Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.408 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:25:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:25:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 20:12]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:09]

    από jnkmilos
    [Σήμερα στις 00:26]

    από geoli
    [Χθες στις 21:15]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304408
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 42
    Συνολικά: 46
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 15     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Slipstream Sbach 342 50cc  (Αναγνώστηκε 43465 φορές)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #105 στις: Κυριακή, 4 Μάρ 2012, 01:05:41 »

    . . .


    * 5v5vsbbsbs5bsb.jpg (53.95 KB, 650x921 - εμφανίστηκε 521 φορές.)

    * 66nndndnddm-d6d6.jpg (56.41 KB, 650x864 - εμφανίστηκε 514 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #106 στις: Κυριακή, 4 Μάρ 2012, 01:08:22 »

    Και στο τέλος τοποθετήθηκε και το elevator.


    * 7nfnfmsmssm7m7smm.jpg (53.08 KB, 650x368 - εμφανίστηκε 514 φορές.)
    Καταγράφηκε

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #107 στις: Κυριακή, 4 Μάρ 2012, 09:40:18 »

    Yanko καλημερα  Thumbs up καλα παει το μοντελακι !! λες να δουμε δοκιμαστικη σημερα??? Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #108 στις: Κυριακή, 4 Μάρ 2012, 10:28:41 »

    Καλημέρα Ανδρέα, πολύ πιθανόν, θα το πάρω μαζί, θα τελειώσω τα συμμαζέματα και βουρ  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #109 στις: Κυριακή, 4 Μάρ 2012, 10:42:56 »

     Thumbs up Thumbs up Δηλαδη σημερα πεταμε  Sbach  Cheesy Cheesy .Αντε με το καλο
    Καταγράφηκε

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    mihelone
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 347



    « Απάντηση #110 στις: Κυριακή, 4 Μάρ 2012, 18:54:15 »

    Κουκλι ειναι !!!!!!
    Καλοριζικο!
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #111 στις: Δευτέρα, 5 Μάρ 2012, 00:17:52 »

    Ευχαριστώ παιδιά  Wink

    Πήγα λοιπόν σήμερα για πτήση με το Sbach φορτωμένο στο αυτοκίνητο...
    Κολλήθηκαν τα αυτοκόλλητα στο πεδίο πτήσης, ασφαλίστηκαν κάποιες τελευταίες βίδες με κόλλα,
    έγιναν οι βασικές ρυθμίσεις στα σέρβο, μπήκε η έλικα JXF 22X8, βγήκαν μερικές φωτογραφίες
    πριν δούμε "πώς πάει", ήπιαμε μερικά τσιγάρα και καφέ για χαλάρωση, το φτύσαμε να 'ναι καλότυχο
    και βάλαμε μπρος.

    Ο RCG 50 πήρε μπροστά σε 30'' μόλις. Τον δουλεύω ακόμη λίγο πλούσιο, ακόμη δεν έχω πειράξει τις βελόνες.
    Στον αέρα ήταν σταθερό και ευκολοπέταχτο αλλά αρκετά πισώβαρο δυστυχώς, οπότε δεν έλειπαν τα λαγουδάκια.
    Ανάποδα έπαιρνε συνέχεια άνοδο. Πέταξα ψηλά περισσότερο από το φόβο του σβησίματος.
    Από τα λίγα ακροβατικά που δοκίμασα, μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι πολύ ευέλικτο, πραγματική μηχανή ακροβατικών  Tongue
    Το πέταξα με 100% D/R και 100% Ε/P , όχι παραπάνω.

    Τα σέρβο μου φάνηκαν γρήγορα, αλλά πολύ νευρικά να πω... λες και δούλευαν με σκαλοπάτια ένα πράγμα.
    Από κεντράρισμα μόνο του rudder δεν κεντράρει καλά και παίζει λίγο. Τα δούλεψα στα 6V.
    Μπαταρίες έβαλα 2 λίπο που είχα ήδη, μια 2200μΑ και μια 1300μΑ, από μια σε κάθε δέκτη.
    Οι Frsky δούλεψαν άψογα από 3 κανάλια ο καθένας.
    Στο ζύγισμα βγήκε 7300γρ με μπαταρίες αλλά χωρίς καύσιμα.


    * 1c1vvfdsdx1c1cc1c.jpg (62.47 KB, 650x368 - εμφανίστηκε 422 φορές.)

    * 4b4b4vv4b4vg4vb4b.jpg (56.31 KB, 650x433 - εμφανίστηκε 423 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #112 στις: Δευτέρα, 5 Μάρ 2012, 00:30:08 »

    Σκέφτομαι για το ζύγισμα να φέρω 1 εκατοστό πιο μπροστά το μοτέρ, ώστε να μη μπλέξω με βαρίδια.

    Σε ξένο φόρουμ κάποιος έβγαλε τα σέρβο από το elevator και τα έφερε πιο μπροστά.
    Αλλά το θεωρώ μανούρα χωρίς ιδιαίτερο όφελος. Δεν έχει καθόλου ξύλα στην ουρά για να τα στηρίξεις,
    οπότε πρέπει να φτιάξεις μεγάλες βάσεις που είναι έξτρα βάρος.

    Θα μπορούσα να έβγαζα το σωλήνα αλουμινίου από την ουρά και να έβαζα κάρμπον.
    Το ίδιο και με το πίσω σκέλος. Τέλος πάντων θα δούμε...

    Το άλλο κακό είναι ότι η ουρά στην τροχοδρόμηση χοροπηδάει με κίνδυνο να πιάσει κάτω η έλικα.
    Αν μεταφερθεί το κέντρο βάρους πιο μπροστά το φαινόμενο θα γίνει πιο έντονο...


    * 2c2v22f2fddcv22-2vv22v.jpg (54.05 KB, 650x819 - εμφανίστηκε 407 φορές.)

    * 3v3b343bb3b33b.jpg (53.97 KB, 650x511 - εμφανίστηκε 399 φορές.)
    Καταγράφηκε

    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #113 στις: Δευτέρα, 5 Μάρ 2012, 00:44:48 »

    Τα σέρβο μου φάνηκαν γρήγορα, αλλά πολύ νευρικά να πω... λες και δούλευαν με σκαλοπάτια ένα πράγμα.

    Πανεμορφο μοντελο, μου αρεσει καλυτερα απο τα yak εξαιτιας του cowl που εχει το sbach και το extra  smitten
    Καλοπεταχτο. Κερμα δεν του ριξατε μεσα για το καλοριζικο;

    Να θεσω ενα θεμα για τα σερβο, μπορει να ειναι και χαζο, σιγουρα ξερεις περισσοτερα απο εμενα, παρακαλω μην με παρεξηγησεις.
    Μηπως να εβαζες τα σερβο με κινηση 140% (την μεγιστη που δινει η ΤΚ σου) και να εβαζες την ντιζα πιο κοντα στο κεντρο στην μερια του σερβο η/και πιο μακρια στο κεντρο απο την μερια των πηδαλιων. Νομιζω οτι ετσι εχεις την μεγιστη αναλυση των σερβο.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #114 στις: Δευτέρα, 5 Μάρ 2012, 00:51:46 »

    Έχεις δίκιο, εάν η κίνηση είναι ικανοποιητική, μπορούμε να πάμε σε πιο μέσα τρύπα στο μπράτσο του σέρβο
    και να ανεβάσουμε το D/R και το E/P κερδίζοντας ανάλυση, αλλά χάνουμε σε ταχύτητα.
    Οπότε το τελικό σετάρισμα πρέπει να είναι μια χρυσή τομή στη γωνία, την ταχύτητα και την ανάλυση.

    Αυτό που λες θα το κάνω σίγουρα στο rudder, γιατί μου φάνηκε υπερβολική η κίνησή του για τον τρόπο που πετάω
    και επίσης θα δουλεύει πιο ξεκούραστα και το σέρβο.
    Καταγράφηκε

    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #115 στις: Δευτέρα, 5 Μάρ 2012, 01:47:46 »

    Τα σέρβο μου φάνηκαν γρήγορα, αλλά πολύ νευρικά να πω... λες και δούλευαν με σκαλοπάτια ένα πράγμα.

    Πανεμορφο μοντελο, μου αρεσει καλυτερα απο τα yak εξαιτιας του cowl που εχει το sbach και το extra  smitten
    Καλοπεταχτο. Κερμα δεν του ριξατε μεσα για το καλοριζικο;

    Να θεσω ενα θεμα για τα σερβο, μπορει να ειναι και χαζο, σιγουρα ξερεις περισσοτερα απο εμενα, παρακαλω μην με παρεξηγησεις.
    Μηπως να εβαζες τα σερβο με κινηση 140% (την μεγιστη που δινει η ΤΚ σου) και να εβαζες την ντιζα πιο κοντα στο κεντρο στην μερια του σερβο η/και πιο μακρια στο κεντρο απο την μερια των πηδαλιων. Νομιζω οτι ετσι εχεις την μεγιστη αναλυση των σερβο.

    Αναποδα τα λες για σκεψου το λιγο...... στο 140% της κινησεις του σερβο εχεις για την ιδια κινηση
    του στικ μεγαλυτερη κινηση στο σερβο αρα εχεις περισοτερες μοιρες κινησης την καλυτερη αναλιση
    της εχεις οταν για το 100% τις κινησης του στικ εχεις 60% τις κινησης του σερβο... οταν κανεις αυτο
    που λες  εσυ περνεις την μεγιστη ροπη απο το σερβο και οχι την μεγιστη ακριβεια
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #116 στις: Δευτέρα, 5 Μάρ 2012, 02:11:32 »

    Νομίζω πως δεν το θέτει εντελώς λάθος ο orck.
    Έτσι όπως το καταλαβαίνω, έχουμε περισσότερες μοίρες του σέρβο στις ίδιες μοίρες του πηδαλίου.
    Δλδ περισσότερα "ψηφία" του ψηφιακού σέρβο για το ίδιο αποτέλεσμα, δλδ μεγαλύτερη ανάλυση.
    Επειδή όμως η γωνία του σέρβο αυξάνεται, έχουμε μεγαλύτερο χρόνο για να παραχθεί το ίδιο έργο.

    Δλδ κερδίζω σε ανάλυση, χάνω σε ταχύτητα.

    Σχετικά με το στικ τώρα, όση κίνηση έκανα στο στικ πάλι θα κάνω.
    Όση γωνία έπερνα στο πηδάλιο πάλι θα πάρω.
    Το μόνο που αλλάζει είναι η γωνία που θα εκτελέσει το σέρβο.
    Καταγράφηκε

    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #117 στις: Δευτέρα, 5 Μάρ 2012, 07:54:39 »

    Αναποδα τα λες για σκεψου το λιγο...... στο 140% της κινησεις του σερβο εχεις για την ιδια κινηση
    του στικ μεγαλυτερη κινηση στο σερβο αρα εχεις περισοτερες μοιρες κινησης την καλυτερη αναλιση
    της εχεις οταν για το 100% τις κινησης του στικ εχεις 60% τις κινησης του σερβο... οταν κανεις αυτο
    που λες  εσυ περνεις την μεγιστη ροπη απο το σερβο και οχι την μεγιστη ακριβεια

    Θα ηθελα να το γραψω με δικα μου λογια ετσι οπως το καταλαβαινω.
    Προτεινω μεγιστη κινηση σερβο (οσο μπορει να δωσει απο το μενου της ΤΚ, η Futaba λεει 140%). Αυτο για να αυξηθει η αναλυση. Θα εχουμε την ιδια διαδρομη του στικ η οποια θα ελεγχει μεγαλυτερη αποσταση που μπορει να καλυψει το σερβο (μεγαλυτερη γωνια σερβο). Μολις γινει αυτο οι κινησεις στα πηδαλια θα αυξηθουν.
    Κανουμε τις απαραιτητες ενεργειες για να μειωσουμε μηχανικα την κινηση του πηδαλιου με την ντιζα τις κινησεις εκει που ηταν πριν, οσο λεει ο κατασκευαστης.

    Συμφωνα με το βιβλιο του κου Κωνσταντακατου στην σελιδα http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-056.htm



    "Οσο η ντίζα συνδέεται σε πιό εξωτερική τρύπα στο μπράτσο του σέρβο, ή σε πιό εσωτερική στο χορν, η κίνηση του πηδάλιου είναι περισσότερο αυξημένη.
    Οσο η ντίζα συνδέεται σε πιό εσωτερική τρύπα στο μπράτσο του σέρβο, ή σε πιό εξωτερική στο χόρν, η εκτροπή του πηδάλιου είναι πιό μειωμένη."


    Συμφωνω οτι μια παραπλευρη συνεπεια θα ειναι να αυξηθει η ροπη αφου η ντιζα πλεον εδραζει πιο κοντρα στο κεντρο ροπων του σερβο (που ειναι ουσιαστικα στην βιδα του σερβο).
    Και επειδη αναγκαζουμε το σερβο να κανει μεγαλυτερη κινηση και απο την στιγμη που για καθε μοιρα κινησης θελει συγκεκριμενο χρονο, τοτε για να υπαρχει κινηση απο το ενα ακρο εως το αλλο θα χρειαστει περισσοτερο χρονο.

    Νομιζω οτι ειχα διαβασει ολα τα παραπανω σε παλιοτερο ποστ giant-α πιλοτου εδω μεσα, εψαξα στο google, αλλα δυσκολευομαι να το βρω.

    ΥΓ Ευχαριστω πραγματικα για τον διαλογο.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #118 στις: Δευτέρα, 5 Μάρ 2012, 08:56:30 »

    Yanko Thumbs up πολυ καλο !! οσο αφορα τα πτητικα χαρακτηριστικα ...ξερεις οτι αφου εισαι τοσο πισωβαρος λογικο ειναι το μοντελο να ειναι ατσαλο στην πτηση.Απα πρωτα δες το ζυγισμα... Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #119 στις: Δευτέρα, 5 Μάρ 2012, 08:59:54 »

    Καλημέρα

    Φίλε orck mήπως εννοείς αυτό το θέμα;
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=4622.45

    Και το βίντεο από την πρώτη πτήση.

    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 15     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Slipstream Sbach 342 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.