Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.861 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 07:16:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 07:16:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

[Σήμερα στις 00:23]

[Χθες στις 22:39]

[Χθες στις 22:35]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

[Χθες στις 22:08]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 10:31:26]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285861
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 41
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 20
Συνολικά: 23
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: FS8 CO-PILOT Anti-crash system « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: FS8 CO-PILOT Anti-crash system  (Αναγνώστηκε 27351 φορές)
   
Black hawk
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2007, 00:09:18 »

Kirie Kwstopoule voithia pos mporo na metanomaso to arxeio otan to onoma yparxei eidi? idiot2
Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2007, 00:41:56 »

Κάνεις ένα αντίγραφο και αλλάζεις το όνομα του αρχείου στο PC σου, π.χ. βάλε κάποιο νούμερο μετά. Θα δεχτεί το αντίγραφο αυτό αν δεν υπάρχει αρχείο με το ίδιο όνομα.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2007, 00:57:03 »

Αν καί λοιπά χαραχτηριστικά δέν γνωρίζω, πάντως είναι ωραίο κομάτι φίλε vasil.sweden. Ελπίζω νά βρείς άκρη μέ τόν πιλότο. Thumbs up
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Black hawk
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2007, 13:41:34 »

Sevxaristo file Vtr,eimai vlepeis se piramatiko stadio me tis foto otan tha eimai etoimos exo kiales na deikso.Evxaristo episis gia tin voithia olon se avto to thema!
Καταγράφηκε
Σωτήρης Μπούτσης
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 16


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 19 Νοέ 2007, 17:56:54 »

Είχα χρησιμοποιήσει την πιο απλή έκδοση για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Με βοήθησε λίγο ενώ μάθαινα backward upright πτήση όταν κάποιες φορές μπερδευόμουνα επανέφερε το ελικόπτερο σε hover αλλά επειδή είχα την φθηνή έκδοση το επανέφερε μόνο από upright θέση, από invert δεν μπορούσε.

Το FS8 υποστηρίζει και ψηφιακά σέρβο και CCPM και δέχεται και κάθετο σένσορα για ανάκτηση του ελέγχου και ενώ το ελικόπτερο είναι invert.

Αν το θέλεις για αεροφωτογραφήσεις δεν το θεωρώ ιδανικό γιατί εμένα σχεδόν πάντα είχε drift και αυτό γιατί χρησιμοποιεί την διαφορά στην υπέρυθρη ακτινοβολία μεταξύ γης και ορίζοντα και όχι κάποιο γυροσκόπιο. Και το πιο φθηνό και το FS8 χρησιμοποιούνε την ίδια τεχνολογία. Για scale εφαρμογές και αεροφωτογραφήσεις ξέρω ότι το καλύτερο είναι το helicommand το οποίο έχει 4 γυροσκόπια και στην κυριολεξία κλειδώνει το ελικόπτερο αλλά έχει και το αντίστοιχο κόστος.

Αν τώρα το θέλεις απλά σαν βοήθημα για να μάθεις να πετάς κατά την γνώμη μου δεν αξίζει. Αν είσαι στο στάδιο που μαθαίνεις hover όπως πολύ σωστά είπε ο vtr το ελικόπτερο πρέπει να μάθουμε να το πετάμε και όχι να μας πετάει αυτό αν από την άλλη ξέρεις ήδη και απλά θέλεις να μάθεις κάποιες φιγούρες με την ασφάλεια του co-pilot (αυτό που έκανα εγώ) πιστεύω ότι είναι πολύ λίγες οι φιγούρες στις οποίες μπορεί να βοηθήσει και σύντομα θα το θεωρείς περιττό.
Καταγράφηκε
Black hawk
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 19 Νοέ 2007, 21:52:41 »

Αγαπητέ Σωτήρη.Δεν είμαι καινούργιος στα ελικόπτερα αλλα το ενδιαφέρον μου αντί τι στιγμή είναι τα scale.Δεν ξέρω αν έχεις δοκιμάσει να πετάξεις scale με 3-4 η και 5 λεπίδες στο στροφείο.Εκεί τα πράγματα είναι λίγο πιο δύσκολα η υπάρχει περισσότερο στρές συν το κόστος,τέτοια μοντέλα δεν "ταγοραζει" κανεις κάθε μέρα.Έτσι λοιπόν προσπαθώ να μειώσω το τειχών λάθος από μια μανούβρα η κάτι τέτοιο.Φυσικά όπως είπες ίσος κοιτάζω να τι βγάλω φτηνά.Θα ήθελα πάντως "εγχαριστος" να μου στείλεις κάποιες "διενθινσεις" όπως το ("ηελικομμαντ")που αναφέρεις η οποια "διενθινσι" έχεις με παρόμοια τέτοια γυροσκόπια."εγχαριστο" 


Agapite Swtiri.Den eimai kainourgios sta elikoptera ala to endiaferon mou avti ti stigmi einai ta scale.Den ksero an exeis dokeimasei na petakseis scale me 3-4 i kai 5 lepides sto strofeio.Ekei ta pragmata einai ligo pio diskola i iparxei perisotero stres sin to kostos,tetoia modela den tagorazei kaneis kathe mera.Etsi loipon prospatho na meioso to teixon lathos apo mia manouvra i kati tetoio.Fisika opos eipes isos koitazo na ti vgalo ftina.Tha ithela pantos evxaristos na mou steilis kapoies dievthinseis opos to (helicommant)pou anafereis i opoia dievthinsi exeis me paromia tetoia gyroskopia.Evxaristo 
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2009, 20:54:03 από vtr » Καταγράφηκε
Σωτήρης Μπούτσης
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 16


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 19 Νοέ 2007, 23:46:34 »

Ναι έχω πετάξει scale με 4 blades και ξέρω τι εννοείς. Εδώ ένα Vario trainer ενός φίλου που έφτιαξα και όταν το πέταξα για πρώτη φορά ξέχασα όλα όσα ήξερα.

Προχθές ένας φίλος έφερε ένα καταπληκτικό Eurocopter με 4 blades, fenestron ουρά και όλα τα παρεμφερή στο οποίο είχε εγκαταστήσει το helicommand και μάλιστα την έκδοση pro (κόστος γύρω στις 3000 Ευρο). Παρόλο που μου ζητήθηκε να το πετάξω δεν το έκανα γιατί το ελικόπτερο δεν είχε ξαναπετάξει (μόλις το είχε τελειώσει) και εφόσον δεν είχα συμετάσχει στην κατασκευή δεν ήξερα πως είναι κατασκευασμένο συν το ότι είχε δέκτη FM και τα servo τρελαίνονταν μόλις η Zhenoa έπαιρνε μπροστά δεν ήθελα να πάρω τέτοια ευθύνη.

Τελικά δεν τόλμησε κανείς να το σηκώσει οπότε δεν είδα το helicommand σε δράση πάντως από όσα έχω διαβάσει στα ξένα forums είναι το πιο καλό σύστημα. Δεν το έχω ψάξει σε βάθος όμως καθώς δεν είμαι fan της scale πτήσης. Το επίσημο site είναι το www.helicommand.com. Πολλές πληροφορίες μπορείς επίσης να βρείς στο http://www.runryder.com/helicopter/f25p1/ που είναι το section για τις αεροφωτογραφήσεις όπως επίσης και στο section για τα scale μοντέλα στο http://www.runryder.com/helicopter/f43p1/.

Ελπίζω αυτά να βοηθήσουν

Το άλλο Σαββατοκύριακο που θα ξαναδώ αυτό το παιδί που το έχει θα μάθω πιο πολλές πληροφορίες.
Καταγράφηκε
Black hawk
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 22 Νοέ 2007, 21:02:22 »

Endiaferouses oi selides sou file Swtiri,sou vazo kai go mia selida me extrem scale helis evxomai na ti doun arketoi elicopteristes.http://www.scale-heli.at/ Xeraitismous
Καταγράφηκε
Sotos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 116


3D only..


Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 11 Δεκ 2007, 20:31:14 »

πως αντιδρουν δηλαδη τα flybarless ελικοπτερα??ντριφταρουν?ουτε που τα εχω δει να πετανε ποτε..
Καταγράφηκε

Black hawk
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 91


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 16 Δεκ 2007, 22:52:22 »

Agapite Sotos!!!katarxin giasu.Distixos ta Ellinika mou den einai kai toso proxorimena eidika me teties lekseis typou,(Ntriftaroun).Eyxomai na sou apantisei kapoios alos pou katalave ti enoeis.Xairetismous. Tongue buck2
Καταγράφηκε
bazexa
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 35



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 3 Φεβ 2008, 15:49:22 »

Και να ρωτήσω κατι?

πέραν της συζήτησης αν χρειάζεται 'η οχι ενα stabilization system.

ΑΝ κάποιος θέλει να βάλει, ποια απο τα 2 συστήματα είναι καλύτερα και ποιο αξιόπιστο.

1: FS8 Co-Pilot
2: Helicommand  3A ή 3D

Και αν η διαφορά τους σε euro, αξίζει αυτό το κατι παραπάνω. Το co-pilot exei περίπου 200ευρο  ενω το Helicommand στα 330.

Ευχαριστώ....
Καταγράφηκε
bazexa
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 35



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 5 Φεβ 2008, 00:34:29 »

Και να ρωτήσω κατι?

πέραν της συζήτησης αν χρειάζεται 'η οχι ενα stabilization system.

ΑΝ κάποιος θέλει να βάλει, ποια απο τα 2 συστήματα είναι καλύτερα και ποιο αξιόπιστο.

1: FS8 Co-Pilot
2: Helicommand  3A ή 3D

Και αν η διαφορά τους σε euro, αξίζει αυτό το κατι παραπάνω. Το co-pilot exei περίπου 200ευρο  ενω το Helicommand στα 330.

Ευχαριστώ....

Κανείς δεν ξέρει να βοηθήσει??
Καταγράφηκε
Dimitris76
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 97


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 18 Απρ 2008, 02:06:50 »

Και τα δυο συστηματα, το CDP4 και FS8 της FMA , κανουν αρκετα καλα την δουλεια τους η οποια ειναι το attitude correction, δηλαδη επαναφερουν το ελικοπτερο σε οριζοντια θεση ως προς τον οριζοντα. Σε καμμια περιπτωση το ελικοπτερο δεν πεταει μονο του, αφου και driftαρη δεξια/αριστερα, μπρος/πισω αναλογα με τον αερα και την ορμη του και ο πιλοτος μπορει ανα πασα στιγμη να επεμβει και να κανει διορθωσεις. Επισης το gain του συστηματος ρυθμιζεται και εν πτηση, οπωτε ο αρχαριος μπορει να το μειωνει σταδιακα οσο οι επιδοσεις του βελτιωνονται, ενω ο προχωρημενος μπορει να το ενεργοποιει με ενα διακοπτη σε περιπτωση αναγκης αν δει οτι το "χανει".
Εχουν βεβαια τους περιορισμους τους αφου και τα δυο χρησιμοποιουν την διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ ουρανου και γης και αυτο σημαινει οτι χρειαζονται σχετικα καθαρο και ομαλο οριζοντα για ιδανικη λειτουργεια.

Το Helicommand βασιζεται σε 3 (οχι 4!) γυροσκοπια και συνεπως δεν απαιτει "καθαρο" οριζοντα ουτε επιρεαζεται απο ομιχλη, συννεφα, μαζες νερου, χιονι και θερμακρασια. Επισης εχει και ενα mode το οποιο κραταει σταθερη θεση εν σχεση με το εδαφος. Για αυτο το σκοπο χρησιμοποιει μια καμερα που βλεπει το εδαφος και με image recognition κραταει το ελικοπτερο ακινητο προς το εδαφος (δεν ντριφταρει...). Εδω ναι το ελικοπτερο σχεδον πεταει απο μονο του αν εξαιρεσουμε το γκαζι...  Αυτο το mode δουλευει μεχρι τα 5-6 μετρα πρακτικα στις χομπιστικες εκδοσεις 3Α, 3D και 3Rigid και μετα γυρναει αυτοματα σε attitude hold mode (αυτο μονο που κανει το FMA δηλαδη - να μην γερνει το ελικοπτερο).

Σχετικα με τα FMA το CPD4 θεωρειται καλυτερο γιατι ο ενσωματωμενος FM δεκτης FS8 ειναι κατα γενικη ομολογια της πλακας, εχει μικρη ευαισθησια και δινει ενα καρο glitches... Το CPD4 βεβαια μονο του δεν υποστηριζει CCPM (ή spoilerons και flaperons για τα αεροπλανα) αλλα αυτο διορθωνεται πολυ πιο ωραια και κομψα με ενα CCPM mixer oπως το Cyclock της CSM (ή ενα V-tail mixer αντιστοιχα για τα αεροπλανα) και κρατας και τον ακριβο και αξιοπιστο δεκτη σου...

Σχετικα με τα Helicommand το 3Α ειναι η βασικη εκδοση, το 3D κανει οτι το 3Α συν inverted flight και το Rigid οτι το 3D συν υποστηριζει και flybarless στροφεια. Το Proffi κραταει το ελικοπτερο ακινητο σε σχεση με το εδαφος σε πανω απο 6 μετρα υψος και κραταει και σταθερο υψομετρο. ΝΑΙ αν δωσεις 3000 ευρω ΠΕΤΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΕΝΤΕΛΩΣ!

Τελος να προσθεσω οτι στα Helicommand και το gain και το stabilization mode ρυθμιζονται κατα βουληση απο μακρυα, ενω γλυτωνεις και το εξωτερικο γυροσκοπιο (το τριτο γυροσκοπιο ειναι ακριβως αυτο - ενα heading hold gyro στο yaw axis).

Φιλικα,
Δημητρης
Καταγράφηκε
bazexa
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 35



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 18 Απρ 2008, 11:34:31 »

Αψογος   Thumbs up

Η καλύτερη "αναφορά" που βρηκα στο net...
Καταγράφηκε
Dimitris76
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 97


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 18 Απρ 2008, 13:03:05 »

Πάντως εγώ προσεχώς παραγγέλνω το "ηελικομμανδ" 3D. Αυτό σε συνδυασμό με το Revlock 30 της CSM και το "δραγονοσδ" κάνει το Bergen Intrepid ΕΜΠ μια πολύ σταθερή πλατφόρμα για Aerial Photography and Video η οποια γυρνάει και αυτόματα πίσω σε 'μένα σε περίπτωση απώλειας σήματος!

Δημήτρης


Pantws egw prosexws paraggelnw to Helicommand 3D. Ayto se syndiasmo me to Revlock 30 ths CSM kai to DragonOSD kanei to Bergen Intrepid EB mia poly statherh platforma gia Aerial Photography and Video h opoia gyrnaei kai aytomata pisw se 'mena se periptwsh apoleias shmatos!

Dimitris

PS Sorry gia ta greenglish alla sth douleia den exw greek fonts... :-(   DS

« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2009, 20:55:19 από vtr » Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: FS8 CO-PILOT Anti-crash system « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.184 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.