Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.054 μηνύματα σε 11.335 θέματα από 5.914 Μέλη / Τελευταίο μέλος: john85123
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Νοέ 2017, 20:04:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Νοέ 2017, 20:04:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από GRELE
[Σήμερα στις 19:53]

από chris 1975
[Σήμερα στις 19:39]

από Bocian
[Σήμερα στις 19:32]

από ant1971
[Σήμερα στις 19:17]

από levitron
[Σήμερα στις 18:31]

από modelers
[Σήμερα στις 18:02]

από snoopy
[Σήμερα στις 15:10]

από cosmic
[Σήμερα στις 10:09]

[Σήμερα στις 00:58]

από Lemon!
[Χθες στις 23:30]

[Χθες στις 23:02]

από dominicm
[Χθες στις 20:48]

[Χθες στις 20:35]

από Dylailas
[Χθες στις 19:30]

[Χθες στις 18:48]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5914
Τελευταίο: john85123
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285054
Σύνολο θεμάτων: 11335
Online σήμερα: 59
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 40
Συνολικά: 60
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 46 47 48 [49] 50 51 52 ... 57  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ESM FW190 D9 50cc  (Αναγνώστηκε 106980 φορές)
   
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #720 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2015, 22:31:39 »

Να μην κάνεις αρνητικές σκέψεις. Θα πετάξει και μιά χαρά μάλιστα - είναι όλα θέμα προετοιμασίας και λεπτομερούς σεταρίσματος (CG, κινήσεις, αξιόπιστος κινητήρας).

Επίσης, μην ξεχνάς ότι ως πρωτοπόρος, ο Αργύρης κάνει και κάτι πέραν του "πειραματικού" - με περίεργο αεροπλάνο. Το ESM έχει πετάξει επιτυχώς από πάρα πολλούς (που μπορούν να σου δώσουν και τα παραπάνω νούμερα).
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #721 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2015, 23:00:16 »

Να μην κάνεις αρνητικές σκέψεις. Θα πετάξει και μιά χαρά μάλιστα - είναι όλα θέμα προετοιμασίας και λεπτομερούς σεταρίσματος (CG, κινήσεις, αξιόπιστος κινητήρας).

Επίσης, μην ξεχνάς ότι ως πρωτοπόρος, ο Αργύρης κάνει και κάτι πέραν του "πειραματικού" - με περίεργο αεροπλάνο. Το ESM έχει πετάξει επιτυχώς από πάρα πολλούς (που μπορούν να σου δώσουν και τα παραπάνω νούμερα).
τα δώσαμε τα δώσαμε....... Wink
Καταγράφηκε
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #722 στις: Κυριακή, 1 Μάρ 2015, 23:01:48 »

Έτσι έτσι, άντε να δούμε και την εφαρμογή τους στον αέρα γιατί θα σκάσω... Που θα πάει θα βοηθήσει ο καιρός, τώρα που υπάρχει και πρόσβαση στο μοντελοδρόμιο...
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #723 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 22:39:36 »

MAIDEN!!! MAIDEN!!! MAIDEN!!!
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #724 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 22:42:39 »

Σήμερα σύμφωνα με την πρόγνωση υπήρχε ένα πολύ μικρό παράθυρο στον καιρό και καθότι αδειούχος έπρεπε να το εκμεταλευτώ!!

Σχεδόν ένα χρόνο (παρά πέντε μέρες) μετά από την παραγγελία του συγκεκριμένου αεροπλάνου...έγινε η παρθενική του!!
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #725 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 22:43:08 »

Και με μία λέξη ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!

Υ.Γ. Ακόμα πετάω από τη χαρά μου!!
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #726 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 22:46:17 »

Πριν μπω σε λεπτομέρειες θα ήθελα καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλους για τη βοήθειά σας και τις πολύτιμες συμβουλές σας!! Επίσης ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στο Δημήτρη (dgiatr) για τα νούμερα του κέντρου βάρους και των κινήσεων των πηδαλίων γιατί πραγματικά ήταν ανεκτίμητα και πρόσφεραν μία παρθενική χωρίς καθόλου εκπλήξεις!!
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #727 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 22:52:21 »

Και μερικές φωτογραφίες για ζέσταμα...


* 2015-03-24small.jpg (88.63 KB, 819x614 - εμφανίστηκε 190 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #728 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 22:53:35 »

..


* 2015-03-24 21.38.46small.jpg (92.42 KB, 819x614 - εμφανίστηκε 189 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #729 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 23:01:30 »

Ο καιρός ήταν αρκετά συννεφιασμένος, με πολύ λίγο αεράκι ελαφρά πλάγιο με το διάδρομο... Αποφάσισα να πάω μόνος μου δυστυχώς λόγω εργάσιμης ημέρας αλλά το θετικό ήταν ότι είχε ησυχία για μεγαλύτερη αυτοσυγκέντρωση. Οπότε δεν υπάρχει βίντεο από την παρθενική.

Αφού έγινε η προετοιμασία στο έδαφος και οι τελικοί έλεγχοι και ρυθμίσεις, πήρε μπροστά αμέσως η μηχανή και ξεκίνησα τις δοκιμαστικές τροχοδρομήσεις. Έγιναν με αρκετά μεγάλη ταχύτητα και το αεροπλάνο έδειχνε να έχει πολύ καλή συμπεριφορά στο έδαφος, να μην τραβάει πολύ απότομα αριστερά, να διορθώνει εύκολα και να μην δείχνει καθόλου κακές συμπεριφορές (nose over, roll over κτλ κτλ)...

Αυτό μου έδωσε αρκετά μεγάλη αυτοπεποίθηση ώστε να δοκιμάσω την πρώτη απογείωση... Από την αρχή είχα σχεδιάσει ότι θα κάνω 2 πτήσεις, αν όλα πήγαιναν καλά,  με τροχούς κατεβασμένους, δοκιμαστικές ευθυγραμμίσεις με τον διάδρομο, κατέβασμα flap, έλεγχο συμπεριφοράς μοντέλου με κατεβασμένα flap, διελεύσεις με χαμηλή ταχύτητα και προσγείωση...
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #730 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 23:07:26 »

Αφού πήγα στην άκρη του διαδρόμου άρχισα να ανοίγω το γκάζι και να κρατάω ευθυγραμμισμένο το μοντέλο...Ώσπου ξαφνικά σήκωσε για λίγο την ουρά (όπου και πάλι υπήρχε πολύ καλός έλεγχος της κατεύθυνσής του) και στη συνέχεια σηκώθηκε μόνο του!!!!!!!!!!!  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy  Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω την απίστευτη αίσθηση που μου έδωσε, ένα μοντέλο σχεδόν 12 κιλών, το οποίο με το ζόρι το κρατάς στα χέρια σου στο έδαφος ώστε να το ετοιμάσεις, πόσο εύκολα σηκώθηκε και πόσο "ελαφρύ" το ένιωσα!!! Πραγματικά σε εκείνο το σημείο μου έφυγε κάθε άγχος...Επίτηδες είχα ρυθμίσει λίγο up στο elevator το οποίο φυσικά τριμαρίστηκε μόλις σηκώθηκε και με 3 κλικ δεξί aileron το μοντέλο ευθυγραμμίστηκε!!

Στο σημείο εκείνο μου έφυγε κάθε άγχος...Πλέον ένιωθα ότι δε χρειάζεται να αγχωθώ ούτε για την προσγείωση...
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #731 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 23:18:46 »

Το επόμενο βήμα ήταν...κατέβασμα flap...Με κατεβασμένα flap το αεροπλάνο ήθελε λίγο down, απόλυτα ελεγχόμενο και χωρίς κάποιες άλλες κακές ενδείξεις... Αφού έκανα μερικούς κύκλους αποφάσισα να έρθω για προσγείωση η οποία δε χρειάστηκε δεύτερη σκέψη...Το αεροπλάνο αφού ευθυγραμμίστηκε... απλά κατέβηκε...Στις δύο ροδες, αρκετά ελαφρυά για πρώτη προσγείωση και scale αεροπλάνο και με μία μικρή τροχοδρόμηση κατέβασμα της ουράς και σταμάτημα!!

Έπειτα από σύντομο έλεγχο, κυρίως στα πηδάλια και στα σκέλη, ανεφοδιάστηκε και έγινε και η δεύτερη πτήση...

Χωρίς το άγχος της πρώτης φοράς, απόλαυσα την τροχοδρόμησή του και την απίστευτη ομορφιά του να απογειώνεται αργά και απόλυτα σταθερά...Μακάρι να μπορούσα να το αποτυπώσω σε εικόνα!! Ήταν πραγματικά πανέμορφο!!

Η δεύτερη προσγείωση ήταν ακόμα καλύτερη και παρόλο που το διαβολάκι μέσα μου έλεγε να πετάξω...συγκρατήθηκα και το αποσυναρμολόγησα αφού έκανα επιτόπου μια ρύθμιση mix στην τηλεκατεύθυνση ώστε με down flap να έχω και λίγο down elevator ώστε να μην το έχω στο νού μου ειδικά στη φάση της προσγείωσης!!

Σειρά έχει ο έλεγχος στο εργαστήριο και η προετοιμασία για την επόμενη φορά ώστε να είναι ακόμα καλύτερη!!
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #732 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 23:24:50 »

Γενικές εντυπώσεις....

Το αεροπλάνο νομίζω ότι είναι διαφήμιση για την ESM...Δεν ξέρω αν όλα τα D9 έχουν τόσο καλή πτητική συμπεριφορά, πάντως είναι απίστευτα εύκολο σε όλες τις φάσεις της πτήσης παρόλα τα κιλά του και το ότι είναι το πρώτο μου semi-scale αεροπλάνο...

Τα retracts δείχνουν ότι αντέχουν πολύ καλά... Η απόσβεση που προσφέρουν τα σκέλη και οι τροχοί δείχνει πολύ ικανοποιητική και είναι απόλυτα στοιβαρά.

Για τις κινήσεις των πηδαλίων και το κέντρο βάρους τα είπα ήδη στην αρχή!!

Ο κινητήρας (DLE 55 RE) παίρνει απίστευτα εύκολα μπροστά αν και είχε πολύ καιρό να πάρει και η δύναμή του είναι πραγματικά απίστευτη και υπερ υπερ αρκετή για το συγκεκριμένο μοντέλο...Αρκεί να πώ πως στην απογείωση είναι ζήτημα να έφτασα στα 3/4 και καθόλη τη διάρκεια των πτήσεων ήταν μεταξύ 1/4 και 1/2 του γκαζιού...

 Υ.Γ. Η θερμοκρασία του κινητήρα σύμφωνα με την τηλεμετρία έφτασε τους 108 βαθμούς κελσίου
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #733 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 23:29:19 »

Μερικές φωτογραφίες από την προετοιμασία...


* 20150324_134445small.jpg (38.43 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 174 φορές.)

* 20150324_134452small.jpg (42.07 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 176 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #734 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2015, 23:30:08 »

..


* 20150324_135732small.jpg (37 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 178 φορές.)

* 20150324_135736small.jpg (36.96 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 176 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
Σελίδες: 1 ... 46 47 48 [49] 50 51 52 ... 57  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.