Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 08:57:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 08:57:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 43
    Συνολικά: 44
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Επομενο μοντέλο ?  (Αναγνώστηκε 5165 φορές)
    wireman
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17


    « στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 01:20:33 »

    Καλησπέρα Υπτάμενοι  Χαμόγελο

    Εχω το trainer Avistar και θέλω να προχωρίσω ποιο πέρα σε κάποιο άλλο μοντέλο γιατι το avistar το φοβήθικα αρκετα μετα απο τα λαστιχα που έσπασαν
    σε καποια loops να το ζορισω περισσοτερο. . . 

    θα ηθελα τα φώτα σας σε ορισμένα μοντέλα για το αν κάνουν για δευτερο μοντέλο. Αυτά είναι τα εξής
    1) Great planes Venus 40
    2) Great planes u-can-do 3D .46
    3) Giles 202 της Thunder Tiger .. 

    Αν κατάλαβα σωστά απο το είδος των φτερών των μοντέλων αυτών, τα Venus και Giles 202  είναι μοντέλα pattern, ενω το ucando οτι λέει το ονομα του
    δλδ  για 3D.  .

    To ucando3d το έχω πάρει μια φορά στον αέρα και γενικά μου έδωσε την εντυπωση οτι είναι δεν είναι δυστροπο αεροπλάνο και ακούει ταχύτατα
    (σε αντίθεση με το trainer που είναι μουλάρι Cheesy Cheesy Cheesy )

    Για θέμα κινιτηρα σκέπτομε για τον OS-55AX μιας και οι 4χρονοι (μεχρι 70) που είδα οτι μπορούν να δεχθούν τα μοντέλα δεν έχουν τρομερές διαφορές
    (αντιθετά έχουν μεγαλύτερο βάρος . ..). Σκέπτομε για OS με την λογική οτι θα μπορώ εύκολα να βρω ανταλακτικά.

    Απ ότι είδα στις οδηγείες του ucando θέλει στα aileron καποια servo digital και μαλιστα αν κατάλαβα καλά πρέπει να είναι και heavy duty (Futaba S9520)
    ειναι απαραίτητα τα digital servos σε αυτά τα μοντέλα ? με τα digital servos θα έχω πρόβλημα με την τ/κ Graupner MX-12 , δέκτης R700 ppm?

    Για τα venus και giles 202 δεν είδα να έχουν τέτοιες απαιτήσεις στα servo τους. Έχει κανείς κάποιο απο αυτά για να εκθέσει τις εντυπώσεις του ?

    Καλές πτήσεις  Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο



    Καταγράφηκε
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 01:48:44 »

    Και τα τρία μοντέλα που αναφέρεις δεν είναι το επόμενο βήμα μετα από το εκπαιδευτικό.Μπορεί είναι εμφανίσημα,να κάνουν ακροβατικά αλλά δε τα κάνουν μόνα τους.Καλό θα είναι να επιλέξεις κάτι πιο ευκολοπέταχτο,όπως ένα χαμηλοπτέρυγο Calmato από Kyosho ή ένα Big Stick από Great Planes.Είναι μεταξύ εκπαιδευτικού και αυτών των μοντέλων που αναφέρεις.

    Σχετικά με τη μηχανή ,μια δίχρονη θα είναι value for money για τα μοντέλα που προτείνω.

    Όσον αφορά τα digital servo μη δίνεις σημασία.Servo στάνταρ και είσαι Ο.Κ.

    Μη βιαστείς να αγοράσεις.
    Καταγράφηκε
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 09:44:01 »

    Πραγματι οπως λεει κι ο Κωστας ενα Big stick ειναι ενα πολυ καλο επομενο βημα. Πολυ καλα χαρακτηριστικα πτησης, πεταει απελπιστικα αργα οταν το θες και κομματια παλι οταν το θες. Πολυ σταθερο, απιστευτα ομορφο στις προσγειωσεις, απουσια απωλειας στηριξης εκτος αν προσπαθησεις ΠΑΡΑ πολυ. Εκτελει ολα τα γνωστα ακροβατικα σχετικα ευκολα με δυνατο του σημειο τα stall turns. Πουλαω το δικο μου παρεπιπτοντως. Τωρα το Ucando ειναι αλλη κλαση. Δεν λεω, θα το καταφερεις αλλα δεν ειναι κατι το οποιο θα σε βοηθησει τωρα στην αρχη. Πουλαω το δικο μου παρεπιπτοντως idiot2

    Πανος
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 360



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 10:17:25 »

    θα συμφωνησω με τον Pani, μεταξυ αρκετων μοντελων θα σου προτεινα και εγω το Big stick(σαν πρωτο δευτερο τριτο , και επισης σαν fun fly)  , δεν εχω αυτο , αλλά το superstands της worldmodels που με μια 46αρα kanei OTI ΘΕΛΕΙΣ(και δεν το πουλαω)
    Ειναι πανομοιoτυπο με το bigstick εχει ομως μεγαλυτερη επιφανεια στα φτερα του , και πολλες φορες κατεβαινει μονο με down ... Wink , αλλιως π ε ρ ι μ ε ν ε ι ς ......μεχρι να πατησει γη, και παντα παταει με τις 3 ροδες...........δυσκολα αστοχεις στην προσγειωση , ακομη και ενας εκπαιδευομενος εχει την αισθηση οτι πετυχαινει , γιατι σαν μοντελα και τα 2 ειναι πολυ ευκολα, χωρις να τους στερει καμια αλλη πτητικη δυνατοτητα αυτη η ευκολια, οπως ειπε και  ο pani.
    Αν και επομενο βημα για να μπεις δυναμικα στην κατηγορια που ζητας θα μπορουσε να ειναι ενα χαμηλοπτερυγο , και αυτο που χρησιμοποιησα εγω σαν χαμηλοπτερυγο με αριστα πτητικα χαρακτηριστικα ειναι το JUPITER της  ARC. Το οποιο πουλαω με κινητηρα , γιατι παω για μεγαλυτερα και πιο  scale  οποτε ειμαι σε μια φαση αλλαγων γενικοτερα
    Καταγράφηκε
    wireman
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 12:56:53 »

    Καλημερα

    Απ ότι είδα το Big Stick είναι υψηλοπτεριγο και τα πηδαλια που έχει δεν έχουν μεγάλες επιφάνιες.
    Αν έχω καταλάβει σωστά, το πόσο νευρικό είναι (με την έννοια να ακούει) ενα αεροπλάνο εξαρτάται
    απο την ταχύτητα που θα έχει την δεδομένη στιγμή, καθώς και απο το μέγεθος των επιφανιών των πηδαλίων.

    Π.χ ένα μοντέλο trainer με ταχύτητα Α για να κανει μια στροφή 180 μοιρες, θα διανύσει μεγαλύτερη απόσταση
    απ ότι ένα άλλο  μοντέλο με μεγαλύτερες επιφάνειες στα πηδάλια δλδ θα εκτελέσει την στροφή διανύοντας αρκετά μικρότερη απόσταση.

    Το big stick  για παράδειγμα θα είναι σε θέση να βγάλει Knifge Edge ? ή ότι είναι υψηλοπτεριγο και απ οτι βλέπω έχει
    και διεδρο γωνια περιπου σαν του Avistar θα έχει την τάση να φεύγει προς την πλευρά των φτερών (προφανώς με elevator
    λιγο down θα μπορει να ακολουθείσει ευθεία και να μην παρεκλίνει).

    Στον aerofly που έχω δοκιμάσει knife edge με το PT40
    καθως και με άλλα μοντέλα παρατήρησα οτι τα Giles, Hype3D,Breitling, βγάζουν το knife edge με αρκετα μεγάλη ευκολια,
    Το ΠΤ40 αντιθετως πρεπει να δίνεις down στο elevator για να διατηρήσει την ευθεία και γενικά δεν μπορείς να κρατίσεις για μεγάλο χρονικό διαστημα γιατι έχει συνεχώς καθοδική πορεία.. .(Το pt40tow Που είναι overpowered τίνει να διαλυθεί)

    Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι οτι τα μοντέλα αυτά (Giles,Hype3d,Breitling) έχουν αρκετά μεγάλη σταθερότητα και γενικά δεν έχουν την τάση να φύγουν απο την πορεία που τους έχεις δώσει (το trainer αντιθετα έχει την τάση για up) και αντιδρούν αμέσως στις κινήσεις που του δίνεις να εκτελέσει.

    Πάντος το ucando που μου έδωσαν να πετάξω, έκανα μια διέλυση πάνω απο τον διάδρομο για να δω την συμπεριφορά
    σε φάση προσγείωσης και με εντυπωσίασε η ομαλότητα του σε κάθοδο και άνοδο και γενικά η προσγείωση του γίνεται αρκετα ευκολα,ισως και ποιο εύκολα απο το trainer καθως αμα παει κατι στραβα το μοντέλο θα σε ακούσει γρήγοροτερα
    απ οτι το trainer.

    Για αυτούς τους λόγους σκέπτομε για τα Venus, Giles 202 , ucando.

    Στο θέμα μηχανής σκέπτομε την συγκεκριμένη (OS55AX) με την έννοια οτι δεν βλέπω μια αντίστοιχη 4χρονη (FS70II ή FS70-Ultimate) τι παραπάνω θα μου δώσει πέρα του παραπάνω βάρους που έχουν και ίσως και δυσκολίες προσαρμογής στο
    cowl λόγο μεγαλύτερου μεγέθους. Απ ότι είδα σε κάποιους υπολογισμούς που έκανα βάση των στοιχείων που δίνει ο κατασκευαστής

    OS 55AX ροπη 0.793 στις 16.000 με μεγιστο τις 17.000, βάρος 404γραμμάρια
    OS FS70 - Ultimate ροπη 0.746 στις 11.000 με μέγιστο τις 12.000, βάρος 580 γραμμάρια
    OS FS-70 ροπή 0.746 στις 11.000 μέγιστο 12.000 βάρος 467 γραμμάρια

    Προφανώς η OS55ax έχει μεγαλύτερη ροπη με μικρότερο βάρος
    ενω αντιθετα οι 4χρονες με μεγαλυτερο βαρος βγαζουν λιγο μικροτερη ροπη στις 1000 στροφές κάτω απο την μέγιστη..
    γι' αυτο σκέπτομε για την 55ΑΧ

    Ελπιζω να μην σας κουρασα. . .
    Καλες Πτησεις!
    Καταγράφηκε
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 13:48:53 »

    Κοίτα το χέρι του καθενός και το πόση ώρα βάζει στην προπόνησή του είναι διαφορετικό στην κάθε περίπτωση.  Άρα ναι όντως μπορεί να είσαι ένας πολύ καλός πιλότος και πολύ γρήγορα να μπεις στις κατηγορίες που θέλεις.

    Εγώ που έμαθα τα πάντα να τα κάνω με τη σειρά τους μετά το εκπαιδευτικό μου πέταξα το Calmato Sports .40 και έμεινα πολύ ευχαριστημένος.  Μπορεί να βγάλει όλα τα βασικά ακροβατικά, έχει τον τροχό μπροστά, και με λίγες ρυθμισούλες βγάζει και περισσότερα από τα βασικά.  Η 40ρα του είναι απελπιστικά μικρή αλλά μία 55ρα θα του ήταν υπερβολικά μεγάλη.

    Τώρα όσο για το giles της Thunder Τiger δεν γνωρίζω τίποτα.  Αν είναι σαν το giles της Graupner πάντως προς Θεού μην πας σε κάτι τέτοιο για Νο2!!!  Είναι νομίζω νωρίς.  Άλλωστε δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο να βιαστείς τόσο και μετά από avistar να πας σε πχ giles ή venus???  Εσύ γνωρίζεις καλύτερα τις ικανότητές σου ... εσύ αποφασίζεις τι θα κάνεις.  Πάντως εγώ συμφωνώ με τους προλαλήσαντες!

    Φιλικά Μάνος
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 13:51:31 »

    [Προφανώς η OS55ax έχει μεγαλύτερη ροπη με μικρότερο βάρος
    ενω αντιθετα οι 4χρονες με μεγαλυτερο βαρος βγαζουν λιγο μικροτερη ροπη στις 1000 στροφές κάτω απο την μέγιστη..
    γι' αυτο σκέπτομε για την 55ΑΧ

    Ελπιζω να μην σας κουρασα. . .
    Καλες Πτησεις!
    [/quote]

    Δεν κούρασες κανέναν μην λες μ.... Η 55ΑΧ είναι ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!  ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!!!  ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ!!!

    Μανος
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    Christo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 45



    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 14:06:41 »

    Φίλε wireman.
    Σχετικά πρόσφατα (2006) πέρασα από το δικό σου δίλημμα και εγώ.
    Μετά λοιπόν το trainer, πήρα το super sportster της Gr.Planes. http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma1042.html.
    Μόνο 120 ευρώ από γνωστό κατάστημα βορείων προαστίων.
    Πολύ ωραίο sport μοντέλο (ούτε 3d ούτε (ακριβώς) pattern). Εύκολο στην πτήση, συγχωρεί λάθη, και με σωστές ρυθμίσεις μπορείς να κάνεις και τα knife σου και ότι άλλο θέλεις με μεγάλη ακρίβεια και μεγάλη απόλαυση.
    Με μια 46 ΤΤ που το πέταγα εγώ... σκότωνε. Πιστεύω ότι η 55αρα θα είναι ίσως και υπερβολική. Thumbs up
    Με 4 συμβατικά servo των 12 ευρώ είσαι άρχοντας. Τώρα για μίξεις..... idiot2 εγώ το πετούσα ξερό... Thumbs up χωρίς τίποτα... λίγη προσοχή και όλα ο.κ.
    Σε κάθε περίπτωση παντως συμφωνώ με τους προηγούμενους ότι το Giles όσο και το Venus δεν είναι για μετά το trainer
    και το ucando δεν θα σου δώσει την εμπειρία που ψάχνεις.
    Πάρε και μία φωτό....


    * gpma1042d.jpg (2.65 KB, 160x120 - εμφανίστηκε 450 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 14:59:48 »


    Π.χ ένα μοντέλο trainer με ταχύτητα Α για να κανει μια στροφή 180 μοιρες, θα διανύσει μεγαλύτερη απόσταση
    απ ότι ένα άλλο  μοντέλο με μεγαλύτερες επιφάνειες στα πηδάλια δλδ θα εκτελέσει την στροφή διανύοντας αρκετά μικρότερη απόσταση.
    !

    Δε μας ενδιαφέρει να εκτελέσουμε γρήγορα ένα loop ή ένα roll.Εαν γίνει γρήγορα,δε θα γίνει σωστά.


    Το big stick  για παράδειγμα θα είναι σε θέση να βγάλει Knifge Edge ? ή ότι είναι υψηλοπτεριγο και απ οτι βλέπω έχει
    και διεδρο γωνια περιπου σαν του Avistar θα έχει την τάση να φεύγει προς την πλευρά των φτερών (προφανώς με elevator
    λιγο down θα μπορει να ακολουθείσει ευθεία και να μην παρεκλίνει).


    Το Big Stick δεν είναι σε θέση να εκτελέσει knifge edge επειδή έχει δίεδρο η οποία αναγκάζει το σκάφος να φέρει οριζόντια τα φτερά, και επίσης επειδή έχει και μικρό rudder.
     
    Φαντάζομαι ότι δε θα πρόσεξες ότι το Avistar έχει ημισυμμετρική αεροτομή,το οποίο συνεπάγεται μεγαλύτερη σταθερότητα,ενώ το Big Stick έχει συμετρική αεροτομή.Η διαφορά είναι ότι η αεροτομή του Avistar παράγει άντωση,ενώ η αεροτομή του Big stick δε παράγει  άντωση.Εάν το τελευταίο έχει μια πολύ μικρή τάση να παίιρνει ύψος είναι λόγο του ότι το φτερό έχει τοποθετηθεί έχωντας μια θετική γωνία προσβολής(προς τα πάνω).

    Τα αεροπλάνα που σου αναφέρουν και οι υπόλοιποι έχουν να σου δώσουν πιο πολλά από το εκπαιδευτικό σου και σε εισάγουν ομαλά στα μυστικά της πτήσης και των ακροβατικών εάν θες.

    Αερομοντελλιστικά,
    Κώστας.



    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 16:05:23 »

    Γεια χαρά

    Κώστα μια διευκρύνηση,όλες οι αεροτομές παράγουν Άντωση.Ο συντελεστής είναι η ταχύτητα.
    Για μια flat δέν χρειαζόμαστε μεγάλη ταχύτητα,για μια ημισυμμετρική λίγο περισσότερη και για συμμετρική
    πολύ περισσότερη.
    Όλα αυτά άν τα βλέπεις μπροστά σου σε ένα πρόγραμμα μπορείς να προσθέσεις και τα φορτία που μπορεί να σηκώσει κάθε
    τύπος αεροτομής,πάντα με γνώμονα την επιφάνεια.
    Καταγράφηκε
    mihelone
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 347



    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 16:07:16 »

    φιλε wireman καλησπέρα.
    εγώ θα σου πρότεινα το u can do με τον 55 ax, ο οποιος πραγματικά σκοτώνει.
    βάζοντας στο u can do αρχικά μικρές κινήσεις και ζυγίζοντας το στο μπροστά όριο του CG συμπεριφέρεται σχεδόν σαν trainer χαμηλοπτερυγο.
    μόλις το συνηθίσεις τότε του βάζεις μεγάλες κινήσεις και πας και το CG πίσω και είσαι... άρχοντας. είναι μοντέλο που θα σε βοηθήσει να λυθούν τα χερια σου. Thumbs up
    μιλαμε για δοκιμασμένη λύση... Wink
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 10 Ιούν 2013, 23:33:16 από Yankos » Καταγράφηκε
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 19:08:26 »

    Κατα κανονα πρεπει καποιος να περναει απο καποια ενδιαμεσα σταδια μεχρι να γινει καλος πιλοτος.O ρυθμος  ομως εκμαθησης ειναι διαφορετικος απο ατομο σε ατομο,καποιοι μαθαινουν ευκολα  και καποιοι δυσκολα,ειναι αδικο να αποθαρρυνεται καποιος που εχει αντιληψη των πραγματων  και στη συγκεκριμενη ο wireman  φαινεται πως εχει.Κι εγω μετα το  40-αρι trainer  περασα σε ενα χαμηλοπτερυγο παττερνοειδες  90-αρι δικου μου σχεδιου,αμεσως μετα 3 μηνες σε 160 giles202 της CMPro,οχι μονο δεν μου φανηκαν δυσκολα απεναντιας ,πιο προβλεψημα ,ακουν καλυτερα,πετανε στρωτα, πιο ομαλα, το μεγαλο δε ακομη καλυτερη αισθηση λογω μεγαλυτερης αδρανειας. Με βοηθουν  παρα πολυ τωρα που μαθαινω τα ακροβατικα.
          Πιστευω  λοιπον wireman πως με συνεση ,σωστη αντιληψη των πραγματων ,υπομονη ,ελεγχο του παρορμητισμου, και με πολυ μικρα βηματα και οχι αλματα, μπορεις να προχωρησεις στα μοντελα που ανεφερες
       Επαναλαμβανω ολα οσα ανεφερα δεν ειναι κατα κανονα,παραθετω παντα την προσωπικη μου αποψη και εμπειρια
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 20:10:08 από takis f » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 20:00:24 »


    OS 55AX ροπη 0.793 στις 16.000 με μεγιστο τις 17.000, βάρος 404γραμμάρια
    OS FS70 - Ultimate ροπη 0.746 στις 11.000 με μέγιστο τις 12.000, βάρος 580 γραμμάρια
    OS FS-70 ροπή 0.746 στις 11.000 μέγιστο 12.000 βάρος 467 γραμμάρια


    Φίλε wireman, σε παρακαλώ πες μου που βρήκες αυτά τα στοιχεία.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    wireman
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17


    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 21:39:39 »

    Καλησπερα  και παλι  Χαμόγελο

    Φυσικα και τα μοντέλα που ανεφερα θα πετάξουν τις πρώτες φορές με αρκέτα μεγάλη σύνεση και το πιθανότερο είναι να βρίσκεται και
    πεπειραμένος μοντελιστής δίπλα για οδηγείες εν ώρα πτήσεις ή ακομά για την κλασική περίπτωση του αρχάριου του πάρτο! πάρτο! πάρτο!

    Τα στοιχεία για την ροπή των μηχανών δεν τα βρίκα απο κάποιο site αλλα με την βοήθεια των τύπων του βιβλίου του κ Κωνσταντάκου.

    1) Αποδιδόμενη Ισχύς (σε HP) = ροπή * στροφές / Κ ,  όπου Κ = 7600 (Kp, m, sec)

    έχουμε ροπή = (HP * K ) / Στροφές

    Οι κατασκευαστές αναφέρουν την υποδύναμη είτε σε PS είτε σε HP.
    Αν κάνουν αναφορά με PS μετέτρεψα τα ps σε hp με την σχέση 1 PS = 0.986 HP.
    Με την ποιο πάνω σχέση, καθώς και με τα στοιχεία που δίνουν οι κατασκευαστές υπολόγισα την ροπή που βγάζουν οι κινητήρες εφ`όσον μας δίνουν τα
    στοιχεία που χρειαζόμαστε ( υποδύναμή, αριθμό στροφών)

    Πχ για την OS55AX έχουμε απο την OS 1.7PS στις 16.000 άρα

    PS σε HP έχουμε 1.7 PS * 0.986 = 1.676

    Άρα η ροπή θα είναι : (1.676 * 7600) / 16000 = 0.796

    Τα μοντέλα που ανέφερα ποιο πάνω (δλδ Giles 202 ,Venus και Ucando3d) σκέπτομε για την έκδοση 40 - 46 γιατι τα μεγαλύτερα δυστυχος δεν έχω
    την δυνατότητα να τα αποθηκεύσω ή μεταφέρω στο μοντελοδρόμιο με άνεση  Θυμός Θυμός

    Καλές πτήσεις!!!


    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 22:45:39 »

    Ο τύπος του θείου σχετικά με τον αριθμό στροφών είναι ανά sec, ενώ εσύ αντικαταστείς στον τύπο τις 16.000 στροφές ανά min.
    Η τιμή της ροπής που βρίσκεται αφορά τον συγκεκριμένο αριθμό στροφών και δεν είναι η μέγιστη της μηχανής που μπορεί και εμφανίζεται σε μικρότερο αριθμό στροφών από ότι η μέγιστη ισχύς.

    Mπορεί να υπολογισθούν τα μεγέθη  βάσει του παρακάτω τύπου στο Τεχνικό Συστήμα (ΤΣ) ως εξής :

    Mt = 716,2 * P/ n

    όπου :
    Mt ροπή του κινητήρα σε kpm
    P ισχύς του κινητήρα σε PS
    n στροφές του κινητήρα σε RPM

    ή στο διεθνές σύστημα (SI) :

    Mt = 9550 * P / n

    όπου :
    Mt ροπή του κινητήρα σε Ntm
    P ισχύς του κινητήρα σε KW
    n στροφές του κινητήρα σε RPM

    Επίσης  1 KW = 1,36 PS και 1 kpm = 9.81 Ntm

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: Επομενο μοντέλο ?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.