Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 18:52:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 18:52:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 66
    Συνολικά: 68
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: κατασκευη calmato 40 sport απο dow  (Αναγνώστηκε 9479 φορές)
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 7 Σεπ 2012, 23:03:41 »

    Επειδη το αεροπλανο σου ειναι για να πεταξεις χωρις πολλες σκοτουρες θα ελεγα απλα κολησε το firewall και βαλε ενδιαμεσα σε αυτο και στην βαση μοτερ μια ροδελα πανω και μια αριστερα (οπως βλεπει ο πιλοτος) για να δωσεις την απαιτουμενη σωστη κλιση προς τα κατω και δεξια. Εαν στην πτηση δεις οτι ειναι λαθος η γωνια τοποθετεις επιπλεον ροδελες.

    Θα πεταξει σιγουρα.  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 279



    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 7 Σεπ 2012, 23:18:31 »

    το μοτερ πρεπει να τοποθετηθει ακριβως στο κεντρο του καθρεφτη η πρεπει να βρω τον αξονα συμετριας,για παραδειγμα στο calmato ο κινητηρας ειναι τοποθετημενος δυο ποντους σχεδον πανω απο το κεντρο του καθρεφτη..
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 00:39:00 »

    Να σας πω τον δικό μου τρόπο, πρακτικά και απλά, είναι περίπου αυτό που είπε ο evan με άλλα λόγια.

    Τοποθετώ τον κινητήρα μερικά χιλιοστά αριστερά ώστε με το right thrust να έρθει η έλικα στο κέντρο.
    Το κάνω κατά προσέγγιση γιατί έτσι κι αλλιώς δεν ξέρω πόσες μοίρες θα δώσω.
    Αν υποθετικά ήξερα πόσες μοίρες θα δώσω, τότε με την τριγωνομετρία είναι εύκολο να υπολογίσω ακριβώς πόσα χιλιοστά αριστερά θα μπει το μοτέρ.
    Επειδή όμως με τις ροδέλες παίζω μετά την εγκατάσταση του κινητήρα, μετά την πρώτη πτήση δλδ, βάζω τον κινητήρα μερικά χιλιοστά αριστερά κατά προσέγγιση.

    Στο κεντράρισμα πάνω κάτω τώρα.
    Βάζω τον κινητήρα μερικά χιλιοστά πάνω από την ευθεία του φτερού, ώστε με το down thrust η έλικα να βρεθεί στην ίδια ευθεία με το φτερό.
    Αυτό δεν είναι πάντα απαραίτητο, σε πολλά μοντέλα έχω προσέξει ότι ο κινητήρας τοποθετείται αρκετά ψηλότερα από την ευθεία του φτερού.
    Αλλά εδώ και καιρό προτιμώ να τον τοποθετώ έτσι.

    Βέβαια τα δικά μου μοντέλα έχουν συμμετρικές αεροτομές...
    Ίσως σε ένα μοντέλο με clark Y ή ημισυμμετρική αεροτομή να είναι καλύτερα ο κινητήρας να τοποθετηθεί λίγο ψηλότερα από την ευθεία του φτερού.
      
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 00:49:12 από Yankos » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 08:26:28 »

    Για τις γωνίες τοποθέτησης του κινητήρα, διάβασε εδώ

    και εδώ  
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 08:44:31 »

    Οταν ο άξονας της έλξης (του κινητήρα) περνάει ακριβώς από το κέντρο αντιστάσεων του μοντέλου, δεν χρειάζεται down thrust. Οταν όμως περνάει κάτω από το κέντρο αντιστάσεων, το αεροπλάνο έχει τάση να περιστραφεί προς τα επάνω (να κάνει εσωτερική ανακύκλωση) . Τότε επιλέγουμε να δώσουμε στον άξονα της έλξης  γωνία προς τα κάτω, και κερδίζουμε δύο πράγματα

    1) η έλξη να περνάει πιό κοντά στο κέντρο αντιστάσεων ώστε να μειωθεί η εκτροπή, και 
    2) η προς τα κάτω συνιστώσα της έλξης να μειώνει έως να εξαφανίζει από μόνη της την τάση ανακύκλωσης που δημιουργεί.

    Το θέμα είναι ότι όσο στρέφουμε τον κινητήρα προς τα κάτω, (με έλικα, όχι ducted fun, ή jet), η έλικα εμφανίζει το λεγόμενο P-factor δηλαδή το φύλλο που ανεβαίνει από δεξιά έχει μεγαλύτερη γωνία προσβολής από αυτό που κατεβαίνει αριστερά, άρα η έλικα τραβάει αριστερά.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 279



    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 10:13:08 »

    κυριε γιαννη τα διαβασα ολα αυτα, θελω να βρω τον διαμηκη αξονα της κατασκευης ο οποιος καταληγει στο σημειο στο firewalll οπου θα τοποθετηθει το κεντρο του αξονα του μοτερ και μετα να δωσω το καταλληλο down thrust kai right thrust συγνωμη που σας ζαλιζω αλλα δεν εχω ξαναασχοληθει με αυτες τις μετρησεις.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 10:58:54 από errikos » Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 11:02:53 »

    Καλημέρα

    Εννοείς πώς θα βρεις το κέντρο αντιστάσεων του μοντέλου, που αναφέρει ο θείος Γιάννης;
    Καταγράφηκε

    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 279



    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 11:09:52 »

    καλημερα φιλε ναι ...
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 12:57:30 »

    κυριε γιαννη τα διαβασα ολα αυτα, θελω να βρω τον διαμηκη αξονα της κατασκευης ο οποιος καταληγει στο σημειο στο firewalll οπου θα τοποθετηθει το κεντρο του αξονα του μοτερ και μετα να δωσω το καταλληλο down thrust kai right thrust συγνωμη που σας ζαλιζω αλλα δεν εχω ξαναασχοληθει με αυτες τις μετρησεις.

    Ουτε εγώ έχω ασχοληθεί, σου προτείνω να πας σε ένα κατάστημα που έχει Calmato και να μετρήσεις που έχει τον άξονα της έλξης, ή να σου πει ένας φίλος που έχει το ίδιο μοντέλο.

    Συνήθως πέφτει 10 χιλιοστά πιό κάτω από την ευθεία που δίνει η θέση του stabilizer.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 13:18:22 »

    Η αλήθεια είναι ότι υπολογισμοί και μετρήσεις γωνιών γίνονται εύκολα όταν υπάρχει σχέδιο.

    Στην περίπτωσή σου νομίζω ότι είναι καλύτερα να στερεώσεις το μοτέρ με τέσσερις μακριές βίδες με κόντρα παξιμάδια και να βρεις τις γωνίες κατά την πτήση.

    (η άλλη περίπτωση είναι αυτή που λέει ο orck με τις ροδέλες)

    Η μόνη φωτογραφία που βρήκα είναι με βενζινοκινητήρα αλλά εφαρμόζεται πολύ εύκολα και στα ηλεκτρικά μοτέρ

    (Ολόκληρη η δραματική Εκπληξη φωτογραφία εδώ)


    * DSC_2975crop (Small).jpg (40.54 KB, 640x427 - εμφανίστηκε 505 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 10 Σεπ 2012, 12:21:33 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 279



    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 13:43:42 »

    σας ευχαριστω οποτε θα το παω μαλλον κατα προσεγγιση με το calmato kai  θα φτιαξω βαση με βιδες οπως πρωτεινε ο φιλος evan kai βλεπουμε!!!!
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 8 Σεπ 2012, 19:27:17 »

    Και εγώ ακολουθώ την στήριξη με τέσσερεις μακρυές βίδες (ντίζες) και ρύθμιση με παξιμάδια.
    το μοτέρ θα στηριχθεί σε βάση από κόντρα πλακέ, στο μπροστινό ή στο πίσω μέρος του δεν έχει σημασία.

    Φροντίζω οι αποστάσεις αυτών των ντιζών μεταξύ τους να είναι αρκετά μεγάλες, ώστε η ξύλινη βάση του μοτέρ να μπορεί να αντικατασταθεί με άλλη που έχει μετακινημένες τις τρύπες δεξιότερα ή αριστερότερα, πιό πάνω ή πιό κάτω, έτσι ώστε με τις τελικές ρυθμίσεις να έρθει η έλικα εκεί που θέλουμε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 279



    « Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 11 Σεπ 2012, 21:53:20 »

    στη συνεχεια λεω να ασχοληθω με την κατασκευη του ruder kai elev. βεβαια το πιο λεπτο daw που κυκλοφορει ειναι 30 χιλιοστα και ψαχντωντας απο τι να το κοψω ,καθως πηγα μια βολτα στην παραλια ο αερας εφερε στα ποδια μου ενα καπακι απο ψαροκασελα φελιζολ το οποιο εχει παχος σχεδον 10 χιλιοστα και ειναι παρα πολυ σκληρο,μην γελασετε αλλα το μαζεψα και ετρεξα στο σπιτι για να αποτυπωσω πανω του το ruder  του calmato ,αν και επιασα τον εαυτο μου να γελαει στην διαδρομη προς το σπιτι, και να οι φωτο


    * P9110049.JPG (108.22 KB, 667x500 - εμφανίστηκε 376 φορές.)
    Καταγράφηκε
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 279



    « Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 11 Σεπ 2012, 21:56:02 »

    και κομενο....βεβαια εχει πολυ δουλεια αυριο με τριβιο και χερι μεχρι να ερθει εκει που το θελω!!παντως σε ενα κοματι που δοκιμασα με γιαλοχαρτο δουλευεται πολυ ευκολα χωρις να τριβει και πανω απολα ειναι πολυ σκληρο.


    * P9110050.JPG (92.07 KB, 667x500 - εμφανίστηκε 381 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 11 Σεπ 2012, 22:06:50 »

    Ωραια κατασκευουλα φιλε Ερρικο!!!  Thumbs up Thumbs up Για συνεχισε !!!  Wink
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: κατασκευη calmato 40 sport απο dow
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.043 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.