Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 04:59:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 04:59:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 58
    Συνολικά: 58
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Νεο Neutrino Fusion  (Αναγνώστηκε 9917 φορές)
    nitro35%
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 108


    nitro powered


    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 15 Μάι 2012, 20:40:59 »

    Τρομερο αεροπλανο συγχαρητηρια φιλε Ηλια .Τυφλα να εχου τα  επωνυμα μοντελα του χωρου...
    Καταγράφηκε

    line up and hold...
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 16 Μάι 2012, 17:24:50 »

    μπραβο ηλια αυτα κανετε στη θεσσαλονικη και θα τρεχουμε απο τη ζακυνθο οι αρχαριοι το σεπτεμβρη για να σας δουμε
    καλες πτησεις Thumbs up
    θα μας τιμησετε εαν ερθετε ..!
    Ευχαριστω 35% αν και βαζω μεχρι 30% .. laugh
    Για τις διαφορες αναμεσα σε ηλεκτρικο και ες καυσης ειναι ενα μεγαλο θεμα.
    Εχει να κανει με το τι συγκρινεις ακριβος ,πχ για εσ καυσης μοτερ μιλαμε ΜΟΝΟ για YS με σεταρισμα για μεγιστη επιδοση(Νιτρα κτλ).
    Το αμεσο πλεονεκτημα στην πτηση του θερμικου ειναι η δυισδυση σε συνθηκες αερα.
    Επισης η ιδια καμπυλη ροπης σε καθε πτηση σε σχεση με την θεση του στικ (πολυ σημαντικο )Στα ηλεκτρικα αυτο παιζει πολυ ,αναλογα με την μπαταρια(παλια - καινουργια)και αναλογα με τον χρονο πτησης.
    Επισης υπαρχει μια θεωρια για περισοτερη σταθεροτητα στο θερμικο λογο του οτι το τρεμουλο του αεροπλανου απο τις δονησεις διμηουργει κατι σαν turbulators στις πτερυγικες επιφανειες με αποτελεσμα την συγκρατηση του οριακου στροματος .
    Αυτο αν και ακουγεται τραβηγμενο εχει μια βαση.Για αυτην τη διαπιστωση χρειαζεται να πεταξεις το ιδιο αεροπλανο με την ιδια ελικα την ιδια μερα ,και με ες καυσης μοτερ και με ηλεκτρικο.
    Το πλεονεκτημα του ηλεκτρικου φαινεται περισσοτερο στην απνοια ,πεταει πιο αργα σε ολες τις θεσεις ,αυτο το κανει να εχει καλυτερη παρουσιαση .σε αυτο ισως επηρεαζει ενα μοτερ outrunner οπου ειναι και σημαντικα πιο ησυχο...
    αυτα και αλλα πολλα.... Wink
    φιλικα
    Ηλιας

    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 16 Μάι 2012, 18:28:24 από Elias Sopeoglou » Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.936


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 16 Μάι 2012, 18:18:14 »

    Φωτος ....







    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 16 Μάι 2012, 22:34:26 »

    Ηλία  κουκλί είναι .
    Συγχαρητήρια
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιαννης Ζακυνθος
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 135


    « Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 02:22:32 »

    μπραβο ηλια αυτα κανετε στη θεσσαλονικη και θα τρεχουμε απο τη ζακυνθο οι αρχαριοι το σεπτεμβρη για να σας δουμε
    καλες πτησεις Thumbs up
    θα μας τιμησετε εαν ερθετε ..!
    Ευχαριστω 35% αν και βαζω μεχρι 30% .. laugh
    Για τις διαφορες αναμεσα σε ηλεκτρικο και ες καυσης ειναι ενα μεγαλο θεμα.
    Εχει να κανει με το τι συγκρινεις ακριβος ,πχ για εσ καυσης μοτερ μιλαμε ΜΟΝΟ για YS με σεταρισμα για μεγιστη επιδοση(Νιτρα κτλ).
    Το αμεσο πλεονεκτημα στην πτηση του θερμικου ειναι η δυισδυση σε συνθηκες αερα.
    Επισης η ιδια καμπυλη ροπης σε καθε πτηση σε σχεση με την θεση του στικ (πολυ σημαντικο )Στα ηλεκτρικα αυτο παιζει πολυ ,αναλογα με την μπαταρια(παλια - καινουργια)και αναλογα με τον χρονο πτησης.
    Επισης υπαρχει μια θεωρια για περισοτερη σταθεροτητα στο θερμικο λογο του οτι το τρεμουλο του αεροπλανου απο τις δονησεις διμηουργει κατι σαν turbulators στις πτερυγικες επιφανειες με αποτελεσμα την συγκρατηση του οριακου στροματος .
    Αυτο αν και ακουγεται τραβηγμενο εχει μια βαση.Για αυτην τη διαπιστωση χρειαζεται να πεταξεις το ιδιο αεροπλανο με την ιδια ελικα την ιδια μερα ,και με ες καυσης μοτερ και με ηλεκτρικο.
    Το πλεονεκτημα του ηλεκτρικου φαινεται περισσοτερο στην απνοια ,πεταει πιο αργα σε ολες τις θεσεις ,αυτο το κανει να εχει καλυτερη παρουσιαση .σε αυτο ισως επηρεαζει ενα μοτερ outrunner οπου ειναι και σημαντικα πιο ησυχο...
    αυτα και αλλα πολλα.... Wink
    φιλικα
    Ηλιας



    θα κανω οτι μπορω εστω με τα ποδια για λαρισα-θεσσαλονικη ,γιατι βαρεθηκα να πεταω μονος
    στα τυφλα με κολερ τα συνεφα και 5 μηνες ρισκο λωγω κυνηγων και ακαταληλου χωρου.
    τα ηλεκτρικα για εμενα ειναι μονοδρομος λωγω θοριβου.
    κανουμε μεγαλη προσπαθεια για μοντελοδρομειο στη ζακυνθο. ελπιζω να τα καταφερουμε και
    να σας φυλοξενουμε στο μελον
    ευχαριστω
    γιαννης
    Καταγράφηκε
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 22 Μάι 2012, 00:27:31 »

     Thumbs up κρατα το πνευμα ψηλα ..
    Καταγράφηκε
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2012, 20:27:16 »

    5017gr ζυγισμενο οπως πεταξε το ΣΚ αυτο με ys170 ,apc18,1x10w ,2200lipos ,jr8711 rudder . Kiss
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2012, 23:54:01 »

    Συγχαρητηρια θα ηθελα να δω την πτηση σου με τη YS 170 απο κοντα. Πρεπει το μοντελο να γραφει. Thumbs up

    2200 mAh ειναι λιγο μεγαλη μπαταρια μπορεις να πας και πιο κατω. Εγω στο ProLine παιζω με 1500 mAh και βγαζω 10 πτησεις ανετα. Απο βαρος ειμαι κοντα στα 4.900γρ

    Απο βαρος εισαι μεσα στο οριο μπορεις φτασεις μεχρι και +10% =>5.050γρ. Τα glow τοσο βγαινουν πλεον κοντα στα 5.000gr+ λογω μεγαλου μεγεθους δεν ειναι οπως τα παλια. Το Axiome+ του CPLR πρεπει να βγαινει γυρω στα 5.035.

    18.1x10W??? Τη ζορισες δηλαδη?? Θυμός Wink. 18.1x10 προπελαρα επισης δοκιμασε.

    Στειλε φωτος αν ειναι.  Wink
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 14 Νοέ 2012, 08:08:30 »

    Απο βαρος εισαι μεσα στο οριο μπορεις φτασεις μεχρι και +10% =>5.050γρ. Τ

    Η επιτρεπόμενη υπέρβαση είναι +1%=50 γρ = 5.050γρ
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 14 Νοέ 2012, 08:20:58 »

    Ναι +1% το οποιο μας δίνει 5.050γρ. Λαθος εκ παραδρομης αν ηταν 10% θα ηταν 5.500γρ.
    Καταγράφηκε
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 14 Νοέ 2012, 22:36:24 »

    Δηλαδη αρκεισαι να στειλω φωτος απο την μηχανη και οχι την ιδια την μηχανη ??   Ποοολύ άνεση
    Για το +1% και φυσικα το ηξερα γιαυτο ειμαι ανετος με την 2200  Wink,το μοντελο εχει αισθηση πολυ ελαφρυτερου.
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 22:14:19 »

    Στειλε καμια φωτο απο το soft mount, pipe κτλ.Θελω να δω τη μηχανη μου σε σοβαρο αεροπλανο. ΤΕΛΟΣ! Grin
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Νεο Neutrino Fusion
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.