Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 15:03:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 15:03:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 92
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 28
    Συνολικά: 31
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: mcpx v2 Πρόβλημα με Rudder  (Αναγνώστηκε 1566 φορές)
    kdrak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 234


    « στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2013, 09:12:57 »

    Άλλο ένα περίεργο μου έχει συμβεί με το mcpx !

    Με αέρα αρκετό μεν αλλά να μπορεί να πετάει το mcpx σε banked turns μερικές φορές κολλάει το rudder και δεν μπορεί να γυρίσει το mcpx. Φαίνεται πως το χτυπάει ο αέρας και δεν έχει δύναμη να γυρίσει η ουρά κτλ.

    Έχω την μαμά ουρά και άλλαξα το tail blade χωρίς αποτέλεσμα. Το μοτεράκι της ουράς δεν έχει πολλές πτήσεις και μου φαίνεται περίεργο να έχει θέμα.

    Μήπως παθαίνει tail blow out πάνω στο γρήγορο banked turn όταν έχει αέρα ?  Μέχρι τώρα το tail blow out το έβλεπα σε απότομα ανεβάσματα φυσικά δίνοντας πολύ pitch. Στο banked turn δεν έχω τόσο πολύ throttle.

    Μήπως έχει συμβεί και σε κάποιον άλλο ?
    Καταγράφηκε
    Heli.Maniac
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 87



    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2013, 10:22:13 »

    Αν η στροφή ειναι αριστερόστροφη και υπάρχει και αέρας, η ουρά δεν τα βγαζει περα. Για να γίνει η αριστερόστροφη banked turn το μοτερ της ουράς κόβει στροφές και έτσι έχεις μόνο τη ροπή του ελικοπτέρου για να στρίψεις το rudder. Με τον αέρα όμως και λαμβάνοντας υπ' όψην και το βάρος του ε/π , η ροπή αυτή δεν είναι αρκετή για να υπερνικήσει τον αέρα. Κάτι που σίγουρα θα βοηθήσει την κατάσταση είναι να αφαιρέσεις τελείως το vertical fin για να μειωθεί λίγο η αντίσταση του αέρα στην ουρά.
    Καταγράφηκε

    Andreas
    COMPASS 7HV
    TREX 600EFL Pro
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2013, 12:35:06 »

    Νομίζω γενικότερα όμως ότι αν και το mcpx μπορεί να πετάξει και με αρκετό αέρα, δεν αξίζει η προσπάθεια. Καταπονείται πολύ το μοτέρ της ουράς και προσωπικά χάνω μεγάλο μέρος της ευχαρίστησης όταν δεν μπορώ να κάνω κινήσεις με ακρίβεια -αλλά πασχίζω συνεχώς απλά να το κρατήσω στον αέρα...
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    kdrak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 234


    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2013, 12:41:29 »

     Συμφωνώ απλά δεν υπήρχε τόσο δυνατός αέρας . Ίσως να φύσαγε δυνατά κατά περιόδους και όταν πχ ήμουν σε banked turn φύσαγε δυνατά και δεν δούλευε το rudder .

    Αν θυμάμαι καλά το banked turn ήταν δεξιόστροφο και στο τελείωμα ήθελα να δώσω περισσότερο δεξιό rudder αντί να υπακούσει το mcpx απλά έμενε παγωμένο στον προσανατολισμό που είχε από πριν.
    Καταγράφηκε
    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 178


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2013, 13:10:10 »

    Δυστυχώς αυτό συμβαίνει με το mcpx, το παθαίνει και δικό μου, ακόμα και με το 7μμ μοτέρ που έχω. Γενικά άμα όταν πετάς, το μοτέρ της ουράς σκούζει σα γάτος τον Γενάρη, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει αρκετό ρεύμα αέρα και ζορίζεται και πρέπει να προσέχεις. Έχω παρατηρήσει ότι η ουρά κοκαλώνει τόσο πιο εύκολα όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα του ελικοπτέρου. Γενικά τα καταφέρνει και με αέρα, αρκεί να το κρατάς παράλληλα με το ρεύμα του αέρα (προτιμώ κόντρα, για να μην "φουσκώνει" την καλύπτρα ο αέρας). Απέφυγε τις πορείες με αέρα, γιατί θα το χάσεις πολλές φορές, λόγω του προβλήματος αυτού.

    Επίσης όπως προαναφέρθηκε η αφαίρεση του tail fin βοηθάει (και εγώ το βγάζω), μιας και στο mcpx δεν είναι πράγματι απαραίτητο. Και να σου χτυπήσει δηλαδή ο πίσω έλικας κάτω, απλά θα "πατινάρει" λιγάκι στον άξονα του μοτέρ, και δεν τρέχει τίποτα. Το tail fin είναι διακοσμητικό στο mcpx.
    Καταγράφηκε
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2013, 14:33:11 »

    ...
    Αν θυμάμαι καλά το banked turn ήταν δεξιόστροφο και στο τελείωμα ήθελα να δώσω περισσότερο δεξιό rudder αντί να υπακούσει το mcpx απλά έμενε παγωμένο στον προσανατολισμό που είχε από πριν.

    Λογικά θα έχει να κάνει επίσης και με την αλλαγή από προσήνεμη σε υπήνεμη ουρά. Δηλαδή όταν ο αέρας είναι από τη δεξιά μεριά του ελικοπτέρου τότε είναι κόντρα στο ελικάκι της ουράς, και ουσιαστικά βοηθάει το μοτέρ αναλαμβάνοντας μέρος από το έργο του. Αυτό αντιστρέφεται όταν η στροφή στη συνέχεια φέρνει τον αέρα από τα αριστερά του ελικοπτέρου. Τότε το έργο του μοτέρ μεγαλώνει αφού πρέπει να υπερνικήσει τον αέρα και να σπρώξει ακόμη πιο γρήγορα και από αυτόν.

    Χαίρομαι πάντως που βρίσκω και άλλους fun των μικρών ελικοπτέρων, διατεθειμένους να συμβιβαστούν με τις αδυναμίες τους προκειμένου να κερδίσουν μία πτήση χωρίς άγχος και χωρίς μεγάλα κόστη επισκευών!
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    gekil888
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 32


    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2013, 16:57:40 »

    Παιδια μπορει καποος να ανεβασει και τις καμπυλες που χρησημοποιει?για normal και idle up
    Ευχαριστω
    Καταγράφηκε
    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 178


    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 24 Φεβ 2013, 02:17:45 »

    Νομίζω ότι περιγράφονται στο manul, αλλά αν δεν τις έχεις βρει ακόμα, είναι ως εξής:

    Throttle NORMAL
                 Low      0%
                 25%    40%
                 50%    60%
                 75%    80%
                 High   100%

    Throttle 1 είναι όλα 100%  και φυσικά στο Hold είναι όλα 0%

    Όσο για το pitch curve είναι:

    Normal

              Low     30%
              25%    40%
              50%    50%
              75%    75%
             High    100%

    Στο 1 είναι αντίστοιχα 0,25,50,75,100

    Ελπίζω βασικά αυτό να ρώτησες, και να μην σου απάντησα σε λάθος ερώτηση. Βασικά περίμενα να απαντήσει κάποιος άλλος πιο έμπειρος, αλλά αφού δεν είδα απάντηση, είπα να απαντήσω εγώ.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εγώ έχω DX7s που έχει μόνον ένα stund mode. Εσύ άμα έχεις δύο stand mode, βάλε στο δεύτερο ότι καταλαβαίνεις. Πάντως τα εγχειρίδια αναφέρονται στο θέμα των καμπυλών, για όλες τις τηλεκατευθύνσεις.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: mcpx v2 Πρόβλημα με Rudder
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.