Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.245 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 14:35:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 14:35:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 14:22]

[Σήμερα στις 09:42]

από Mirage
[Σήμερα στις 09:20]

από vilisdev
[Σήμερα στις 09:17]

από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284245
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 54
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 20
Συνολικά: 34
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Επιλογη προπελας με τη σχεση ωθησης προς βαρους « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Επιλογη προπελας με τη σχεση ωθησης προς βαρους  (Αναγνώστηκε 3399 φορές)
   
JPS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 250


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 16 Σεπ 2012, 15:42:19 »

και τελος


* prop3.GIF (115.33 KB, 1563x2152 - εμφανίστηκε 260 φορές.)
Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 16 Σεπ 2012, 19:29:37 »

Εχω διαβάσει και άρθρα και βιβλίο του Andy Lennon, και στην προσπάθειά του να περιλάβει πολλές πληροφορίες και έννοιες, εν τέλει τα κειμενά του είναι πολύ μπερδεμένα για να τον καταλάβω 100% ή για να συμφωνήσω 100%.

Θα μου πείτε ότι φταίω εγώ που δεν καταλαβαίνω, δεν το αποκλείω, δεν πειράζει.

Βρήκα μία φόρμουλα στο Wikipedia, που λεει ότι Thrust = (dm/dt) *V  όπου dm/dt είναι ο βαθμός της μεταβολής της αέριας μάζας σε σχέση με το χρόνο (ο ρυθμός ροής της μάζας )  και V είναι η ταχύτητα της κίνησης της αέριας μάζας. Αλλά δεν πλησιάζει καθόλου την φόρμουλα που δίνει ο Lennon.

Στην περίπτωση του Thrust, όλος ο κόσμος το εκφράζει σε μονάδες δύναμης, (ακόμα και στο άρθρο της Wikipedia) όπως σε Newton, Kgf, Lbf, πουθενά δεν υπεισέρχεται παράγων χρόνου.
 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
JPS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 250


FLY LOW FLY FAST TURN LEFT


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 15:51:19 »

Το βλεπω εγω που παει η δουλεια απο εδω θα φυγουμε ολοι με master στη φυσικη [ με πολυ χιουμορ το γραφω αυτο] αλλα βρηκα αυτο


Subject: How to convert cubic feet per minute to lbs of thrust.

Date: Sun Nov 26 22:39:10 2000
Posted by John
Grade level: 10-12 School: Shiloh High
City: Stone Mountain State/Province: ga Country: Usa
Area of science: Physics
ID: 975296350.Ph
Message:

Let's say there is a air boat and the propeller or fan is capable of
moving 30,000 cfm of air per minute, how can I convert this into the
amount of lbs of thrust this will provide. Thank you

και η απαντηση


Date: Wed Nov 29 18:25:56 2000
Posted By: Dennis K. Van Gemert, Staff, Flight Design/Performance, The Boeing Company
Area of science: Physics
ID: 975296350.Ph
Message:

CFM = Cubic Feet per Minute = Volumetric Flow Rate

Mass Flow Rate = (Density) x (Volumetric Flow Rate)

Newton’s Second Law of Motion:  Force = (Mass) x (Acceleration), or F = ma

F = ma = (Mass Flow Rate) x (Velocity), given a constant flow velocity
(i.e., constant propeller speed and pitch angle).

Velocity = (Volumetric Flow Rate) / (Area), where Area = (Pi) x (r^2), the
length of a propeller blade is a good approximation for the radius, r.

Thrust = (Density) x (CFM^2) / ((Pi) x (r^2))

Note: Keep track of your units!

Εδω Thrust = (Density) x (CFM^2) / ((Pi) x (r^2))  βλεπω οτι στο thrust μπαινει το CFM που περιεχει τον παραγοντα χρονο

Γι αυτο ο lennon μετατρεπει τις κυβ. ιντσες σε κυβ. ποδια  και το λεπτο το κανει 60 δευτερα
Καταγράφηκε

FLY LOW FLY FAST TURN LEFT
MNCH
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 41



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 19:45:40 »

Φίλε JPS Θα μου τα ξεκαθαρίσεις από κοντά στο μοντελοδρόμιο. Huh Θα κάνουμε και μερικές δοκιμές  Thumbs up Azn
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 20:29:15 »

Αγαπητοί φίλοι,

η έλξη είναι μία δύναμη, και εκφραζεται σε μονάδες δύναμης όπως προανέφερα και όχι σε μονάδες δύναμης ανά χρόνο.

Αν η έλξη ήταν συνδεδεμένη με τον χρόνο (π.χ. δευτερόλεπτο) τότε θα λέγαμε ότι σε ένα δευτερόλεπτο είναι 5 kgf, σε δύο δευτερόλεπτα θα ήταν 10 kgf, σε τρία δευτερόλεπτα θα ήταν 15 kgf κ.ο.κ.

Αλλά όλοι ξέρουμε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Διάβασα και ανέλυσα το τελευταίο ποστ την απάντηση του μηχανικού της Boeing, και διεπίστωσα και πάλι ότι μιλάει για δύναμη F (άσχετο το ότι στον υπολογισμό της υπεισέρχονται και ταχύτητες και επιταχύνσεις), και όχι για δύναμη F / sec.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
gliderguider
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 183


Νίκος Βουλουμάνος - The Sailplane Workshop


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 09:16:08 »

Συμφωνώ με το θείο. Απλή φυσική:


Η ελξη είναι δύναμη.

Αν υπεισέλθει και μετακίνηση, μιλάμε για έργο.

Αν το έργο μετρηθεί στη μονάδα του χρόνου, μιλάμε για ισχύ.


Εχω κι εγώ το βιβλίο του Lennon "Model airplane design". 20 χρονια τώρα. Ακαταλαβίστικο. Ολη η ύλη του ατάκτως εριμμένη.

Ν. Βουλουμάνος
Καταγράφηκε

Ενα από τα γνωστά troll. Πάρτε ποπκόρν και αράξτε...
jamesmagos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 504


UcanDrone.com


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 11:07:29 »


Δεν εννοούσα αυτό.
Η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας επηρεάζει τη λειτουργία των θερμικών κινητήρων, συμφωνώ.

Ποια ήταν η ερώτησή μου, να την κάνω πιο συγκεκριμένη.
Αν έχω σταθερές στροφές μιας έλικας, αποδίδει την ίδια ώση σε χαμηλές και την ίδια σε υψηλές θερμοκρασίες;

Επειδή νομίζω ότι δεν απαντήθηκε ή απαντήθηκε παράπλευρα:
σίγουρα κάτι που σπρώχνει αέρα  (φτερό για τα αεροπλάνα ή ελικά για τα κοπτερα) έχει τεράστια διαφορά στην απόδοση με βάση το υλικό που σπρώχνει.. δηλαδή τον αέρα.. :

Οι αεροδυναμικές δυνάμεις  εξαρτώνται πολύ από την πυκνότητα του αέρα.

Για παράδειγμα, εάν ένα ανεμόπτερο διανύει 25 μέτρα
από ένα συγκεκριμένο υψόμετρο κατά τη διάρκεια  χαμηλής πυκνότητας του αέρα
μπορεί να διανύσει μέχρι 40 μέτρα κατά τη διάρκεια της υψηλής πυκνότητας.

Η πυκνότητα του αέρα εξαρτάται από την ατμοσφαιρική πίεση και τη θερμοκρασία του αέρα.
Η πυκνότητα του αέρα αυξάνει με την μείωση της θερμοκρασίας του αέρα και / ή με
αύξηση της ατμοσφαιρικής πίεσης.
Η πυκνότητα του αέρα μειώνεται με την αύξηση της θερμοκρασίας του αέρα και / ή με
φθίνουσα της ατμοσφαιρικής πίεσης.

δηλαδή Ένα ιπτάμενο αεροσκάφος υπόκειται σε πίεση, ανάλογα με την ταχύτητα του αέρα και τη
πυκνότητα του αέρα.

Αυτή η πίεση αυξάνει εκθετικά με την αύξηση της ταχύτητας του αέρα,  που σημαίνει ότι το φαινόμενο γίνεται πολύ πιο ορατό με στη περίπτωση της έλικας...  

κλείνοντας, άλλη έλικα επιλέγεις σε βουνό, άλλη σε πεδιάδα, άλλη το χειμώνα, άλλη το καλοκαίρι.  γιαυτό όλα τα καινούρια υπολογιστήρια έχουν στην άκρη και πεδίο για τις θερμοκρασίες και πιέσεις
Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.257


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 11:42:38 »

Δημήτρη, σωστά τα γράφεις για τις πυκνότητες αλλά εδώ τέθηκε απορία σχετικά με τον χρόνο και την είσοδο αυτού σε υπολογισμούς...
Δέν κάθησα να διαβάσω όλο το Θέμα, αλλά στέκομαι στην απορία του Κου Γιάννη...

Υπάρχουν μεγέθη στη Φυσική που αφορούν τη Στιγμή, στιγμιαία μεγέθη, και υπάρχουν άλλα που εκφράζονται μέσω του χρόνου.
Στιγμιαία π.χ. είναι το ρεύμα (σε Αμπέρ), ενώ "χρονικά" είναι η χωρητικότητα.

Η Ώση είναι Στιγμιαίο μέγεθος.
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Επιλογη προπελας με τη σχεση ωθησης προς βαρους « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.171 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.