Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:48:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:48:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 21
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 162
    Συνολικά: 162
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: EG Aircraft Yak SP55m 100cc ARF  (Αναγνώστηκε 18770 φορές)
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 8 Μάρ 2014, 01:08:23 »

    To JR ειναι φωτια!  Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε
    ChrisCalmato 40 Trainer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.046



    « Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 8 Μάρ 2014, 09:33:48 »

    Μονο φωτια? Φωτια κ λαυρα Μπραβο παλικαρια!!!!
    Καταγράφηκε

    50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
    www.emr.gr
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 13 Μάρ 2014, 22:49:48 »

    Ετοιμα και τα elevators..............


    * CameraZOOM-20140312211224451_converted.jpg (46.11 KB, 580x380 - εμφανίστηκε 749 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 13 Μάρ 2014, 22:51:29 »

    Και κοντινα...πλανα.


    * CameraZOOM-20140312210331320_converted.jpg (53.21 KB, 580x380 - εμφανίστηκε 739 φορές.)

    * CameraZOOM-20140312210248017_converted.jpg (53.48 KB, 580x380 - εμφανίστηκε 729 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2014, 10:24:10 »

    Η μηχανη που τελικα επιλεχθηκε............DA 120cc


    * images (1).jpeg (7.13 KB, 259x194 - εμφανίστηκε 644 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2014, 11:28:34 »

    DA?? Παλι κινεζιες θα βαλετε? Δάκρυ
    Καταγράφηκε
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 00:42:06 »

    ................................


    * images (2).jpeg (11.55 KB, 310x163 - εμφανίστηκε 588 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 01:08:57 »

    Καταγράφηκε
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 28 Απρ 2014, 07:29:29 »

      Μετα απο απουσια πολλων ημερων.....αφου δωσαμε προτεραιοτητα στο Extra του Νικου......πιασαμε και παλι δουλεια!!!
    Και ιδου το αποτελεσμα....DA 120 απο τον πολυ καλο φιλο και επαγγελματια NEM HOBBY....


    * CameraZOOM-20140426220559280_converted.jpg (46 KB, 580x380 - εμφανίστηκε 467 φορές.)

    * CameraZOOM-20140426220711011_converted.jpg (44.67 KB, 580x380 - εμφανίστηκε 467 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 3 Μάι 2014, 00:03:12 από dionpapa » Καταγράφηκε
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 12 Μάι 2014, 00:04:47 »

    Εγιναν και τα πρωτα 2 λιτρα στην βαση.
      2300-2700 στροφες και η θερμοκρασια περιπου 85-95κελσιου.
    θα ακολουθησει και βιντεο...... Χαμόγελο


    * o_708e99aafd46d82a-650.jpg (59.36 KB, 580x380 - εμφανίστηκε 391 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ichiban
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 86



    « Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 12 Μάι 2014, 21:16:59 »

    Kάποτε ήταν ένα περήφανο τραπεζάκι σαλονιού, τώρα κατάντησε βάση στρωσίματος DA 120!
    Αν βάζατε το μοτέρ επάνω στο αεροπλάνο για στρώσιμο, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα.
    Χωρίς φτερά δοκιμάζεις και τις αντοχές των κολλήσεων της ατράκτου!!
    Καταγράφηκε
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    « Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 13 Μάι 2014, 16:31:25 »

    Kάποτε ήταν ένα περήφανο τραπεζάκι σαλονιού, τώρα κατάντησε βάση στρωσίματος DA 120!
    Αν βάζατε το μοτέρ επάνω στο αεροπλάνο για στρώσιμο, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα.
    Χωρίς φτερά δοκιμάζεις και τις αντοχές των κολλήσεων της ατράκτου!!

             
                 Χωρις φτερα?Huh Μαλλον θα πεταγες στο τζακι το α/π.
    Καταγράφηκε
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 13 Μάι 2014, 18:02:43 »

    Kάποτε ήταν ένα περήφανο τραπεζάκι σαλονιού, τώρα κατάντησε βάση στρωσίματος DA 120!
    Αν βάζατε το μοτέρ επάνω στο αεροπλάνο για στρώσιμο, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα.
    Χωρίς φτερά δοκιμάζεις και τις αντοχές των κολλήσεων της ατράκτου!!

             
                 Χωρις φτερα?Huh Μαλλον θα πεταγες στο τζακι το α/π.

    +1. Σαφως και προκειται για μεγαλη ''δοκιμασία''! Grin Grin Grin
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 13 Μάι 2014, 18:39:27 »

    Πραγματι αυτή η "αγγαρεια" είναι προτιμοτερο να γινει σε βαση καθως η επαφη με τον κινητηρα είναι ποιο αμεση.Φυσικα μπορει και το μοντελο να δεθει κανονικα με όλα και να γινει το πρωτο στρώσιμο στο εδαφος .Αντίθετα με τα glow μοντελα και όπως αναφερθικε παραπανω δεν προτείνετε στρωσημο με σκετη ατρακτο γιατι οι βενζινοκινητήρες εχουν πολλους κραδασμούς και το μοντελο καταπονειτε χωρης λογο.
    Επισης αν καποιος εχει υπομονη μπορει να στρωσει τον κινητηρα και πετωντας .
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 13 Μάι 2014, 19:20:59 »

    Πραγματι αυτή η "αγγαρεια" είναι προτιμοτερο να γινει σε βαση καθως η επαφη με τον κινητηρα είναι ποιο αμεση.Φυσικα μπορει και το μοντελο να δεθει κανονικα με όλα και να γινει το πρωτο στρώσιμο στο εδαφος .Αντίθετα με τα glow μοντελα και όπως αναφερθικε παραπανω δεν προτείνετε στρωσημο με σκετη ατρακτο γιατι οι βενζινοκινητήρες εχουν πολλους κραδασμούς και το μοντελο καταπονειτε χωρης λογο.
    Επισης αν καποιος εχει υπομονη μπορει να στρωσει τον κινητηρα και πετωντας .

    Προσθετω, συφωνωντας πληρως με τα παραπανω, οτι η εν λόγω βαση στηριζει το ''firewall'' σε αντικραδασμικα silent blocks ωστε να καταπονειται κατα το ελαχιστο το σωμα της μηχανης.
     Οντας στη βαση ειναι πολυ πιο ευκολο να παρακολουθει κανεις στροφες και ιδιως θερμοκρασιες προτου αυτες εκτροχιαστουν - πραγμα ευκολο στην αρχη- και ακρως καταστροφικο.
    Ασε δε που η καμμενη λαδίλα που βγαζουν κατα το πρωτο στρωσιμο ειναι χειροτερη και απο αυτη των glow. Αυτη η ''πισσα'' που βγαζουν στην αρχη  μονο με βενζινη καθαριζει. Δεν τη θες στην καινουρια σου ατρακτο.

    Η διαδικασια στρωσιματος ειναι μακρα και θα ολοκληρωθει σε πραγματικες συνθηκες.
    Οσοι κατεχουν απο κινεζους ξερουν καλα τι εννοω...αλλα και οι "αμερικανοι" δεν πανε πισω. Οσο να΄ναι το θελουν και αυτοι το στρωσιματακι τους.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: EG Aircraft Yak SP55m 100cc ARF
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.