Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:26:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:26:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 178
    Συνολικά: 180
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Αερομοντέλο - Ατλας - της Αεροναυπηγικής Σχολής Πατρών  (Αναγνώστηκε 12747 φορές)
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2007, 14:11:23 »

    Καλημέρα


    ΔΕΝ έχω διαβάσει τις απαντήσεις γιατί δεν έχω χρόνο αλλά:

    Πριν από μερικές εβδομάδες έπρεπε να πάνω Πορτογαλλία για να πετάξω ένα αεροπλάνο του Πανεπιστημίου Πάτρας σε πανευρωπαικό διαγωνισμό. Συνεπώς έχω την πλήρη "ΕΛΛΗΝΙΚΗ" εικόνα του τι κάναμε και τι προβλήματα είχαμε κλπ κλπ για μεταφορά από και προς το LGAV.

    http://www.tanea.gr/Article.aspx?d=20070927&nid=6155568


    Στο Θέμα μας τώρα.

    ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ _=> ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΑ

    1. Το κουτί διαστάσεων 180 χ 50 χ 50  (εκ) είναι παρακάτω σε φωτογραφία με την ομάδα

    2. Πρώτη επικοινωνία είναι ΠΡΙΝ από την ημέρα της πτήσης με την εταιρεία μεταφοράς/πτήσης.

    3. Το επιχειρησιακό Dpt ενημερώνει τι τύπος αεροσκάφους είναι για το ταξίδι και μετά αναφέρει εάν είναι εφικτό να υποάρχει τέτοιος χώρος ή όχι

    4. Είναι υπoχρεωτικo το reservation του εκάστοτε χώρου και υπεύθυνος είναι η εταιρεία που πετάμε σε συνεργασία με το Handling

    5. Kοστολόγηση έχει να κάνει αποκλειστικά και ΜΟΝΟ με την διάθεση του προσωπικού σε αυτή την χώρα που ζούμε!

    6. Συμπληρώνω ότι ΝΑΙ ζυγίστικε στο περίπου... Cheesy και μας ρώτησαν τα κιλά εδώ στην Ελλάδα. Λόγω του ότι είμασταν ομάδα από 11 άτομα τα βάρη μοιράστικαν και ούτε γάτα ούτε ζημιά

    7. Απλά μας ρωτήσανε εάν κουβαλάμε πτώμα κλπ κλπ τα γνωστά Ελληνικά σχόλια όταν 11 ζωντανά κουβαλάνε ένα ξυλοκιβώτιο. Στριφογύρισμα ματιών


    ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

    Πολλές και διαφορετικές απόψεις αλλά η παραδοσιακή (ξυλοκιβώτιο) είναι η ποιο φτηνή και αποδείχτηκε ικανή
    Υπάρχουν εταιρείς που κάνουν "Custom Job" σε ότι μέγεθος θέλεις αλλά με καλή αμοιβή!  (π.χ. Peli cases)


    ΚΟΣΤΟΣ

    Από ότι είδα υπάρχει μνεγάλη κοστολογική διαφορά σε υπέρβαρα δέματα μεταξύ εταιρειών. Πίστευα ότι ήταν κοινή η χρέωση ανά παραπάνω από το όριο κιλών αλλά όχι! ΑΡΑ...ρωτάμε και το κόστος όταν κάνουμε το τηλεφώνημα στην εταιρεία για δέσμευση χώρου....


    ΑΣΦΑΛΕΙΑ

    Όπως είπε και  Γρηγόρης που είναι ο πλέον αρμόδιος, έχεουν σφίξει οι Κ@@@οι!. Λόγω 11/9 κλπ κλπ.

    Λυπάμαι βέβαια που αρκετές φορές κουβάλησα επάνω στο αεροπλάνο πράγματα που ποτέ δεν κατάλαβν τι είναι και τα άφησαν έτσι να περάσουν..Μέσα σε αυτά και μηχανές Βενζίνης (που βρωμούσαν βενζίνη!), όπως και μηχανές glow κλπ.


    Για την επισροφή και τους ελέγχους και το ψαχτίρι, και άνοιξε κούτα κλείσε κούτα, και τί είναι αυτό και γιατί και πως.....δεν θα αρχίσω να αναλύω...γιατί όλοι μας γνωρίζουμε την σοβαρότητα σε θέματα ασφαλείας στο εξωτερικό..

    Μάνος





    * Box_Team.jpg (81.51 KB, 800x561 - εμφανίστηκε 1006 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2007, 15:25:25 »

    Αγαπητέ Μάνο,

    σε παρακαλώ να μεταβιβάσεις στα παιδιά της ομάδας τα συγχαρητήριά μας για την επιτυχία τους.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2007, 15:30:47 »

    WILCO  Θείε.

    Επίσης θα κάνω και ένα αφιέρωμα στην αποστολή από αρχή ώς τέλος διότι ο Διαγωνισμός είναι ανοιχτός και σε άλλα μέλη του αεροναυπηγικού κύκλου και πιστέυω ότι θα έχει μεγάλη ανταπόκριση από την Ελλάδα.
    Αναμένετε  Real Time συνέντευξη αλλά και πτήση, από γνωστό κανάλι σύντομα...


    Ουπς!  Ξεφύγαμε από το θέμα...


    Μανος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2007, 15:39:25 »

    Παράθεση
    Πριν από μερικές εβδομάδες έπρεπε να πάνω Πορτογαλλία για να πετάξω ένα αεροπλάνο του Πανεπιστημίου Πάτρας σε πανευρωπαικό διαγωνισμό.

    Ζηταω συγνωμη για την εκτος θεματος ερωτηση .

    Μάνο
    που μπορούμε να διαβάσουμε περισσότερα για τον "ΑΤΛΑ Ι"
    πχ χαρακτηριστικά του μοντέλου
    σε τι αφορούσε ο διαγωνισμός ,ποιες χώρες προηγήθηκαν και με τι αεροπλάνα , κλπ

    ευχαριστω
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2007, 18:07:10 »

    Kerpinis

    Μεταβιβασε σε παρακαλω τα πιο θερμα μου συγχαριτηρια σε ολη την ομαδα.
    Πολυ καλη επιδοση.
    Οσο για την ανταποκριση,στους κανονισμους της ΕΛΑΟ υπαρχει ηδη εδω και μερικα χρονια ο κανονισμος
    του Weight lifting GR.
    Και παλι ΕΥΓΕ!!
    Καταγράφηκε

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2007, 20:17:33 »

    Συγχαρητήρια στην ομάδα και σε όσους συμμετείχαν. Thumbs up

    Παλαιότερα είχα έρθει σε επαφή με email με φοιτητή της Αεροναυπηγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών για ένα σχετικό project και σύστησα επαφή με αερομοντελλιστές με γνώση στα ηλεκτρικά ( AXI μου φαίνεται είναι ο κινητήρας;).

    Το Aeromodelling GR, εκτός της συγγένειας του αντικειμένου, προσφέρεται για μια πολύ πιο εκτενή παρουσίαση, αν το θέλει η ομάδα.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2007, 01:22:31 »

    Συγνώμη που δεν κατάφερα να απαντήσω και να αναλυσω το project ATLAS αλλά αύριο θα σας καλύψω όσο μπορέσω. Το υλικό και τα σχολια είναι τόσα πολλά που θα μου πάρει μέρες να κλείσω τις σκέψεις μου.

    Μάνος που πάει για ύπνο λόγω επιστροφής από γάμο ΔΕΥΤΕΡΙΑΤΙΚΑ  Θυμός

    Καταγράφηκε
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 169


    6938430125


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2007, 08:46:24 »

    Θα ηθελα να μαθω τι το ιδιαιτερο εχει ενα μοντελο 1,60 εστω και απο ανθρακονηματα. Ποσο αληθεια κοστισε? Νομιζω οτι και ο κος ΠΑρασχος Δεμιρης φτιαχνει μονος μοντελα πολυ μεγαλυτερα και με χαμηλοτερο budget
    Καταγράφηκε

    6938430125
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2007, 09:45:42 »

    Δεν γνωρίζω τον ακριβή στόχο του project, ούτε και κατά πόσο έχει επέμβει ο  devil του τυπογραφείιου στο δημοσίευμα στα "ΝΕΑ".

    Αυτό όμως που μπορώ να δω στην φωτογραφία είναι ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ που, όπως αναφέρεται, σηκώνει βάρος 6,5Kgr.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2007, 12:17:04 »

    Κατέλαβε την 8η θέση απο 21 Πανεπιστήμια της Ευρώπης ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΟΙ . ΕΥΓΕ ....  Thumbs up

    Μάνο να μεταφέρεις τα Συγχαρητήριά μου ,
    και να Ενημερώσεις σε Παρακαλώ πως θέλω και Προσωπικά να συμμετέχω στην Ομάδα και στο μοντέλο του 2008 με όποιο τρόπο θέλετε  ...
     
    Και να επαναλάβω τις ερωτήσεις του Γιάννη του Παξιμαδάκη που έγραψε παραπάνω ... Θέλουμε να μάθουμε περισσότερα .
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 10:19:31 »



    ΣΤΟ NET  => 10.45  Live   ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ...ΤΩΡΑ..... ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.

    ΜΑΝΟΣ
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 10:28:01 »

    Παράθεση
    Πριν από μερικές εβδομάδες έπρεπε να πάνω Πορτογαλλία για να πετάξω ένα αεροπλάνο του Πανεπιστημίου Πάτρας σε πανευρωπαικό διαγωνισμό.

    Ζηταω συγνωμη για την εκτος θεματος ερωτηση .

    Μάνο
    που μπορούμε να διαβάσουμε περισσότερα για τον "ΑΤΛΑ Ι"
    πχ χαρακτηριστικά του μοντέλου
    σε τι αφορούσε ο διαγωνισμός ,ποιες χώρες προηγήθηκαν και με τι αεροπλάνα , κλπ

    ευχαριστω



    Γιάννη καλημέρα.

    1. Πληροφορίες για τον ΑΤΛΑΝΤΑ θα δώσω στον ελέυθερό μου χρόνο. Παρά ταυτα σήμερα σε....25 λεπτά έχουν ζωντανή σύνδεση με τα παιδιά.
    2. Τα αεροπλάνα και οι ομάδες πολλές! Πορτογαλλία, Ισπανία, Γερμανία (χ2), Ολλανδία κλπ κλπ κλπ. Πληροφορίες πάλι όπως προ ανέφερα
    3. Ο διαγωνισμός αφορούσε Air Cargo δυνατότητες. Έδιναν συγκεκριμένο μοτέρ, συγκεκριμένες μπαταρίες, συγκεκριμένο φτερό (χωρίς περιορισμό στο Aspect Ratio) και έπρεπε να σηκώσεις τα περισσότερα κιλά
    4. more to follow

    Manos
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 10:30:51 »

    Kerpinis

    Μεταβιβασε σε παρακαλω τα πιο θερμα μου συγχαριτηρια σε ολη την ομαδα.
    Πολυ καλη επιδοση.
    Οσο για την ανταποκριση,στους κανονισμους της ΕΛΑΟ υπαρχει ηδη εδω και μερικα χρονια ο κανονισμος
    του Weight lifting GR.
    Και παλι ΕΥΓΕ!!

    Έχω μεταφέρει τα σχόλιά σας στα παιδιά. Η επίδοση ήταν καλή αν σκεφτείτε ότι πρώτη φορά έφτιαξαν ένα αεροπλάνο από το μηδέν χωρίς να έχουν την παραμικρή γνώση για RC, που όπως και να το κάνουμε έχει σημαντικό ρόλο στο σετάρισμα κλπ..

    Οι διαδικασίες διαφέρουν από τον κανονισμό της ΕΛΑΟ αλλά ναι είναι κοντά στο ίδιο θέμα!

    Μάνος
    Καταγράφηκε
    petran
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 197



    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 10:48:35 »

    Ποιο καναλι θα τους δειξει? Θα βγουν περιπου στις 11:00?
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 3 Οκτ 2007, 11:22:11 »

    Οι διαδικασίες διαφέρουν από τον κανονισμό της ΕΛΑΟ αλλά ναι είναι κοντά στο ίδιο θέμα!

    Οι κανονισμοί που έχω διαβάσει σχετικά με τον διαγωνισμό ανύψωσης βάρους που συμμετέχουν τα πανεπιστήμια, απαιτούν την τεκμηρίωση του σχεδιασμού κάθε τμήματος του αεροπλάνου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Αερομοντέλο - Ατλας - της Αεροναυπηγικής Σχολής Πατρών
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.