Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.261 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 23:43:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 23:43:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 22:17]

[Σήμερα στις 21:04]

από StZ
[Σήμερα στις 20:57]

[Σήμερα στις 20:51]

από kostask
[Σήμερα στις 20:50]

από modeller2
[Σήμερα στις 20:33]

[Σήμερα στις 20:03]

από w1ndsurfer
[Σήμερα στις 19:20]

από vilisdev
[Σήμερα στις 09:17]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 18:18]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284261
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 62
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 24
Συνολικά: 34
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: EG Aircraft Yak SP55m 100cc ARF « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: EG Aircraft Yak SP55m 100cc ARF  (Αναγνώστηκε 15400 φορές)
   
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 8 Μάρ 2014, 01:08:23 »

To JR ειναι φωτια! 
Καταγράφηκε
ChrisCalmato 40 Trainer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.047



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 8 Μάρ 2014, 09:33:48 »

Μονο φωτια? Φωτια κ λαυρα Μπραβο παλικαρια!!!!
Καταγράφηκε

50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
www.emr.gr
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 13 Μάρ 2014, 23:49:48 »

Ετοιμα και τα elevators..............


* CameraZOOM-20140312211224451_converted.jpg (46.11 KB, 580x380 - εμφανίστηκε 695 φορές.)
Καταγράφηκε
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 13 Μάρ 2014, 23:51:29 »

Και κοντινα...πλανα.


* CameraZOOM-20140312210331320_converted.jpg (53.21 KB, 580x380 - εμφανίστηκε 681 φορές.)

* CameraZOOM-20140312210248017_converted.jpg (53.48 KB, 580x380 - εμφανίστηκε 682 φορές.)
Καταγράφηκε
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2014, 11:24:10 »

Η μηχανη που τελικα επιλεχθηκε............DA 120cc


* images (1).jpeg (7.13 KB, 259x194 - εμφανίστηκε 589 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 19 Μάρ 2014, 12:28:34 »

DA?? Παλι κινεζιες θα βαλετε?
Καταγράφηκε
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 01:42:06 »

................................


* images (2).jpeg (11.55 KB, 310x163 - εμφανίστηκε 538 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.693



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 20 Μάρ 2014, 02:08:57 »

Καταγράφηκε
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 28 Απρ 2014, 07:29:29 »

  Μετα απο απουσια πολλων ημερων.....αφου δωσαμε προτεραιοτητα στο Extra του Νικου......πιασαμε και παλι δουλεια!!!
Και ιδου το αποτελεσμα....DA 120 απο τον πολυ καλο φιλο και επαγγελματια NEM HOBBY....


* CameraZOOM-20140426220559280_converted.jpg (46 KB, 580x380 - εμφανίστηκε 417 φορές.)

* CameraZOOM-20140426220711011_converted.jpg (44.67 KB, 580x380 - εμφανίστηκε 417 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 3 Μάι 2014, 00:03:12 από dionpapa » Καταγράφηκε
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 12 Μάι 2014, 00:04:47 »

Εγιναν και τα πρωτα 2 λιτρα στην βαση.
  2300-2700 στροφες και η θερμοκρασια περιπου 85-95κελσιου.
θα ακολουθησει και βιντεο......


* o_708e99aafd46d82a-650.jpg (59.36 KB, 580x380 - εμφανίστηκε 341 φορές.)
Καταγράφηκε
ichiban
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 12 Μάι 2014, 21:16:59 »

Kάποτε ήταν ένα περήφανο τραπεζάκι σαλονιού, τώρα κατάντησε βάση στρωσίματος DA 120!
Αν βάζατε το μοτέρ επάνω στο αεροπλάνο για στρώσιμο, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα.
Χωρίς φτερά δοκιμάζεις και τις αντοχές των κολλήσεων της ατράκτου!!
Καταγράφηκε
dionpapa
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 192


Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 13 Μάι 2014, 16:31:25 »

Kάποτε ήταν ένα περήφανο τραπεζάκι σαλονιού, τώρα κατάντησε βάση στρωσίματος DA 120!
Αν βάζατε το μοτέρ επάνω στο αεροπλάνο για στρώσιμο, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα.
Χωρίς φτερά δοκιμάζεις και τις αντοχές των κολλήσεων της ατράκτου!!

         
             Χωρις φτερα?Huh Μαλλον θα πεταγες στο τζακι το α/π.
Καταγράφηκε
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 13 Μάι 2014, 18:02:43 »

Kάποτε ήταν ένα περήφανο τραπεζάκι σαλονιού, τώρα κατάντησε βάση στρωσίματος DA 120!
Αν βάζατε το μοτέρ επάνω στο αεροπλάνο για στρώσιμο, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα.
Χωρίς φτερά δοκιμάζεις και τις αντοχές των κολλήσεων της ατράκτου!!

         
             Χωρις φτερα?Huh Μαλλον θα πεταγες στο τζακι το α/π.

+1. Σαφως και προκειται για μεγαλη ''δοκιμασία''! Grin Grin Grin
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 13 Μάι 2014, 18:39:27 »

Πραγματι αυτή η "αγγαρεια" είναι προτιμοτερο να γινει σε βαση καθως η επαφη με τον κινητηρα είναι ποιο αμεση.Φυσικα μπορει και το μοντελο να δεθει κανονικα με όλα και να γινει το πρωτο στρώσιμο στο εδαφος .Αντίθετα με τα glow μοντελα και όπως αναφερθικε παραπανω δεν προτείνετε στρωσημο με σκετη ατρακτο γιατι οι βενζινοκινητήρες εχουν πολλους κραδασμούς και το μοντελο καταπονειτε χωρης λογο.
Επισης αν καποιος εχει υπομονη μπορει να στρωσει τον κινητηρα και πετωντας .
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 13 Μάι 2014, 19:20:59 »

Πραγματι αυτή η "αγγαρεια" είναι προτιμοτερο να γινει σε βαση καθως η επαφη με τον κινητηρα είναι ποιο αμεση.Φυσικα μπορει και το μοντελο να δεθει κανονικα με όλα και να γινει το πρωτο στρώσιμο στο εδαφος .Αντίθετα με τα glow μοντελα και όπως αναφερθικε παραπανω δεν προτείνετε στρωσημο με σκετη ατρακτο γιατι οι βενζινοκινητήρες εχουν πολλους κραδασμούς και το μοντελο καταπονειτε χωρης λογο.
Επισης αν καποιος εχει υπομονη μπορει να στρωσει τον κινητηρα και πετωντας .

Προσθετω, συφωνωντας πληρως με τα παραπανω, οτι η εν λόγω βαση στηριζει το ''firewall'' σε αντικραδασμικα silent blocks ωστε να καταπονειται κατα το ελαχιστο το σωμα της μηχανης.
 Οντας στη βαση ειναι πολυ πιο ευκολο να παρακολουθει κανεις στροφες και ιδιως θερμοκρασιες προτου αυτες εκτροχιαστουν - πραγμα ευκολο στην αρχη- και ακρως καταστροφικο.
Ασε δε που η καμμενη λαδίλα που βγαζουν κατα το πρωτο στρωσιμο ειναι χειροτερη και απο αυτη των glow. Αυτη η ''πισσα'' που βγαζουν στην αρχη  μονο με βενζινη καθαριζει. Δεν τη θες στην καινουρια σου ατρακτο.

Η διαδικασια στρωσιματος ειναι μακρα και θα ολοκληρωθει σε πραγματικες συνθηκες.
Οσοι κατεχουν απο κινεζους ξερουν καλα τι εννοω...αλλα και οι "αμερικανοι" δεν πανε πισω. Οσο να΄ναι το θελουν και αυτοι το στρωσιματακι τους.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: EG Aircraft Yak SP55m 100cc ARF « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.54 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.