Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
308.384
μηνύματα σε
12.536
θέματα από
6.252
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
mikepan
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Οκτ 2025, 03:54:18
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Οκτ 2025, 03:54:18
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Χθες
στις 23:42]
ΕΑΘΘ - Πτήσεις Indoor 2024-26
από
spirost
[
Χθες
στις 15:09]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ - Δώστε εδώ την αγ...
από
Aris M.
[Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 23:00:45]
Πανελλήνιος Αγώνας Scale 2025
από
ArgyrisGiannetakis
[Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 21:37:51]
Μοντελοδρόμιο στο Ολυμπιακό χωριό?
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 19:05:27]
Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP ...
από
3DJunk
[Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 18:14:06]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
ΗΑWK 100
[Κυριακή, 12 Οκτ 2025, 01:30:25]
www.Diamond-Models.gr
από
Diamond-Models Ι. Γεωγιάδης
[Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 16:09:28]
Futaba t16iz ή t16sz
από
AKISSSS
[Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 15:07:11]
Paypal help!
από
Yiannis_S
[Παρασκευή, 10 Οκτ 2025, 13:14:17]
JetPower 2025
από
ArgyrisGiannetakis
[Πέμπτη, 9 Οκτ 2025, 23:58:23]
Ενωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Πέμπτη, 9 Οκτ 2025, 12:38:33]
12ο International Indoor Fly In 2024 - Ο...
από
spirost
[Πέμπτη, 9 Οκτ 2025, 06:40:16]
Pete n Poke Great Planes
από
geoli
[Τρίτη, 7 Οκτ 2025, 22:04:48]
Εξομοιωτης
από
Nicolas
[Τρίτη, 7 Οκτ 2025, 16:48:14]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6252
Τελευταίο:
mikepan
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 308384
Σύνολο θεμάτων: 12536
Online σήμερα: 24
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 20
Συνολικά: 20
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Τζετ και τουρμπίνες
| Θέμα:
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
Σελίδες:
1
2
[
3
]
4
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury (Αναγνώστηκε 13910 φορές)
vagg
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #30 στις:
Σάββατο, 16 Φεβ 2013, 20:06:39 »
battery zippy 6s 5000mA 40C-50C
speed controller turnigy 150A
static time 4,30min
η πρωτη πτηση αργει λόγω καιρού
Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #31 στις:
Κυριακή, 17 Φεβ 2013, 09:33:44 »
Προβληματα κατα την κατασκευη
1.Εγινε ενισχυση των εισαγωγων γιατι ητaν πολύ μαλακοι(αυξηση βαρους) carbon.
2.τοποθετηση του ρυθμιστη στροφών (ψυξη -τοποθετηθη στην δεξια εισαγωγη)
3.Ρυθμιση του ρυθμιστη στροφών με καρτα προγραμματισμου[
ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣΕ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΨΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ....
ΤΕΛΙΚΑ ΡΥΘΜΙΣΤΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ SPEED CONTROLL
SOS SOS ]
4.Ενισχυση των ελατηριων των retracts
5Εύρεση του κέντρου βαρους(105χιλ απο την ριζα της πτερυγας).
6.Ενισχυση των βάσεων των retracts.
7.Ευρεση χώρου για τη δεύτερη μπαταρια ΝiMH
8.Εξοδος για τα καλώδια του μοτέρ(βγαίνουν απο εμπρός
τα
βγάλαμε ακριβώς στη μέση
9.Στροφή της εμπρός ρόδας κατά την είσοδο στην άτρακτο.
10.Εύρεση απο το μοτέρ του
timing 11.75,,,,,,PWM 12KHz
αυτά προς το παρόν
αναμενεται η πρώτη πτηση
«
Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 17 Φεβ 2013, 09:46:08 από vagg
»
Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #32 στις:
Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 21:03:24 »
ΠΡΩΤΗ πτηση αριστη απογείωση αλλά στην προσγείωση δεν άντεξαν τα retracts(3mm)[2.5kgr]
θελει λιγο πιο χοντρό πύρο.
Το βίντεο θα αναρτηθή στο διαδίκτυο όπως και η διεύθυνση
http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.10151331555854077&type=1
«
Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 21:16:21 από vagg
»
Καταγράφηκε
Giorgos_1
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 152
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #33 στις:
Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 21:27:17 »
Καλησπέρα....με όλο το σεβασμό, κάπως βαρύ δεν είναι το α/π ? Και όταν λέω βαρύ εννοώ την σχέση βάρους/ώσης...αφού στην καλύτερη η φάνα θα αποδώσει 3 περίπου κιλά. Εγώ έχω φτιάξει ένα MIG-29 (fly-fly) το setup του οποίου περιλαμβάνει 2 αλουμινένιες φάνες 90 mm 12 blades και μπαταρία 8000 mah, το βάρος είναι σχεδόν ίδιο, τα retracts είναι με άξονα 3mm και με flaps κατεβαίνει χωρίς προβλήματα για τα retracts.
Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #34 στις:
Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 21:41:56 »
η ώση ηταν καλη ΜΙΣΟ ΓΚΑΖΙ αλλα κατα την προσγειωση( απογειωση στο αεροδρομιο του ΑΚΤΙΟΥ) ηρθε λιγο αποτομα με αποτελεσμα να στραβωση ο αξονας
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ (μηδενικη εμπειρεια στα jet).
Το βιντεο θα αναρτηθη και δεκτές
ΟΛΛΕΣ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ
Καταγράφηκε
Giorgos_1
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 152
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #35 στις:
Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 21:58:53 »
Δεν θέλω να πώ κάτι για την πτήση, 4 κιλά αεροπλάνο με 3 κιλά ώση θα πετάξει, ίσως δεν θα σπάει τα κοντέρ αλλά θα πετάξει (εγώ έχω πρόβλημα με την πτήση λόγω μεγάλης ώσης και foam παρ' όλες τις ενισχύσεις που έχω κάνει στα "επικίνδυνα σημεία" και έτσι το throtle μου είναι αναγκαστικά στο 75% περίπου), για την προσγείωση μιλάω αφού τα jet type είναι κάπως "ιδιαίτερα" τόσο στην πτήση πολλών δε μάλλον στην προσγείωση αφού "στολάρουν" εύκολα, θέλει συνήθεια η απόκριση της φάνας και δεν θέλει "εμπροσθοβαρές" ζύγισμα με κανέναν τρόπο. Πρέπει οπωσδήποτε το α/π να πατήσει πρώτα με τους πίσω τροχούς και μετά με τον ρηνιαίο.
Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #36 στις:
Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 22:02:22 »
Παράθεση από: Giorgos_1 στις Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 21:27:17
Καλησπέρα....με όλο το σεβασμό, κάπως βαρύ δεν είναι το α/π ? Και όταν λέω βαρύ εννοώ την σχέση βάρους/ώσης...αφού στην καλύτερη η φάνα θα αποδώσει 3 περίπου κιλά. Εγώ έχω φτιάξει ένα MIG-29 (fly-fly) το setup του οποίου περιλαμβάνει 2 αλουμινένιες φάνες 90 mm 12 blades και μπαταρία 8000 mah, το βάρος είναι σχεδόν ίδιο, τα retracts είναι με άξονα 3mm και με flaps κατεβαίνει χωρίς προβλήματα για τα retracts.
4 κιλα βαρος για 2 φανες δεν ξερω ,,,κοιταξε λιγο την κατασκευή μας και πές μου για το περιτο ΒΑΡΟΣ
Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #37 στις:
Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 22:11:51 »
ΔΕΝ ηταν τα flaps τέρμα κατω και ειχε ταχυτητα μεγαλη ισως λογω απειριας μας
Το μοντελο το δινουν 3.6-4 κιλα τα site η εταιρια 2.8-3
ΟΙ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ηταν οι απολύτως απαραίτητες
Καταγράφηκε
Giorgos_1
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 152
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #38 στις:
Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 22:19:29 »
Κοίταξε, ίσως απο δικό μου λάθος δεν το έκανα σαφές, Δεν μιλάω για το α/π αλλά για την φάνα. 12 blade φάνα με μεγάλο βάρος (αλουμίνιο) προσφέρει ίσως ομαλότερη ροή και απίστευτα scale θόρυβο αλλά από ώση λίγα πράγματα....για το συγκεκριμένο βάρος. Επιπλέον ίσως λόγω pitch των blades έχεις και αρκετά "βαρύ" setup όσον αφορά την κατανάλωση άρα και τον χρόνο πτήσης (το δικό μου setup τραβάει 85Α σε full throttle με 2,85 Kg στατική ώση το κάθε μοτέρ) (άρα 170Α και 5,7 Kg ώση στο σύνολο), με αποτέλεσμα ή το α/π να έρχεται σε "βαριά" προσγείωση με λίγο γκάζι ή με αρκετή ταχύτητα και πιο πολύ γκάζι. Οι ισορροπίες είναι πολύ "λεπτές". Αν βέβαια υπάρχουν χρήματα παίρνεις μια Schuebeller με απίστευτη ώση και θόρυβο.... και φυσικά με πολύ λιγότερο βάρος....
Καταγράφηκε
Giorgos_1
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 152
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #39 στις:
Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 22:21:08 »
Όσον αφορά το δικό μου α/π είναι foam.....
Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #40 στις:
Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 23:03:53 »
ηδη κοστισε αρκετά (raptor 50-trex 600 N -foam t45 64mm)
μετα απο 3 λεπτα πτησης η μπαταρια πηρε 2000mA επαναλαμβανω ηταν η πρωτη δοκιμή
μεγιστη καταναλωση 105Α
βεβαια ειναι βαρύ αλλα οταν τα forum λενε οτι 120Α speed control ζεστενεται εμεις βαλαμε 150Α
40 γραμμάρια πιο βαρύ κλπ
Καταγράφηκε
matrix9293
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 103
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #41 στις:
Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 23:27:03 »
To Α/Π απο ώση σκίζει με μισό γκάζι πάει. Απογειώνεται για πλάκα. Απλά τα retract θα αλλαχθούν και ολα οκ.
Καταγράφηκε
Giorgos_1
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 152
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #42 στις:
Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 23:29:57 »
Αγαπητέ συνμοντελιστή τα 40 γρ. σε μια τέτοια κατασκευή δεν μετράνε νομίζω. Απλά μάθε να το κατεβάζεiς σαν jet κ.αι όχι σαν ελικοφόρο, μην το έχεις μπροστόβαρο με τίποτα, δώσε λίγο up στο elevator καθώς τριμάρεις ώστε να "έρχεται" πισώβαρο κατά την προσγείωση έτσι ώστε να πέσει στα πίσω retracts που καλύπτουν το βάρος του α/π και πρόσεχε να μην "στολάρει", πρόσφατα το Hawk ενός φίλου έπεσε για ακριβώς αυτό το λόγο
Καταγράφηκε
vagg
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 40
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #43 στις:
Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 23:36:29 »
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
θα ακολουθησουμε τις οδηγιες σου και μετα τα ξαναλέμε.
το μοντελο δεν ειναι μπροστόβαρο ειναι σωστα ισοροπημενο
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=144596049033159&set=oa.10151296982144077&type=1&theater
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=146165588876205&set=o.292797679076&type=1&theater
http://www.facebook.com/photo.php?v=144272855732145&set=o.292797679076&type=2&theater
«
Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 3 Μαρ 2013, 23:58:11 από vagg
»
Καταγράφηκε
matrix9293
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 103
Απ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
«
Απάντηση #44 στις:
Δευτέρα, 4 Μαρ 2013, 09:22:43 »
To Α/Π έρχεται πολύ γρήγορα
και δεν άκουσε ο ριναίος τροχός,έφαγε το λάστιχο αλλά δεν έστριβε.
http://www.youtube.com/watch?v=Q6x6zfXF_t8
«
Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 4 Μαρ 2013, 09:50:47 από evan
»
Καταγράφηκε
Σελίδες:
1
2
[
3
]
4
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
|
Τζετ και τουρμπίνες
| Θέμα:
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ BAE HAWK 90mmEDF mercury
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...