Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
288.168 μηνύματα σε 11.410 θέματα από 5.952 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LMC ΛΑΛΑΓΙΑΝΝΗΣ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 18 Φεβ 2018, 12:39:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 18 Φεβ 2018, 12:39:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Κυριακή, 28 Ιαν 2018, 16:15:33
Dji mavic air!  Απίθανο μικρούλι. Check  it!  Καλημέρα σε όλους.
Πρόσφατα θέματα
από snoopy
[Σήμερα στις 10:13]

από cosmic
[Σήμερα στις 08:48]

από evan
[Σήμερα στις 08:45]

[Σήμερα στις 08:19]

από jnkmilos
[Σήμερα στις 00:35]

[Χθες στις 22:40]

από ExtraRed
[Χθες στις 21:42]

[Χθες στις 17:57]

[Χθες στις 15:28]

από dimis-mjt
[Χθες στις 14:59]

[Χθες στις 14:15]

[Χθες στις 11:57]

[Χθες στις 11:42]

[Παρασκευή, 16 Φεβ 2018, 15:18:48]

[Παρασκευή, 16 Φεβ 2018, 15:14:01]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5952
Τελευταίο: LMC ΛΑΛΑΓΙΑΝΝΗΣ
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 288168
Σύνολο θεμάτων: 11410
Online σήμερα: 42
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 24
Συνολικά: 28
Στυλ εμφάνισης

Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 48 49 50 [51] 52 53 54 ... 57  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ESM FW190 D9 50cc  (Αναγνώστηκε 107504 φορές)
   
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



« Απάντηση #750 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2015, 23:47:12 »

Το test ζυγίσματος που κάνω εγώ είναι ως εξής:

1. Τριμάρουμε elevator ώστε σε οριζόντια πτήση στο μισό γκάζι να μην τραβάει πάνω ή κάτω

2. με 2/3 γκάζι άνοδος 45 μοίρες, half roll σε inverted

3. Κανονικά το μοντέλο επειδή είναι inverted πρέπει να ρίξει μούρη σταδιακά:
   - Αν ρίξει μούρη πολύ απότομα είναι μπροστόβαρο
   - Αν συνεχίσει άνοδο στις 45 μοίρες είναι πισώβαρο



Νίκο αυτό που περιγράφεις το κάνω πάντα στα ακροβατικά μου συνήθως στη δεύτερη-τρίτη πτήση για να επιβεβαιώσω το κέντρο βάρους. Δεν είχα τη σκέψη να το κάνω στο FW αλλά πιστεύω πως θα πρέπει να το δοκιμάσω με τα σκέλη κλειστά. Ας κάνω μια μέτρηση στο έδαφος σύμφωνα με το Δημήτρη και μετά το δοκιμάζω.
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



« Απάντηση #751 στις: Πέμπτη, 26 Μάρ 2015, 23:57:38 »

Για να το ζυγίσω ανάποδα θέλω να ρωτήσω αν αυτός ο τρόπος που δείχνω παρακάτω είναι ακριβής. Οι μαύρες γραμμές αναπαριστούν σχοινί το οποίο  θα δεθεί γύρω από το φτερό, θα περαστούν δύο κρίκοι οι οποίοι θα τοποθετηθούν στο σημείο ζυγίσματος και όλο το αεροπλάνο θα κρεμαστεί από εκεί.


* 20140604_205359balancing.jpg (100.36 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 490 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.407



« Απάντηση #752 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2015, 07:56:21 »

Αν κρεμάσεις όλο το α/π με σχοινί στην ρίζα του φτερού θα φάει το χείλος εκφυγής μεγάλο φορτίο (13 κιλά;) και μπορεί να ραγίσει ή σπάσει η balsa

Καλύτερα βάλε ένα κομματάκι ταινία στο πάνω μέρος του φτερού πάνω από κάποιον νομέα και σήκωσε το με το χέρι με τους αντίχειρες πάνω στην ταινία
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


« Απάντηση #753 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2015, 08:22:33 »

Αν κρεμάσεις όλο το α/π με σχοινί στην ρίζα του φτερού θα φάει το χείλος εκφυγής μεγάλο φορτίο (13 κιλά;) και μπορεί να ραγίσει ή σπάσει η balsa

Καλύτερα βάλε ένα κομματάκι ταινία στο πάνω μέρος του φτερού πάνω από κάποιον νομέα και σήκωσε το με το χέρι με τους αντίχειρες πάνω στην ταινία
Παναγιώτη εγω κάνω αυτό ακριβώς που λέει ο Νίκος. για να μην τραυματίσεις το φτερό βάλε τα δακτυλά σου στο αντίστοιχο σημείο της ατράκτου (εξωτερική μεριά της σέλας)...ακόμα και το P-51 που είναι 20 kgr έτσι το ζύγισα.
Κάτσε σε μια καρέκλα και φέρτο απο πάνω σου στηριγμένο στις άκρες των δακτύλων σου στο σημείο του κέντρου βάρους ....τόσο απλό και τόσο αποτελεσματικό!!!
Καταγράφηκε
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



« Απάντηση #754 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2015, 11:52:24 »

Δημήτρη και για να μην μπερδευτούμε, όταν μου έγραψες 145mm από μπροστά εννοείς αυτό:



OK τότε, θα το κάνω the easy way!!!  

Η απόσταση που σου δείχνω είναι σωστή;;


* 20141116_210503cg.jpg (78.54 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 455 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


« Απάντηση #755 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2015, 13:18:13 »

Παναγιώτη αγνόησε το κομμάτι που σου έχω ζωγραφίσει με μπλέ χρώμα (σαν να μην υπάρχει καθόλου) και μέτρα απο εκεί και κάτω (με ροζ χρώμα) τόσο το συνολικό φάρδος του φτερου όσο και το 1/4 αυτού που θα σου δώσει το κέντρο βάρους.


* PANAGIOTIS.jpg (82.45 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 439 φορές.)
Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.865


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


WWW
« Απάντηση #756 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2015, 13:39:58 »

Καλές πτήσεις Παναγιώτη. Να το ευχαριστηθείς!

(Μήπως πρέπει να αλλάξουμε τον τίτλο του θέματος; Ποτέ δεν είναι αργά laugh)
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



« Απάντηση #757 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2015, 14:22:26 »

Καλές πτήσεις Παναγιώτη. Να το ευχαριστηθείς!

(Μήπως πρέπει να αλλάξουμε τον τίτλο του θέματος; Ποτέ δεν είναι αργά laugh)

Σε ευχαριστώ πολύ και Χρόνια πολλά για τη γιορτή!!

Ποτέ δεν είναι αργά! Νομίζω πως ήρθε η ώρα να γίνει ο τίτλος "ESM FW190 D9 50cc"
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.865


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


WWW
« Απάντηση #758 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2015, 14:28:33 »

...

Σε ευχαριστώ πολύ και Χρόνια πολλά για τη γιορτή!!

Ποτέ δεν είναι αργά! Νομίζω πως ήρθε η ώρα να γίνει ο τίτλος "ESM FW190 D9 50cc"

Εν τω άμα και το θάμα!

Για τις ευχές, ευχαριστώ.
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



« Απάντηση #759 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2015, 22:19:45 »

Το αεροπλάνο ζυγίστηκε ξανά, ανάποδα και με κλειστά σκέλη. Ακόμα και έτσι είναι πάλι μπροστόβαρο. Πιθανών να είναι αρκετά μπροστόβαρο τελικά με ανοικτά τα σκέλη. Επομένως άφοβα θα γίνει η δοκιμή στον αέρα όπως περιέγραψε ο φίλος Νίκος και βλέπουμε. Αν όντως και στον αέρα δείξει υπερβολικά μπροστόβαρο είναι εύκολο να φύγει η μπαταρία των σκελών από τον χώρο του κινητήρα και να πάει κοντά στη σέλα του φτερού!! (θα βοηθήσει και στο balancing της μπαταρίας γιατί είναι Lipo και δεν φτάναμε το φισάκι!!)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


« Απάντηση #760 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2015, 22:56:58 »

Το αεροπλάνο ζυγίστηκε ξανά, ανάποδα και με κλειστά σκέλη. Ακόμα και έτσι είναι πάλι μπροστόβαρο. Πιθανών να είναι αρκετά μπροστόβαρο τελικά με ανοικτά τα σκέλη. Επομένως άφοβα θα γίνει η δοκιμή στον αέρα όπως περιέγραψε ο φίλος Νίκος και βλέπουμε. Αν όντως και στον αέρα δείξει υπερβολικά μπροστόβαρο είναι εύκολο να φύγει η μπαταρία των σκελών από τον χώρο του κινητήρα και να πάει κοντά στη σέλα του φτερού!! (θα βοηθήσει και στο balancing της μπαταρίας γιατί είναι Lipo και δεν φτάναμε το φισάκι!!)
Παναγιώτη για παν ενδεχόμενο εαν είσαι υπερβολικά μπροστόβαρος για την επόμενη φορά που θα πετάξεις και μέχρι να το ξαναζυγίσεις πιο πίσω, μεγάλωσε λίγο την διαδρομή του elevator (βάλε την μεγάλη διαδρομή και την πιο  μικρή σε dual rate) ώστε να μην "μείνεις" απο elevator κατά την προσγείωση. 
Καταγράφηκε
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



« Απάντηση #761 στις: Κυριακή, 3 Μάι 2015, 02:37:14 »

Λοιπόν σήμερα έγινε άλλη μία πτήση αφού ξεπεράστηκε προσωρινά ένα προβληματάκι στα σκέλη (τα έχω "ανοίξει" προσωρίνα σε μη scale γωνία γιατί υπήρξε ένα σπάσιμο στον έναν μηχανισμό) και αποδείχθηκε και στον αέρα ότι είναι πολύ μποστόβαρο! Με 45 μοίρες άνοδο και μισό roll έριξε απίστευτα μούτρα αλλά ήταν εμφανώς μπροστόβαρο και στις προσγειώσεις που είχαν προηγηθεί. Οπότε μεταφέρθηκε το pack των retracts στο κέντρο βάρους και βοήθησε πάρα πολύ στο ζύγισμά του!

Μετά τη διόρθωση του ζυγίσματος ήρθε και το πρώτο βίντεο χάρη σε ένα φίλο που βρέθηκε μαζί μου σήμερα στο μοντελοδρόμιο!


Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.407



« Απάντηση #762 στις: Κυριακή, 3 Μάι 2015, 06:32:05 »

Μπράβο Παναγιώτη  Thumbs up Thumbs up

Κούκλα η Ντόρα και ωραία πτήση, σε ημέρα με δύσκολες συνθήκες για καμουφλαρισμένα μοντέλα (συννεφιά)

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.452



WWW
« Απάντηση #763 στις: Κυριακή, 3 Μάι 2015, 10:27:23 »

Μπράβο Παναγιώτη μου  Thumbs up Πολυ ωραία !Καλοτάξιδο! Thumbs up
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
gliderguider
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 186


Νίκος Βουλουμάνος - The Sailplane Workshop


« Απάντηση #764 στις: Κυριακή, 3 Μάι 2015, 14:26:25 »

Με κίνδυνο να θεωρηθεί ότι ψαρεύω ...πελάτες, σας παρουσιάζω το Balancer XL. Αποτελεί μεγέθυνση του απλού ζυγιστηριού (Ball bearing CG balancer) που φτιάχνω και απευθύνεται σε μοντελιστές με μέτρια έως μεγαλούτσικα μοντέλα. Ειναι ακριβέστατο χαρη στα δυο ρουλεμάν με τα οποία αρθρώνονται τα μπράτσα του. Περισσότερα στο www.facebook.com/SailplaneWorkshop ή με pm. To calculator για κλίμακα.



* IMG_20150308_201550+.jpg (74.18 KB, 1200x900 - εμφανίστηκε 233 φορές.)
Καταγράφηκε

Ενα από τα γνωστά troll. Πάρτε ποπκόρν και αράξτε...
Σελίδες: 1 ... 48 49 50 [51] 52 53 54 ... 57  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.242 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.