panioul
|
|
« Απάντηση #135 στις: Κυριακή, 29 Ιούν 2014, 14:51:14 » |
|
....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #136 στις: Κυριακή, 29 Ιούν 2014, 14:52:46 » |
|
Όπως φαίνεται στην τελευταία φωτογραφία περάστηκε μια γραμμή ατλακολ σε όλες τις ενώσεις
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #137 στις: Κυριακή, 29 Ιούν 2014, 14:58:06 » |
|
Και η πλατφόρμα βιδωμένη... Έβαλα φρεζατες βίδες αλλά μπορεί να βγουν και να μπουν κανονικές με ροδέλες για να προστατευθεί το ξύλο και να μην ανοίξει από τους κραδασμούς...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #138 στις: Κυριακή, 29 Ιούν 2014, 15:01:28 » |
|
Στη συνέχεια μπήκαν οι διακόπτες που θα τροφοδοτούν το δέκτη και μένει ο διακόπτης της ηλεκτρονικής...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
dgiatr
|
|
« Απάντηση #139 στις: Κυριακή, 29 Ιούν 2014, 16:38:30 » |
|
Μπράβο Παναγιώτη ωραία κατασκευή και ωραία παρουσίαση! ....με τα retracts τι έκανες τελικά;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #140 στις: Κυριακή, 29 Ιούν 2014, 21:33:52 » |
|
Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη!! Τα δύσκολα ακόμα δεν άρχισαν!!! Το retract μαζί με την μονάδα βρίσκονται Ιταλία και επισκευάζονται. Ελπίζω μέσα στη βδομάδα να με ειδοποιήσει ο αγαπητός Luigi (δεν ξέρω γιατί αλλά αυτό το όνομα μου θυμίζει Super Mario... ) και να μου τα στείλει. Την παρουσίαση την κάνω κυρίως για να βοηθηθώ και να πάρω ιδέες από κάποιους πολύ πιο έμπειρους από μένα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #141 στις: Κυριακή, 29 Ιούν 2014, 21:39:55 » |
|
Ωρίστε και δύο χαζοχαρούμενες φωτογραφίες....με τον ιδιοκτήτη - πιλότο του αεροπλάνου...Κάθετε λίγο άβολα πάνω στα συρματόχοινα για να βγεί φωτογραφία...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #142 στις: Κυριακή, 29 Ιούν 2014, 21:45:56 » |
|
Σειρά σήμερα είχε το καπάκι που στο FW190 εξυπηρετεί στη συντήρηση και τον ανεφοδιασμό των πολυβόλων... Αφού μετρήθηκαν προσεχτηκά οι αποστάσεις, κόπηκαν με τον μικρό τροχό του dremel οι σχισμές και περάστικαν δύο μεντεσέδες πάνω στην άτρακτο ακριβώς μπροστά από την καλύπτρα. Στη συνέχεια και αφού κολλήθηκαν καλά από μέσα με εποξική κολλήθηκαν και στο καπάκι. Το άσπρο που φαίνεται είναι το πανί που έχει κολληθεί από μέσα στο καπάκι για να ενισχυθεί...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #143 στις: Κυριακή, 29 Ιούν 2014, 21:47:35 » |
|
Και φυσικά όπως και στο πραγματικό το καπάκι ανόιγει ανεμπόδιστα μέχρι πίσω (ουσιαστικά μέχρι να ακουμπήσει στην καλύπτρα)...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #144 στις: Κυριακή, 29 Ιούν 2014, 21:50:25 » |
|
Έπειτα έγινα οι τριγωνικές βάσεις από μπάλσα όπου μέσα τους φωλιάζουν τα μικρά μαγνητάκια που θα συγκρατούν το καπάκι...Εδώ ήθελε αρκετή δουλειά και τα πρώτα κολλήματα έγινα με κυάνο και στη συνέχεια ενισχύθηκαν οι βάσεις με 5-λεπτη εποξική...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #145 στις: Κυριακή, 29 Ιούν 2014, 21:51:11 » |
|
Και μέσα από το καπάκι...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #146 στις: Κυριακή, 29 Ιούν 2014, 21:52:47 » |
|
Οι μαγνήτες είναι τόσο ισχυροί που ανοίγει πραγματικά πολύ δύσκολα το καπάκι. Από τη μία φοβάμαι γιατί σπάει εύκολα, από την άλλη είμαι ήσυχος ότι δεν θα ανοίξει στον αέρα...
Και μία τελευταία φωτογραφία για σήμερα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #147 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2014, 06:37:16 » |
|
Καλημέρα φίλε Νίκο! Είναι διπλό παντού αλλά δεν φαίνεται στις φωτογραφίες γιατί είναι λίγο πλεγμένο. Καμιά ιδέα για το κάλυμμα του ουριαίου έχεις;;
Εγώ χρησιμοποιώ βιδάκια "button head" 2 mm τα οποία όταν βαφτούν είναι σαν πριτσίνια. Π.χ. δες το Texan II, υπάρχει όπως στο D9 καπάκι κάτω από την ουρά στερεωμένο με βιδάκια:
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #148 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2014, 06:41:05 » |
|
Όπως βλέπεις τα βιδάκια δεν φαίνονται καθόλου
Και ένα ζουμ όπου φαίνονται σαν πριτσίνια:
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
dgiatr
|
|
« Απάντηση #149 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2014, 07:41:03 » |
|
Και δύο κοντινές για το ουριαίο σκέλος....
Μπορεί να μου δώσει καμιά ιδέα κανείς για το πως να στερεώσω το καπάκι του ουριαίου τροχού;;; Η πιο απλή και προτεινώμενη λύση είναι με βιδάκια αλλά μου τη δίνει να φαίνονται. Αν δε βρω κάτι άλλο θα τα βάψω. Από την άλλη δεν θέλω να το κολλήσω γιατί σίγουρα θα χρειαστεί κάποια στιγμή να βγει. Καμιά ιδέα κανείς;;; Παναγιώτη υπάρχουν κάτι πάρα πολύ ψιλά βιδάκια φρεζάτα τα οποία τα έχουμε βρεί απο μαγαζί που πουλάει τρενάκια μοντελιστικά, είναι τόσο μικρά που θέλεις τρυπανάκι 1,1 για τα τα βιδώσεις! Η διαμετρός τους ταιριάζει ακριβώς στην διάμετρο που θα έπρεπε να έχουν τα πριτσίνια στο fw 190 d9 για την κλίμακα που είμαστε. Εγώ τα έχω χρησιμοποιήσει σε πολλά σημεία του μοντέλου και φαίνονται σαν πριτσίνια. Εαν τα βάψεις τότε εξαφανίζονται εντελώς γιατί είναι φρεζάτα και έρχονται "πρόσωπο" με την επιφάνεια που τα βιδώνεις.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|