Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 06:38:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 06:38:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 95
    Συνολικά: 95
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Setup για great planes Eagle 580  (Αναγνώστηκε 13778 φορές)
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    « Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 22 Ιούν 2012, 18:58:06 »

    Γιατι ρε παιδια! Την ιδεα της 3σελης lipo με bec στα 5 volt(που δεν ειναι 5 αλλα κοντα στο 5.5ν) την βρισκετε κακη?
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 22 Ιούν 2012, 19:02:57 »

    Με γεια  Thumbs up μια χαρά μου φαίνονται.

    Τα ΗΧΤ5010 θέλουν 5V, προσοχή, στα 6V καίγονται.
    Κατά τ' άλλα είναι πολύ καλά.

    φιλε Yanko θα σου πω οτι εισαι λαθος γιατι εγω εχω σε ενα wabird τα ιδια σερωο και τα δουλευω με Life 6,6 εδω και ενα χρονο περιπου και δεν εχουν παθει τιποτα

    Φιλικα Παντα.
    Δημητρης

    Δεν ξέρω τι συμπεριφορά έχει το voltage της Life με φορτίο, δλδ πόσο πέφτει.

    Τώρα πώς το βλέπω στατιστικά το πράγμα και ποια είναι τα στοιχεία:

    Έχουμε ένα σύνολο 30-40 σέρβο όλοι ας πούμε στην παρέα.
    Οι 2 προσπαθούμε να κάνουμε και 3D ακροβατικά.
    Γενικά πετάμε συχνά.
    Όσο πετάμε με νιμη 4.8ν τα σέρβο είναι άψογα για πολύ καιρό, πάνω από χρόνο.

    Όταν βάζουμε για πρώτη φορά λιπο-μπεκ στα 6ν πετάμε για μερικούς μήνες άψογα,
    αλλά από ένα διάστημα μερικών μηνών και μετά αρχίζουν να καίγονται το ένα μετά το άλλο, σύνολο 5-10 σέρβο, δε θυμάμαι ακριβώς.

    Όταν παίρνουμε χαμπάρι τι γίνεται γυρίζουμε στα 5ν το μπεκ και μέχρι σήμερα, για περισσότερο από ένα χρόνο δλδ δεν καίγεται κανένα.

    Δεν ξέρω αν δε σε πείθει η στατιστική μου, αλλά προσωπικά δε ρισκάρω.
    Δεν πιστεύω ότι όλο αυτό ήταν μια σύμπτωση.
    Το ότι δε χάσαμε μοντέλο ήταν ευτύχημα φυσικά.

    Το ΗΧΤ5010 στα 5ν το θεωρώ ένα πολύ αξιόπιστο σέρβο.
    Το ΗΧΤ5010 στα 6ν όμως όχι, δεν ξέρεις πότε θα γίνει το κακό...

    Τώρα τι πιστεύω για τη δικιά σου περίπτωση που αναφέρεις.
    Ή με Α123 έχεις μεγάλη πτώση τάσης ή δεν πετάς πολύ συχνά ή δεν τα ζορίζεις ή μπορεί απλώς να σου συμβεί μελλοντικά το κακό.

    Τώρα ο καθένας πιστεύει ότι θέλει πάνω στο ζήτημα.
    Για μένα 5 στα 40 σέρβο ή και περισσότερα ίσως, είναι μεγάλος αριθμός αποτυχίας στα 6ν.
    Μηδέν στα 40 στα 5ν με κάνει να νιώθω περισσότερη σιγουριά.  Thumbs up
     
    Καταγράφηκε

    konanagno
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 125



    « Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 23 Ιούν 2012, 17:47:11 »

    το servodatabase.com δίνει specs για το ΗΧΤ5010 μόνο για 4.8V και όχι για 6 ή 6,6 της LiFe....κάτι πρέπει να σημαίνει αυτό....
    Καταγράφηκε
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    « Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2012, 09:03:58 »

    Καλημερα και παλι!

    Λοιπον το αεροπλανο το τελειωσα εχθες! Αντιμετωπιζω δυο μικροπροβληματα!

    1) Υπαρχει ενας μικρος τζογος στα aileron οταν βρισκονται σο κεντρο του περιπου 2-3 χιλιοστα

    2) Το αεροπλανο εχει βγει βαρυτερο απο οτι οριζει ο κατασκευαστης! Συγκεκριμενα 2720-3180 γρ λεει το μανουαλ! Εγω το εβγαλα περιπου 3300 και χωρις το καυσιμο! Που σημαινει οτι με γεματο τεποζιτο θα παει περιπου 350 γρ αφου εχει 420ml τεποζιτο !

    Το κακο ειναι οτι δεν εκανα κατι παραπανω απο αυτο που λεει στο μανουαλ !


    Τι μπορω να κανω??
    Καταγράφηκε
    ChrisCalmato 40 Trainer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.046



    « Απάντηση #34 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2012, 10:29:58 »

    Κωστη καλημερα φιλε!!!
    Για το πηδαλιο μην σε αγχωνει αλλαξε το θεση αλλα προσεξε αν χρειαζεται να ανοιξεις τρυπα για να ταιριαξει η ντιζα μετρα πρωτα την ντιζα ποσα mm ειναι και τρυπα με ενα ιδιο τρυπανακι!!!
    Για το βαρος τωρα τι να σου πω δεν ειναι και οτι καλυτερο αλλα μην σε αγχωνει τοσο πολυ!!!!
    Φτιαξε αυτο με τον τζογο γιατι στον αερα θα εχεις τρεμοπεγμα του α/π!!!
    Καταγράφηκε

    50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
    www.emr.gr
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    « Απάντηση #35 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2012, 11:18:55 »

    Κωστη καλημερα φιλε!!!
    Για το πηδαλιο μην σε αγχωνει αλλαξε το θεση αλλα προσεξε αν χρειαζεται να ανοιξεις τρυπα για να ταιριαξει η ντιζα μετρα πρωτα την ντιζα ποσα mm ειναι και τρυπα με ενα ιδιο τρυπανακι!!!
    Για το βαρος τωρα τι να σου πω δεν ειναι και οτι καλυτερο αλλα μην σε αγχωνει τοσο πολυ!!!!
    Φτιαξε αυτο με τον τζογο γιατι στον αερα θα εχεις τρεμοπεγμα του α/π!!!

    Ευχαριστω πολυ φιε Χρηστο για την βοηθεια! Το θεμα με τον τζογο θα το φτιαξω! Το θεμα βαρους ειναι αυτο που με απασχολει? Δεν ειναι οτι το εβγαλα 120 γρ παραπανω απο οσο επρεπε! Αυτο ξερω οτι ειναι δεν ειναι και τοσο μεγαλο προβλημα! Με απασχολει το θεμα της μηχανης ! Εχει δυναμη η ASP 52 να σηκωσει 3,7κιλα μαζι με το καυσιμο?
    Καταγράφηκε
    ChrisCalmato 40 Trainer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.046



    « Απάντηση #36 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2012, 14:17:26 »

    Αυτο εξαρταται και απο τι ελικα θα βαλεις!!Το εργοστασιο τι κινητηρα αναφερει?Huh
    Καταγράφηκε

    50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
    www.emr.gr
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 449


    Nikos


    « Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2012, 17:40:09 »

    Κωστη καλημερα φιλε!!!
    Για το πηδαλιο μην σε αγχωνει αλλαξε το θεση αλλα προσεξε αν χρειαζεται να ανοιξεις τρυπα για να ταιριαξει η ντιζα μετρα πρωτα την ντιζα ποσα mm ειναι και τρυπα με ενα ιδιο τρυπανακι!!!
    Για το βαρος τωρα τι να σου πω δεν ειναι και οτι καλυτερο αλλα μην σε αγχωνει τοσο πολυ!!!!
    Φτιαξε αυτο με τον τζογο γιατι στον αερα θα εχεις τρεμοπεγμα του α/π!!!

    Ευχαριστω πολυ φιε Χρηστο για την βοηθεια! Το θεμα με τον τζογο θα το φτιαξω! Το θεμα βαρους ειναι αυτο που με απασχολει? Δεν ειναι οτι το εβγαλα 120 γρ παραπανω απο οσο επρεπε! Αυτο ξερω οτι ειναι δεν ειναι και τοσο μεγαλο προβλημα! Με απασχολει το θεμα της μηχανης ! Εχει δυναμη η ASP 52 να σηκωσει 3,7κιλα μαζι με το καυσιμο?
    Φιλε μου θα το πεταξει αν αυτο εννοεις , η Magnum 52 εμενα με 11χ6 μου εδινε max 3 με 3,2 κιλα ωση και οτι ελικα και να του βαλεις δεν πιστευω πως θα ξεπερασεις τα 3.4 κιλα........αλλα για sport πτηση νομιζω πως θα εισαι οκ
    Καταγράφηκε
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    « Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2012, 17:49:33 »

    Το αεροπλανο το βγαζει για κινητηρα 46-61 2χρονο η 52-81 τετραχρονο! Αρχικα σκεφτομαι να βαλω 11χ6 για τις πρωτες πτησεις κι μεχρι να στρωθει και λιγο η μηχανη και στη συνεχεια ισως να βαλω 12χ6! Ακροβατικα τυπου hover δεν προκειται να κανω γιατι δεν ξερω! Σε ολα τα αλλα απλα ακροβατικα δεν νομιζω να υπαρξει προβλημα!

    Εμενα αυτο που με ενδιαφερει ειναι με αυτο τον κινητηρα να πεταει καλα και σε ολο το ευρος στροφων. Δηλαδη εκει που πεταω με τερμα γκαζι ξαφνικα να κοψω στην μεση και να ειναι κουτσουρο και να μην μπορει να σταθει στον αερα! 
    Καταγράφηκε
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    « Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2012, 21:03:01 »

    Ενα προγραμμα που βρισκεις το static thrust στον υπολογιστη δειχνει οτι με 11χ6 ελικα βγαζει 2,10 κιλα ωση ! Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση με βαρος 3700 περιπου αεροπλανου συμπεριλαμβανομενου το καυσιμο?

    Η ωση ειναι αρκετη για scale πτηση και μερικα λουπ η ρολ?
    Καταγράφηκε
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 449


    Nikos


    « Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2012, 21:20:07 »

    Ενα προγραμμα που βρισκεις το static thrust στον υπολογιστη δειχνει οτι με 11χ6 ελικα βγαζει 2,10 κιλα ωση ! Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση με βαρος 3700 περιπου αεροπλανου συμπεριλαμβανομενου το καυσιμο?

    Η ωση ειναι αρκετη για scale πτηση και μερικα λουπ η ρολ?
    Λιγη εβγαλε το προγραμμα σου .... τι στροφες του εβαλες.......την 11χ6 αν θυμαμαι καλα την γυρναει ο κινητηρας σου 12500 με 13000 σαλ.....
    Καταγράφηκε
    ChrisCalmato 40 Trainer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.046



    « Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 10 Ιούλ 2012, 00:12:23 »

    Παιξε με μεγαλυτερη ελικα!!!
    Καταγράφηκε

    50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
    www.emr.gr
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    « Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 10 Ιούλ 2012, 11:31:59 »

    Παιξε με μεγαλυτερη ελικα!!!
    [/quote

    Ευχαριστω Χρηστο! Θα δοκιμασω σημερα και με 11χ6 και με 12χ6! Με βλεπω κατα τις 2:30 στου τραουνου να σταζει ο ιδρωτας αλλα θα παω γιατι εχει 1 μηνα να πεταξω
    Καταγράφηκε
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    « Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 17 Ιούλ 2012, 18:09:06 »

    Καλησπερα σε ολη την παρεα! Θελω να σας μεταφερω τις εντυπωσεις μου μετα απο την πτηση που εκανα σημερα!
    Το μοντελο πεταει πολυ καλα με 11χ6! Το κεντρο βαρους ειναι στη σωστη θεση ετσι ωστε να ισοροπει και να μην εχει καθολου κλιση ουτε μπροστα ουτε πισω! Χρειαστηκε περιπου 20 μετρα για να απογειωθει αλλα στον αερα ειναι υπερβολικα γρηγορο και τις κινησεις των πηδαλιων τις ειχα στο μινιμουμ που οριζει ο κατασκευαστης !
    Οσον αφορα την προσγειωση : Καθεται σχετικα ομαλα εαν ερχεται με λιγο γκαζι και οχι στο τελειως ρελαντι!


    Τωρα παμε σε ενα πολυ κουφο προβλημα το οποιο το αντιμετωπιζω πρωτη φορα και το οποιο μου το εκανε μια φορα πριν καμια εβδομαδα που πηγα να στρωσω την μηχανη και μια σημερα!

    Ενω εχω ρυθμισει τα πηδαλια απο την ντιζα να ειναι στο κεντρο τους μετα απο ολες τις δοκιμες που εγιναν εντος σπιτιου ολα ηταν καλα(κινησεις απο Τ/Κ, Κεντραρισμα σερβο κτλ) Και τις δυο φορες που πηγα για να κανω πτηση ειδα οτι το rudder και τα 2 servo aileron δεν ηταν στο κεντρο τους ! Τα εφερα οσο μπορουσα μεσω subtrim και το πεταξα χωρις κανενα προβλημα!

    Μπορει να βοηθησει καποιος?
    Καταγράφηκε
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 17 Ιούλ 2012, 20:03:15 »

    μπραβο, αφου πηγαν ολα καλα. Thumbs up
    Ειναι προβλημα σερβο.(κακο κεντραρισμα)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: Setup για great planes Eagle 580
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.