Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.796 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.944 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 17:59:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 17:59:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από JohnG57
[Σήμερα στις 17:27]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 15:21]

[Σήμερα στις 13:32]

[Σήμερα στις 13:20]

[Σήμερα στις 11:24]

[Σήμερα στις 10:31]

από kondorgr
[Σήμερα στις 09:58]

[Σήμερα στις 00:50]

από SOP
[Χθες στις 19:52]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 12:16]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5944
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285796
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 56
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 19
Συνολικά: 36
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: παρεμβολες και προβληματα « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: παρεμβολες και προβληματα  (Αναγνώστηκε 2379 φορές)
   
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2014, 12:59:47 »

Γεια σας φιλοι μου, ξεκιναω αυτο το ποστ με σκοπο να καταγραψουμε παρεμβολες και προβληματα που εχουμε σηναντηση σε αυστηρα προσοπικο επιπεδο (οχι ειδα ακουσα κ.τ.λ.) να περιγραφουμε πομπο δεκτι μοντελο χορο και γενηκα ωσο πιο πολες πλιροφοριες μπορουμε. Ξεκηναω λυπον προτος

Foutaba 6καναλη (δεν θημαμε τον τιπο) το 1997 με fm στην παχη με εκπεδευτικο σαρανταρι πολες μικρες παρεμβολες χορης κοσμο.

Hitec eclipse 6καναλη fm το 97-98 με δεκτι futaba σε extra 300 στην παχη μια και καλη χορης κοσμο.
(Με δεκτι hitec ποτε)

 Spektrum dx6 με orange τον μικρο στο σεφ σε funjet μια χορης πτωση και με λιγο κοσμο.

Turnigy 9x V1με τον στανταρ της δεκτι στον ασπροπιργο σε σπορ θερμικο 40αρι χορης κοσμο, μια και καλη!
στο σεφ με μικρο ανεμοπτερο τρης χορης πτοση.

Futaba 12fg με 14αρι δεκτι σε trex700n στο ελληνικο μια και καλη.

Futaba αλλος 14αρις σε raptor 90n στον παγκο χορης λογο αρχισε τα τρελα του, ευτιχος γλιτοσα το χελι.

Αυτες ειναι οι εμπιριες μου με ζιμιες και παρεμβολες
Και να πω πως σε ολλα τα αλλα που εχω πεταξει δεν ειχα ποτε προβλημα.

 περημενω και της δικεσας εμπιριες.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 19 Μάρ 2014, 15:38:18 από flaperon35 » Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
kdrak
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 252


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2014, 13:12:59 »

DX6i με AR7200BX στις Αλυκές χωρίς καθόλου κόσμο. Καμία παρεμβολή αλλά χάλασε το elevator της κατεύθυνσης και βούτηξε το heli με την μούρη κάτω
Καταγράφηκε
fotis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 104



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2014, 15:47:10 »

2001-2002 Futaba 9c στο 90(Θηβα) δεκτης 6καναλος FM σε εκπαιδευτικο 40αρι ειχε μικροπαρεμβολες...αλλαγη δεκτη με PCM και τελος οι παρεμβολες.
2011 Futaba 9c Ασπροπυργος δεκτης 6καναλος PCM σε 46αρι ακροβατικο μολις του ειχα αλλαξει κινητηρα απο 2χρονο σε 4χρονο..τελευταια στροφη για προσγειωση και ξαφνικα καμια επαφη με την τηλεκατευθυνση...το αεροπλανο βουτια και μπαμ μεχρι και ο κινητηρας εσπασε.....αιτια? απλα αγνωστο.....Ευτυχως ηταν πολυ νωρις το πρωι και υπηρχε ενας ακομα που πεταγε
Καταγράφηκε

Sceadu EVO 50
T-REX 450S GF
Phoenix models Sukhoi SU-31(το εσπασα γαμωτο μου)
Phoenix models Diabolo
FLYFLY Mirage 2000
Great Planes Escapade
Parkzone T-28 Trojan
Apostolis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 185



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2014, 17:11:39 »

Πιστεύω πως σε παλαιότερα συστήματα που δεν είναι 2.4 μπορούν να συμβούν διάφορα (από εξωτερικούς παράγοντες) από θέμα παρεμβολών στα οποία πολλές φορές δεν φταίει ούτε ο χειριστής ούτε το σύστημα.
Μπορώ να αναφέρω κι εγώ διάφορες ιστορίες με JR και Futaba προ 2.4 εποχής αλλά δεν ξέρω κατά πόσο εξυπηρετούν το σήμερα που όλα τα συστήματα είναι 2.4.
Καταγράφηκε

My wife says if I buy one more rc she is going to divorce me......Man I am going to miss her!
"No one has talent in this hobby,the only difference is made by the money and time someone spends''
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2014, 18:49:04 »

Πιστεύω πως σε παλαιότερα συστήματα που δεν είναι 2.4 μπορούν να συμβούν διάφορα (από εξωτερικούς παράγοντες) από θέμα παρεμβολών στα οποία πολλές φορές δεν φταίει ούτε ο χειριστής ούτε το σύστημα.
Μπορώ να αναφέρω κι εγώ διάφορες ιστορίες με JR και Futaba προ 2.4 εποχής αλλά δεν ξέρω κατά πόσο εξυπηρετούν το σήμερα που όλα τα συστήματα είναι 2.4.
μα δεν καταγραφουμε μονο τα παλια σιστηματα, εδω λεει ο καθενας της προσοπικες του εμπιριες με το θεμα τον παρεμβολον κληδοματα αστοχιες πομπου δεκτι κ.τ.λ.
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
Apostolis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 185



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2014, 19:45:39 »

Πιστεύω πως σε παλαιότερα συστήματα που δεν είναι 2.4 μπορούν να συμβούν διάφορα (από εξωτερικούς παράγοντες) από θέμα παρεμβολών στα οποία πολλές φορές δεν φταίει ούτε ο χειριστής ούτε το σύστημα.
Μπορώ να αναφέρω κι εγώ διάφορες ιστορίες με JR και Futaba προ 2.4 εποχής αλλά δεν ξέρω κατά πόσο εξυπηρετούν το σήμερα που όλα τα συστήματα είναι 2.4.
μα δεν καταγραφουμε μονο τα παλια σιστηματα, εδω λεει ο καθενας της προσοπικες του εμπιριες με το θεμα τον παρεμβολον κληδοματα αστοχιες πομπου δεκτι κ.τ.λ.
Ναι οκ εγώ μιλάω μόνο για τις αναφορές σε προ 2.4 εποχής.Ας πούμε ένας νεότερος στον χώρο σε τι βοηθηθεί διαβάζοντας αυτό το θέμα όταν αναφερόμαστε και σε παλιά συστήματα.
Απλά την αποψή μου λέω από'κει και πέρα....κανένα πρόβλημα.
Καταγράφηκε

My wife says if I buy one more rc she is going to divorce me......Man I am going to miss her!
"No one has talent in this hobby,the only difference is made by the money and time someone spends''
FAZ
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 146



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2014, 20:35:52 »

Γεια σε όλους,

Στα 10 χρόνια μετά από την πρώτη μου solo πτήση, μια φορά μόνο κλείδωσε η τηλ/νση επειδή ξεχάστηκα και απογειώθηκα χωρίς να ειδοποιήσω τον άλλον φίλο που είχε την ίδια συχνότητα (40.830 ΜΗz) στο Ελληνικό το 2006, με αποτέλεσμα να ανοίξει συγχρόνως και αυτός την δική του τηλ/νση. Έτσι κλείδωσε η δικιά μου (JR9X με 7-κάναλο JR rx) και μπήκε σε safe mode. Το Cloud Dancer .40 προσγειώθηκε με ελάχιστες ζημιές καμιά 500 αριά μέτρα παρακάτω. Ξαναπέταξε αλλά η βάση των φτερών δεν είχε σωστή ενίσχυση και σε ένα loop σε μια άλλη πτήση στην Ανάβυσσο ξεκόλλησε το φτερό και έτσι χάσαμε το could dancer.

Σε άλλες περιπτώσεις και σε μερικές προσεγγίσεις για προσγείωση, κυρίως στην τελευταία στροφή, τα stall ήταν εμφανή χάνοντας δύο αεροπλάνα έτσι.  Εκεί είναι που συμβαίνει το 60-70% των stall κατά την προσγείωση και φαίνεται σαν το αεροπλάνο να μην ακούει. Σαφώς και δεν ακούει αφού μπαίνει σε stall. Το υπόλοιπο ποσοστό φαινομένου stall στην προσγείωση συμβαίνει κατά το παρατεταμένο flare πριν το touch down των τροχών.

Failure της τηλ/νσης όσο και αν αυτό να βολεύει την αυτοπεποίθηση και τον εγωισμό μας, είναι σπάνιο. Το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των πτώσεων είναι από λάθος χειρισμό του πιλότου, συμπεριλαμβανομένων και των χαλασμένων/αφόρτιστων μπαταριών και λάθος στην κατασκευή/επισκευή του μοντέλου.

Έχω δει πολλά λάθη χειριστών, ακόμα και σε καραμπινάτες περιπτώσεις που το λάθος έβγαζε μάτι, ο πιλότος έλεγε "παρεμβολή!!! παρεμβολή!!!"

Είναι πολύ σημαντικό, μετά από κάποια πτώση ή near miss, να εξακριβώνουμε την αιτία. Τότε το χόμπι αυτό γίνεται ακόμα πιο ευχάριστο και δημιουργικό.

 Thumbs up
Καταγράφηκε
serflyer
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 43



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 13 Σεπ 2014, 21:05:36 »

Με Futaba T7C πριν 6 μήνες,μετά από 2 επιτυχεις πτήσης,στην απογείωση τις τρίτης πτήσης το αεροπλάνο μόλις σηκώνεται , ακυβέρνητο  πέφτει με ολική καταστροφή.
Μετά από διαφορες δοκιμες για να βρεθεί η αιτια,διαπιστώνω ότι η t/k έχει χάσει ξαφνικά την εμβέλεια της,φτάνει μέχρι τα 10-13 μετρα και μετά χάνει σήμα το receiver.
Τέτοια βλάβη ειλικρινά δεν την περίμενα.T/K λίγο παραπάνω από ενός έτους και πάντα προσεγμένη και δεν μου είχε πέσει ποτε.
Ατυχία? Το εύχομαι.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: παρεμβολες και προβληματα « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.17 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.