Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:27:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:27:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 185
    Συνολικά: 187
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Setup για Vibe 90SG  (Αναγνώστηκε 5865 φορές)
    kgiova
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 3 Μάρ 2014, 20:16:53 »

    http://www.modelhelicopters.co.uk/csm-carbsmart.html
    εξαιρετικα αξιοπιστο ....
    ρυθμίζει το μιγμα συνεχως και αποφεύγεις τις υπερθερμανσεις ....κρατώντας το μίγμα τέλειο...
    γιά καυσιμο χρησιμοποιώ τα τελευταια χρόνια coolpower  kai ky
    το δεύτερο εχει πιο πολύ λ'αδι με εφφε την πιο πολύ κάπνα αλλα καθαρίζει και καλύτερα τον κινητήρα  απο κατάλοιπα
    το φέρνει ο ΝΕΜ
    Καταγράφηκε
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 495



    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 3 Μάρ 2014, 21:52:50 »

    κοιτα ,κανενα gajet δεν θα σωσει τον κινητηρα εαν δεν τον σεταρεις σωστα. παντα θα εχεις προβληματα. η γνωμη μου ειναι να βρεις καποιον να εχει γνωση και ορεξη και πιστευω οτι στην αθηνα ειναι παρα πολλοι ,να σου σεταρει τον κινητηρα με βαση πως θελεις να πετας. εαν γινει αυτο τοτε αναλογως τον καιρο το μονο που θα κανεις ειναι μικρορυθμισεις .  Χαμόγελο Χαμόγελοτωρα εαν θελεις μια μικρη βοηθεια θα σου ελεγα να ξεκινησεις με μιση στροφη ανοιγμα την μικρη βελονα ,και 2,5 στροφες την μεγαλη. μετα στο ρελαντι στραγγαλισε με ενα πενσακι το καυσιμο και μετρα ποσα δευτερολεπτα κανει να σβησει ο κινητηρας .εαν κανει πανω απο 7 δευτερα τοτε θα κλεινεις λιγο την μικρη την βελονα . ο μαγικος αριθμος ειναι 6 με 7 δευτερα για μια αξιοπιστη καυση.αυτα για τις μεσαιες στροφες μεχρι το 50% του γκαζιου.προσοχη στην εξατμιση ,οσο πιο πολυ καπνο τοσο καλυτερα .για τις στροφες απο το 50% και πανω πρεπει το ε/π να το δοκιμασεις στον αερα.αφου φτιαξεις τις στροφες μεχρι την μεση να δουλευει καλα το ε/π χωρις να ουρλιαζει ,μετα στο hover με μερικες αποτομες γκαζιες προς το 100% θα καταλαβεις εαν το μιγμα ειναι πλουσιο η φτωχο. πλουσιο = μπουκωμα= κλεισιμο μεγαλης βελονας. φτωχο = αμεση αποκριση = υπερθερμανση =ελειψη καπνου =ζημια = ανοιγμα μεγαλης βελονας . οι ρυθμισεις στις βελονες γινονται με κλικ και οχι με υπερβολες . το μυστικο ειναι παντα μετα απο καθε δοκιμη να μετρας την θερμοκρασια του κινητηρα ,στο backplate με το δακτυλοσου εαν δεν εχεις θερμομετρο. και επισης σε οποια φαση και να εισαι το ε/π να βγαζει καπνο. καπνος =χαμηλη θερμοκρασια .απουσια καπνου = υπερθερμανση.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 3 Μάρ 2014, 22:14:34 από kostas72 » Καταγράφηκε
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 44


    ..


    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 3 Μάρ 2014, 22:47:11 »

    Πολύ χρήσιμα όλα αυτά φίλε kostas72 θα το δω αύριο. Βασικά θα πάω να το ρυθμίσω μαζί με τον Κουτσό οπότε πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να φέρουμε το ελικόπτερο εκει που θέλω..!!!
    Σε ευχαριστώ για όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που μου έδωσες και το ενδιαφέρον σου!!

    Φιλικά, Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 44


    ..


    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 3 Μάρ 2014, 22:52:01 »

    Αν το ελικόπτερο σβήσει σε πολύ λίγα δευτερόλεπτα π.χ στα 3s λέω εγώ δεν ξέρω αν γίνεται απλά γενικά είμαι περισσότερο του χειριστικού παρά των ρυθμίσεων..
    Καταγράφηκε
    gvertical
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318


    HI ALL


    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 4 Μάρ 2014, 09:17:36 »

    αυτα που σου γραφει ο κωστας τα λεει αναλυτικα εδω http://www.jupiter-venlo.nl/Algemeen/Tips/Heli-engine%20Tuning%20EN%20v3.1.pdf
    στο μανουαλ το γραφει αυτο που σου ειπα για το λαδι στα καυσιμα, θελει πανω απο 20% (The general course of adjustment procedure is
    shown in the ADJUSTING CHART and is correct
    for a fuel containing 20% lubricant and 15-30%
    nitromethane.) http://manuals.hobbico.com/osm/91hz-manual.pdf
    Καταγράφηκε

    live simply, so other people can simply live!
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 44


    ..


    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 4 Μάρ 2014, 13:01:23 »

    Ευχαριστώ πολύ φίλε gvertical!
    Καταγράφηκε
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 44


    ..


    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 4 Μάρ 2014, 15:09:15 »

    Παιδιά σήμερα πήγα για μία δοκιμαστική πτήση και βρήκα τι φταίει..Το ελικόπτερο το είχα ρυθμίσει με βήμα -12 0 +12 και από ότι φαίνεται θέλει να πάει γύρο στις -11 0 +11 ή -10,5 0 +10,5.
    Αφού του έκανα ένα γεμάτο ντεπόζιτο να στρώσει λίγο το ελατήριο ,ε το που του έβαλα μισό και πήγα να δοκιμάσω τον κινητήρα από 50% - 100% εκτός από το ότι ζοριζότανε τρελά που γύρναγε τρελά το tail σχεδόν 90 μοίρες..
    Οπότε θα το ρυθμίσω και θα σας πω τι γίνετε..!!!Οποιαδήποτε γνώμη είναι αποδεκτή!!!

    Φιλικά, Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 44


    ..


    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 4 Μάρ 2014, 16:54:08 »

    Καλησπέρα παιδιά χρειάζομαι βοήθεια μετράω με το πιτσομετρο τις μοίρες στο τέρμα πάνω και τις ρύθμισα στις 11 γιατί τελικά ήταν 13+ απλά τέρμα κάτω μου βγάζει 6-7 μοίρες πως τις κάνω 11 και αυτές;

    Φιλικά, Γιώργος
    Καταγράφηκε
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 5 Μάρ 2014, 01:11:36 »

    Το ειχες +13 και το εκοψες ηλεκτρονικα στο +11 αλλα κατω εχεις -7.Εχεις λαθος μηχανικο σεταπ.Το ελικοπτερο σου μηχανικα πρεπει να βγαζει 21 μοιρες συνολο....δηλαδη -7 και +13 μας κανει 20...(λιγες φαινοντε εγω λεω αν το δεις με ακριβεια τουλαχιστον 21 στο συνολο).Ακου....μηδενιζεις καμπυλες στο pitch curve της τηλεκατευθυνσης (δηλαδη γραμμικη 0-50-100) και βαζεις στικ στο κεντρο.Βαλε το πιτσομετρο και ρυθμισε απο τα ντιζακια που κανεις το traking (εφοσον ολα τα αλλα ντιζακια τα εχεις συμφωνα με το manual) να εχεις 0 μοιρες και στα δυο blade.Δωσε τοτε φουλ στικ πανω και μετα φουλ στικ κατω και δες ποσες μοιρες δειχνει και πανω και κατω....(πχ +11 πανω και -10πχ κατω).Παραδειγμα λεω δεν ξερω τι θα δειξει....αν ειναι ετσι τοτε -10 κατω και + 11 πανω σου βγαζει μηχανικα 21 μοιρες στο συνολο...αυτο βγαζει το ελικοπτερο σου.Μετα λοιπον αν επανω οι 11 μοιρες πχ σου ειναι λιγες και θες παραπανω τοτε ρυθμιζεις απο τα ντιζακια του tracking και το δινεις οσο θες.Τι γινετε ομως......ετσι μετατοπιζεις την καμπυλη προς τα επανω.Δηλαδη περνεις +1 μοιρα απο κατω και την δινεις πανω δηλαδη +12 επανω και κατω απο -10 θα παει -9....το επιασες?αυτα με το swash mix στην τηλεκατευθυνση σου στα 50% σε ail-elev-pit (εισαι ccpm το sg).Υπαρχει και αλλη λυση αν παλι τα ντιζακια σου ειναι σωστα ρυθμισμενα βαση manual να ανοιξεις τα ορια του swash mix η swash travel (αναλογα τι τηλεκατευθυνση χρησιμοποιεις ...πως το λεει) και να δωσεις μεγαλυτερα ποσοστα πχ αν ειναι τωρα -50 η +50 να τα κανεις + η -60 αναλογα με το τι ειναι....ετσι αυξανεις την κινηση...ολα αυτα παντα χωρις καμπυλη στο pitch curve.Προσεξε μολις το κανεις να μην γυρνανε πολυ τα χρονακια των σερβο και βρισκουν πουθενα.Οταν τελειωσεις και το κανεις οσο θες μετα φτιαχνεις και την καμπυλη σου.Ελπιζω να βοηθησα.
    Καταγράφηκε

    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 44


    ..


    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 5 Μάρ 2014, 09:24:31 »

    Ευχαριστώ πού φίλε Νίκος απλά εχτές είχα ολόκληρη φασαρία έχει συμβεί το απίστευτο.Πήγα στον Κουτσό που το ξέρω χρόνια να με βοηθήσει και μας έπεσαν τα αφτιά και των δύο. Το πήραμε από την αρχή το heli για να το ρυθμίσουμε γιατί με κάποιο τρόπο όλες οι ρυθμίσεις είχαν γίνει άλλα ντάλον. Το καλύτερο όμως ήταν ότι πήγαινες και πείραζες το sum-trim του pitch και αυτό πείραζε το elevator..και αν εκεί πήγαινες και έκανες reverse το elevator η μίξη καθότανε κανονικά..Ενώ όταν τα κανάλια ήταν όπως πρέπει δηλαδή ακόμα και από τα sub-trim όταν κούναγες το pitch σου κούναγε το pitch και όταν κούναγες το elevator κανονικά πάλι το elevator..απλά μετά ότι και να έκανες reverse δεν έβρισκε την μίξη..δεν ξέρω θα το ρποσπαθήσουμε και σήμερα και θα δούμε.. Huh Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον

    Φιλικά, Γιώργος
    Καταγράφηκε
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 5 Μάρ 2014, 09:42:08 »

    Συγνωμη...τι τηλεκατευθυνση χρησιμοποιεις?
    Καταγράφηκε

    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 44


    ..


    « Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 5 Μάρ 2014, 12:04:31 »

    Την 14Mz αλλά όλα οκ το ελικόπτερο ρυθμιστηκε όλα οκ!!
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Setup για Vibe 90SG
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.