Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.792 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.949 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 16:15:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 16:15:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από SOFIANOS
[Σήμερα στις 15:21]

από GRELE
[Σήμερα στις 14:32]

[Σήμερα στις 13:32]

[Σήμερα στις 13:20]

[Σήμερα στις 11:24]

[Σήμερα στις 10:31]

από kondorgr
[Σήμερα στις 09:58]

[Σήμερα στις 00:50]

από SOP
[Χθες στις 19:52]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 12:16]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5949
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285792
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 47
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 36
Συνολικά: 48
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Αεροδυναμική των pattern « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αεροδυναμική των pattern  (Αναγνώστηκε 28832 φορές)
   
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #120 στις: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 23:13:45 »

Κατι αλλο....τι τιμη πρεπει να εχουν οι γωνια της πτερυγας και της ουρας σε σχεση με το 0 μετρωντας στο χειλος προσβολης ,και επισης η γωνια του κινητηρα σε γενικες γραμμες σαν αρχη .. για να εχουμε οσο γινετε ουδετερο μοντελο .Υποθετουμε οτι το Κ.Β ειναι σωστο.



Ανδρέα μπορείς να έχεις και φτερό μηδέν και stab σε αρνητική γωνία 1/4 με 1/3 της μοίρας. Στα δικά μου μοντέλα έχω 0.5 μοίρα downthrust σε σχέση με το φτερό και right thrust όσο λέει ο κατασκευαστής δηλαδή αυτό που είναι built in. Ωστόσο πετάω με δεξί trim στο rudder σε όλα μου τα μοντέλα  τόσο σε F3A όσο και Freestyle, γιατί συνήθως το built in right thrust δεν έιναι αρκετό. Στις καθόδους χρησιμοποιώ left rudder to low throttle mix αφού δεν υπάρχει η επίδραση του κινητήρα και το spiral slipstream.

Θα σου στείλω κάποια notes του Bryan Herbert σύντομα.
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #121 στις: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 23:15:31 »

Επισης το μοντελο σε ρολ στην ανοδο κανει ενα περιεργο πραγμα με την ουρα του ..σαν σπειροειδες ρολλ,ενω στην ευθεια ειναι αξονικοτατο Undecided

Το ότι έχεις barel roll στην άνοδο σημαίνει πως το μοντέλο τραβάσει είτε στο canopy είτε στην κοιλιά. Σε παρακαλώ πες μου τί κάνει κατά την άνοδο και το ξανασυζητάμε.

Νίκος
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #122 στις: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 23:38:56 »

Οκ θα ξαναπεταξω μεσα στη βδομαδα και θα δω παλι τι κανει ακριβως..
Απο παλαιοτερη μετρηση παντος ειδα οτι απο γωνιες ειμαι καπου εκει ...
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #123 στις: Τρίτη, 16 Απρ 2013, 01:07:17 »

Ανδρεα δες εδω:

http://www.hebertcompetitiondesigns.com/Trimming.aspx?Type=5&ID=11

Οταν ο κος Chip Hyde δεχεται ως σωστες τις ανω μεθοδολογιες, δεν εχουμε παρα να τις μελετησουμε και εμεις αν οχι να τις αποδεχθουμε.

Γιατι να προσπαθησεις να βρεις λυση εδω οταν αυτη η πολυτιμη πληροφορια υπαρχει απλοχερα απο τους καλυτερους σε παγκοσμια κλιμακα???

Ωστοσο η συζητηση και η συνθεση μονο κακο δεν μπορουν να κανουν.

Καλη συνεχεια,
Νικος
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #124 στις: Τρίτη, 16 Απρ 2013, 01:23:24 »

...και αφου το θεμα σχετιζεται με αεροδυναμικη ας δουμε την τελευταια εκδοση του Fantasista, του μονοπλανου του Akiba, το οποιο εχει ελειπτικο φτερο με φιλοσοφια απο μοντελα F3P (μεγαλυτερη επιφανεια στα μεσο προς το tip απο οτι στο root), ολοκινουμενο stab και πολυ μεγαλα aileron για τα snap roll που εχουν τα F προγραμματα.

Εκπληκτικο...


* kansei 0111.jpg (60.91 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 442 φορές.)

* kansei 0081.jpg (22.78 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 440 φορές.)
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #125 στις: Τετάρτη, 17 Απρ 2013, 20:45:28 »

Μολις ειδα το ποστ Νικο ..ευχαριστω θα το μελετησω  Thumbs up
Παρολα αυτα εκανα καποιες αλλαγες στο μοντελο και πεταξα λιγο χθες το απογευμα.
Βασικα διαπιστωσα αργα οτι στην μνημη του μοντελου που το πετουσα με αλλα σερβο ειχα μιξη thro-elev αλλα με τα καινουρια σερβο η μιξη ηταν αναποδη
Βλακεια.....
Πριν διαπιστωσω το προβλημα ξηλωσα την ουρα και εκανα παλι ρυθμιση μοιρων πτερυγας - ουρας -κινητηρα.
Ετσι παρα την απροσεξια πεταξα αρχικα με 0 πτερυγα -0,5 με 1 ουρα και ισως 0 κινητηρα μια που ειναι δυσκολο να μετρησω εκει
επισης εκανα τσεκ τις κινησεις και ειδα οτι τα aileron ηταν πολυ "αλλου" ετσι ξανα μετρησα χιλ κινησης και εδωσα λιγο λιγοτερο στην κινηση κατω ..
Πετωντας ανακαλυψα οτι με γκαζι ανεβαινα σαν αν ειχα trainer laugh ekei διαπιστωσα την αναποδη μιξη γκαζι με υp elevator και την ανεστρεψα
οπως επισης εδωσα λιγο down thrust sto μοτερ
Ακομη πεταξα ολα τα βαρυδια που ειχα στην ουρα
Τελικα μετα απο 2 πτησεις τριμαρισματων εφερα σχετικα το μοντελο σε κατασταση να αρχιζει να μενει στις γραμμες του
Τα ρολλ στην ανοδο ειναι σξονικα
η ανοδος ειναι σχετικα σωστη .εχω λιγο τραβηγμα προς καλυπτρα
η καθοδος σχεδον τελεια
Κnife δεν προλαβα 2 πακ εχω για το συγκεκριμενο μοντελο
Οπωτε πεταμε και βλεπουμε ...
Παντος ειμαι αρκετα καλυτερα απο πριν
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #126 στις: Σάββατο, 3 Αύγ 2013, 11:41:46 »

Αυτο θα πει καινοτομια, πρωτοπορια και innovation...το πρώτο 3πλανο F3A θα πετάξει φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F3A στη Νότια Αφρική.

Bravo στον Gerhard Mayr ο οποίος είμαι σίγουρος πως θα πάει εξαιρετικά, ανυπομονώ να δω το σχετικό video.

Συνολικό βάρος με μπαταρία 4.650γρ.



* GM_1.jpg (81.22 KB, 461x615 - εμφανίστηκε 292 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #127 στις: Σάββατο, 3 Αύγ 2013, 11:42:13 »

...


* GM_2.jpg (108.56 KB, 657x493 - εμφανίστηκε 287 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #128 στις: Σάββατο, 10 Αύγ 2013, 14:46:49 »

Εξακολουθω να πιστευω ομως στα μονοπλανα...ειδικα σε αυτα του CPLR τα οποία είναι ημι-μονοπλάνα πλέον με τα μεγάλα T-canaliser. Εχοντας διαβασει σχολια των top πιλοτων στον κοσμο που εχουν πεταξει το Axiome+, καταλήγουν απο οτι λενε ειναι ότι καλύτερο έχουν πετάξει με διαφορά.

Εδώ βλέπουμε τον διάδοχο του Axiome+, το Galactik.



* 815165P1060133800x600.jpg (87.15 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 189 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #129 στις: Σάββατο, 10 Αύγ 2013, 14:48:10 »

...


* P1100336.JPG (50.51 KB, 602x452 - εμφανίστηκε 181 φορές.)

* P1100338.JPG (67.75 KB, 602x452 - εμφανίστηκε 189 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #130 στις: Σάββατο, 10 Αύγ 2013, 14:50:08 »

Axiome+ vs Galactik


* 979337GALACTIK20130728115557.jpg (95.05 KB, 640x425 - εμφανίστηκε 180 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Αεροδυναμική των pattern « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.