Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.880 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 12:55:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 12:55:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 12:49]

[Σήμερα στις 10:25]

από harris31a
[Σήμερα στις 08:10]

[Σήμερα στις 07:45]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

[Χθες στις 22:39]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285880
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 51
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 41
Συνολικά: 54
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: BLACK HORSE EDGE 540 εντυπωσεις -κατασκευη « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 7  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: BLACK HORSE EDGE 540 εντυπωσεις -κατασκευη  (Αναγνώστηκε 13801 φορές)
   
KATANAS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 177



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2012, 11:09:56 »

αλλη μια με τα καλωδια τακτοποιημενα!!!


* ilektronika taktopoiimena!.JPG (46.38 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 591 φορές.)
Καταγράφηκε

My first plane was katana!
KATANAS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 177



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2012, 11:17:53 »

επισεις το τεποζιτο καυσιμου το στερεωνει με ενα λαστιχο πανω στη βαση.Κατα την δοκιμη ειδαμε οτι η βαση λυγιζε και υπηρχε περιπτωση να σπασει οποτε ο Δημητρης εφτιαξε μια βαση που ταυτοχρονα ενυσχυει το ολο σημειο!


* vasi tepozitou!.JPG (32.01 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 596 φορές.)
Καταγράφηκε

My first plane was katana!
KATANAS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 177



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2012, 11:43:15 »

Τελος δυο φωτογραφιες με τον κορμο του αεροπλανου ετοιμο!Ας ελπισουμε οτι θα μας επιτρεψει ο καιρος να κανω την παρθενικη του πτηση το ΣΚ.

Ελπιζω να μην σας κουρασα,και θα ηθελα εδω να ευχαριστησω και δημοσια τον φιλο Δημητρη που βοηθησε τα μεγιστα στην κατασκευη του edge!


* kormos.JPG (49.11 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 597 φορές.)

* kormos 2.JPG (44.42 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 596 φορές.)
Καταγράφηκε

My first plane was katana!
Χρηστος Βαγενας (vchris)
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.336



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2012, 16:59:44 »

 Καλησπερα, εχω αγορασει πριν περιπου δυο μηνες το ιδιο α/π
 και εχω μεγαλη περιεργεια το πως θα ειναι η πτηση του με 61 κινητηρα
δε ξερω βεβαια τι ειδος πτησης σε ενδιαφερει με αυτο το α/π και τι μπορει να κανει
νομιζω οτι θα ειναι μικρος ο κινητηρας αυτος για κατι παραπανω απο μια ακροβατικη πτηση
 δεν εχω ξεκινησει ακομη να το φτιαχνω γιατι δεν εχω αποφασισει ακομη για το κινητηρα
εχω ενα os 55 ενα os 61 και ενα 91 ASP
η ζυγαρια παντα εγερνε προς τον 91 στο μυαλο μου
 οπως καταλαβαινεις θα εχω μεγαλη αγωνια για τις εντυπωσεις σου απο τη πτηση
σου ευχομαι καλες πτησεις και πολυ καλες προσγειωσεις  Thumbs up

 

Καταγράφηκε
KATANAS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 177



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2012, 18:27:59 »

Φιλε vchris ,
το αεροπλανο ειναι πολυ ελαφρυ,οποτε ο 61 πιστευω θα το πεταει με μισο γκαζι,εγω θα σου ελεγα για τον 55αρη να βαλεις.
Βεβαια θα μπορεσω να σου πω με σιγουρια μολις το πεταξω.
Αν θυμηθουμε να παρουμε και καμερα θα εχω και βιντεο.
Καταγράφηκε

My first plane was katana!
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2012, 23:38:00 »

Καλησπερα, εχω αγορασει πριν περιπου δυο μηνες το ιδιο α/π
 και εχω μεγαλη περιεργεια το πως θα ειναι η πτηση του με 61 κινητηρα
δε ξερω βεβαια τι ειδος πτησης σε ενδιαφερει με αυτο το α/π και τι μπορει να κανει
νομιζω οτι θα ειναι μικρος ο κινητηρας αυτος για κατι παραπανω απο μια ακροβατικη πτηση
 δεν εχω ξεκινησει ακομη να το φτιαχνω γιατι δεν εχω αποφασισει ακομη για το κινητηρα
εχω ενα os 55 ενα os 61 και ενα 91 ASP
η ζυγαρια παντα εγερνε προς τον 91 στο μυαλο μου
 οπως καταλαβαινεις θα εχω μεγαλη αγωνια για τις εντυπωσεις σου απο τη πτηση
σου ευχομαι καλες πτησεις και πολυ καλες προσγειωσεις  Thumbs up

Το τσίμπησες πάλι το καινούριο μοντελάκι έτσι Χρήστο;;;  beer
Άντε με γεια και στους δυο σας, καλοπέταχτα  Thumbs up

Με αυτά τα δεδομένα της εταιρίας πάντως, θα έβαζα χαλαρά την 91 δίχρονη.
Θα το ευχαριστηθείς στα σίγουρα.
Ο 55 μάλλον δεν θα είναι ούτε για βόλτα.
Μάλιστα το βάρος πτήσης που δίνει η εταιρία είναι ότι πρέπει για μια 20άρα βενζινούλα  Cheesy

Wing span: 1580 mm
Total Length: 1400 mm
Flying weight:3600 gr.
Construction: Balsa wood
Engine/Motor require:.61 – .75 2 Stroke, .91 4 Stroke
Radio require: 6ch
Servos require: 5 servos
Καταγράφηκε

Χρηστος Βαγενας (vchris)
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.336



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 13 Ιαν 2012, 01:58:10 »


Μάλιστα το βάρος πτήσης που δίνει η εταιρία είναι ότι πρέπει για μια 20άρα βενζινούλα  Cheesy


 τωρα μαλιστα μου εβαλες και αλλη επιλογη μεσα ??
δε προκειτε να το ξεκινησω ποτε  Grin Grin

ας δουμε τι κανει του φιλου KATANAS με τον 61 και βλεπουμε  Wink

Φιλε vchris ,
το αεροπλανο ειναι πολυ ελαφρυ,οποτε ο 61 πιστευω θα το πεταει με μισο γκαζι,εγω θα σου ελεγα για τον 55αρη να βαλεις.
Βεβαια θα μπορεσω να σου πω με σιγουρια μολις το πεταξω.
Αν θυμηθουμε να παρουμε και καμερα θα εχω και βιντεο.


φιλε KATANAS
μηπως το ζυγισες ? ισχυει το 3600 που γραφει στο manual?
επεισης θα ηθελα να μου πεις οταν πεταξει με το καλο για το C.G
Καταγράφηκε
KATANAS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 177



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 09:04:58 »

Παράθεση

φιλε KATANAS
μηπως το ζυγισες ? ισχυει το 3600 που γραφει στο manual?
επεισης θα ηθελα να μου πεις οταν πεταξει με το καλο για το C.G


Aς μιλησουμε για δραμμα τωρα!   Sad Sad
παω να ζυγισω το αεροπλανο χωρις μπαταριες και το αεροπλανο βγηκε πισωβαρο του θανατα!!!
Το αποτελεσμα ?για να ερθει στα ισια του χρειαστηκε να του βαλω 300 γραμμαρια βαρος μπροστα και της μπαταριες στο firewall!!!
Το συνολικο βαρος του με αυτα τα 300 γραμμαρια ειναι 3430 γραμμαρια περιπου!
Η αληθεια ειναι οτι με χαλασε το γεγονος οτι του εβαλα τοοooooσο βαρος kai εχω πολλες επιφυλαξεις μεχρι την πρωτη πτηση!
θα σε ενημερωσω παντως οτι και αν γινει!
Καταγράφηκε

My first plane was katana!
pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 10:52:22 »

Κατανα απο τις φωτο μοιαζει να εχεις φερει το μοτερ πολυ πισω. Δεν δινει ο κατασκευαστης αποσταση μπουλμε ροδελλας στροφαλου; Μου ενισχυει αυτη την εντυπωση το γεγονος οτι εχεις φερει τοσο πισω το καλυμα του κινητηρα που εχεις κοψει για να μη βρισκει στα σκελη προσγειωσης. Επισης 55αρης κινητηρας να πεταξει τοσο βαρυ ακροβατικο δεν το νομιζω.
Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 11:56:02 »

Κάτι δεν πάει καλά, 300γρ είναι πάρα πολλά...
Σ' αυτό που λέει ο pani εχει δίκιο, μήπως το μοτέρ θέλει να έρθει πιο μπροστά;
Μήπως επίσης κάποιο σέρβο της ουράς μπορεί να έρθει πιο κοντά στη μέση της ατράκτου;

Χρήστο (Vchris) μ΄ αυτά τα δεδομένα που προκύπτουν πάντως, δλδ ζυγίσματος-βάρους, θα διάλεγα μια dle20  angel
Τουλάχιστον θα ζυγίσει το μοντέλο.
Καταγράφηκε

andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 14:44:09 »

Καλησπερα ...3530 γρ σε 1.58 φτερο ειναι πολλα ,επισης σε αυτο το βαρος πας για 90 2χρονη
Προσπαθησε να ζυγισεις χωρης να προσθεσεις βαρος αλλιος η βαρυτερη μηχανη ειναι μονοδρομος.
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
KATANAS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 177



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 16 Ιαν 2012, 20:54:28 »

Φιλοι μου ,
το μοτερ τοποθετηθηκε στη θεση που οριζει το manual και η ολη κατασκευη εγινε οπως ακριβως οριζει ο κατασκευαστης!
(τα κοψιματα του cowl τα δινει ο κατασκευαστης ετσι).
Στο δια ταυτα τωρα:Η παρθενικη του πτηση εγινε χθες ,αλλα δυστυχως εγινε με παρα πολυ δυνατο αερα οποτε δε μπορεσα να το δοκιμασω οπως θα ηθελα!Δυστυχως εξακολουθουσε να ειναι πισωβαρο παρολο το βαρος μπροστα ,και μου ζεστανε τον κινητηρα πιθανον απο οχι καλο αερισμο του!
Στη δευτερη πτηση αφου ειχε τριμαριστει πεταξε πολυ καλα ,ο κινητηρας το πετουσε γρηγορα ,αλλα δυστυχως η ενταση του ανεμου ηταν τετοια που δε μπορω να βγαλω σιγουρα συμπερασματα!Μου εδωσε την εντυπωση οτι ειναι αρκετα ασταθες!
Ελπιζω μεσα στη εβδομαδα να μπορεσω να ξαναπεταξω με normal συνθηκες ωστε να εχω μια ποιο σωστη αποψη!

Υ.γ Την πιθανοτητα να παω ποιο μπροστα τον κινητηρα την σκεφτηκα και εγω ,αλλα φοβαμαι οτι θα αλλαξει ολη η πτητικη συμπεριφορα του αεροπλανου!
Καταγράφηκε

My first plane was katana!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 16 Ιαν 2012, 21:03:30 »

Πρεπει να εχεις μια επιφυλαξη για τα manual  και τι ωριζετε ως θεση κεντρου βαρους....καλο θα ηταν σε πρωτη φαση να πεταξεις το μοντελο με απνοια η λιγο αερα ωστε να εκτημησεις
καλυτερα τα πτητικα του χαρακτηριστικα .
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
KATANAS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 177



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 16 Ιαν 2012, 21:15:33 »

Πρεπει να εχεις μια επιφυλαξη για τα manual  και τι ωριζετε ως θεση κεντρου βαρους....καλο θα ηταν σε πρωτη φαση να πεταξεις το μοντελο με απνοια η λιγο αερα ωστε να εκτημησεις
καλυτερα τα πτητικα του χαρακτηριστικα .


Φιλε αντρεα θα συμφωνισω μαζι σου.Και ειδικα αν ο κατασκευαστης ειναι βιετναμεζος! Grin Grin Grin
Αλλα θα μου πεις παλι αυτοι ειναι οι μονοι που κανανε καλα τον αμερικανο ,το edge δε θα κανουν? Cheesy Cheesy
Γι αυτο και εγω θα το δοκιμασω παλι μια μερα πιο χαλαρη ωστε να εχω πιο σωστη αποψη!
Καταγράφηκε

My first plane was katana!
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 16 Ιαν 2012, 22:00:46 »

Υ.γ Την πιθανοτητα να παω ποιο μπροστα τον κινητηρα την σκεφτηκα και εγω ,αλλα φοβαμαι οτι θα αλλαξει ολη η πτητικη συμπεριφορα του αεροπλανου!

Νομίζω ότι δεν παθαίνει τίποτα, μια τραμπάλα είναι το αεροπλάνο.
Είναι σαν να αλλάζεις θέση στο κέντρο βάρους μιας τραμπάλας.
Και αν πάψει να είναι πισώβαρο, θα μειωθεί και η αστάθεια που λες.
Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 7  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: BLACK HORSE EDGE 540 εντυπωσεις -κατασκευη « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.131 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.