Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.825 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.923 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 12:04:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 12:04:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από cosmic
[Σήμερα στις 11:39]

από snoopy
[Σήμερα στις 10:38]

[Σήμερα στις 00:08]

[Χθες στις 22:49]

από mpamphs
[Χθες στις 22:23]

[Χθες στις 22:23]

από fotis
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 21:56:48]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

από SOFIANOS
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 15:21:01]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 11:24:51]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 10:31:26]

από kondorgr
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 09:58:06]

[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 16:13:57]

από Nikolas K
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 15:54:16]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5923
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285825
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 73
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 25
Συνολικά: 35
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Κατασκεή F-18 Hornet για Glow DF από σχέδιο « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κατασκεή F-18 Hornet για Glow DF από σχέδιο  (Αναγνώστηκε 12979 φορές)
   
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 10:30:31 »

Μετά από επιθυμία φίλων ανοίγω ένα νέο θέμα με την κατασκευή ενός μικρού F-18 σε σμίκρυνση 72% του σχεδίου που είχε σχεδιαστεί για φάνα Ramtec και μηχανή OS .91.Έχει άνοιγμα φτερών 90cm  και σ΄αυτό θα τοποθετηθεί μηχανή OS .21 με φάνα για ηλεκτρικό μοτέρ 90mm κινέζικη με τη δημιουργία κατάλληλης βάσης από ply 6mm, ώστε η μηχανή να ταιριάζει στη φάνα. Επειδή η μηχανή έχει αντίθετη φορά περιστροφής από τις άλλες μηχανές, μπαίνει μπροστά από τη φάνα (όπως στις Byron DF). Είχα ξεκινήσει την κατασκευή χωρίς να κρατάω φωτογραφίες γιατί δεν είχα σκοπό να την ανεβάσω στο site άρα το πρώτο τμήμα της κατασκευής δεν έχει καταγραφεί. Έχω λοιπόν κόψει τις τομές της ατράκτου και τις έχω ενώσει. Επίσης τα φτερά έχουν κοπεί με χρωμονικελίνη από μπλέ foam και έχουν ντυθεί με μπάλσα 1mm.


* DSC00773b.JPG (52.83 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 735 φορές.)

* DSC00774b.JPG (54.25 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 746 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 11:00:59 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 10:34:12 »

Φαίνονται και τα mini retracts αερίου που θα τοποθετηθούν.


* DSC00777b.JPG (52.69 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 753 φορές.)

* DSC00776b.JPG (53.87 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 731 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 19:35:44 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 10:41:11 »

Ο σωλήνας καυσαερίων έχει κατασκευαστεί από 2 στρώματα υαλοβάμβακα 48gr και εποξική τυλιγμένο σε foam το οποίο αφαιρείται μετά το στέγνωμα της εποξικής με ασετόν.


* DSC00775b.JPG (52.04 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 729 φορές.)

* DSC00780b.JPG (54.34 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 738 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 11:01:39 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 10:48:17 »

Παρακάτω φαίνεται το μοναδικό κομμάτι ply που είναι ολόκληρο. Όλα τα άλλα ήταν μισά. Δηλ. κατασκευάστηκε το δεξιό μέρος της ατράκτου και το αριστερό μέρος ξεχωριστά και ενώθηκαν μετά γύρω από το σωλήνα καυσαερίων και τη φάνα-μηχανή.


* DSC00779b.JPG (53.14 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 730 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 11:02:02 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 10:51:55 »

Κατασκευή του εμπρός καπακιού και κόλλημα της μύτης.


* DSC00778b.JPG (53.16 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 727 φορές.)

* DSC00781b.JPG (54.5 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 724 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 11:02:19 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 17:28:01 »

Προσωρινό βίδωμα των πίσω retracts για να κολλήσουν τα blind nuts.


* DSC00797.JPG (54.8 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 718 φορές.)

* DSC00798.JPG (54.4 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 702 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 17:33:21 »

Η καατασκευή των βαθουλωμάτων μέσα στα οποία θα κολληθούν τα servos γίνεται με ένα κομμάτι αλουμίνιο στο οποίο έχει αντιγραφεί το περίγραμμα του servo. Στη συνέχεια αυτό ζεσταίνεται και πιέζοντάς το λιώνει το foam και δημιουργεί το βαθούλωμα αφού πρώτα αφαιρεθεί η επένδυση της μπάλσας.


* DSC00788.JPG (54.25 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 688 φορές.)

* DSC00792.JPG (53.77 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 684 φορές.)

* DSC00793.JPG (56.1 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 694 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 17:38:10 »

Κατασκευή των εξαγωγών, ντύσιμο του πάνω πίσω μέρους και δημιουργία υποδοχών για τις δοκούς των φτερών.


* DSC00789.JPG (54.32 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 703 φορές.)

* DSC00794.JPG (54.15 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 682 φορές.)

* DSC00796.JPG (55.66 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 691 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 17:52:55 »

Ντύσιμο του εμπρός πάνω μέρους.


* DSC00790.JPG (53.18 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 683 φορές.)

* DSC00791.JPG (52 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 684 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 17:55:34 »

Μια πρόχειρη τοποθέτηση για να δούμε τι κάναμε μέχρι τώρα.


* DSC00783.JPG (53.78 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 686 φορές.)

* DSC00784.JPG (54.68 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 682 φορές.)

* DSC00787.JPG (54.18 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 681 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 19:26:19 »

Το τζάμι κατασκευάστηκε ως εξής:
Κατασκεύασα από χοντρή συμπαγή μπάλσα το καλούπι που φαίνεται στην επόμενη φωτο, έκοψα τον πάτο ενός μπουκαλιού από νερό 1.5 lt και το έβαλα μέσα στο μπουκάλι. Αυτό το ζέστανα με γκαζάκι που κάνουμε καφέ και επειδή τα μπουκάλια είναι θερμοσυστελλόμενα, πήρε τη μορφή του τζαμιού.
Ακόμα καλύτερα είναι μπουκάλια που είναι όσο το δυνατόν λεία χωρίς αυλακώσεις. Όταν βάλετε το καλούπι μέσα στο μπουκάλι, στο κάτω μέρος του πρέπει να σφηνώσετε ένα άλλο κομμάτι π.χ. μπάλσας ή ξύλου ώστε να κρατάει την επάνω επιφάνεια του καλουπιού σε επαφή με το τοίχωμα του μπουκαλιού.
Σεσουάρ μαλλιών δεν κάνει γιατί χρειάζεται μεγαλύτερη θερμοκρασία.


* DSC00799.JPG (54.67 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 671 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 19:40:17 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 19:47:52 »

Η μηχανή είναι η OS MAX .21 XM για εξωλέμβιο σκάφος με maximum στροφές 25000. Η φάνα έχει και αυτή max. στροφών 25000.


* DSC00785.JPG (53.98 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 674 φορές.)

* DSC00786.JPG (54.41 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 677 φορές.)
Καταγράφηκε
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 20:08:16 »

dimkav πώς υπολόγισες το λόγο εισαγωγής -εξαγωγής του αέρα σε σχέση με την 90άρα φάνα έτσι ώστε να έχεις τη μέγιστη απόδοση?
Με απλά λόγια πόσο είναι περίπου η συνολική διάμετρος στις εισαγωγές αέρα και πόσο περίπου στα ακροφύσια όταν έχεις μια 90άρα φάνα,ώστε να μετακινείται ελεύθερα ο αέρας και να αποδίδει τα μέγιστα η φάνα??
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Themis96
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 81


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 2 Αύγ 2012, 21:50:19 »

Πολύ ωραία κατασκευή!! Το κόλπο για τα σέρβο είναι πολύ καλό και το βλέπω πρώτη φορά. Επίσης αν θέλεις μπορείς να ανεβάσεις το σχέδιο;
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 485



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 4 Αύγ 2012, 10:59:42 »

Φίλε Δημήτρη, το συγκεκριμένο σχέδιο είναι για τη φάνα Ramtec. Έτσι μέτρησα τη διάμετρο της κινέζικης φάνας, τη διάμετρο της Ramtec που έχω και διαίρεσα τις δύο διαμέτρους. Η διαίρεση έδωσε 0.72 άρα έγινε σμίκρυνση 72% και η κινέζικη φάνα ταίριαξε ακριβώς στο μέρος που το σχέδιο έχει τη Ramtec. Από κει και πέρα ακολούθησα τις διαστάσεις των εισαγωγών και εξαγωγών του σχεδίου. Φυσικά, προηγουμένως είχα κάνει πολλές δοκιμές για να δω αν ταιριάζει η φάνα με τη συγκεκριμένη μηχανή (τράβηγμα, αριθμός στροφών κλπ.).
Φίλε Themis96, το σχέδιο δεν γίνεται να το ανεβάσω γιατί δεν το έχω σε ηλεκτρονική μορφή. Eίναι σμίκρυνση του σχεδίου του F-18 Hornet που αγόρασα από την Traplet Publications που και αυτό έναι σε χαρτί.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Κατασκεή F-18 Hornet για Glow DF από σχέδιο « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.