Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 01:53:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 01:53:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 26
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30 31 ... 57  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ESM FW190 D9 50cc  (Αναγνώστηκε 107236 φορές)
   
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #405 στις: Τρίτη, 5 Αύγ 2014, 23:21:06 »

Στα σημεία που δεν υπάρχει μεγάλο διάκενο χρησιμοποιήθηκε ατλακόλ ενώ στο πάνω μέρος όπου έχει και το εξόγκωμα του αεραγωγού και έχει μεγαλύτερο κενό χρησιμοποιήθηκε εποξική 15' με microballoons...
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #406 στις: Τρίτη, 5 Αύγ 2014, 23:26:09 »

Έπειτα μπήκε πρόχειρα η μηχανή και βιδώθηκε το cowl...Τράβηξα μία φωτογραφία από πάνω ώστε να μου πείτε τη γνώμη σας από που στο καλό να πάω το μπουζοκαλώδιο ώστε να χαλάσω όσο γίνεται λιγότερο την ωραία εικόνα!!


* 20140805_212137.jpg (88.96 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 200 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #407 στις: Τρίτη, 5 Αύγ 2014, 23:29:56 »

Αφού έφτασα ως εδώ μπήκα στον πειρασμό να τρυπήσω την έλικα και την πλάτη του κώνου ώστε να βγούν και οι πρώτες φωτογραφίες με μονταρισμένη τη μούρη του!!!


* 20140805_212145.jpg (102.16 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 206 φορές.)

* 20140805_212200.jpg (75.35 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 204 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #408 στις: Τρίτη, 5 Αύγ 2014, 23:31:38 »

Και μερικές ακόμα, σωστά γυρισμένο αυτή τη φορά...


* 20140805_212405.jpg (96.16 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 202 φορές.)

* 20140805_212351.jpg (78.16 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 203 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #409 στις: Τρίτη, 5 Αύγ 2014, 23:35:14 »

Και μία ακριβώς από το πλαι ώστε να φανεί η σχετική θέση του κώνου, του cowl, της ατράκτου αλλά και πόσο πολύ ή λίγο (αναλόγως τα γούστα) φαίνεται ο κινητήρας και η εξάτμιση... Πιθανών η μηχανή να είναι λίγο πιο έξω από ότι θα ήταν σωστό για scale λόγους αλλά τουλάχιστον με αυτές τις βάσεις είναι ακριβώς στην απόσταση που δίνουν οι οδηγίες...


* 20140805_212527.jpg (75.1 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 201 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #410 στις: Τρίτη, 5 Αύγ 2014, 23:41:50 »

Και αφού είπα όλα τα καλά πάμε τώρα και στις δύο ψυχρολουσίες!!!
Για την πρώτη ευθύνομαι αποκλειστηκά εγώ....

1. Όταν σημάδεψα τις τρύπες για τη βάση της μηχανής, την κεντράρισα στο firewall και δεν έδωσα το απαραίτητο offset για να είναι κεντραρισμένος ο κώνος σε σχέση με το cowl και να αντισταθμιστεί το thrust του firewall!!!!! Το αποτέλεσμα είναι να είναι ο κώνος λίγο παράκεντρα σε σχέση με το cowl....Το ξέρω ότι στις φωτογραφίες δεν φαίνεται αλλά το λάθος υπάρχει και είναι αρκετό...

Η ερώτηση είναι: Κάτι τέτοιο επηρεάζει πτητικά το μοντέλο ή είναι μόνο αισθητικό το πρόβλημα;;;

2. Η βίδα που συγκρατεί τον κώνο δεν φτάνει μέχρι τον άξονα της μηχανής!!!! Τώρα θα πρέπει να τρέχω να βρώ τόσο μακρυά αλλενόβιδα!!! Από ότι θυμάμαι δεν είχα μπορέσει κάποια άλλη στιγμή να βρώ και είχα αναγκαστεί σε άλλο κώνο να βάλω με φρεζάτη κεφαλή... Σε αυτόν τον κώνο όμως θα φαίνεται άσχημα αν μπεί τέτοια... Sad Sad Sad Sad
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #411 στις: Τρίτη, 5 Αύγ 2014, 23:45:49 »

Και το τελευταίο ευχάριστο είναι πως μόλις γύρισα στο σπίτι...εκτός από τη γυναίκα μου.... με περίμενε και ο μηχανισμός ανοίγματος της καλύπτρας!!!! Περισσότερες φωτογραφίες αύριο!!!
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.187



Προφίλ WWW
« Απάντηση #412 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2014, 00:14:14 »

 Thumbs upΦίλε Παναγιώτη έκανες πολύ καλό ταίριαγμα!Τη διαφορά του σπινερ απο το cowl ισως μπορείς να το μειώσεις με μικρά αποστατάκια εκεί που πιάνει και βιδώνει το cowl, το offset δεν φαίνεται όντως και βέβαια δεν επηρεάζει κάτι στην πτήση.Μαλλον θα ήθελε λίγο πιο δεξιά τις βίδες όπως το βλέπουμε απο μπροστά για να έρθει ακριβώς κέντρο στο cowl.
Εαν δεν βρείς βίδα μπορείς να κόψεις δύο και να φτιάξεις μία πιο μακριά ,αρκεί να τις κάνεις κωνικές εκεί που θα σου τις κολήσει κάποιος , και μετά στον τροχό!
Την μπουζόπιπα μπορείς να την βγάλεις ίσως πίσω απο την εξάτμιση και να περάσει ανάμεσα απο τα τεφλόν.Τύληξε την και με λίγο σιληκόνη στο σύρμα μην τυχόν και ακουμπήσει κάπου.
Καλή συνέχεια!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 6 Αύγ 2014, 00:26:35 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.653


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #413 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2014, 01:06:11 »

Δυο ερωτησεις γρηγορες
1) Τι ειδους κολλα ειναι αυτη η λευκη που εχει κολλησει το ξυλο στο cowl;
2) Κολλησες προσωρινα το υαλουφασμα με σπρευ κολλας; Γινεται αυτο; Δεν δημιουργει καποιο προβλημα;

Τελος νομιζω οτι το cowl πλησιαζει πολυ τον κινητηρα/εξατμιση
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Οι αγγελιες μου
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #414 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2014, 06:49:12 »

Παναγιώτη καλημέρα,
Πολύ όμορφο και ΑΓΡΙΟ  devil devil

Δες όμως την απαγωγή του θερμού αέρα, δείχνει να μην είναι αρκετή. Θα μπορούσες να φτιάξεις και μια γρίλλια με φύλλο αλουμινίου κάτω από την εξάτμιση για να κάνει υποπίεση.

Πχ δες φωτό:

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #415 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2014, 08:03:18 »

ΜΠΟΜΠΑ!!!!! Cheesy το εργαλείο Παναγιώτη, , όταν θα στηθεί κανονικά κάτω, δεν θα φαίνεται τίποτα απο την μηχανή....... βλέπω οτι η ζέστη μάλλον δεν σε εμποδίζει να προχωρήσεις. Thumbs up

Σχετικά με το offset που λες, μπορείς να το φτιάξεις. Θα κάνεις τις τρύπες στο firewall λίγο οβάλ με το δράπανο προς τη μεριά που θέλεις να μετακινήσεις τη μηχανή . Στη συνέχεια θα βάλεις το κόουλ κανονικά στη θέση του και το σπίνερ μαζί με το backplate θα τα τοποθετήσεις πάνω στη μηχανή και σιγά-σιγά θα μετακινήσεις τον κώνο ώστε να έρθει στη θέση που θέλεις σε σχέση με το cowl, μόλις είσαι ευχαριστημένος με τη θέση τότε "καργάρισε" τις βίδες και βάλε πράσσινη locktite  . Δεν νομίζω να θέλει πολύ, τουλάχιστον έτσι φαίνεται απο τις φωτογραφίες, εαν φοβάσαι μήπως δεν πατάνε καλά οι ροδέλες επειδή θα κάνεις τις τρύπες λίγο οβάλ, τότε βάλε τις πιο φαρδιές ροδέλες για να πατήσουν σε μεγαλύτερη επιφάνεια, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

Σχετικά με το καλώδιο του μπουζί, αυτό είναι φτιαγμάνο να αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες , κάντο όπως στο λέει ο Αργύρης , πέρασέ το ανάμεσα απο την κεφαλή και την εξάτμιση και στο σημείο αυτό βάλτο μέσα σε ένα σωληνάκι σιλικόνης.  

Νίκο δε νομίζω να θέλει κάτι σχετικά με την ψύξη του κινητήρα αφού οι περσίδες δεν είναι καλυμμένες και χωμένες μέσα στο cowl. To  μόνο που ίσως χρειαστεί, επειδή είναι πίσω εξάτμιση με πίσω καρπυρατέρ, είναι ένα χώρισμα με λεπτό κόντρα πλακέ μεταξύ εξάτμισης και καρπυρατέρ μην τυχόν και πηγαίνει ο ζεστός αέρας απο την εξάτμιση προς το καρμπυρατέρ και του αλλάζει τις ρυθμίσεις...αλλά αυτό θα φανεί μόλις μπεί μπροστά ο κινητήρας, υπάρχει όμως και πιθανότητα να μην χρειαστεί τίποτα...  

Καταγράφηκε
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #416 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2014, 09:56:41 »

Δυο ερωτησεις γρηγορες
1) Τι ειδους κολλα ειναι αυτη η λευκη που εχει κολλησει το ξυλο στο cowl;
2) Κολλησες προσωρινα το υαλουφασμα με σπρευ κολλας; Γινεται αυτο; Δεν δημιουργει καποιο προβλημα;

Τελος νομιζω οτι το cowl πλησιαζει πολυ τον κινητηρα/εξατμιση

Παναγιώτη καλημέρα! Η παρατήρηση για το cowl είναι πολύ καλή. Ήταν η πρώτη τοποθέτηση έτσι για να το δω οπότε θα γίνουν άμεσα τα απαραίτητα τριμαρίσματα και στο cowl αλλά και στην πίσω πλευρά όπου η εξάτμιση ακουμπάει λίγο πάνω στο εποξικό της ατράκτου. Η κόλλα είναι ατλακόλ όχι κρυσταλλιζέ, υπάρχει και μία που έχει ελαστικότητα όταν στεγνώσει. Τη χρησιμοποίησα στο πρώτο δαχτυλίδι που κολλήθηκε πάνω στην άτρακτο και έχει πιάσει απίστευτα καλά, μόνο με λίγο αγρίεμα με γυαλόχαρτο και καθάρισμα.

Όσο για την "τεχνική" του σπρέυ κόλλας είναι ακίνδυνη όσον αφορά την εφαρμογή της εποξικής και του πανιού και σου λύνει τα χέρια ιδίως σε δύσκολες επιφάνειες με πολλές γωνίες και καμπύλες. Το έχω διαβάσει σε πολλές παρουσιάσεις και το εφάρμοσα ήδη και γω αρκετές φορές. Η ποσότητα της κόλλας που ρίχνεις με το σπρέι εξαρτάται πάντα και από την πυκνότητα και το βάρος του πανιού. Αν είναι πολύ ψιλό ρίχνεις ελάχιστη ποσότητα και από μακρυά ίσα ίσα να κρατήσει το πανί μέχρι να περαστεί με άνεση η εποξική. 
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #417 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2014, 10:05:05 »

Thumbs upΦίλε Παναγιώτη έκανες πολύ καλό ταίριαγμα!Τη διαφορά του σπινερ απο το cowl ισως μπορείς να το μειώσεις με μικρά αποστατάκια εκεί που πιάνει και βιδώνει το cowl, το offset δεν φαίνεται όντως και βέβαια δεν επηρεάζει κάτι στην πτήση.Μαλλον θα ήθελε λίγο πιο δεξιά τις βίδες όπως το βλέπουμε απο μπροστά για να έρθει ακριβώς κέντρο στο cowl.
Εαν δεν βρείς βίδα μπορείς να κόψεις δύο και να φτιάξεις μία πιο μακριά ,αρκεί να τις κάνεις κωνικές εκεί που θα σου τις κολήσει κάποιος , και μετά στον τροχό!
Την μπουζόπιπα μπορείς να την βγάλεις ίσως πίσω απο την εξάτμιση και να περάσει ανάμεσα απο τα τεφλόν.Τύληξε την και με λίγο σιληκόνη στο σύρμα μην τυχόν και ακουμπήσει κάπου.
Καλή συνέχεια!!!

Αργύρη η ιδέα για να προεκτείνω την ίδια τη βίδα είναι καταπληκτική!! Ήδη την άφησα σε ένα φίλο να την φτιάξει. Με το offset της μηχανής μάλλον δεν θα ασχοληθώ αφού όπως μου είπατε δεν επηρεάζει πτητικά το αεροπλάνο. Πάντως όπως είπε και ο Δημήτρης πιο πάνω αν γίνουν λίγο οβάλ οι τρύπες μπορεί να μειωθεί αρκετά η διαφορά και ίσως κάποια στιγμή να το κάνω. Όσο για το μπουζοκαλώδιο είναι ένα πρόβλημα. Το καλύτερο θα ήταν να πάει ανάμεσα από τα τεφλόν όπως είπες και να μπεί μέσα αλλά σε εκείνο το σημείο από πίσω μπαίνει μέσα στην άτρακτο πίσω πλέον από το firewall!!! Όπως είπε ο Δημήτρης ίσως να το περάσω ανάμεσα από την κεφαλή και την εξάτμιση γυρίζοντάς το λίγο προς τα μπροστά...
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #418 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2014, 13:04:28 »

ΜΠΟΜΠΑ!!!!! Cheesy το εργαλείο Παναγιώτη, , όταν θα στηθεί κανονικά κάτω, δεν θα φαίνεται τίποτα απο την μηχανή....... βλέπω οτι η ζέστη μάλλον δεν σε εμποδίζει να προχωρήσεις. Thumbs up

Σχετικά με το offset που λες, μπορείς να το φτιάξεις. Θα κάνεις τις τρύπες στο firewall λίγο οβάλ με το δράπανο προς τη μεριά που θέλεις να μετακινήσεις τη μηχανή . Στη συνέχεια θα βάλεις το κόουλ κανονικά στη θέση του και το σπίνερ μαζί με το backplate θα τα τοποθετήσεις πάνω στη μηχανή και σιγά-σιγά θα μετακινήσεις τον κώνο ώστε να έρθει στη θέση που θέλεις σε σχέση με το cowl, μόλις είσαι ευχαριστημένος με τη θέση τότε "καργάρισε" τις βίδες και βάλε πράσσινη locktite  . Δεν νομίζω να θέλει πολύ, τουλάχιστον έτσι φαίνεται απο τις φωτογραφίες, εαν φοβάσαι μήπως δεν πατάνε καλά οι ροδέλες επειδή θα κάνεις τις τρύπες λίγο οβάλ, τότε βάλε τις πιο φαρδιές ροδέλες για να πατήσουν σε μεγαλύτερη επιφάνεια, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

Σχετικά με το καλώδιο του μπουζί, αυτό είναι φτιαγμάνο να αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες , κάντο όπως στο λέει ο Αργύρης , πέρασέ το ανάμεσα απο την κεφαλή και την εξάτμιση και στο σημείο αυτό βάλτο μέσα σε ένα σωληνάκι σιλικόνης.  

Νίκο δε νομίζω να θέλει κάτι σχετικά με την ψύξη του κινητήρα αφού οι περσίδες δεν είναι καλυμμένες και χωμένες μέσα στο cowl. To  μόνο που ίσως χρειαστεί, επειδή είναι πίσω εξάτμιση με πίσω καρπυρατέρ, είναι ένα χώρισμα με λεπτό κόντρα πλακέ μεταξύ εξάτμισης και καρπυρατέρ μην τυχόν και πηγαίνει ο ζεστός αέρας απο την εξάτμιση προς το καρμπυρατέρ και του αλλάζει τις ρυθμίσεις...αλλά αυτό θα φανεί μόλις μπεί μπροστά ο κινητήρας, υπάρχει όμως και πιθανότητα να μην χρειαστεί τίποτα...  



Δημήτρη πραγματικά θυμάμαι που λέγαμε για ποιόν κινητήρα να επιλέξω και σε σχέση με τον απλό DLE 55 είναι η καλύτερη επιλογή. Πραγματικά η εξάτμιση φαίνεται πολύ λίγο και σίγουρα τα τεφλόν θα κοπούν πιο κοντά. Θα προσπαθήσω το καλώδιο να το γυρίσω προς τα εμπρός και να κατέβει προς τα μέσα όπως είπες μεταξύ κεφαλής και εξάτμισης γιατί αν πάει ανάμεσα από τα τεφλόν τότε φεύγει πίσω από το firewall. Θα το δοκιμάσω σήμερα και θα δω.
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #419 στις: Τετάρτη, 6 Αύγ 2014, 13:08:01 »

Παναγιώτη καλημέρα,
Πολύ όμορφο και ΑΓΡΙΟ  devil devil

Δες όμως την απαγωγή του θερμού αέρα, δείχνει να μην είναι αρκετή. Θα μπορούσες να φτιάξεις και μια γρίλλια με φύλλο αλουμινίου κάτω από την εξάτμιση για να κάνει υποπίεση.

Πχ δες φωτό:



Νίκο θα προσέξω πολύ την θερμοκρασία, όταν έστρωνα τον κινητήρα έπαιρνα τιμές της θερμοκρασίας οπότε έχω συγκριτικά νούμερα και θα δω τώρα τι θα κάνει όσο θα κάψω κάνα δυο ντεπόζιτα και στο έδαφος...Σκεφτόμουν και το θέμα να κλείσω το cowl μπροστά και να αφήσω άνοιγμα μόνο μπροστά στον κύλινδρο...Θα δω αν θα χρειαστεί...
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
Σελίδες: 1 ... 25 26 27 [28] 29 30 31 ... 57  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.163 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.