Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 08:11:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 08:11:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 31
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: BLACK HORSE EDGE 540 εντυπωσεις -κατασκευη  (Αναγνώστηκε 18488 φορές)
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 181



    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2012, 11:09:56 »

    αλλη μια με τα καλωδια τακτοποιημενα!!!


    * ilektronika taktopoiimena!.JPG (46.38 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 635 φορές.)
    Καταγράφηκε

    My first plane was katana!
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 181



    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2012, 11:17:53 »

    επισεις το τεποζιτο καυσιμου το στερεωνει με ενα λαστιχο πανω στη βαση.Κατα την δοκιμη ειδαμε οτι η βαση λυγιζε και υπηρχε περιπτωση να σπασει οποτε ο Δημητρης εφτιαξε μια βαση που ταυτοχρονα ενυσχυει το ολο σημειο!


    * vasi tepozitou!.JPG (32.01 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 638 φορές.)
    Καταγράφηκε

    My first plane was katana!
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 181



    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2012, 11:43:15 »

    Τελος δυο φωτογραφιες με τον κορμο του αεροπλανου ετοιμο!Ας ελπισουμε οτι θα μας επιτρεψει ο καιρος να κανω την παρθενικη του πτηση το ΣΚ.

    Ελπιζω να μην σας κουρασα,και θα ηθελα εδω να ευχαριστησω και δημοσια τον φιλο Δημητρη που βοηθησε τα μεγιστα στην κατασκευη του edge!


    * kormos.JPG (49.11 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 635 φορές.)

    * kormos 2.JPG (44.42 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 629 φορές.)
    Καταγράφηκε

    My first plane was katana!
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2012, 16:59:44 »

     Καλησπερα, εχω αγορασει πριν περιπου δυο μηνες το ιδιο α/π
     και εχω μεγαλη περιεργεια το πως θα ειναι η πτηση του με 61 κινητηρα
    δε ξερω βεβαια τι ειδος πτησης σε ενδιαφερει με αυτο το α/π και τι μπορει να κανει
    νομιζω οτι θα ειναι μικρος ο κινητηρας αυτος για κατι παραπανω απο μια ακροβατικη πτηση
     δεν εχω ξεκινησει ακομη να το φτιαχνω γιατι δεν εχω αποφασισει ακομη για το κινητηρα
    εχω ενα os 55 ενα os 61 και ενα 91 ASP
    η ζυγαρια παντα εγερνε προς τον 91 στο μυαλο μου
     οπως καταλαβαινεις θα εχω μεγαλη αγωνια για τις εντυπωσεις σου απο τη πτηση
    σου ευχομαι καλες πτησεις και πολυ καλες προσγειωσεις  Thumbs up

     

    Καταγράφηκε
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 181



    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2012, 18:27:59 »

    Φιλε vchris ,
    το αεροπλανο ειναι πολυ ελαφρυ,οποτε ο 61 πιστευω θα το πεταει με μισο γκαζι,εγω θα σου ελεγα για τον 55αρη να βαλεις.
    Βεβαια θα μπορεσω να σου πω με σιγουρια μολις το πεταξω.
    Αν θυμηθουμε να παρουμε και καμερα θα εχω και βιντεο.
    Καταγράφηκε

    My first plane was katana!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 12 Ιαν 2012, 23:38:00 »

    Καλησπερα, εχω αγορασει πριν περιπου δυο μηνες το ιδιο α/π
     και εχω μεγαλη περιεργεια το πως θα ειναι η πτηση του με 61 κινητηρα
    δε ξερω βεβαια τι ειδος πτησης σε ενδιαφερει με αυτο το α/π και τι μπορει να κανει
    νομιζω οτι θα ειναι μικρος ο κινητηρας αυτος για κατι παραπανω απο μια ακροβατικη πτηση
     δεν εχω ξεκινησει ακομη να το φτιαχνω γιατι δεν εχω αποφασισει ακομη για το κινητηρα
    εχω ενα os 55 ενα os 61 και ενα 91 ASP
    η ζυγαρια παντα εγερνε προς τον 91 στο μυαλο μου
     οπως καταλαβαινεις θα εχω μεγαλη αγωνια για τις εντυπωσεις σου απο τη πτηση
    σου ευχομαι καλες πτησεις και πολυ καλες προσγειωσεις  Thumbs up

    Το τσίμπησες πάλι το καινούριο μοντελάκι έτσι Χρήστο;;;  beer
    Άντε με γεια και στους δυο σας, καλοπέταχτα  Thumbs up

    Με αυτά τα δεδομένα της εταιρίας πάντως, θα έβαζα χαλαρά την 91 δίχρονη.
    Θα το ευχαριστηθείς στα σίγουρα.
    Ο 55 μάλλον δεν θα είναι ούτε για βόλτα.
    Μάλιστα το βάρος πτήσης που δίνει η εταιρία είναι ότι πρέπει για μια 20άρα βενζινούλα  Cheesy

    Wing span: 1580 mm
    Total Length: 1400 mm
    Flying weight:3600 gr.
    Construction: Balsa wood
    Engine/Motor require:.61 – .75 2 Stroke, .91 4 Stroke
    Radio require: 6ch
    Servos require: 5 servos
    Καταγράφηκε

    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 13 Ιαν 2012, 01:58:10 »


    Μάλιστα το βάρος πτήσης που δίνει η εταιρία είναι ότι πρέπει για μια 20άρα βενζινούλα  Cheesy


     τωρα μαλιστα μου εβαλες και αλλη επιλογη μεσα ??
    δε προκειτε να το ξεκινησω ποτε  Grin Grin

    ας δουμε τι κανει του φιλου KATANAS με τον 61 και βλεπουμε  Wink

    Φιλε vchris ,
    το αεροπλανο ειναι πολυ ελαφρυ,οποτε ο 61 πιστευω θα το πεταει με μισο γκαζι,εγω θα σου ελεγα για τον 55αρη να βαλεις.
    Βεβαια θα μπορεσω να σου πω με σιγουρια μολις το πεταξω.
    Αν θυμηθουμε να παρουμε και καμερα θα εχω και βιντεο.


    φιλε KATANAS
    μηπως το ζυγισες ? ισχυει το 3600 που γραφει στο manual?
    επεισης θα ηθελα να μου πεις οταν πεταξει με το καλο για το C.G
    Καταγράφηκε
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 181



    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 09:04:58 »

    Παράθεση

    φιλε KATANAS
    μηπως το ζυγισες ? ισχυει το 3600 που γραφει στο manual?
    επεισης θα ηθελα να μου πεις οταν πεταξει με το καλο για το C.G


    Aς μιλησουμε για δραμμα τωρα! Θυμός Θυμός  Sad Sad
    παω να ζυγισω το αεροπλανο χωρις μπαταριες και το αεροπλανο βγηκε πισωβαρο του θανατα!!!
    Το αποτελεσμα ?για να ερθει στα ισια του χρειαστηκε να του βαλω 300 γραμμαρια βαρος μπροστα και της μπαταριες στο firewall!!!
    Το συνολικο βαρος του με αυτα τα 300 γραμμαρια ειναι 3430 γραμμαρια περιπου!
    Η αληθεια ειναι οτι με χαλασε το γεγονος οτι του εβαλα τοοooooσο βαρος kai εχω πολλες επιφυλαξεις μεχρι την πρωτη πτηση!
    θα σε ενημερωσω παντως οτι και αν γινει!
    Καταγράφηκε

    My first plane was katana!
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 10:52:22 »

    Κατανα απο τις φωτο μοιαζει να εχεις φερει το μοτερ πολυ πισω. Δεν δινει ο κατασκευαστης αποσταση μπουλμε ροδελλας στροφαλου; Μου ενισχυει αυτη την εντυπωση το γεγονος οτι εχεις φερει τοσο πισω το καλυμα του κινητηρα που εχεις κοψει για να μη βρισκει στα σκελη προσγειωσης. Επισης 55αρης κινητηρας να πεταξει τοσο βαρυ ακροβατικο δεν το νομιζω.
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 11:56:02 »

    Κάτι δεν πάει καλά, 300γρ είναι πάρα πολλά...
    Σ' αυτό που λέει ο pani εχει δίκιο, μήπως το μοτέρ θέλει να έρθει πιο μπροστά;
    Μήπως επίσης κάποιο σέρβο της ουράς μπορεί να έρθει πιο κοντά στη μέση της ατράκτου;

    Χρήστο (Vchris) μ΄ αυτά τα δεδομένα που προκύπτουν πάντως, δλδ ζυγίσματος-βάρους, θα διάλεγα μια dle20  angel
    Τουλάχιστον θα ζυγίσει το μοντέλο.
    Καταγράφηκε

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 14 Ιαν 2012, 14:44:09 »

    Καλησπερα ...3530 γρ σε 1.58 φτερο ειναι πολλα ,επισης σε αυτο το βαρος πας για 90 2χρονη
    Προσπαθησε να ζυγισεις χωρης να προσθεσεις βαρος αλλιος η βαρυτερη μηχανη ειναι μονοδρομος.
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 181



    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 16 Ιαν 2012, 20:54:28 »

    Φιλοι μου ,
    το μοτερ τοποθετηθηκε στη θεση που οριζει το manual και η ολη κατασκευη εγινε οπως ακριβως οριζει ο κατασκευαστης!
    (τα κοψιματα του cowl τα δινει ο κατασκευαστης ετσι).
    Στο δια ταυτα τωρα:Η παρθενικη του πτηση εγινε χθες ,αλλα δυστυχως εγινε με παρα πολυ δυνατο αερα οποτε δε μπορεσα να το δοκιμασω οπως θα ηθελα!Δυστυχως εξακολουθουσε να ειναι πισωβαρο παρολο το βαρος μπροστα ,και μου ζεστανε τον κινητηρα πιθανον απο οχι καλο αερισμο του!
    Στη δευτερη πτηση αφου ειχε τριμαριστει πεταξε πολυ καλα ,ο κινητηρας το πετουσε γρηγορα ,αλλα δυστυχως η ενταση του ανεμου ηταν τετοια που δε μπορω να βγαλω σιγουρα συμπερασματα!Μου εδωσε την εντυπωση οτι ειναι αρκετα ασταθες!
    Ελπιζω μεσα στη εβδομαδα να μπορεσω να ξαναπεταξω με normal συνθηκες ωστε να εχω μια ποιο σωστη αποψη!

    Υ.γ Την πιθανοτητα να παω ποιο μπροστα τον κινητηρα την σκεφτηκα και εγω ,αλλα φοβαμαι οτι θα αλλαξει ολη η πτητικη συμπεριφορα του αεροπλανου!
    Καταγράφηκε

    My first plane was katana!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 16 Ιαν 2012, 21:03:30 »

    Πρεπει να εχεις μια επιφυλαξη για τα manual  και τι ωριζετε ως θεση κεντρου βαρους....καλο θα ηταν σε πρωτη φαση να πεταξεις το μοντελο με απνοια η λιγο αερα ωστε να εκτημησεις
    καλυτερα τα πτητικα του χαρακτηριστικα . Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 181



    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 16 Ιαν 2012, 21:15:33 »

    Πρεπει να εχεις μια επιφυλαξη για τα manual  και τι ωριζετε ως θεση κεντρου βαρους....καλο θα ηταν σε πρωτη φαση να πεταξεις το μοντελο με απνοια η λιγο αερα ωστε να εκτημησεις
    καλυτερα τα πτητικα του χαρακτηριστικα . Χαμόγελο


    Φιλε αντρεα θα συμφωνισω μαζι σου.Και ειδικα αν ο κατασκευαστης ειναι βιετναμεζος! Grin Grin Grin
    Αλλα θα μου πεις παλι αυτοι ειναι οι μονοι που κανανε καλα τον αμερικανο ,το edge δε θα κανουν? Cheesy Cheesy
    Γι αυτο και εγω θα το δοκιμασω παλι μια μερα πιο χαλαρη ωστε να εχω πιο σωστη αποψη!
    Καταγράφηκε

    My first plane was katana!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 16 Ιαν 2012, 22:00:46 »

    Υ.γ Την πιθανοτητα να παω ποιο μπροστα τον κινητηρα την σκεφτηκα και εγω ,αλλα φοβαμαι οτι θα αλλαξει ολη η πτητικη συμπεριφορα του αεροπλανου!

    Νομίζω ότι δεν παθαίνει τίποτα, μια τραμπάλα είναι το αεροπλάνο.
    Είναι σαν να αλλάζεις θέση στο κέντρο βάρους μιας τραμπάλας.
    Και αν πάψει να είναι πισώβαρο, θα μειωθεί και η αστάθεια που λες.
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: BLACK HORSE EDGE 540 εντυπωσεις -κατασκευη
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.