Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.026 μηνύματα σε 11.334 θέματα από 5.938 Μέλη / Τελευταίο μέλος: john85123
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Νοέ 2017, 07:31:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Νοέ 2017, 07:31:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από NIKOS5113
[Σήμερα στις 02:09]

[Σήμερα στις 00:58]

[Σήμερα στις 00:52]

από red_baron
[Χθες στις 23:39]

από Lemon!
[Χθες στις 23:30]

[Χθες στις 23:02]

από dominicm
[Χθες στις 20:48]

[Χθες στις 20:35]

από Dylailas
[Χθες στις 19:30]

[Χθες στις 18:48]

[Χθες στις 14:25]

από snoopy
[Χθες στις 12:37]

από Ta tsakwse
[Χθες στις 01:09]

από dominicm
[Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 21:14:51]

από evan
[Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 01:14:50]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5938
Τελευταίο: john85123
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285026
Σύνολο θεμάτων: 11334
Online σήμερα: 43
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 21
Συνολικά: 22
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 57  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ESM FW190 D9 50cc  (Αναγνώστηκε 106964 φορές)
   
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #105 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2014, 22:37:11 »

Επίσης σκέφτομαι από τη μέσα πλευρά στο κάτω καπάκι να κάνω κάποιες εσωτερικές λεπτομέρειες που θα το κάνουν λίγο πιο scale...όπως στην παρακάτω φωτογραφία...Τι λέτε;;


* 000_2976.jpg (60.16 KB, 650x488 - εμφανίστηκε 520 φορές.)

* 2 (1).jpg (58.43 KB, 650x488 - εμφανίστηκε 526 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #106 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2014, 22:47:33 »

Χθες όμως πραγματικά στο τελευταίο κλείσιμο του retract ακούστηκε ένας ήχος σα να βρήκε κάπου και 2 σπασίματα με αποτέλεσμα να μπλοκάρει το retract. Δυστυχώς δεν είχε βρει κάτι εξωτερικά. Αναγκάστηκα να ανοίξω το σασμαν του retract και βρήκα ένα γρανάζι με στραβωμένα τα δόντια και ένα με κουρέμενη τη μισή πλευρά του. Δεν έφτανε αυτό αλλά το μοτερ κάηκε και μαζί με αυτό και η αντίστοιχη έξοδος από τον controller!!!!!! Σήμερα μίλησα με τον Γιάννη από Diamond τον οποίο πραγματικά ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την άμεση ανταπόκρισή του στην προσπάθεια να βρεθούν ανταλλακτικά. Το άσχημο είναι πως η σειρά αυτή τη στιγμή δεν παράγεται και έχω στεναχωρεθεί πάρα πολύ με την όλη κατάσταση. Αυτή τη στιγμή δεν ξέρω αν πρέπει να συνεχίσω με το άλλο τμήμα του φτερού για την κατασκευή των καπακιών διότι υπάρχει μέχρι και το ενδεχόμενο για ολοκληρωτική αλλαγή των retract. Φυσικά δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι γιατί μιλάμε για τεράστιο κόστος.....


* 20140521_195213small.jpg (61.37 KB, 768x432 - εμφανίστηκε 520 φορές.)

* 20140521_195412small.jpg (77.53 KB, 819x461 - εμφανίστηκε 526 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #107 στις: Πέμπτη, 22 Μάι 2014, 06:47:51 »

Αχ ρε φίλε Παναγιώτη,

Αν είχα 1 ευρώ κάθε φορά που διάβαζα ποστ σαν το δικό σου για τα ηλεκτρικά ρετρακτ θα ήμουν εκατομμυριούχος.

Νομίζω στο είπαμε από την αρχή, δεν υπάρχουν ηλεκτρικά ρετρακτ που να αντέχουν τα φορτία τέτοιων μοντέλων και να συγκρίνονται με την αξιοπιστία των πνευματικών.

Το μόνο που σου λέω είναι ότι είσαι τυχερός που σου συνέβη στο εργαστήριο και όχι στον αέρα. Άλλαξε τα τώρα γιατί είναι κρίμα, κάνεις τόση δουλειά στις λεπτομέρειες να μην πάει χαμένη από ένα γραναζάκι

Συνέχισε την ωραία δουλειά
Νίκος
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #108 στις: Πέμπτη, 22 Μάι 2014, 10:06:39 »

Μαχαίρι στην καρδιά.... 
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #109 στις: Πέμπτη, 29 Μάι 2014, 00:10:26 »

Τελικά βρέθηκε λύση για το χαλασμένο retract και τον controller. Χάρη στον Γιάννη από Diamond-models θα σταλούν πίσω στην Ιταλία για επισκευή...Οπότε η κατασκευή συνεχίζεται κανονικά για το άλλο σκέλος...με πιό γρήγορους ρυθμούς αυτή τη φορά...
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #110 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2014, 20:39:33 »

Έτοιμο και το δεύτερο καπάκι του retract...


* 20140601_230441.jpg (57.93 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 377 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #111 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2014, 20:42:20 »

Απο μέσα προστέθηκε και ένα φύλλο μπάλσα για να δείχνει σαν το δεύτερο στρώμα λαμαρίνας του πραγματικού. Δείχνει πολύ καλύτερο με το σκέλος πάνω του αλλά θα δείχνει και πολύ καλύτερο όταν βαφτεί...


* 20140601_230408.jpg (61.86 KB, 360x640 - εμφανίστηκε 376 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #112 στις: Παρασκευή, 6 Ιούν 2014, 00:25:17 »

Χθές προχώρησε λίγο παραπάνω η κατασκευή του αεροπλάνου. Βρήκα λίγο χρόνο και ενίσχυσα τις βάσεις των retracts από κάτω προσθέτοντας τάκους από σκληρό κόντρα πλακέ όπως μου πρότειναν ο Δημήτρης (dgiatr) και ο Νίκος (w1ndsurfer), τους οποίους ευχαριστώ ακόμα μία φορά για τις συμβουλές τους!! Στη συνέχεια πέρασα ένα χέρι atlacol τις φωλιές των σκελών ώστε να τα προετοιμάσω για το βάψιμο. Προτίμησα να μην το κάνω με εποξική λόγω του ότι η atlacol καθαρίζει πιο εύκολα αν στάξει κάπου, ελπίζω να είναι αρκετό για να ασταρωθεί μετά η περιοχή και να βαφεί με το κατάλληλο χρώμα...


* 20140604_200542.jpg (47.64 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 295 φορές.)

* 20140604_200550.jpg (45.29 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 295 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #113 στις: Παρασκευή, 6 Ιούν 2014, 00:30:03 »

Στη συνέχεια κολλήθηκαν τα φτερά, έγινα οι τρύπες στο μπροστινό τους μέρος για τις καβίλιες και οι τρύπες στο πίσω μέρος για τις βίδες συγκράτησης αφού μετρήθηκαν προσεκτικά οι αποστάσεις και τα κέντρα για το φτερό.... Στο τέλος το άφησα βιδωμένο πάνω στην άτρακτο και χάζευα το μέγεθός του....τελικά είναι πολύ χορταστικό!!!


* 20140604_205359.jpg (72.96 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 292 φορές.)

* 20140604_205412.jpg (70.65 KB, 360x640 - εμφανίστηκε 301 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #114 στις: Παρασκευή, 6 Ιούν 2014, 00:35:10 »

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να προσθέσω κάτι για την ESM...Έχω φτιάξει αρκετά αεροπλάνα έως τώρα και τα περισσότερα σχετικά καλών εταιρειών (Great Planes, Hangar 9 κτλ) ποτέ όμως μέχρι τώρα δεν έχω δει τέτοια συναρμογή του φτερού με την άτρακτο. Στο σαμάρι του φτερού η συναρμογή είναι απίστευτη σε όλη την επιφάνεια από μπρός μέχρι πίσω...Η καμπύλες και της ατράκτου και του φτερού είναι απόλυτα όμοιες και δεν αφήνουν κανένα απολύτως κενό πουθενά με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι ότι το φτερό είναι κολλημένο στην άτρακτο. ΜΠΡΑΒΟ στην ESM!!!


* 20140604_205627.jpg (74.14 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 293 φορές.)

* 20140604_205638.jpg (70.43 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 291 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #115 στις: Παρασκευή, 6 Ιούν 2014, 07:34:01 »

Μπράβο Παναγιώτη για την πολύ καλή δουλειά  Thumbs up   Thumbs up   Thumbs up
Έκανες πολύ καλά που ενίσχυσες τις βάσεις των retracts ΄!
Εγώ επιπλέον μέσα απο τις φωλιές των ροδών, έβαλα υαλούφασμα στην εσωτερική μεριά (στην κούρπα) του χείλους προσβολής ξεκινώντας απο την μια βάση των retracts και φτάνοντας στην άλλη.  Αυτό το έκανα γιατί εαν παρατηρήσεις η μπροστινή πλευρά του φτερού, εκεί δηλαδή που μπαίνουν τα πειράκια για να κρατήσουν το φτερό αλλά και όλο το μπροστινό τμήμα(χείλος προσβολής) του φτερού μέχρι και τις βάσεις των σκελών δεν είναι ιδιαίτερα ενισχυμένο με αποτέλεσμα σε μια βαριά προσγείωση με κλίση προς τα εμπρός που θα κτυπήσουν πρώτα οι τροχοί κάτω, να δημιουργηθεί μοχλός (έχεις επιπλέον και μεγάλο μήκος σκελών - άρα μεγάλος μοχλός!) και να ζοριστεί αρκετά αυτό το μπροστινό τμήμα........Μου είχε συμβεί στο μικρότερο fw 190 A8 του ESM σε ένα dead stick και μου ξήλωσε όλο το χείλος προσβολής!!!! Cheesy. Γενικά το αεροπλάνο βγαίνει ελαφρύ για το φτερό του, οπότε το να πάρεις 100 gr απο αυτή τη διαδικασία είναι κάτι ασήμαντο.....  εάν το κάνεις, καλό θα ήταν να προεκτείνεις και λίγο το υαλούφασμα προς τον πάτο της φωλιάς αλλά κυρίως να πιάσεις και τους κάθετους νομείς με το ύφασμα αυτό.....δεν ξέρω εαν έγινα κατανοητός.....
 
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 6 Ιούν 2014, 07:58:48 από dgiatr » Καταγράφηκε
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #116 στις: Παρασκευή, 6 Ιούν 2014, 09:40:31 »

Καλημέρα Δημήτρη.Κατάλαβα απόλυτα τι λες.Το έχω προσέξει το σημείο που λες και μάλιστα είχα βάλει και λίγη κόλλα σε κάποια κενά,αφού όμως υπάρχει τέτοιος κίνδυνος θα το ενισχύσω με πανί όπως μου είπες. Αν δεν κάνω λάθος τα πλαστικά καλύμματα για τις θήκες των σκελών δεν τα έχεις χρησιμοποιήσει,έτσι δεν είναι;
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #117 στις: Παρασκευή, 6 Ιούν 2014, 11:25:28 »

Καλημέρα Δημήτρη.Κατάλαβα απόλυτα τι λες.Το έχω προσέξει το σημείο που λες και μάλιστα είχα βάλει και λίγη κόλλα σε κάποια κενά,αφού όμως υπάρχει τέτοιος κίνδυνος θα το ενισχύσω με πανί όπως μου είπες. Αν δεν κάνω λάθος τα πλαστικά καλύμματα για τις θήκες των σκελών δεν τα έχεις χρησιμοποιήσει,έτσι δεν είναι;
τα έχω πετάξει όσο πιο μακριά φτάνει το χέρι μου!
Καταγράφηκε
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #118 στις: Παρασκευή, 6 Ιούν 2014, 14:35:17 »

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.162



Προφίλ
« Απάντηση #119 στις: Κυριακή, 22 Ιούν 2014, 23:32:31 »

Το FW190 προχώρησε αρκετά!! Μπήκε το οριζόντιο σταθερό με το elevator, το rudder και το ουριάιο σκέλος. Φυσικά το rudder ήθελε τροποποίηση γιατί οι τρύπες για τους μεντεσέδες δεν ήταν ευθυγραμμισμενοι, οπότε στοκαρίστικαν, βάφτηκαν και ανοίχτηκαν νέες.


* 20140622_215927.jpg (74.43 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 158 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 57  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.99 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.