Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 07:26:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 07:26:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 66
    Συνολικά: 67
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: 3SX bavarianDEMON flybarless system!!!  (Αναγνώστηκε 14497 φορές)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #75 στις: Πέμπτη, 23 Ιαν 2014, 12:15:30 »


    υπαρχουν αναφορες για την επιλογη αν θελουμε με μιξεις στην τ/κ ωστε 

    "να καταστήσει ο  devil στο κέντρο τα σερβο του cyclic κατά τη διάρκεια της διάσωσης ."

    με την παρατηρηση επιθυμητή, αλλά όχι απαραίτητη

    μια παρατηρηση που προσπαθω να καταλαβω γιατι οταν στο στελνει προς τα πανω αν δεν στα διωρθωσει υποχρεωτικα τα σερβο κεφαλης πως θα γινει με την διαχειριση του βηματος του ε/π στην συνεχεια?





    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.178



    WWW
    « Απάντηση #76 στις: Πέμπτη, 23 Ιαν 2014, 12:17:25 »

    Μηπως να κοιταζες και το SKOOKUM 720 που τα εχει ολα!
    Καταγράφηκε

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    taz00
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #77 στις: Πέμπτη, 23 Ιαν 2014, 12:22:58 »

    To bailout του SK720 δεν είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο άσε που το black edition με το gps βγαίνει πιο ακριβό και από το BD 3SX  Cheesy
    Καταγράφηκε
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #78 στις: Πέμπτη, 23 Ιαν 2014, 12:48:40 »

    ενα πραγμα που με απασχολει πολυ ειναι οτι δεν εχω ακομη το θεμα με τις μιξεις σε τ/κ

    μετα απο ξεσκαρταρισμα των πολυ λιγων πληροφοριων που υπαρχουν για την spectrum DX 7s πανω στο 3SX bavarianDEMON flybarless system συγκεντρωσα το

    παρακατω ολοκληρωμενο set up της  (για να εκμεταλευτει καποιος τα δυο στστηματα διασωσης του fbl unit) χωρις ομως να καταλαβαινω και πολλα πολλα

    οποιος φιλος μπορεσει με την εμπειρια του να μεταφρασει τα παρακατω μεταφρασμενα laugh laugh τον ευχαριστω προκαταβολικα


    Αν καθορίσουμε το AUX2 στο διακόπτη του Bind (και ανταλλάξω αυτό στην τ/κ  με τον διακόπτη του mix) που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολύ

    γρήγορα στο λεπτό, το κανάλι AUX2 έως -100 όταν πιέζεστε πανω στην πτηση (αναγκη διάσωση) τοτε μια μίξη μπορεί να ρυθμιστεί μεταξύ 0 και μια άλλης τιμής, όταν δεν πιέζεστε  

    Αυτός ο συνδυασμός θα είναι:




    και για οποιον εχει την DX 7s ενα ολοκληρωμενο σεταρισμα απο μιξεις για τις διασωσεις του 3SX :
      

    Επιλογή διακόπτη:
    trainer: aux2
    άλλοι διακόπτες : INH

    Mix 1
    AX2 > AX2
    Rate: -100%
    -100%
    Offset: 0%
    Trim : Inh
    NIH (highlighted )

    Mix 2
    AX2 > AX2
    Rate: 40%
    0%
    Offset: 0%
    Trim:Inh
    M (highlighted )

    mix 3-6 στο level cyclics για την διάσωση


    Mix 3 - Ax2 > Ail
    rate 0%
    -125%
    offset (αντιστάθμιση)100% (f.mode N12H)

    Mix 4 - Ax2 > Ail
    rate 0%
    75%
    offset 100% (f.mode N12H)

    Mix 5 - Ax2 > Ele
    rate 0%
    -125%
    offset 100% (f.mode N12H)

    Mix 6 - Ax2 > Ele
    rate 0%
    75%
    offset 100% (f.mode N12H)

     Χαμόγελο



    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 23 Ιαν 2014, 13:00:06 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #79 στις: Πέμπτη, 23 Ιαν 2014, 20:41:51 »

    στην ρυθμιση mixing της τ/κ δεν μπορω να εντοπισω τις παραπανω ρυθμισεις που αφορουν τις mix 3,4,5,6 και

    συγκεκριμενα σε οτι αφορα την ενδειξη (f.mode N12H) Χαμόγελο

    οποιος μπορει ας βοηθησει worry

    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    taz00
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #80 στις: Παρασκευή, 31 Ιαν 2014, 16:29:55 »

    Τελικά το BD 3SX ήρθε, μπήκε επάνω στο ελικόπτερο (Compass 7HV) και έκανε τις πρώτες του πτήσεις.
    Εντυπώσεις:
    Σετάρισμα.
    Από τα πιο δύσκολα FBL units που έχω σετάρει. Αν δεν υπήρχαν τα βιντεάκια στο helifreak ακόμα θα παιδευόμουνα.
    Τώρα βέβαια που το έχω δουλέψει δεν με προβληματίζει. Δυστυχώς χρειάζεται κανείς υπολογιστή για να κάνει αλλαγές στις περισσότερες ρυθμίσεις.
    Γίνεται να δηλώσεις μέσω του software μια παράμετρο σε ένα ελεύθερο κανάλι την οποία θα αλλάζεις με ένα knob ή slider real time αλλά αν θες να αλλάξεις παράμετρο πρέπει να το κάνεις μέσω υπολογιστή.
    Χρειάζονται κάποιες μίξεις στην τ/κ για να ενεργοποιηθεί το bail out και το self level.

    Πτήση.
    Εξαιρετικό.
    Πολύ καλή ουρά εφάμιλλη του Spartan Vortex που είναι από τις καλύτερες αν όχι η καλύτερη. Πολλά fbl πάσχουν στο συγκεκριμένο θέμα.
    Δυστυχώς δεν επιτρέπει να έχεις ξεχωριστές ρυθμίσεις head gain κλπ για κάθε flight mode όπως το vortex. Ευτυχώς το tail gyro gain ρυθμίζεται από την τ/κ.

    Self level.
    Για εμένα άχρηστο. Η μοναδική περίπτωση που ίσως το χρησιμοποιήσω είναι αν θέλω να φυσήξω τη μύτη μου ή να διώξω κανένα έντομο από το πρόσωπο μου. Και πάλι όμως ένα 700άρι ελικόπτερο είναι αρκετά σταθερό για να το κάνεις χωρίς αυτό.

    Bail out.
    M@μ@ει!!!
    Φανταστικό. Ότι και να κάνεις, σε ότι θέση και να είναι το ελικόπτερο απλά πατάς το διακόπτη και ως δια μαγείας ισιώνει και φεύγει προς τα επάνω κανονικά ή ανάποδα. Δοκίμασα να κάνω flip, roll και τικ τοκ για καμιά 20αριά δευτερόλεπτα συνεχόμενα και πάλι δούλεψε άψογα.
    Βέβαια δεν μπορεί να ακυρώσει τους νόμους της φυσικής. Αν κατεβαίνεις με full down collective από τα 10 μέτρα και το πατήσεις 30 πόντους πριν φτάσεις στο έδαφος μην περιμένεις να σε σώσει.

    Η γενική εντύπωση είναι πως είναι ένα εξαιρετικό fbl, δύσκολο στο αρχικό σετάρισμα το οποίο σε ανταμείβει με την πτητική του συμπεριφορά και το μοναδικό bail out.
    Καταγράφηκε
    taz00
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #81 στις: Παρασκευή, 31 Ιαν 2014, 16:55:28 »

    Και κάτι τελευταίο.
    Μέσα σε μία μέρα πτήσης με το BD 3SX βελτίωσα σημαντικά την πτήση μου.
    Ο λόγος?
    Έκανα πράγματα που δεν θα τολμούσα χωρίς αυτό καθώς ένα λάθος θα μπορούσε να καταλήξει σε πτώση.
    Το χρειάστηκα μία φορά σε ένα inverted funnel όπου χωρίς αυτό ίσως να είχα πτώση.
    Το γεγονός ότι μπορείς να πιέσεις παραπάνω τα όρια χωρίς το φόβο της πτώσης, σε βοηθάει (εμένα τουλάχιστον), να βελτιωθείς με γρηγορότερους ρυθμούς.
    Καταγράφηκε
    johnny_alex
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 24


    « Απάντηση #82 στις: Παρασκευή, 31 Ιαν 2014, 16:59:15 »

    Ε ρε φωτιές που μας αναψες.. devil  αν δεν σου κάνει κόπο στήλε κανα pm με site που εγινε η αγορα. Ευχαριστώ.  Καλορίζικο και καλοπέταχτο..
    Καταγράφηκε

    Ο μεγαλύτερος εχθρος του αερομοντελιστή, ειναι η γυναίκα του!
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #83 στις: Παρασκευή, 31 Ιαν 2014, 18:38:50 »

     Thumbs up

    καλοριζικο και καλοπεταχτο

    ριξε σε παρακαλω παρακατω στο συγκεκριμενο σημειο απο το σεταρισμα  μηπως απο την εμπειρια σου βοηθησεις να ξεκολλησω  worry

    γιατι ειμαι ενα βημα πριν την παραγγελια του

    στην ρυθμιση mixing της τ/κ δεν μπορω να εντοπισω τις παραπανω ρυθμισεις που αφορουν τις mix 3,4,5,6 και

    συγκεκριμενα σε οτι αφορα την ενδειξη (f.mode N12H) Χαμόγελο

    οποιος μπορει ας βοηθησει worry



    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    taz00
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #84 στις: Παρασκευή, 31 Ιαν 2014, 19:32:41 »

    Οι μίξεις αυτές είναι για να μην δουλεύει το cyclic κατά την διάρκεια του bail out.
    Δεν μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω καθώς έχω Futaba και επίσης δεν ήθελα να μηδενίζω το cyclic οπότε δεν έκανα τις μίξεις αυτές.
    Καταγράφηκε
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #85 στις: Παρασκευή, 31 Ιαν 2014, 19:45:24 »

    οκ ευχαριστω πολυ

    απλα ελεγα μηπως  με μεγαλυτερη εμπειρια σου  οδηγει καπου η ενδειξη (f.mode N12H)

    η οποια η γμνη δεν παιζει πουθενα στο mixing  worry

    τελικα θα αναγκαστω να ποσταρω στο Helifreak εκει απο οπου τις ξεσηκωσα
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    taz00
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #86 στις: Παρασκευή, 31 Ιαν 2014, 19:49:46 »

    Λογικά στο offset μπορείς να έχεις διαφορετική τιμή για κάθε flight mode (Normal, Idle Up1, Idle Up2,  και Hold), οπότε σου λέιει να είναι το ίδιο σε όλα τα flight modes.
    Καταγράφηκε
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #87 στις: Παρασκευή, 31 Ιαν 2014, 20:07:33 »

    Λογικά στο offset μπορείς να έχεις διαφορετική τιμή για κάθε flight mode (Normal, Idle Up1, Idle Up2,  και Hold), οπότε σου λέιει να είναι το ίδιο σε όλα τα flight modes.

     beer

    σωστος με ξεμπλοκαρες

    μου ακουγεται παρα πολυ λογικο Χαμόγελο

    σου ευχομαι να το λιωσεις

    υ.γ. αν καποια στιγμη σε πιασουν οι καλες σου  angelκαι το κανεις καμια ψιλοπαρουσιαση με τα σταδια των ρυθμισεων να σε εχει καλα ο θεος των χελιβαμπιρ  Cheesy
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: 3SX bavarianDEMON flybarless system!!!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.