαλα το φίλτρο 433mhz στην τηλεκατευθυνση και έχω και φίλτρο στον πομπό του αεροπλάνου στα 1,2 και μου λείπει ο δέκτης με το saw φίλτρο για να ολοκληρωθεί το πακέτο
    Καταγράφηκε
    aerobil
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 8 Σεπ 2014, 21:10:18 »

    Θα αρχίσω την προσπάθεια Α) εκπαίδευσης στο foam Cessna 182 και Β) Τη σταδιακή απόκτηση εξοπλισμού για "αεροσκάφος" - "σταθμό εδάφους" ικανό για FPV και Γ) Εξοπλισμό FPV. Για το στάδιο Α), έχω ήδη τον εξοπλισμό. Για το στάδιο Β), σκέφτομαι την προμήθεια των :

    AIRCRAFT
    Bix3 Trainer/FPV EPO 1550mm (ARF)
    2725 Brushless Outrunner Motor 1600kv
    Master Airscrew Propeller 8x4R - Pusher Prop
    ESC 25A Brushless
    4 X Servo 9g / 1.5Kg / 0.1 sec
    Aircraft battery Lipo 2200 mAh 3S
    2.4Ghz Receiver 6Ch V2
    Cell Checker 2-8S with Low Voltage Alarm

    GROUND STATION
    Battery charger Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer
    DC Power Supply 105W 15V/7A Switching
    Lipoly Charge Bag 23 x 30cm
    Battery Lipo 4000 mAh 3s

    Θα ήθελα τη βοήθεια των εμπειρότερων μελών για πρόταση των πιο ενδεικνυόμενων λύσεων και πιο συμφερουσών τρόπων προμήθειάς τους.
    Αργότερα θα προσπαθήσω να κάνω το ίδιο κια για το στάδιο Γ).
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 9 Σεπ 2014, 07:44:33 από aerobil » Καταγράφηκε
    EliPatra
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3


    « Απάντηση #38 στις: Τρίτη, 9 Σεπ 2014, 02:24:22 »

    aerobill ..
    απο που εισαι?

    μαζι ξεκιναμε παραλληλους δρομους!!
    εχω στο κουτι του ακομα τα

    J3 Blue Airplane Model 955mm (PNF)
    Durafly™ SkyMule Twin FPV Sports Model EPO 1500mm
    TURNIGY MEGA 400W V2 Lithium Polymer Battery Charger
    καθότι άργησα να διαλέξω τηλεκατευθυνση.. η οποια ερχεται σήμερα εκτός απροοπτου θα ειναι η ολοκαινουρια DX6 Spektrum. Τα πραγματάκια θα παραμείνουν στο κουτι τους μεχρι να λιωσω στον εξομοιωτή πτησης και να τον σιχαθω τελειως. αν βρω και καμια παρεα εδω στην Πατρα ελπιζω να ξεκινήσω να πεταω αληθινά. τωρα το FPV μου φαίνεται μακρυά. για αρχή ας μάθουμε να πεταμε.. και για μετα υπάρχουν και αυτόματοι πιλότοι και κεραίες και UHF να παίξουμε!!
    ταυτοχρονα με ολα αυτα ξεκοκάλισμα forum και ερευνα. δεν χρειαζεται να ανακαλυψουμε τον τροχο, ας κρατησουμε δυναμεις για τα πιο δυσκολα.

    πχ. αυτος ο Ισπανος ειναι καλο παράδειγμα. http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1543631
    Καταγράφηκε
    aerobil
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 28


    « Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 9 Σεπ 2014, 15:54:03 »

    Η αίσθηση που έχω είναι ότι μπορώ να πετάξω πολύ πιο εύκολα ένα FPV από ότι ένα R/C σκάφος. Αυτή η αίσθηση επιτάθηκε και στον εξομοιωτή πτήσης. Το μόνο που με κρατάει ακόμα είναι η μεγαλύτερη πολυπλοκότητα του FPV που απαιτεί μία βήμα προς βήμα προσέγγιση και το τι θα γίνει σε περίπτωση που χάσω το Video, αλλά διατηρώ ακόμα τον έλεγχο μέσω τηλεκατεύθυνσης.
    Καταγράφηκε
    salasgr
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 349


    fly something ... or take a nap...


    « Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 9 Σεπ 2014, 16:15:38 »

    τι θα γίνει σε περίπτωση που χάσω το Video, αλλά διατηρώ ακόμα τον έλεγχο μέσω τηλεκατεύθυνσης.

    Για αυτο τον λογο υπαρχουν οι αυτοματοι πιλοτοι (autopilots+ OSD) οπως Myflydream, DragonOSD,Cyclops, RVOSD κ.α που σε περιπτωσει που χασεις εντελως
    το σημα βιντεο πατωντας ενα κουμπακι στην τ/κ σου να στο φερει στο σημειο που βρισκεσαι εντελως αυτοματα ή σε καποια αποσταση ωστε να ανακτησεις
    εκ νεου το σημα! 
    Καταγράφηκε



    sgrouts
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 24


    I love FPV wings


    « Απάντηση #41 στις: Δευτέρα, 15 Σεπ 2014, 11:50:34 »

    Η αίσθηση που έχω είναι ότι μπορώ να πετάξω πολύ πιο εύκολα ένα FPV από ότι ένα R/C σκάφος. Αυτή η αίσθηση επιτάθηκε και στον εξομοιωτή πτήσης. Το μόνο που με κρατάει ακόμα είναι η μεγαλύτερη πολυπλοκότητα του FPV που απαιτεί μία βήμα προς βήμα προσέγγιση και το τι θα γίνει σε περίπτωση που χάσω το Video, αλλά διατηρώ ακόμα τον έλεγχο μέσω τηλεκατεύθυνσης.
    Όντως, πρέπει να προχωρήσεις βήμα- βήμα στο FPV.
    Όσον αφορά το video link loss scenario, που σε ανησυχεί,
    να ξέρεις ότι (αν αποκλείσουμε την περίπτωση βλάβης) το σήμα βίντεο δεν χάνεται απότομα.
    Θα έχεις αρκετά σημάδια ότι "ξεμένεις" από σήμα, ώστε να προλάβεις να γυρίσεις.
    Ακόμα και με directional high gain κεραίες στο δέκτη, προλαβαίνεις να γυρίσεις εντός κώνου απολαβής.
    Βέβαια όλα χρειάζονται μελέτη και ώρες (στον αέρα).  Πολλές ώρες.

    SGrouts

    YouTube Channel "SGrouts"
    RCGroups FPV HammerHead build thread:
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1843300&page=1
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 15 Σεπ 2014, 12:09:05 από sgrouts » Καταγράφηκε
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Πέμπτη, 11 Δεκ 2014, 01:44:50 »

    Καλησπέρα.
    Σιγα σιγά μαζεύω εξοπλισμό για fpv αεροπλάνο.
    Θέλω να ρωτήσω τους παλιούς ποιο autipilot controller θα μου προτείνατε

    Γνωρίζω οτι οι apm ardupilot είναι πολύ κάλοι αλλά εχω μπερδευτεί λίγο
    Bλεπω οτι υπάρχει ο 2,6 ο Pixhawk, Px4 κλώνοι κ.λπ

    Απο την άλλη
    Εχει ο Κινέζος έναν που μου έχει γυαλίσει, τον arkbird που είναι κομπλε με gps /osd Current sensor όλα σε ενα πακέτο..
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__31162__Arkbird_Autopilot_System_w_OSD_V3_1020_GPS_Altitude_Hold_Auto_Level_.html

    και oι cyclops επίσης...?

    τι λέτε εσείς?
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    sgrouts
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 24


    I love FPV wings


    « Απάντηση #43 στις: Πέμπτη, 11 Δεκ 2014, 06:49:17 »

    Αν θες να διαβάσεις και να ασχοληθείς σε βάθος, παίρνεις τον APM από το RCTimer.
    Αν θες απλά να το αγοράσεις και να αρχίσεις να πετάς, τότε:

    1. RVOSD ή

    2. EagleTree Vector ή

    3. Ruby ή

    4. FY41AP

    SGrouts
    Καταγράφηκε
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #44 στις: Πέμπτη, 11 Δεκ 2014, 07:50:32 »

     Thumbs up
    Σε Ευχαριστώ !
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: FPV configuration
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.