Καλησπέρα σε ολους
"θείε", Δημήτρη ευχαριστώ
Λοιπόν για την πτέρυγα τώρα . ( Aelus I)
Στο πρώτο μήνυμα του θέματος υπάρχουν τα στοιχεία της .
Ουσιαστικά χθες ήταν ή πρώτη πτήση της σε πλαγιά με αρκετό αέρα 30+ χλμ,
Για την απογείωση με τόσο αέρα απλά την αφήνεις με μια κλιση προς τα κάτω.
Εχει αρκετα μεγάλο ευρος ταχυτήτων απο πολυ αργα για το μεγεθός της., μεχρι γρηγορα , το πόσο γρήγορα θα το πω στο τελος του μηνύματος
Το εντυπωσιακό ειναι η σταθερότητά της και η πολυ καλη συμπεριφορά της σε στροφή . Στην στροφή χάνει ελάχιστο εως καθόλου ύψος αν βέβαια είσαι συντηρητικός στην χρήση των elevons.
γενικά αφησε πολυ καλες εντυπώσεις , και ειναι ευχάριστη στην πτήση χωρις να σε αγχώνει για την προσγείωση αφού πεταει και "ακουει" με πολύ μικρή ταχύτητα, με την χρήση των flaps.
φυσικά και δεν ηταν ολα ροδινα
μετα απο αρκετη ωρα χαλαρής πτησης αποφάσισα να την κάνω (την πτηση) ποιο ενδιαφέρουσα και
ανεβασα λιγες μοιρες τα φλαπς ,με σκοπο να δω τι κανει σε μεγαλυτερες ταχυτητες. Μπηκε σε βυθιση ,ελεγχομενη βεβαια , μεχρι που σε καποια ταχύτητα , εκανε το μεγαλύτερο flutter που εχω δει ποτε., σχεδον αμεσως αποκολλήθηκε το αριστερό καθετο σταθερό και πήρε τον δρομο για το εδαφος στιφογυρίζοντας .
απο κατασκευή δεν ειχε πολυ καλη εφαρμογή το καθε φτερό με το ατρακτιδιο ( δικο μου λαθος) με αποτελεσμα να υπάρχει ενας μικρος τζογος στην στήριξη των φτερών ,και δεν το διορθωσα απο βαρεμάρα.( ας προσεχα)αποτελεσμα
10 cm απο το χειλος προσβολης να θέλουν αλλαγή , απο κτύπημα σε βραχο
και ξανα φτιάξιμο στο κάθετο σταθερό που έσπασε
επισης θα πρεπει να φτιαξω σωστά την ένωση των φτερών με την άτρακτο , και θα ξαναδοκιμάσω.
Πάντως για τόσο θεαματικη πτώση σε βραχώδες έδαφος οι ζημιές ηταν ελάχιστες
το μέγεθος της είναι μεγάλο και είναι λίγο δύσκολη στην μεταφορά , ιδιαίτερα να δεν ειναι αφαιρούμενα τα κάθετα σταθερά .
αν κάποιος επιθυμεί πριν την φτιάξει ας δει to
CO5 απο το
www.aerodesign.de.ειναι μια λιγο μικροτερη εκδοση .