Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:49:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:49:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 136
    Συνολικά: 139
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Futaba 7C λειτουργία Ailerons για Flaps...  (Αναγνώστηκε 2397 φορές)
    konstantinos_82
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 30


    « στις: Σάββατο, 15 Μάρ 2014, 13:47:28 »

    Χαιρετώ την παρέα σας και μπαίνω στο "ψητό" αμέσως... buck2

    Όπως λέει και το θέμα, θέλω να χρησιμοποιήσω τα Ailerons σε ακροβατικό μοντέλο και συγκεκριμένα στο Acromaster της Multiplex, ως Flaps..! Έχω διαβάσει αρκετά αλλά δυστυχώς δεν έχω βρει την λύση...! Κάνοντας κάποιες ρυθμίσεις στην ΤΚ τα ailerons εξακολουθούν να κάνουν αντίθετες κινήσεις..! Δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να τα κάνω να δουλέψουν μαζί ως Flaps..!

    Και αναρωτιέμαι...μήπως φταίει η ΤΚ μου? Είναι δυνατό να το κάνει η ΤΚ μου αυτό το πραγματάκι? Έχει ρυθμίσεις για Flaperon αλλά κάτι πρέπει μάλλον να κάνω λάθος!
    Γι'αυτό λοιπόν ζητάω την βοήθειά σας..μιας και μου έχει σπάσει τα νεύρα..!  laugh
    Σίγουρα όλο και κάποιος θα έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα με μένα..! Αν μπορεί κάποιος θα τον παρακαλέσω να μου εξηγήσει step by step πως θα μπορέσω να το κάνω γτ είναι η δεύτερη φορά που θέλω να πετάξω το συγκεκριμένο μοντέλο..και κατάλαβα ότι την ώρα της προσγείωσης έρχεται υπερβολικά γρήγορα και ο χώρος που το πετάω (γήπεδο) είναι αρκετά μικρός! και ένα πράγμα που με περιορίζει είναι ότι έχει δέντρα περιμετρικά οπότε καταλαβαίνεται ότι η προσέγγιση είναι δύσκολη..!

    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.... Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 15 Μάρ 2014, 16:49:15 »

    η λειτουργια που αναφερεις, ονομαζεται flaperons.
    μπες στο μενου της τ/κ και βρες το αντιστοιχο μενου.ενεργοποιησε το και μετα συνδεσε τα servo των ailerons στα καναλια 1 και 6 του δεκτη
    μπορεις να ρυθμισεις  ποσες μοιρες θα κατεβαινουν.
    απαραιτητη προυποθεση τα aileron να ελεγχονται απο 2 ξεχωριστα servos.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 15 Μάρ 2014, 17:01:40 από stamatis » Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    konstantinos_82
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 30


    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 15 Μάρ 2014, 17:05:02 »

    η λειτουργια που αναφερεις, ονομαζεται flaperons.
    μπες στο μενου της τ/κ και βρες το αντιστοιχο μενου.ενεργοποιησε το και μετα συνδεσε τα servo των ailerons στα καναλια 1 και 6 του δεκτη
    μπορεις να ρυθμισεις  ποσες μοιρες θα κατεβαινουν.
    απαραιτητη προυποθεση τα aileron να ελεγχονται απο 2 ξεχωριστα servos.

    Εδώ είναι λοιπόν το λάθος που έκανα!!!!!!!!! Τα έχω και τα δύο στο κανάλι 1....
    Καταγράφηκε
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 15 Μάρ 2014, 17:05:46 »

    ολα καλα λοιπον? Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    konstantinos_82
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 30


    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 15 Μάρ 2014, 17:09:26 »

    ολα καλα λοιπον? Χαμόγελο

    Φίλε Σταμάτη θα το δοκιμάσω και θα αναφέρω βήμα-βήμα την διαδικασία για να μαθαίνουν και άλλα άτομα που αντιμετωπίζουν το ίδιο θέμα με εμένα αναλυτικά σε λίγες μέρες!

    Πιστεύω αυτό να είναι το πρόβλημα...και να χρειάζεται αυτήν την αλλαγή...! Είδωμεν! Πάντως θα ενημερώσω...! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 15 Μάρ 2014, 17:14:58 »

    φροντισε να μη δωσεις πολλες μοιρες προς τα κατω,ετσι ωστε να μεινει αρκετη διαδρομη για τα aileron.
    επισης εχε στο νου σου,οτι οταν ενεργοποιεις τα flaperons, το μοντελο θα εχει την ταση να βαλει μουρη πανω ή κατω.
    ειναι μια συμπεριφορα που μπορεις να  αναιρεσεις με χρηση μιξης μεσω της τ/κ σου.
    καλη επιτυχια Thumbs up
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 16 Μάρ 2014, 07:02:58 »

    Μπορείτε να πειραματιστείτε με τον πομπό σε flaperons για εκπαιδευτικούς λόγους, αλλά δεν τα συνιστώ στην πτήση.

    Ο λόγος είναι ότι αλλάζοντας την γεωμετρία του φτερού κατεβάζοντας τα aileron κινδυνεύεις από stall. Τα α/π συνήθως έχουν washout στο ακροπτερύγιο που σημαίνει ακριβώς το αντίθετο, "ανεβασμένο" χείλος εκφυγής.

    Εξ'αλλου δεν είναι τυχαίο που τα flaps είναι στο εσωτερικό μισό των φτερών, έτσι υπάρχει η περίπτωση το εσωτερικό φτερό να βρίσκεται σε stall αλλά τα ακροπτερύγια να μην είναι και έτσι δεν "ρίχνει φτερό".
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 17 Μάρ 2014, 15:51:53 από w1ndsurfer » Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    konstantinos_82
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 30


    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 17 Μάρ 2014, 15:18:11 »

    φροντισε να μη δωσεις πολλες μοιρες προς τα κατω,ετσι ωστε να μεινει αρκετη διαδρομη για τα aileron.
    επισης εχε στο νου σου,οτι οταν ενεργοποιεις τα flaperons, το μοντελο θα εχει την ταση να βαλει μουρη πανω ή κατω.
    ειναι μια συμπεριφορα που μπορεις να  αναιρεσεις με χρηση μιξης μεσω της τ/κ σου.
    καλη επιτυχια Thumbs up

    Ποιες είναι ο μέγιστος αριθμός μοιρών που μπορώ να δώσω?
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 17 Μάρ 2014, 16:04:57 »

    Αγαπητοί φίλοι,

    όταν τα ailerons πρόκειται να χρησιμοποιηθούν και ως αερόφρενα, τότε δεν τα κατεβάζουμε προς τα κάτω όπως τα flaps αλλά τα ανεβάζουμε προς τα επάνω.

    Τότε θα χρειαστεί βοήθεια αντιστάθμισης με μίξη down elevator.

    Αν ψάξετε το φόρουμ έχει γίνει αυτή η συζήτηση πολλές φορές στο παρελθόν.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    konstantinos_82
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 30


    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 17 Μάρ 2014, 16:08:10 »

    Αγαπητοί φίλοι,

    όταν τα ailerons πρόκειται να χρησιμοποιηθούν και ως αερόφρενα, τότε δεν τα κατεβάζουμε προς τα κάτω όπως τα flaps αλλά τα ανεβάζουμε προς τα επάνω.

    Τότε θα χρειαστεί βοήθεια αντιστάθμισης με μίξη down elevator.

    Αν ψάξετε το φόρουμ έχει γίνει αυτή η συζήτηση πολλές φορές στο παρελθόν.

    Μήπως θα μπορούσατε να παραθέσετε κάποια links ώστε να τα διαβάσω? Γτ τα θέματα είναι άπειρα... Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 17 Μάρ 2014, 17:45:57 »

    παραθέτω δύο links για το θέμα

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=6016.0;wap2

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=11224.45;wap2

    Οπου έχω απαντήσει εγώ να είσαι σίγουρος ότι είναι σωστό. Για τους άλλους δεν μπορώ να ψάξω μήπως έχουν πει κάτι λάθος.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    konstantinos_82
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 30


    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 17 Μάρ 2014, 17:49:02 »

    παραθέτω δύο links για το θέμα

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=6016.0;wap2

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=11224.45;wap2

    Οπου έχω απαντήσει εγώ να είσαι σίγουρος ότι είναι σωστό. Για τους άλλους δεν μπορώ να ψάξω μήπως έχουν πει κάτι λάθος.


    Σας ευχαριστώ πολύ!!!! Ξεκινάω διάβασμα... Wink
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Futaba 7C λειτουργία Ailerons για Flaps...
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.