Πραγματι αυτή η "αγγαρεια" είναι προτιμοτερο να γινει σε βαση καθως η επαφη με τον κινητηρα είναι ποιο αμεση.Φυσικα μπορει και το μοντελο να δεθει κανονικα με όλα και να γινει το πρωτο στρώσιμο στο εδαφος .Αντίθετα με τα glow μοντελα και όπως αναφερθικε παραπανω δεν προτείνετε στρωσημο με σκετη ατρακτο γιατι οι βενζινοκινητήρες εχουν πολλους κραδασμούς και το μοντελο καταπονειτε χωρης λογο.
Επισης αν καποιος εχει υπομονη μπορει να στρωσει τον κινητηρα και πετωντας .
Προσθετω, συφωνωντας πληρως με τα παραπανω, οτι η εν λόγω βαση στηριζει το ''firewall'' σε αντικραδασμικα silent blocks ωστε να καταπονειται κατα το ελαχιστο το σωμα της μηχανης.
Οντας στη βαση ειναι πολυ πιο ευκολο να παρακολουθει κανεις στροφες και ιδιως θερμοκρασιες προτου αυτες εκτροχιαστουν - πραγμα ευκολο στην αρχη- και ακρως καταστροφικο.
Ασε δε που η καμμενη λαδίλα που βγαζουν κατα το πρωτο στρωσιμο ειναι χειροτερη και απο αυτη των glow. Αυτη η ''πισσα'' που βγαζουν στην αρχη μονο με βενζινη καθαριζει. Δεν τη θες στην καινουρια σου ατρακτο.
Η διαδικασια στρωσιματος ειναι μακρα και θα
ολοκληρωθει σε πραγματικες συνθηκες.
Οσοι κατεχουν απο
κινεζους ξερουν καλα τι εννοω...αλλα και οι "αμερικανοι" δεν πανε πισω. Οσο να΄ναι το θελουν και αυτοι το στρωσιματακι τους.