Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.202 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 14:44:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 14:44:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:18]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304202
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 29
    Συνολικά: 30
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Great Planes escapade 61 20cc βενζινη τι servo?  (Αναγνώστηκε 5144 φορές)
    fotis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 108



    « στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 10:08:57 »

    Καλημερα σε ολους
    Φτιαχνω ενα Great Planes Escapade 61 με DLE 20CC.
    Τα servo που θα βαλω πρεπει να ειναι με μεταλλικα γραναζια?
    Το αεροπλανο ειναι αυτο και ειναι το πρωτο μου σε βενζινη

    http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma1201.html
    Καταγράφηκε
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 16:35:53 »

    Καλο ειναι να βαλεις με μεταλικα αλλα οχι απαρετιτο, σε διναμη προτιμησε 5-6 κιλα.
    Οταν το τελιοσεις τσεκαρε τι αμπερ τραβανε τα σερβο, για να βαλεις το καταλιλο μπεκ.
    Επισεις θα βαλεις ξεχοριστο μπεκ για την ηλεκτρονικη και για τον δεκτι, και γενικα τσεκαρε της ιδιετεροτιτες της βενζινης σε σχεση με το νιτρο.
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    fotis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 108



    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 16:50:57 »

    Φιλε Flaperon35 Καταρχας ευχαριστω για την απαντηση.

    Η Ηλεκτρονικη θα δουλεψει με nimh eneloope 4.8v.
    Δεκτης θα λειτουργησει με 6.6v life οποτε και αυτο χωρις bec.
    Το αεροπλανο εχει servo futaba s3004.... πριν ξεκινησω τη μετατροπη σε βενζινη το πεταγα με 91 τετραχρονο.
    Πιστευεις θα ειμαι καλλυμενος με αυτα τα σερβο ?(εννοω απο κραδασμους)
    Και σε ξενα forum αλλοι λενε οπωσδηποτε μεταλλικα γραναζια αλλοι οχι.
    Οπως καταλαβαινεις δεν ξερω τι ειναι σωστο και τι οχι
    Καταγράφηκε
    ergastirio
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 240


    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 17:37:38 »

    Φιλε fotis εγω πεταω το ΤΑΧΙ2400 της Graupner με JR 5077c πεντακιλα  με πλαστικα γραναζια και δεν αντημετοπιζω κανενα προβλημα παρολο που ειναι μεγαλο αεροπλανο και με 26cc κηνητηρα το εχω εδω και πεντε χρονια και ειναι αψογο.
    Τωρα αν θελεις να κανεις ακροβατικα Extrim τοτε θα σου ελεγα να βαλεις μεταλικα servo στην ουρα elevetor rudder.
    φιλικα Γιωργος.
    Καταγράφηκε
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 17:50:01 »

    Με σιγουρια κανεις δεν θα σου απαντιση. Εγω παντος αν ηταν δικομου δεν θα του τα αλλαζα. Μπορεις ομος αφου βαλεις τον κινιτηρα να δεις που σου βγαζει κραδασμο και αν δεις πως τα πιδαλια χορεβουν τοτε να μπεις στην διαδικασια να τα αλαξεις με αλλα που θα ειναι μεταλικα. Παντος δεν εχω δει ποτε σερβο να κουρεβει γραναζει πανο στην πτιση, τα κουρεματα σινηθος γινοντε απο πτωσης πολυ βαριες προσγιοσεις απο χτιπιματα στην μεταφορα κ.τ.λ. στην πτιση πιστεβω πως αν ενα σερβο ζοριζετε πολυ τοτε θα καει πρην κουρεψει τα γραναζια του.
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    mikmerll
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 94


    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 18:11:27 »

    Είσαι οριακά με Futaba s3004 σέρβο, ειδικά για τα elevators.

    Πιθανός αν άπλα σηκώνεις το μοντέλο, κάνης μερικούς γύρους και κατεβαίνεις τότε ίσιος τα σέρβο που έχεις να επαρκούν.
    Έχω ένα REVOLVER με μια ΖΕΝΟΑΗ 20cc, έβαλα δυο 4 - 4,8kg mini σέρβο πίσω στην ουρά (ένα σε κάθε elevator) . Και για το CG (o ΖΕΝΟΑΗ είναι θρεφτάρι)

    Καλό είναι το σέρβο να έχουν μεταλλικά γρανάζια, η βενζίνο κινητήρες έχουν κραδασμούς πιο εντόνους άπω τους glow. 

    mike


    * Revolver 70.jpg (102.11 KB, 547x410 - εμφανίστηκε 379 φορές.)
    Καταγράφηκε
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 18:25:58 »

    Τα 3004 εχουν 4,1 κιλα στα 6volt στα 6,6 που τα δουλευει ο φιλος, λογικα θα φτανουν κοντα στα 4,5 κιλα, οπου ειναι μια χαρα για απλη σπορ πτιση, ενα + ειναι πως εχουν πανο κατο ρουλεμαν και αυτο ειναι πολυ θετικο.
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    fotis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 108



    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 18:42:56 »

    Σας ευχαριστω πολυ ολους αλλα παλι μπερδευτηκα Cheesy
    Εχω servo και με μεταλλικα γραναζια που ειναι και υψηλοροπα τα S 3305 αλλα δεν πολυθελω να τα χρησιμοποιησω γιατι εχουν αποκτησει τζογο
    Καταγράφηκε
    fotis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 108



    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 18:50:04 »

    Θα ξεκινησω με τα 3004 και βλεπουμε!!!!
    Καταγράφηκε
    Wind
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 186



    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 21:20:07 »

    Όχι φιλε μου...  μη   βαλεις τα 3004 ,   απλα  δεν  κανουν...  προτιμοτερο  τα 3305 που  εχουν  μεταλλικα  (και  ας  εχουν λιγο τζογο )   μετα  τις πρωτες  πτησεις  και  αν  όλα  πανε  καλα  τα  αλλαζεις.  Όπως  ειπε  και  ο  mikmerII   οι  βενζίνες  εχουν  πολύ  περισσοτερους  κραδασμούς....    Εκει  στα 8-10 kg servo εισαι  ΟΚ.

    ΥΓ  ασχετο  και  ελπιζω χωρις  παρεξηγηση  ,  flaperon35  κανε  κατι  με  την ορθογραφια....  είναι  χειροτερο  από greeklish
    Καταγράφηκε

    Αυτοι που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα εκνευριζουν εμας που τα ξερουμε !
    ( αχ και να ημουν mod αχ..)
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 22:08:20 »

    φιλε μου wind καλύτερα να είμαι ανορθόγραφος και να γράφω σωστά πράγματα, παρα να γράφω με ορθογραφία και να γράφω μπούρδες.

    τώρα στο θέμα μας προτον ένα μοντέλο σπορ 60αρη για σπορ χρήση, δεν χρειάζεται πάνω από 5 κιλά σέρβο
    πετάει άνετα και με 3κιλα.
    δεύτερον όταν ένα σέρβο έχει τζογους, τραβάει πολύ μεγαλύτερο ζόρι από ρεύματα, ακόμα και χωρίς κραδασμός από τον κινητήρα. με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να καεί.
    τρίτον τα πλαστικά γρανάζια δεν κουρεύονται ούτε σπάνε από κραδασμούς. για φαντάσου τι κραδασμούς και ζόρια τραβάνε τα περισσότερα σέρβο ουράς ελικοπτερου και ναι δεν σπάνε δεν κουρεύονται, απλά καίγονται.

    φιλικά πάντα.....    Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 21 Μάρ 2014, 07:39:21 »

    Στο εγχειρηδιο χρησης η Exreme Flight γραφει: ''do not skimp on servos'' (μην τσιγκουνευεστε στα σερβο - σε ελευθερη μεταφραση).
    Κατι παραπανω ξερει!
    Καταγράφηκε
    fotis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 108



    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 21 Μάρ 2014, 09:30:02 »

    Στο εγχειρηδιο χρησης η Exreme Flight γραφει: ''do not skimp on servos'' (μην τσιγκουνευεστε στα σερβο - σε ελευθερη μεταφραση).
    Κατι παραπανω ξερει!
    Συμφωνω απλα εχει πεσει αφραγκια Undecided
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 22 Μάρ 2014, 00:12:56 »

    Στο elevator βάλε κάποιο σέρβο με  μεταλλικά γρανάζια.
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Great Planes escapade 61 20cc βενζινη τι servo?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.