Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.722 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.946 Μέλη / Τελευταίο μέλος: tzdim
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 12:14:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 12:14:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 10:53]

[Σήμερα στις 09:32]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 09:00]

από niro
[Χθες στις 21:50]

από Dylailas
[Χθες στις 21:49]

από dominicm
[Χθες στις 11:05]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:01:55]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5946
Τελευταίο: tzdim
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285722
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 41
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 37
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Marathon 24 Cmpro « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Marathon 24 Cmpro  (Αναγνώστηκε 6821 φορές)
   
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 13 Δεκ 2013, 15:29:47 »

.......


* 20131213_121722.jpg (58.93 KB, 408x306 - εμφανίστηκε 276 φορές.)
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
konanagno
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 128



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 13 Δεκ 2013, 21:26:23 »

όσο κλείνει η μικρή τόσο ανεβαίνει το ρελαντί γιατί "σφυρίζεται¨το μοτέρ...όσο ανοίγει η μικρή τόσο πέφτει το ρελαντί γιατί "μπουκώνει" το μοτέρ...
Καταγράφηκε
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 10:05:12 »

Ειναι σωστό να ρύθμιση το ρελαντί που δεν ειναι τελείως στρωμένη η να περιμένω να στρώσει και μετα; Ευχαριστώ.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 11:22:21 »

Kαλημέρα

Έτσι κι αλλιώς αυτό που προτείνει ο φίλος παραπάνω είναι να ανοίξεις τη χαμηλή αν κατάλαβα.
Πόσο καύσιμο έχεις κάψει ως τώρα στο σύνολο;
Καταγράφηκε

vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 547


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 11:34:23 »

Καλημέρα σας.
Οσο στρώνει ο κινητήρας ανοίγει το εύρος των στροφών και προς τα κάτω και προς τα πάνω.
Θα έχεις κάψει μερικά λίτρα οπότε ρύθμισε το από τώρα και μετά από μερικά ακόμα το ξαναρυθμίζεις.
Συνιστάται πρώτα να ρυθμίζεις την high εκεί που θα πάρεις τις περισσότερες στροφές και μετά ρυθμίζεις την low εκεί που λειτουργεί καλύτερα, που έχει δηλαδή πιό απροβλημάτιστη λειτουργία (καλύτερα αρπάγματα χωρίς να σβήνει, χωρίς να ακούγεται σαν τετράχρονο κλπ)
Καταγράφηκε
ChrisCalmato 40 Trainer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.047



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 12:23:24 »

Καλημέρα σας.
Οσο στρώνει ο κινητήρας ανοίγει το εύρος των στροφών και προς τα κάτω και προς τα πάνω.
Θα έχεις κάψει μερικά λίτρα οπότε ρύθμισε το από τώρα και μετά από μερικά ακόμα το ξαναρυθμίζεις.
Συνιστάται πρώτα να ρυθμίζεις την high εκεί που θα πάρεις τις περισσότερες στροφές και μετά ρυθμίζεις την low εκεί που λειτουργεί καλύτερα, που έχει δηλαδή πιό απροβλημάτιστη λειτουργία (καλύτερα αρπάγματα χωρίς να σβήνει, χωρίς να ακούγεται σαν τετράχρονο κλπ)
+1000 Συμφωνω κ γω με τον Yanko και το Βιργιλη!!!!
Καταγράφηκε

50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
www.emr.gr
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 12:27:23 »

Καλημερα σας μου προτειναν να κλεισω λιγο τη χαμηλη για να εχω ποιο καλο ρελαντι εκει που να μην μου τροχοδρομει μονο του το αεροπλανο, την HI δεν την εχω πειραξει γιατι νοιωθω οτι ψηλα ειμαι καλα.
Εχω καψει 4 τεποζιτα μεχρι στιγμης.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 12:28:58 »

Απο φουλ γκαζι σε ρελαντι μου σβηνει καποιες φορες οταν το τριμ μου ειναι εκει που να μην μου προχωραει μονο του το μοντελο οποτε αναγκαστικα το εχω ποιο ψηλα. Βεβαια τωρα που το θυμηθηκα δεν εχω δει και τις στροφες στο ρελαντι και αν πεφτουν πολυ για εκει που το θελω. Δηλαδη κατω απο 1900.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 547


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 13:03:56 »

Δοκίμασε και τα δύο και θα είναι εμφανής η διαφορά. Ανοιξε (ξεβίδωσε) κατά 1/4 της στροφής την Low και δες την μετάβαση του throttle και μετά κλείσε (βίδωσε) 1/4 της στροφής από την αρχική θέση και ξαναδοκίμασε το throttle. Οσο θα στρώνει ο κινητήρας θα αποκτήσει και χαμηλότερο ρελαντί (γύρω στις 1500στρ) και θα χρειαστεί να ξαναλλάξεις την ρύθμιση του τριμ.
Καταγράφηκε
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 18:24:52 »

Καλημερα σας μου προτειναν να κλεισω λιγο τη χαμηλη για να εχω ποιο καλο ρελαντι εκει που να μην μου τροχοδρομει μονο του το αεροπλανο, την HI δεν την εχω πειραξει γιατι νοιωθω οτι ψηλα ειμαι καλα.
Εχω καψει 4 τεποζιτα μεχρι στιγμης.

Συνήθως μετά τα 2 λίτρα ρυθμίζω.
Μετά ίσως χρειαστεί να αλλάξω ελάχιστα πράγματα, ίσως και καθόλου.
Τι αναλογία λαδιού έχεις;

Δοκίμασε και τα δύο και θα είναι εμφανής η διαφορά. Ανοιξε (ξεβίδωσε) κατά 1/4 της στροφής την Low και δες την μετάβαση του throttle και μετά κλείσε (βίδωσε) 1/4 της στροφής από την αρχική θέση και ξαναδοκίμασε το throttle. Οσο θα στρώνει ο κινητήρας θα αποκτήσει και χαμηλότερο ρελαντί (γύρω στις 1500στρ) και θα χρειαστεί να ξαναλλάξεις την ρύθμιση του τριμ.

Βιργίλη 1/4 της στροφής είναι πολύ.
Καλύτερα με υπομονή να κάνει μικρότερες κινήσεις.
Καταγράφηκε

savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 19:26:55 »

Η μιξη μου ειναι 30:1 με ορυκτελαιο και 18:8 ελικα.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 19:27:49 »

Πιστευω οτι ειμαι κοντα στα 2 λιτρα θα την κλεισω λιγο και θα δω με υπομονη στο πεδιο
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
savasp2
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 168



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Κυριακή, 15 Δεκ 2013, 18:57:00 »

Σημερα εκλεισα ελαχιστα την μικρη και ειδα διαφορα μπορεσα και κρατησα τις στροφες περι τις 1700 χωρις να σβηνει. Η συνεχεια στο πεδιο.
Καταγράφηκε

Mefisto 1.9
Gem 2.0
Alula
Extra 300s 20cc
Marathon 25 30cc
P47 Parkzone
Piper Pawnee Eflite
Zero 50 Cmpro
Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Marathon 24 Cmpro « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.