Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.880 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 12:55:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 12:55:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 12:49]

[Σήμερα στις 10:25]

από harris31a
[Σήμερα στις 08:10]

[Σήμερα στις 07:45]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

[Χθες στις 22:39]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285880
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 51
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 42
Συνολικά: 55
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 57  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ESM FW190 D9 50cc  (Αναγνώστηκε 107302 φορές)
   
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 417



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 14 Μάρ 2014, 14:36:34 »

Φίλε καλώς ήλθες στην scale κατηγορία.
Θέμα 1ο:
Θες να διαλέξεις ανάμεσα σε δύο μοντέλα που πετάνε ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά!!!
Θέμα 2ο:
Βάζεις απέναντι δύο εταιρίες με διαφορετική φιλοσοφία

Όσο αφορά τα ρετρακς, υπάρχουν οι ακόλουθες λύσεις:
1. Eurokit
2. Eurokit
3. Eurokit
4. Eurokit
.
.
.
.
Μάλλον έπιασες τι υπονοούμενο.  laugh

Κατά την γνώμη μου πρέπει πρώτα να διαλέξεις τον τύπο του αεροπλάνου από πλευράς πτήσης και μετά να βρεις το καλύτερο του τύπου του, όσο αφορά εταιρία κατασκευής κλπ. Οι σύγκριση που προσπαθείς να κάνεις δεν είναι δυνατή!  Thumbs up
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 14 Μάρ 2014, 16:13:06 »

Γιάννη ασφαλώς και τα eurokit είναι τα καλύτερα retracts που υπάρχουν αυτή τη στιγμή. Όμως σχετικά με το fw 190 d9 θέλεις 75 μοίρες γωνία και τα eurokit professional σου δίνουν μόνο μέχρι 85 μοίρες όποτε θα πρέπει να κάνεις πατέντες στις βάσεις των retracts για να πάρεις τη διαφορά των επιπλέον 10 μοιρών. Εδω δεν παίζει να βάλεις "νερο στο κρασί σου" γιατί όλη η ομορφιά αυτού του μοντέλου είναι αυτή η γωνία. Ασφαλώς και γίνεται αυτή η πατέντα όμως ίσως να φαίνονται λίγο άσχημα οι μονάδες απο μπροστά γιατί θα πρέπει να κάτσουν "στραβά" για να παρεις τις επιπλέον μοίρες. Βέβαια με τα ηλεκτρικά EUROKIT δεν θα έχεις αυτό το πρόβλημα. O λόγος που πήρα εγώ τα wabo είναι γιατί τα βρήκα όλα μαζι set με scale ρόδες, struts και πίσω ανασυρόμενο σύστημα, μπουκάλα, βαλβίδα και σωληνάκια όλα σε πολύ καλή τιμή.
Καταγράφηκε
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 15 Μάρ 2014, 02:07:55 »

Φίλε καλώς ήλθες στην scale κατηγορία.
Θέμα 1ο:
Θες να διαλέξεις ανάμεσα σε δύο μοντέλα που πετάνε ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά!!!
Θέμα 2ο:
Βάζεις απέναντι δύο εταιρίες με διαφορετική φιλοσοφία

Όσο αφορά τα ρετρακς, υπάρχουν οι ακόλουθες λύσεις:
1. Eurokit
2. Eurokit
3. Eurokit
4. Eurokit
.
.
.
.
Μάλλον έπιασες τι υπονοούμενο.  laugh

Κατά την γνώμη μου πρέπει πρώτα να διαλέξεις τον τύπο του αεροπλάνου από πλευράς πτήσης και μετά να βρεις το καλύτερο του τύπου του, όσο αφορά εταιρία κατασκευής κλπ. Οι σύγκριση που προσπαθείς να κάνεις δεν είναι δυνατή!  Thumbs up

Γιάννη σαφώς και πιστεύω ότι είναι δύο τελείως διαφορετικά μοντέλα. Δεν τα συγκρίνω μεταξύ τους. Είναι δύο μοντέλα που με γοητεύουν πάρα πολύ για τα δικά του χαρακτηριστικά το καθένα και για τη δικιά τους ιστορία. Επίσης συμφωνώ ότι και κατασκευαστικά είναι δύο τελείως διαφορετικά μοντέλα. Να σου πω την αλήθεια δεν αποφάσιζα μεταξύ των δύο γιατί δεν ήξερα τι λύσεις θα βρω στο θέμα των retracts για το FW190. Επίσης δεν γνωρίζω καθόλου την εταιρία ESM και γι' αυτό ζήτησα κάποια γνώμη... Βλέπω ότι θα μπορέσω να χρησιμοποιήσω τα eurokit οπότε αρχίζω και κλείνω προς το fw190. Ίσως και αύριο να επικοινωνήσω με τον Γιάννη στο diamond.
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 16 Μάρ 2014, 00:32:47 »


Κάποιος που έχει ασχοληθεί με eurokit αν μπορεί να μας πει αν το παραπάνω retract κάνει για την περίπτωσή μας. Επίσης χρειάζεται κάποιος controller ή κάποιο άλλο ηλεκτρονικό εξάρτημα;
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 16 Μάρ 2014, 07:53:45 »


Κάποιος που έχει ασχοληθεί με eurokit αν μπορεί να μας πει αν το παραπάνω retract κάνει για την περίπτωσή μας. Επίσης χρειάζεται κάποιος controller ή κάποιο άλλο ηλεκτρονικό εξάρτημα;

Φίλε Panioul, μάλλον δεν έχεις καταλάβει αυτά που σου λέει ο DGiatr για την γωνία των retract

Δες στο διάγραμμα: το FW-190 έχει μια σπάνια γεωμετρία όπου τα σκέλη ανοίγουν στις 74 μοίρες σε σχέση με το φτερό. Τα retracts που παραθέτεις παραπάνω είναι στις 95 μοίρες. Βάλε ένα μοιρογνωμόνιο πάνω στο διάγραμμα και θα δεις τι σημαίνει.



* 3-view (gear).jpg (43.87 KB, 567x310 - εμφανίστηκε 847 φορές.)
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 16 Μάρ 2014, 11:16:19 »

Nίκο εαν πάρει τα ηλεκτρικά eurokit φαντάζομαι θα μπορεί να ρυθμίσει τις γωνίες εκεί που θέλει.
Καταγράφηκε
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 16 Μάρ 2014, 16:37:04 »



Φίλε Panioul, μάλλον δεν έχεις καταλάβει αυτά που σου λέει ο DGiatr για την γωνία των retract

Δες στο διάγραμμα: το FW-190 έχει μια σπάνια γεωμετρία όπου τα σκέλη ανοίγουν στις 74 μοίρες σε σχέση με το φτερό. Τα retracts που παραθέτεις παραπάνω είναι στις 95 μοίρες. Βάλε ένα μοιρογνωμόνιο πάνω στο διάγραμμα και θα δεις τι σημαίνει.


[/quote]
Φίλε Νίκο δεν έχω ξαναασχοληθεί με ηλεκτρικά retracts ούτε με πνευματικά. Επειδή είπε ο Δημήτρης ότι πιθανών να μπορώ να ρυθμίσω στα ηλεκτρικά τη γωνία γι' αυτό ρώτησα αν κατ' αρχήν είναι αυτό το retract στο οποίο αναφερόμαστε ώστε να το πάρω πακέτο από τον diamond που το έχει αλλά και τι άλλο χρειάζεται να πάρω ώστε να μπορώ να το ρυθμίσω. Επίσης νομίζω ότι ακόμα και να μην ρυθμίζεται η γωνία, κάνοντας κάποια τροποποίηση στη βάση των σκελών θα μπορέσω να δώσω κάποια γωνία, ίσως όχι ακριβώς αυτή που χρειάζεται αλλά πάντως κάποια ώστε να δείχνει λίγο Fockewulf
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 30 Μάρ 2014, 23:55:08 »

Την Παρασκευή μίλησα με τον Γιάννη (Diamond models) για να μου ετοιμάσει σιγά σιγά την παραγγελία!! Τελικά τα ηλεκτρικά retracts μπορείς να τα ρυθμίσεις να σταματάνε στις μοίρες που θες...Αναρωτιέμαι όμως εφόσον δε θα τερματίζουν...θα αντέχουν στις καταπονήσεις;;
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 6 Απρ 2014, 23:48:39 »

Η παραγγελία όπως είπα έγινε και περιμένω μέσα στη βδομάδα το πακέτο!! Μαζί με τα retracts... Τώρα ψάχνω τι θα κάνω με τον κινητήρα και με τη βελτίωση του cockpit. Ο κινητήρας που έχω είναι ο DL50 και για να μπεί κάποια εξάτμιση μάλλον θα χρειαστεί πολύ κόψιμο το cowl και θέλω να το αποφύγω. Ο καλύτερος κινητήρας από άποψη μεγέθους είναι ο 53cc twin από Hobbyking αλλά αμφιβάλλω πολύ για την αξιοπιστία του. Δεν ξέρω αν μπει ο DLE 60 twin αν θα πρέπει να κοπεί πολύ το cowl για τις μπουζόπιπες... Αν έχει κάποιος καμιά πληροφορία ας βοηθήσει... Αν βολεύει αυτός ο κινητήρας τότε μπορεί να πουλήσω αυτον που έχω και να πάρω τον DLE60 twin...
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 547


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 7 Απρ 2014, 01:32:44 »

Εχω τον dle60 twin σε ένα krill yak55. Η απόσταση ακίδας μπουζί σε ακίδα μπουζί είναι 26cm και η συνολική απόσταση (πλάτος) μαζί με τις μπουζόπιπες είναι 27,6cm. Απλά θα πρέπει να προσεχτεί το εξής: ο αριστερός κύλινδρος είναι λίγο πιό πίσω από τον δεξιό, επειδή δίνεις και right thrust η βάση του κινητήρα βγαίνει λίγο πιό αριστερά άρα η αριστερή πλευρά βγαίνει λίγο πιό έξω απ'οτι η δεξιά.
Οι πλευρές που είπα είναι όπως τις βλέπει ο πιλότος.
Καταγράφηκε
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 12 Απρ 2014, 00:33:28 »

Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Οπότι φαίνεται δεν μπορώ να τον επιλέξω γιατί θα πρέπει το cowl να τρυπηθεί στο πλάι και έτσι θα χαλάσει όλη η ομορφια του αεροπλάνου. Αν και θα ήταν πολύ καλή επιλογή λόγο πιο scale ήχου και βάρους!!
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 13 Απρ 2014, 16:47:12 »

Την Παρασκευή παρέλαβα το δέμα και επιτέλους βρήκα χρόνο να το ανοίξω και να δω όλα τα πράγματα που μου έστειλε το κατάστημα...


* 20140413_143450.jpg (55.02 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 408 φορές.)

* 20140413_145906.jpg (72.79 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 411 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 13 Απρ 2014, 16:49:55 »

Και η πρώτη κίνηση φυσικά είναι να ανοίξω το "καπό"!!!! Ευτυχώς ξεκόλλησε πολύ εύκολα αλλά ηθελε προσοχή γιατί πραγματικά είναι πολύ ευαίσθητο!


* 20140413_145925.jpg (72.29 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 408 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 14 Απρ 2014, 08:01:39 »

Xθές κατέβασα το FW 190 D9 στο Ελληνικό για πρώτη φορά για στρώσιμο κινητήρα. Η μηχανή που του έβαλα τελικά είναι η 3W 75 I US. Η μεγαλύτερη δυσκολία που είχα στην τοποθέτηση του κινητήρα ήταν οτι λόγω του μεγάλου κυβισμού του και του μικρού μεγέθους του cowl έπρεπε να βρώ τρόπο να βάλω την εξάτμιση χωρίς να κόψω cowl. Μετά απο πολύ κόπο και σκέψη και επειδή δεν μπορούσα να βρώ στην αγορά εξάτμιση για τη 3w που να μπαίνει και να μην χρειάζεται κόψιμο το cowl έφτιαξα μια δική μου. Σημαντική βοήθεια είχα και πάλι απο τον "σεσημασμένο" πια στο χώρο του αερομοντελισμού "Αργυράκο" με τις "χρυσές" συμβουλές του σχετικά με την κατασκευή της εξάτμισης, γενικά μπορώ να πω οτι με "ξεψάρωσε" αρκετά ώστε να τολμήσω να φτιάξω μια εξάτμιση που να ταιριάζει στις απαιτήσεις μου. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και το φίλο Νίκο Δελατόλα που χθες το απόγευμα με βοήθησε για να βάλουμε μπροστά τον κινητήρα αφού έφερε μια MEGATRON που έχει και σε πέντε λεπτά πήρε μπροστά ενώ εμείς παιδευόμασταν με το χέρι απο το πρωί!!!
Λοιπόν στο δια τάυτα : o κινητήρας βγάζει 6700 r.p.m. γυρνώντας μια fiala 24Χ8 3blade ενώ βέβαια ακόμα στρώνει γιατί είναι καινούργιος. Θεωρώ οτι είναι πολύ καλό αποτέλεσμα για καινούργιο κινητήρα με custom εξάτμιση! Αυτό σημαίνει οτι μόλις στρώσει θα μπορεί να γυρνάει 25Χ8 ή και 26Χ8 3blade!Οι κολλήσεις αργόν έγιναν στη Σπύρου Πάτση.
Μερικές φωτογραφίες απο το χώρο της μηχανής.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 14 Απρ 2014, 08:24:02 από dgiatr » Καταγράφηκε
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 14 Απρ 2014, 08:19:33 »

........................................


* DSC02106.JPG (114.35 KB, 704x528 - εμφανίστηκε 357 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 57  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.169 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.