Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:57:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:57:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 21
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 170
    Συνολικά: 170
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πρόγραμμα FAI P09  (Αναγνώστηκε 19307 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #45 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 07:55:08 »

    Ναι , τα παιδιά τα φέρνει ο πελαργός.

    Οταν τρώτε αναταράξεις με το ΑΤR, και κουνιέται και στους τρεις άξονες, από πού προέρχονται;  Από το έδαφος τις βλέπεις;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 247



    « Απάντηση #46 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 17:21:33 »

    τα παιδια τα βρισκουν και κατω απο τα λαχανα  μου εχουν πει  .

    Αμα σου παει κανεις κοντρα ανακατευεις ανομοια και ασχετα πραγματα,απλα για να πεις τον τελευταιο λογο.

    ξεκινησες να λες για το οτι επηρεαζονται  οταν φυσαει ανεμος, μου το γυρισες σε αναταραξεις .

    αλλο ο ανεμος αλλο οι αναταραξεις αλλο η οριζοντια διατμηση και αλλο οι τυρβες ,μη τα κανουμε ολα ενα. και αλοιμονο αν πιστευεις οτι ολα αυτα χτυπανε τις προπελες η το σκαφος υπο γωνια και συμβαινουν  συνεχως και αρκει μια αλλαγη ελικας για να σταματησει ως δια μαγειας καθε επιδραση

    ασ μη το συνεχισουμε αλλο , ασε καλιτερα τα αεροπλανα στους αεροπορους  και συ πιστευε οτι θες , εξαλλου εσυ το ειπες εκαστος στο ειδος  του:devil: devil devil
    Καταγράφηκε

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #47 στις: Σάββατο, 6 Οκτ 2007, 18:16:39 »

    Αφού συμφωνούμε στο "έκαστος εις το είδος του" εγώ είμαι ικανοποιημένος.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #48 στις: Τετάρτη, 17 Οκτ 2007, 14:30:32 »

    Αγαπητοί φίλοι και αξιόλογοι φίλοι του αεροπλάνου.....(και έκαστοι στο είδος τους)...!! Χαμόγελο

    Η αεροδυναμική δυστυχώς ή όχι -  είναι ο λόγος που διχάζει μέχρι σήμερα και τους ειδiκούς επιστήμονες όσων αφορά την πλεύση - πτήση των φτερών, ατράκτων κτλ μέρη των αεροπλάνων. Δυστυχώς κανένας δεν μπορεί να δώσει μια ολοκληρωμένη λύση όσων αφορά την καλλίτερη πτητική μηχανή κατασκευής. Ίσως αυτό να συμβαίνει απο την έλλειψη κατανόησης των μεταβαλόμένων συνθηκών πτήσης (όπως πολύ σωστά έθεσε και ο "θείος" jkon).
    Οι καλλίτερες πτητικές "μηχανές" παραμένουν τα πουλιά.....που πετούν χωρίς καύσιμα, μεταβάλοντας τις πτέρυγές τους σε σχέση με το τί συναντούν κατά βούληση τους. Ισως τελικά να πρέπει να διδαχτούμε όλοι μας χωρίς να κομπάζουμε την αεροδυναμική απο τα πτηνά του πλανήτη μας και όχι απαραίτητα απο τα εγχειρίδια πτήσεων - αεροδυναμικής που τις περισσότερες φορές μας αποπροσανατολίζουν λαμβάνοντας σαν "σταθερές" καταστάσεις οι οποίες είναι μεταβαλόμενες.
    Βέβαια αυτή είναι μια υποκειμενική - δική μου - άποψη.
    καλές πτήσεις σε όλους
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #49 στις: Κυριακή, 13 Ιαν 2008, 11:03:18 »

    http://home.online.no/~ofremmi/F3A/Schedules/P09-analysis/P09-maneuovre%20analysis.htm


    Καταγράφηκε
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #50 στις: Κυριακή, 13 Ιαν 2008, 14:00:31 »

    Να ρωτήσω λίγο κάτι; Υπάρχει περιορισμός ως προς τη μηχανή στο pattern; Πχ μηχανή με ηλεκτρονικό ψεκασμό όπως η OS 140FI επιτρέπεται; Στα κυβικά;
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #51 στις: Κυριακή, 13 Ιαν 2008, 15:16:03 »

    Κοσμά καλησπέρα

    Όχι, στον τύπο της μηχανής και στο μέγεθος δεν υπάρχει κανένας περιορισμός.  Γενικότερα δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στην μηχανή.  Από κει και πέρα όμως η επιλογή μηχανής έχει σχέση με τον περιορισμό στο συνολικό βάρος του μοντέλου και τον περιορισμό στον θόρυβο, οπότε αναγκαστικά κάποιες μηχανές δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν (π.χ. οι περισσότερες βενζίνες).

    Σεραφείμ

    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #52 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 10:07:16 »

    P09 με Krill Spark ηλεκτρικο.

    http://es.youtube.com/watch?v=5ARXLab1kuU

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #53 στις: Κυριακή, 24 Φεβ 2008, 12:18:05 »

    Ενα link απο ενα Iαπωνεζικο site (Tomori Hisao) με φωτογραφιες απο σεμιναριο κριτων για τα P09/F09 οπου εισηγητης ειναι ο Iαπωνας professor του pattern Gighi Naruke.

    http://www.vit.or.jp/~tomo/gami/kousyukai2008/kousyukai2008.html

    Απευθυνομαι στον Αντωνη κυριως, αυτη την παρουσιαση θα μπορουσαμε να τη βρουμε στα Αγγλικα απο τον Bob Skinner;

    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #54 στις: Κυριακή, 24 Φεβ 2008, 12:45:56 »

    Καλημέρα Νίκο,

    Εχω μιλήσει με τον Bob σχετικά. Κάνει ορισμένες προσθήκες και το πιθανότερο θα είναι στο CIAM Meeting τον άλλο μήνα να το έχει διαθέσιμο.

    Με την ίδια φιλοσοφία αυτών των παρουσιάσεων ετοιμάζω αυτό τον καιρό υλικό και για τις GR κατηγορίες.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #55 στις: Κυριακή, 24 Φεβ 2008, 15:50:26 »

    ΟΚ Αντωνη ευχαριστω. Αναμενουμε υλικο. Thumbs up

    Αλλο ενα link με το F09 αυτη τη φορα.

    F09 (Final) => Πολλα rolling loops, circles, integrated μανουβρες και snap roll (με συγχωρειτε για την εκφραση αλλα χανεις τη μπαλα... Ντροπή)

    http://www.youtube.com/watch?v=f_5W7X8CvUA&feature=related

    Πιλοτος: Jason Shulman
    Αεροπλανο: Composite ARF Integral με Hacker C50 (The Snap Machine Cheesy)

    Νικος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #56 στις: Κυριακή, 2 Μάρ 2008, 20:23:22 »

    Καλημέρα Νίκο,

    Εχω μιλήσει με τον Bob σχετικά. Κάνει ορισμένες προσθήκες και το πιθανότερο θα είναι στο CIAM Meeting τον άλλο μήνα να το έχει διαθέσιμο.

    Με την ίδια φιλοσοφία αυτών των παρουσιάσεων ετοιμάζω αυτό τον καιρό υλικό και για τις GR κατηγορίες.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Αντωνη και αγαπητοι φιλοι,

    Μετα απο λιγο ψαξιμο βρηκα το σχετικο Powerpoint presentation του Bob Skinner στα Γερμανικα απο το site της Αυστριακης Ομοσπονδιας - Κλαδος F3A. Αυτο που εκανα ηταν να το μεταφρασω απο τα Γερμανικα στα Αγγλικα και να προσθεσω τα αντοιστοιχα K factors που δεν υπηρχαν στην αρχικη. Η παρουσιαση ενδεικνεται για σεμιναριο κριτων για το προγραμμα P09. Νομιζω πως πρεπει να κοιταζουμε και αυτο σιγα σιγα, εκτος απο εκπαιδευμενους αθλητες πρεπει νομιζω να εχουμε και εκπαιδευμενους κριτες...σωστα?? Ανεση

    Αντωνη περιμενω τα σχολια σου και πιθανες τροποποιησεις σου, απλως θελω να σε ενημερωσω πως στο Master Slide της παρουσιασης εκει που ειχε το logo της Αυστριακης Ομοσπονδιας, εβαλα το αντιστοιχο της Ελληνικης και στην αρχη το logo της FAI.

    Η παρουσιαση μπορει να βρεθει εδω:

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?action=tpmod;dl=item287

    Ευχαριστω,

    Νικος
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #57 στις: Κυριακή, 2 Μάρ 2008, 21:53:56 »

    Νίκο καλησπέρα,

    Φαντάζομαι ότι αυτό που έχεις είναι του Peter Uligh γερμανού κριτή. Ο Bob δεν το έχει ακόμα έτοιμο. Μου έχει πεί ότι θα μου δώσει κάτι στην διάρκεια του CIAM meeting.

    Θέλει προσοχή όταν δεν είναι επίσημο γιατί κάτι αντίστοιχες προσπάθειες στα ελικόπτερα είχε βρεθεί να έχουν λάθη.

    Αυριο θα το δώ και θα σου πώ.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 3 Μάρ 2008, 15:02:26 από Αντώνης Παπαδόπουλος » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #58 στις: Κυριακή, 2 Μάρ 2008, 22:01:55 »

    Αντωνη καλησπερα,

    Ναι ειναι του Peter Uhlig, τα διαγραμματα δεν εχουν λαθη, ακολουθουν τις περιγραφες απο το FAI sporting code.

    Στην αρχη νομιζα οτι ηταν του B.Skinner αφου βρηκα καπου το ονομα του μεσα στην παρουσιαση.

    Για να το εχει στο site της η Αυστριακη Ομοσπονδια λογικα ειναι ελεγμενο.

    Τα λεμε,
    Νικος

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #59 στις: Τετάρτη, 16 Απρ 2008, 10:52:40 »

    Καλημερα,

    Με προτροπη του Ηλια, προσφατα εθεσα το ακολουθο ερωτημα, το οποιο απαντησε ενας απο τους βασικους κριτες και contest directors της GBRCAA.

    Ερώτηση

    Hi,

    I have a question regarding the take of and landing parts of P09 which are not judged.

    Take off is not judged, does it mean that I can take off and start performing more than 2 turnaround manouvres before proceeding to schedule? If this is the case, what if a pilot does not start the schedule soon after take off and for some minutes (2-3 minutes) tries to trim his model. How does the FAI rule treat such a case?

    The same exist for landing, what if after finishing the schedule the pilot starts a freestyle sequence for some minutes and then lands?

    Please let me know, thanks.

    Nikos

    Απάντηση

    Hi Nickolas

    We gathered for our first Centralised event of 2008 last Sunday flying the P09 schedules.  Part of our Team Selection process. I was CD and the interpretation we put on the timing is this:

    3 Minutes to start the engine  - if no start within the three minutes that flight is lost.

    With engine started (or model switched on if electric), as soon as the model is lifted from the start box the clock is stopped.  Let's say at 55 seconds.  The model goes through the noise check which is not timed. The watch is started again as the wheels start to roll down the runway on the take off run.

    The first manoeuvre is the take off sequence of your choice: 90, 270, trimming pass, half Cuban to return to the second manoeuvre which is the Split S Combo etc.  Or, rectangular take off and return to the second manoeuvre which is the Split S Combo etc.  As you say the take off is not scored but it is the first manoeuvre.  So any manoeuvre after the take off sequence will be the second manoeuvre and if that is not the Split S combo your manoeuvres will be out of sequence for the whole flight.

    We also stopped the clock after the short straight flight after the roll at the end of the 45 down with snap, and as CD I expected the pilot to land as soon as possible with a safe approach.  Reason for this is that if the last manoeuvre is completed at the 7m 30s mark but the pilot takes another 45 seconds to land there is no where for the scores to be downgraded although the flight is timed at 8m 15s.

    If any Judges read this who disagree please let me know as soon as possible.

    Regards

    Ashley
     
     
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Πρόγραμμα FAI P09
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.