Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.321 μηνύματα σε 12.378 θέματα από 6.238 Μέλη / Τελευταίο μέλος: JasonCrent
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 08:46:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 08:46:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Χθες στις 23:14]

    από Markhelis
    [Χθες στις 14:02]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 1 Απρ 2024, 12:53:25]

    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 23:37:58]

    από panyaek
    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 19:13:03]

    [Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 22:30:14]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6238
    Τελευταίο: JasonCrent
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304321
    Σύνολο θεμάτων: 12378
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 40
    Συνολικά: 40
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: OS 1.40 RX F3A  (Αναγνώστηκε 6019 φορές)
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 10:56:58 »

    Καλημέρα σε όλους

    Ανοίγω αυτό το θέμα για να λύσω κάποιες απορίες σχετικά με τον παραπάνω κινητήρα, ο οποίος είναι και ο πρώτος που θα χρησιμοποιήσω με συντονισμένη εξάτμιση.  Έχουμε και λέμε λοιπόν:

    1. Το στρώσιμο του κινητήρα, με την διαδικασία που περιγράφει στο manual πάντα, πρέπει να γίνει χωρίς εξάτμιση ή με την πίπα επάνω, έστω κι αν δεν υπάρχει δυνατότητα συντονισμού;

    2. Στο RCU διάβασα ότι βάζουν μπουζί OS F.  Το manual της μηχανής λέει OS A5, το οποίο το είχε στην συσκευασία.  Τι να κάνω;  Αν πρέπει να βάλω F θα πρέπει να βάλω και δεύτερη ροδέλα;

    3. Επίσης στο RCU πολλοί λένε ότι το πίσω ρουλεμάν είναι άχρηστο και πρέπει να αλλαχθεί ακόμα και πριν καν λειτουργήσει η μηχανή.  Οι περισσότεροι προτείνουν σαν καλή εναλλακτική λύση το πίσω ρουλεμάν της έκδοσης της μηχανής με ηλεκτρονική (EFI) το οποίο και έχω αγοράσει:

               http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI0001P?&I=LXWY09

       Αξίζει να ανοίξω καινούρια μηχανή (δεν έχω ξαναλλάξει ποτέ ρουλεμάν) για να το αλλάξω ή να το αφήσω όπως είναι και βλέπουμε;

    4. Τι καύσιμο να χρησιμοποιήσω, 10% ή 15% νίτρο;

    5. Όσο αφορά τον συντονισμό της πίπας, έχω βρει μια διαδικασία η οποία στόχο έχει να πετύχεις τον μεγαλύτερο αριθμό στροφών με τέρμα γκάζι.  Για pattern χρήση αυτή την διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω ή υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να βρω πόσο πρέπει να είναι το μήκος του manifold (π.χ. για καλύτερη ροπή και όχι για καλύτερη τελική);  Έχω ήδη δύο εξατμίσεις (Hatori #900 και Macs #1092) και δεν ξέρω ποια από τις δύο θα χρησιμοποιήσω, ξέρω ότι η Hatori είναι καλύτερη αλλά δεν είναι σίγουρο ότι χωράει στο μοντέλο.

    Αυτά για αρχή.  Ευχαριστώ για τον κόπο σας εκ των προτέρων.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 15:25:01 »

    καλησπέρα serafim και καλορίζικος....
    1. το στρώσιμο καλό είναι να γίνει με την πίπα επάνω, και όχι χωρίς αυτή. Πιστεύω πως καλό είναι η μηχανή να στρώσει όπως θα δουλέψει.
    2. το μπουζί f το βάζουν χωρίς δεύτερη ροδέλα από όσο γνωρίζω. Μπορείς να βάλεις ότι μπουζί θέλεις αρκεί να δουλεύει σωστά η μηχανή σου (καιρικές συνθήκες, ποσοστό νίτρου, κλπ)
    3. Το πρόβλημα με το πίσω ρουλεμάν δημιουργεί πρόβλημα υπερθέρμανσης. Εγώ θα το άλλαζα άμεσα σύμφωνα με το όσα έχω διαβάσει στο RCU
    4. Στην 140EFI που χω θα τη δουλέψω με 15% .. νομίζω πως είναι το καταλληλότερο καύσιμο για όλες τις δίχρονες os max
    5. Μου χουν πει ότι η μηχανή έχει τόση δύναμη που η πιπα της χρησιμοποιείται απλά για να ρίξει το θόρυβο, μη ξεχνάς πως πολύ στην Αμερική βάζουν pipe από 60αρι στην μηχανή αυτή
    Στο pattern αεροπλάνο δεν χρειάζεσαι τόσο την ταχύτητα όσο την δύναμη.

    Τα παραπάνω σχόλια είναι προσωπικές απόψεις..... Azn Azn

    φιλικά
    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 16:00:45 »

    Γεια χαρα,

    Το ερωτημα δεν ειναι "τελικη ταχυτητα vs ροπη" αλλα "ιπποδυναμη vs ροπη". Οι καμπυλες ροπης δεν ακολουθουν πιστα τις καμπυλες ιπποδυναμης οπως συμβαινει με ολους τους κινητηρες αλλωστε.

    Ριξε μια ματια εδω, που πιστευω οτι εχεις κανει ηδη.

    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-109a.htm

    Οι αρχες συντονισμου ειναι λιγο πολυ οι ιδιες λογικα, παρα το οτι θ.jkon αναφερεται σε 60αρες. Ξεκινα με την αποσταση που αναγραφεται στο manual και στα forum και μετα κανεις μικροαλλαγες αναλογα με τα αποτελεσματα των τεστ που προτεινει ο jkon.

    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 16:36:01 »

    Θα πω για το τι θα έκανα εγώ ....χωρίς ωστόσο να σημαίνει ότι είναι και σωστό.

    Θέμα 1 :  Στρώσιμο (ροντάζ) κινητήρα με εξάτμιση έστω και χωρίς τον συντονισμό.

    Θέμα 2 :  Το μπουζί σε όλες τις περιπτώσεις πρέπει είναι «πρόσωπο» με την επιφάνεια του θαλάμου καύσης => άρα ροδέλες. Δεν θα διακινδύνευα ανάφλεξη κοντά στην κορόνα του πιστονιού.
    Μπουζί από 4χρονο κινητήρα ? .........Τι λόγος υπάρχει ? (ευκαιρία να μάθουμε κάτι).

    Θέμα 3 : Ρουλεμάν δεν θα άλλαζα σε ολοκαίνουργια μηχανή μέχρι να  βεβαιωθώ ο ίδιος για το πρόβλημα (εάν υπάρχει).

    Θέμα 4 : CP 15% Heli

    Θέμα 5 : Κόβοντας ανά 5 mm από το αρχικό προτεινόμενο μήκος του manifold βρίσκεις τον μέγιστο αριθμό στροφών της μηχανής στο έδαφος. Κατόπιν στον αέρα αυξάνεις το μήκος του manifold τόσο μέχρι που να εξασφαλίσεις σταθερή άνοδο με σταθερό αριθμό στροφών της μηχανής. Η ροπή είναι αυτή που έλκει και όχι η ισχύς.
    Θα έβαζα την Hatori.
    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 21:08:21 »

    Πρώτα απ' όλα ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

    Παντελή, κι εγώ δεν έχω διαβάσει τίποτα για δεύτερη ροδέλα, απλά επειδή σε 2 φίλους που το είπα κι οι δύο είπαν για δεύτερη ροδέλα, γι' αυτό ρώτησα.  Τώρα Νίκο, γιατί F, και ειδικά μια και έχει ήδη μέσα διαφορετικό, δεν ξέρω, τι να σου πω, οι γνώσεις μου για μηχανές δεν φτάνουν εκεί, απλά από την μια εμπιστεύομαι τους πατερνατζήδες στο RCU που όσο να 'ναι ξέρουν τι λένε (όταν συμφωνούν σχεδόν όλοι  Grin), από την άλλη με τις διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας ήθελα και 'ντόπιες' γνώμες, ειδικά αν κάποιος έχει πρακτική εμπειρία (Παντελή κι η δικιά σου καινούρια είναι απ' ότι κατάλαβα).  Ηλία!  Cheesy

    Με τα ρουλεμάν συμβαίνει κι εδώ ότι και στο RCU, οι γνώμες για το αν πρέπει να αλλαχθούν πριν την πρώτη λειτουργία είναι διαφορετικές, πάντως κανείς ή σχεδόν κανείς στο RCU δεν λέει ότι είναι καλά και δεν χρειάζονται αλλαγή.  Με φοβίζει λίγο το άγνωστο της αλλαγής ρουλεμάν, ειδικά με την αντλία που έχει πίσω, αλλιώς θα τα είχα αλλάξει έστω κι αν δεν είναι απαραίτητο.

    Νικόλα ναι, το έχω διαβάσει το βιβλίο, ήταν πολύ κατατοπιστικό, απλά δεν ήξερα αν συγκεκριμένα για pattern, και με την προϋπόθεση ότι το μοντέλο θα είναι overpowered οπότε δεν χρειάζεται η maximum δύναμη που μπορεί να δώσει η μηχανή, υπήρχε κάποιος άλλος τρόπος συντονισμού με έμφαση την ροπή σε χαμηλότερες στροφές.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 21:49:19 »

    'Οντως υπάρχει μεγάλη αλληλεπίδραση μεταξύ :

    Toυ μήκους συντονισμού της εξάτμισης
    Είδος καυσίμου/ποσοστό νίτρου/ποσοστό λαδιού
    Σχέσης συμπίεσης μηχανής
    Τύπου μπουζί

    τα οποία επιρρεάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την συμπεριφορά συστήματος εξαγωγής άρα και την ροπή του κινητήρα. Για να πετύχεις καλό (έως τέλειο) αποτέλεσμα μάλλον πρέπει να κάψεις αρκετό καύσιμο (εγώ τουλάχιστον για να συντονίσω Webra Ε/Π κινητήρα με Hatori 650 έκαψα αρκετή ποσότητα ενώ σε αεροπλάνο με εξάτμιση μεταβλητού διαφράγματος Robbe μου φάνηκε πιο εύκολο).

    Αυτό που βασικά υποψιάζομαι για την χρήση του F-type μπουζί είναι το εξής :
    Eπειδή υπάρχει έντονη εκκένωση των καυσαερίων και εισροή γενναίας δόσης φρέσκου μίγματος στο τέλος της εξαγωγής - αρχή εισαγωγής, το μπουζί ενός 4χρονου κινητήρα κρατά καλύτερα την θερμική του κατάσταση από ότι ενός 2χρονου (πχ 8ρη) χωρίς να προκαλεί πιθανή προανάφλεξη του μίγματος λόγω υψηλής σχέσης συμπίεσης (ή υψηλού % νίτρου).
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 22:09:28 »

    Serafim
    Ναι η δική μου είναι καινούρια.... απλά είναι η EFI η οποία δεν έχει το σύστημα αντλίας της απλής... στα δικά σου τώρα..
    Η αντλία που είναι στο back plate μη σε φοβίζει. Ξεβιδώνοντας το back plate είναι fix μαζί του και έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα
    το ρουλεμάν αφαιρείται εφόσον έχουν μείνει στην κάσα μόνο τα ρουλεμάν αρα θα πρέπει να αφαιρέσεις 1ο την κεφαλή, 2ο τον κύλινδρο, 3ο το πιστόνι με τη μπιέλα (μαζί), και 4ο το στρόφαλο.
    Θα χεις λοιπόν μόνο την κάσα με τα ρουλεμάν.
    Με φλόγιστρο Θα ζεστάνεις εξωτερικά της κάσας το σημείο που είναι το ρουλεμάν θα την κρατάς με γάντια για να μη καείς, και αφού ζεσταθεί αρκετά (όχι υπερβολικά) χτυπάς με το πίσω μέρος την κάσα  σε ένα ξύλο (ίσιο).
    Αυτό ήταν... βγήκε...
    Λίγο ζέσταμα της κάσας εξωτερικά και πάλι τοποθέτηση του ρουλεμάν στην κάσα και με το στρόφαλο το τοποθετείς στην θέση του. Εν συνεχεία δένεις τον κινητήρα με αντίστροφη σειρά από το λύσιμο
    Αυτή είναι η διαδικασία.
    Ελπίζω να βοήθησα

    Παντελής

    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 22:31:53 »

    Νίκο έχεις δίκιο, δυστυχώς όμως έχω ένα προβληματάκι που κάνει τις πολλές αλλαγές δύσκολες.  Το μοντέλο που θα βάλω την μηχανή είναι το Protech Tojeiro 140, το οποίο όπως φαίνεται και στις φώτο έχει τούνελ εσωτερικά στην άτρακτο για την πίπα, που σημαίνει πρώτον ότι θα πρέπει να κόψω την άτρακτο από κάτω για την έξοδο της πίπας, άρα μεγάλη τρύπα αν υπάρξουν μεγάλες μετακινήσεις από την αρχική εγκατάσταση, και δεύτερον ότι δεν είναι εύκολο να κάνεις αλλαγές γιατί θα θέλεις όλο λύσιμο.  Γι' αυτό προσπαθώ πριν ξεκινήσω να την βάλω πάνω να έχω τουλάχιστον με αρκετή προσέγγιση την σωστή απόσταση.  Είναι κι η πρώτη φορά με συντονισμένη οπότε όπως καταλαβαίνεις υπάρχουν και ψυχολογικά προβλήματα.

    Παντελή ευχαριστώ για τις πληροφορίες, είναι πολύ χρήσιμες και θα τις χρησιμοποιήσω όταν τελικά κάνω την αλλαγή, γιατί κάποια στιγμή σίγουρα θα την κάνω.  Διάβαζα πριν λίγες μέρες στο RCU για κάποιον που αλλάζοντας ρουλεμάν την παραζέστανε και μετά τα καινούρια ρουλεμαν στεκόντουσαν στην θέση τους μόνο με την μηχανή στο ψυγείο  Grin

    Σεραφείμ


    * Tojeiro_front.jpg (29.68 KB, 640x512 - εμφανίστηκε 423 φορές.)

    * Tojeiro_in.jpg (23.67 KB, 640x512 - εμφανίστηκε 397 φορές.)
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 22:44:51 »

    χμ....
    Να ενισχύσεις καλά το firewall και να μη σε προβληματίζει το μέγεθος της τρύπας.. αν δεις πως είναι στηριγμένη η μηχανή (βενζίνα) στο impact θα καταλάβεις

    θα χρησιμοποιήσεις soft mount υποθέτω, σωστά?? μη ξεχάσεις να βάλεις και στη πίπα σινεμπλόκ
    Προσωπικά θα σου πρότεινα να βάλεις την πίπα όσο ποιο κοντά στο manifold και να ξεκινήσεις έτσι...

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 22:51:54 »

    Όχι, δεν θα χρησιμοποιήσω soft mount για την μηχανή, εκτός αν έχεις να προτείνεις κάτι οικονομικό, αποφάσισα να μην δώσω άλλα 150 ευρώ γι' αυτό το αεροπλάνο τουλάχιστον, μια και είναι και δίχρονη η μηχανή.  Για την πίπα έχω πάρει σινεμπλόκ.

    Και άλλη μία φώτο για το πως θα είναι μέσα η πίπα.  Άλλο μπλέξιμο εκεί με την ψύξη.  Αλλά τώρα θα μου πεις τι είναι εύκολο για ένα αξιοπρεπές μοντέλο pattern;

    Σεραφείμ


    * Tojeiro_pipe.jpg (29.98 KB, 640x512 - εμφανίστηκε 396 φορές.)
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 23:18:07 »

    Κοίτα προσωπικά θα βάλω hyde mount  αυτό με το nose ring...αλλά όταν βρεθούμε θα σου πω πως και πόσο το απέκτησα... Grin Grin
    για μια φθηνή λύση 60$ δες αυτό....

    dapan


    * Motor_Mount.jpg (25.08 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 399 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 23:24:53 »

    Ενδιαφέρον φαίνεται.  Δώσε αν μπορείς και link να το κοιτάξω.  Ευχαριστώ  Thumbs up

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 29 Μάι 2007, 23:26:21 »

    sorry...

    http://www.buddengineering.com


     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 30 Μάι 2007, 01:19:47 »

    Γεια χαρα
    Καπου μου διεφυγε το θεμα αυτο και γι’αυτο δεν εγραψα ,σορρυ Σεραφιμ.
    Η ΟS 140 ειναι φαντατικη μηχανη αρκει να κανεις καπια πραγματα απο την αρχη .
    Το πρωτο ειναι να αλλαξεις το πισω ρουλεμον !
    Μην πεταξεις με το αρχικο ,σε καμια 20-30 πτησεις θα αρχισει η μηχανη να μην δουλευει καλα λογο υπερθερμανσης και δεν θα ξερεις τι φταιει ,οταν θα το μαθεις θα ειναι αργα γιατι θα εχουν σκορπισει ολλα μεσα στα χιτωνια και ..... καλη ορεξη !
    Αυτο που εχεις απο την FI λενε οτι ειναι καλο ,δεν το ειχα δοκιμασει ,εγω εβαζα ανοξειδοτο απο BOCA BEARINGS ,εσυ βαλε αυτο που εχεις
    Βαλε την πιπα και τον λαιμο της OS(Hatori) και κανενα αλλο ,αφησε ενα κενο 2μμ μεταξυ τους και δεν θα ασχοληθεις ξανα με τον συντονισμο της πιπας.
    Μπουζι OS F μην ρωτας γιατι ,απλα δουλευει καλα ,οχι δυο ροδελες !
    Αν ειχε μεσα η μηχανη στο κουτι της δυο βελονες ,βαλε αυτη με την πιο οξυα γωνια ,αν ειχε μονο μια ξεχνα αυτο που σου ειπα, ειναι παλια ιστορια.
    Καυσιμο μπορεις να διαλεξεις απο 5-15% θα εχουν λιγο διαφορετικη ρυθμιση στην μικρη βελονα ,το 15 θα εχει καλυτερο αρπαγμα και καλυτερο δουλεμα στα μισα αλλα οχι περισσοτερη δυναμη.
    Δουλεψε κατω ενα δυο ντεποζιτα με μικρη ελικα πχ 16χ12 με πλουσιο μειγμα.
    Το υπολοιπο στρωσιμο καντο στον αερα ,ασε την μηχανη να τρεξει και μην κανεις παρατεταμενες ανοδους.
    μετα μπορεις να πας σε 16Χ14(η αγαπημενη μου) και 17Χ12( πολυ δυνατη αλλα ετρεχε στις καθοδους) αργοτερα ισως και να μπορεσεις να βαλεις 18Χ10PN ,δεν ξερω αν θα την γυρναει ,δοκιμασε την και πες μας ,αλλα αργοτερα, να εχει στρωσει η μηχανη.
    Soft mount οποσδηποτε ! Δεν ξερω για τις φθηνες εκδοσεις hyde θα τις φοβομουνα .Εγω εβαζα 4 σινεμπλοκ της αγορας 15χ15mm και nose ring tis MK για OS140 και πλαστικη βαση  beams της dubro.Το ολλο setup ειναι πανφθηνο και με πολυ καλη αποσβεση ,μην βαλεις κατι τετοιο χωρις nose ring !
    H αλλαγη του ρουλεμαν :
    Αν ζεστανεις την κασα με το φλογιστρο ειδικα μονο γυρο στην περιοχη του ρουλεμαν θα αποκτησεις μια ωραια σκευρωμενη και αχρηστη κασα.
    Αφου λυσεις την μηχανη θα την βαλεις πανω σε μια πλακα (ισια !) θερμοαγωγιμου υλικου ,αλουμινιο ,η καλυτερα χαλκο. αυτη η πλακα θα ακουμπαει στο ματι της κουζινας.Θα αναψεις το ματι ωστε να προλαβει να αποκτησει ολη η κασα ομοιομορφη θερμοκρασια.Καλη θερμοκρασια για να αφαιρεσεις το ρουλεμαν ειναι 110-118 βαθμοι ,μπορεις να εχεις ενα θερμομετρο ακουμπισμενο απ’αυτα που εχουν τα πολυμετρα τωρα.Παλια μετρουσα ετσι ,τωρα απλα βαζω λιγο σαλιο στο δαχτυλο μου και δοκιμαζω ,οταν κανει τζηζζζ και λιγο μετα ,ηρθε η ωρα.Πιασε την κασα με γαντια και χτυπατην απαλα πανω σε ενα ξυλο ,το ρουλεμαν πρεπει να πεσει μετα απο μερικα χτυπηματα ,αν δεν πεφτει ξαναθερμανε την κασα λιγο ακομη.
    Το ρουλεμαν το νεο θα το περασεις μαζι με τον αξονα τον οποιο θα εχεις σε ενα σακουλακι στην καταψυξη απο την αρχη του ξεμονταρισματος για να συσταλει,θα βαλεις κανονικα το prop washer(και την ροδελα του) και θα σφηξεις μια παλια ελικα ,αν μετα που κρυωσουν ολα δεν γυρναει η ελικα τελειος ελευθερα θα πρεπει να ξαναξεκινησεις την διαδικασια απο την αρχη, καπιο απο τα δυο ρουλεμαν δεν εχει πατησει σωστα.
    Το σημαντικο εδω ειναι να γινουν ολα γρηγορα και να μην παει μεσα τιποτα χτυπητο αλλα πρεσσαριστο ,ασκησε οση δυναμη θελεις για να περασει ο αξονας με το ρουλεμαν αλλα μην τον χτυπησεις !Το ιδιο υσχυει και για το βγαλσιμο του. Οι πρωτες φορες θα ειναι δυσκολες μετα θα μαθεις .

    ελπιζω να βοηθησα
    Ηλιας
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 30 Μάι 2007, 02:07:26 από Elias Sopeoglou » Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 30 Μάι 2007, 10:31:18 »

    Ηλία καλημέρα.  Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, το θέμα χτες το άνοιξα οπότε δεν άργησες καθόλου  Thumbs up

    Τώρα, κάποιες πληροφορίες-απορίες πάνω σ' αυτά που έγραψες:

    Η μηχανή έχει μέσα και δεύτερη βελόνα, με πιο 'λεπτή' ρύθμιση, αυτή υποθέτω ότι λες, θα την βάλω.

    Λαιμό η μηχανή μου δεν είχε μαζί, δεν νομίζω να έκανε και για το μοντέλο μου, πήρα από έναν καναδό που φτιάχνει custom και στο RCU λένε ότι είναι πολύ καλός, Karl Mueller λέγεται, ίσως τον έχεις ακούσει.  Αυτό βέβαια σημαίνει ότι πιθανότατα είναι διαφορετικός σε μήκος από τον OS, αν μπορέσεις κάποια στιγμή να μου πεις μήκος για τον OS θα ήμουν υπόχρεος (Παντελή δεν ξέρω αν εσύ έχεις αυτόν).  Επίσης πίπα έχω πάρει την Hatori #900 και όχι την OS (που την φτιάχνει η Hatori), από τις διαστάσεις έχω δει ότι δεν πρέπει να είναι ακριβώς ίδιες, φαντάζομαι όμως ότι είναι εξίσου καλή.

    Όσον αφορά το soft mount, με προβλημάτισε το ότι το θεωρείς τόσο απαραίτητο.  θα δω τι θα κάνω με αυτό το θέμα.

    Τέλος συμφωνείς κι εσύ ότι το στρώσιμο πρέπει να γίνει με την πίπα επάνω;

    Για την αλλαγή των ρουλεμάν το μόνο που έχω να πω είναι  uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2.  Θα το προσπαθήσω όμως, ελπίζω να βρω πρακτική βοήθεια από κάποιον που να ξέρει τι κάνει, γιατί πολύ φοβάμαι ότι θα την κάνω την  Αυτοεξηγούμενο

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: OS 1.40 RX F3A
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.