Γεια σου φιλε Κωστη .... Λοιπον.... Ας δωσω κι εγω τις γνωμες μου κλπ .... Να σε βοηθησω οσο μπορω... Αρχικα καλοριζικο και καλοπεταχτο.. Πολυ ομορφο μοντελακι .... Αρχικα δες αν το μοντελο σου ειναι τελεια ζυγισμενο....
1. Κανεις καθοδο (ισια) περιπου 45 μοιρες(Ρελαντι ,Κοντρα αερα ) ... Πρεπει το μοντελο σου να κατεβαινει καρφι... Ολοισια... Αν σου κανει επανω ισως εχεις λιγο trim up αλλιως εισαι πισωβαρος... Αν σου κανει κατω ισως εχεις λιγο trim down αλλιως εισαι μπροστοβαρος ... Αφου κανεις αυτο...
2. Κανεις ανοδο 45 μοιρες αναποδα (3/4 γκαζιου, κοντρα αερα ).... Πρεπει παλι το μοντελο να πηγαινει ισια ή να μην εχει τρομερη αλλαγη .... Πχ και στην αποσταση που θα κανει αν σιγα σιγα γερνει προς τα κατω δεν υπαρχει προβλημα, βεβαια στο ζυγισμα ειναι και τα γουστα ....Λοιπον αν το μοντελο βουταει μουρη προς τα κατω εισαι ισως εχεις λιγο trim up αλλιως εισαι μπροστοβαρος... Αν το μοντελο εχει την ταση να πηγαινει επανω ή εχεις λιγο trim down αλλιως εισαι πισοβαρος ...
Και στις 2 πανω περιπτωσεις για να το τσεκαρεις εννοειται οτι το αφηνεις το μοντελο μονο του .. Μην ακουμπας stick !!
3.Αφου κανεις και αυτο το test και το φτιαξεις κομπλε το μοντελο σου.... Πας να ελεγξεις το down thrust ... Ερχεσαι knife... Αν το μοντελο σου τραβαει μεσα εχεις αρκετο down thrust οποτε σιγα σιγα μειωνεις... Aν το μοντελο τραβαει εξω εχει πολυ up thrust ..Οποτε δινεις down ... Μεχρι να το πετυχεις ακριβως .. Θελει υπομονη και αρκετο ψαξιμο... Σιγουρα ομως αξιζει αφου θα δεις τρομερη αλλαγη στο μοντελο σου.. Το ζυγισμα ειναι οτι πιο σημαντικο !!!
Και χιλια ευχαριστω στο φιλαρακι μου οπου μου το εμαθε αυτο , μιας κι εγω στο setup και ζυγισμα μοντελου δεν εδεινα πολυ σημασια.. Αλλα τελικα ειναι τα σημαντικοτερα !!!
Eλπιζω να σε βοηθησουν τα παραπανω .... Οτι εχεις απορια , εδω ειμαστε ... Ελπιζω να μην μπερδεψα κατι...
Ειναι και πολλα τα ατιμα !!!
Χρηστος!!