Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.933 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.944 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 19 Δεκ 2017, 00:32:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 19 Δεκ 2017, 00:32:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:10]

από N/JOI(2)
[Σήμερα στις 00:01]

από snoopy
[Χθες στις 22:52]

από papabill
[Χθες στις 22:13]

από kios100
[Χθες στις 21:16]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:15]

από Alex v22
[Χθες στις 00:58]

από tzdim
[Χθες στις 00:34]

από hpergm
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 22:18:43]

από dominicm
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:08:12]

από modelers
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:06:04]

[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 16:49:26]

[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 16:39:48]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5944
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285933
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 52
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 38
Στυλ εμφάνισης

  Καλά Χριστούγεννα. Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος 
  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: JU87 Stuka « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: JU87 Stuka  (Αναγνώστηκε 7014 φορές)
   
dim tzanis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 29



Προφίλ
« στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 14:52:15 »


Ήδη έχουν περάσει πολλά χρόνια από την λήξη του β΄ παγκοσμίου πολέμου και η ιστορία που έγραψαν οι νικητές αρχίζει να αποκαλύπτεται σιγά - σιγά γεγονότα που επιμελώς αποκρύφτηκαν από τους συγγραφείς των νικητών, δηλαδή των Αγγλοαμερικανών και τα film του Hollywood που πάντα οι καλοί αμερικανοί νικούν τους κακούς γερμανούς.

Τα ονόματα Adolf Galland και Hans Ulrich Rudel τα ακούσαμε τα τελευταία χρόνια και μάθαμε για αυτούς τους τιτάνες των αιθέρων που δεν μπορούν να συγκριθούν με τους αμερικανούς πιλότους, λόγω της πολύς μεγάλης και επίπονης σκληρής εκπαίδευσης που τους επέβαλε το ναζιστικό καθεστώς. Παρόλα αυτά πολύ αμερικανοί πιλότοι διακρίθηκαν σε γενναιότητα και σε ικανότητες.
Ο Galland δεν άδειαζε την φυσιγγιοθήκη του αεροπλάνου του για να τρυπήσει το rudder του αντιπάλου του και να καταγραφεί σαν πτώση όπως έκαναν οι αμερικανοί, του έφτανε μια ριπή από 4-5 βλήματα και το εχθρικό αεροσκάφος καίρια πληγωμένο, τυλιγμένο στις φλόγες έπεφτε σαν βαρίδι στο έδαφος.
Ο δε Rudel, ο πιο επιφανής πιλότος της Luftwaffe, τιμημένος από τον ίδιο τον Χίτλερ με το ανώτερο παράσημο του Ράιχ τον χρυσό σταυρό των ιπποτών με χρυσά φύλλα δρυός μετά ξιφών και αδαμάντων που το πήραν ελάχιστοι Γερμανοί νομίζω κάτω από δέκα.
Ο συγκεκριμένος αεροπόρος είναι ο μοναδικός επικηρυγμένος από τον σοβιετικό στρατό ως ο μεγαλύτερος καταστροφέας αρμάτων στο ανατολικό μέτωπο. Το μοναδικό αεροπλάνο που χρησιμοποιούσε ο Rudel ήταν το Stuka JU87 και αυτό το αεροπλάνο θα προσπαθήσουμε να περιγράψουμε όσο μπορούμε απλά και κατανοητά φυσικά.
Η ονομασία Stuka προέρχεται από την σύντμηση της λέξης Sturzkampfflugzeug (βομβαρδιστικό καθέτου εφορμήσεως). Σχεδιάστηκε το 1936 και μέχρι το 1939 ήταν ήδη σε επιχειρησιακή ετοιμότητα.
Ο φόβος και ο τρόμος ήταν μια παθητική σειρήνα που λειτουργούσε με την ταχύτητα ροής του αέρα. Όμως επειδή δημιουργούσε οπισθέλκουσα την είχαν μερικά σκάφη από το σμήνος.






Ο εξοπλισμός του για την κάθετη εφόρμηση ήταν μοναδικός και πρωτοποριακός για την εποχή του.
Αξίζει να σημειώσουμε πως μετά την ρίψη των βομβών από την σημαντική ελάφρωση του αεροσκάφους και κατόπιν στην απότομη άνοδο, ο πιλότος δεχόταν μια πίεση των 7g με αποτέλεσμα να χάνει τις αισθήσεις του.

Στην φάση αυτή στο αεροσκάφος ενεργοποιείτο ένας αυτόματος μηχανισμός που το ανέβαζε σε ένα συγκεκριμένο ύψος και το οριζοντίωνε μέχρι ο πιλότος να αναλάβει και πάλι.
Η σταθερότητα του αεροσκάφους κατά την φάση της κάθετης εφόρμησης ήταν υποδειγματική και ο πιλότος μπορούσε να σκοπεύσει με πολύ μεγάλη ακρίβεια και για τον λόγο αυτόν ο στόχος τους ήταν σχεδόν πάντα καταδικασμένος.
Το JU87G είχε κάτω από τα φτερά δύο κανόνια των 37 χιλιοστών με εκρηκτική γόμωση.
Με ένα τέτοιο αεροσκάφος ο RUDEL τίναζε τα ρώσικα Τ34 άρματα με την άνεση που τον χαρακτήριζε φθάνοντας τα 11 μια φορά σε μια μόνο έξοδο του.
Από τα στοιχεία του αεροσκάφους βλέπουμε πως είχε πολύ μεγάλη πτερυγική επιφάνεια. Αυτός είναι και ο λόγος της χαμηλής του ταχύτητας 450 χμ ώρα. Δεν είχε επιπλέον ανασυρόμενο σύστημα τροχών και αυτό χειροτέρευε την κατάσταση.
Για τον λόγο αυτόν σχεδόν πάντα συνοδεύονταν από καταδιωκτικά BF 109 και αργότερα από FW190.
Το αεροσκάφος αυτό κατασκευάστηκε μέχρι το τέλος του πολέμου, παρόλο που υπερκεράστηκε από άλλα καλλίτερα όπως το JU88 σε 6000 κομμάτια σε όλες του τις εκδόσεις.

Ο κινητήρας του JUMO 211 ήταν ένα καλλιτέχνημα μηχανολογικό.
Ανεστραμμένος V 12 στις 60 μοίρες για ελαχιστοποίηση του χώρου, 35 λίτρων χωρητικότητα και με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής.
Δυο βαλβίδες εισόδου και μια εξόδου και με ένα έξυπνο σύστημα έκχυσης καυσίμου το γνωστό μας injection.
Από την κάθε πλευρά του κινητήρα υπήρχε ένα turbocharger διπλής ταχύτητας και αυτό για να αποδίδει στα διάφορα ύψη.
Οι ρυθμίσεις μείγματος αέρος καυσίμου και πολλές άλλες ήταν αυτόματες και ο πιλότος δεν απασχολείτο με αυτές παρά μόνο με την πτήση.

Αντίθετα με τα ρωσικά αεροσκάφη που είχαν και μέχρι οκτώ μοχλούς για τις διάφορες ρυθμίσεις του κινητήρα.




Πρωτοποριακό ήταν και το σύστημα της ψύξης του κινητήρα με αιθυλική γλυκόλη υπό πίεση. Έτσι το σημείο βρασμού της ήταν άσχετο με το ύψος πτήσης.

Ο μοναδικός λόγος της ήττας της Luftwaffe, είναι η τεράστια παραγωγή αεροπλάνων από την σοβιετική ένωση, 110.000 διαφόρων τύπων και της αμερικανικής αεροπορικής βιομηχανίας, όπως και η δραματική μείωση της γερμανικής αεροπορικής παραγωγής με τον συνεχή βομβαρδισμό από τους Αγγλοαμερικανούς των εργοστασίων.
Με αυτόν τον τρόπο έχασαν τον εναέριο έλεγχο, γιατί όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων, η αεροπορική υπεροχή είναι αυτή που καθορίζει καταλυτικά την υπεροχή και στις χερσαίες και στις ναυτικές δυνάμεις.
Μέσα σε 15 λεπτά ο Ιαπωνικός ναυτικός στόλος στο Midway έχασε πέντε αεροπλανοφόρα από τα βομβαρδιστικά των αμερικανών βάζοντας τελεία και παύλα στην Ιαπωνική ναυτική κυριαρχία στον ειρηνικό ωκεανό.

Αν η Luftwaffe δεν έχανε τον εναέριο έλεγχο στην Ευρώπη, ο ρους του πολέμου σίγουρα θα ήτο διαφορετικός.
Δημήτρης Τζανής


* Rudel.jpg (9.27 KB, 198x255 - εμφανίστηκε 960 φορές.)

* Galland.jpg (9.49 KB, 187x270 - εμφανίστηκε 1061 φορές.)

* Stuka1.jpg (41.52 KB, 650x487 - εμφανίστηκε 1043 φορές.)

* stuka2.jpg (22.44 KB, 302x380 - εμφανίστηκε 930 φορές.)
Καταγράφηκε
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 17:25:08 »

Συγχαρητήρια για την παρουσίαση . Stuka και ξερό ψωμί  devil

παθητική σειρήνα --> Sirens of Jericho

Οι Αμερικανοι πιλότοι δεν μπορούσαν να συγκριθούν με τους Γερμανούς για ένα απλό λόγο
Δεν τους επέτρεπαν να πετούν για πολύ χρονικό διάστημα σε σχέση με τους Γερμανούς.Αν ψάξετε για αμερικανό
πιλότο με πάνω από 40 νίκες δεν θα βρείτε νομίζω.Αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν καλοί πιλότοι!
Για τον Rudel ... το παλικάρι ακρωτηριάστηκε στο πόδι και μετά από μια βδομάδα το rudder το δούλευε με ξυλοπόδαρο ...
Αυτός και ο Enrich... εξωγήινοι ήταν δεν υπάρχει περίπτωση  Thumbs up

ps ωραίες φωτό σουπερ beer
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
dim tzanis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 29



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 19:24:58 »

Πράγματι αυτό αληθεύει. Με αίματα και επιδέσμους φεύγοντας κρυφά από το νοσοκομείο γύρισε στην μονάδα του και πετούσε το αεροπλάνο με ένα πόδι.
Το πώς το έκανε αυτό δεν μπορώ να το φανταστώ.
Άσε που καταρρίφθηκε στο ρωσικό μέτωπο 1200 χιλιόμετρα μακράν της μονάδος του και γύρισε με τα πόδια ανάμεσα από τις ρωσικές γραμμές πίσω,
γλυτώνοντας παρά τρίχα να τον συλλάβουν πολλές φορές για τι ήταν επικηρυγμένος.
Δεν έπινε ποτέ και επειδή ήταν αθλητικός τύπος (έκανε 10 χιλιόμετρα την ημέρα τροχάδην) κατάφερε και γύρισε.
Δεν είχε τιμωρήσει ποτέ κανέναν υποτελή του και ήταν πολύ αγαπητό άτομο   
Καταγράφηκε
Skynet
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 661



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 20:18:38 »


Δεν είχε τιμωρήσει ποτέ κανέναν υποτελή ? του και ήταν πολύ αγαπητό άτομο    

Καταγράφηκε

Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 21:10:19 »

Πράγματι αυτό αληθεύει. Με αίματα και επιδέσμους φεύγοντας κρυφά από το νοσοκομείο γύρισε στην μονάδα του και πετούσε το αεροπλάνο με ένα πόδι.
Το πώς το έκανε αυτό δεν μπορώ να το φανταστώ.

Και ο εγγλέζος Douglas Bader είχε ατύχημα κάνοντας ακροβατικά, του ακροτηρίασαν και τα 2 πόδια και ξαναπέταξε με τεχνητά μέλη και μάλιστα Hurricane στην Μάχη της Βρεττανίας με 20 καταρίψεις !

Η θέληση του ανθρώπου είναι το δυνατότερο όπλο

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 21:27:42 »

Και φωτό από το μοντέλο της Hyperion που είχα



* Stuka 2.jpg (50.81 KB, 909x618 - εμφανίστηκε 1368 φορές.)

* IMG00133-20110319-1102_50.jpg (71.55 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 1002 φορές.)
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 22:37:09 »

Τα θέματα για περιγραφή αεροπλάνων έχουν θέση στο Aeromodelling GR σαν αντικείμενο scale αςερομοντέλων που περιλαμβάνει και τεκμηρίωση.

Για να ξεκαθαριστούν κάποια πράγματα, στοιχεία για τους γερμανούς αεροπόρους και γερμανικά αεροπλάνα κυκλοφορούν λίγο μετά το τέλος του 2ου παγκοσμίου πολέμου, η αυτοβιογραφία του Adolf Galland κυκλοφόρησε το 1953 (δυο χρόνια πριν γεννηθώ εγώ, που δεν είμαι και μικρούλης). Πάντα υπήρχε ο σεβασμός προς τους άξιους στρατιώτες, η απαξίωση υπήρχε προς τους ναζί εγκληματίες.

Προσωπικά έχω διαβάσει σχετική βιβλιογραφία από τέλη του 1960, κυρίως στα αγγλικά αλλά και ερκετά στα ελληνικά.

Οι γερμανοί μπήκαν στον 2ο παγκόσμιο πόλεμο έχοντας αρκετούς έμπειρους πιλότους από τον ισπανικό εμφύλιο.

Το Ju-87 Stuka έσπειρε τον τρόμο στην αρχή του 2ου παγκοσμίου πολέμου, όταν δεν υπήρχε άξιος αεροπορικός αντίπαλος. Σ' αυτό είχε συντελέσει και η σειρήνα που έμπαινε σε λειτουργία με την κάθετη εφόρμηση.

Στην μάχη της Αγγλίας, όταν ήρθε αντιμέτωπο με τα εγγλέζικα καταδιωκτικά, έγιναν εμφανή τα μειονεκτήματα του και η ηλικία του, τελείωσε ο μύθος της ισχύος του και τα Ju-87 αποσύρθηκαν πολύ γρήγορα. Οι άγγλοι πιλότοι περιέγραφαν οτι ήταν "σαν να πυροβολείς κότες σε κοτέτσι".

Ο Adolf Galland ήταν πιλότος καταδιωκτικών, όχι Ju-87, στην μάχη της Αγγλίας εντυπωσιάζεται από τα Spitfire. Οι νεαροί άγγλοι πιλότοι, αν και άπειροι στην πλειονότητα τους, καταφέρνουν να σταματήσουν την γερμανική αεροπορία.

Τα Ju-87 χρησιμοποιήθηκαν αποτελεσματικά στο ρωσσικό μέτωπο μέχρι να οργανωθεί η ρωσσική αεροπορία, τόσο σε αριθμό αλλά κυρίως με νεώτερα καταδιωκτικά.

Είναι ένα από τα λίγα βομβαρδιστικά καθέτου εφορμήσεως που κατασκευάστηκαν και είδαν δράση, άλλα μόνο ξέρω, τα αμερικάνικα Douglas SBD Dauntless κια Curtiss SB2C Helldiver, το γιαπωνέζικο Aichi D3A Val και το βρεττανικά Fairey Barracuda.

Παρά την σύντομη πορεία τους τα Stukas άφησαν ισχυρή εντύπωση. Θυμάμαι μικρός στις δεκαετίες '60 και '70 πολλοί αναφέρονταν σαν "Στούκας" σε τζετ μαχητικά. Περισσότερο η λέξη είχε την έννοια του γρήγορου, δυνατού και επικίνδυνου, με αναφορά και σε αυτοκίνητα ή μοτοσυκλέτε, ακόμα και ποδήλατας, πάειι ¨"στούκας". Από εκεί και η λέξη "στουκάρω".
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
dimrilldale
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 22:38:58 »

Ο δε Rudel, ο πιο επιφανής πιλότος της Luftwaffe, τιμημένος από τον ίδιο τον Χίτλερ με το ανώτερο παράσημο του Ράιχ τον χρυσό σταυρό των ιπποτών με χρυσά φύλλα δρυός μετά ξιφών και αδαμάντων που το πήραν ελάχιστοι Γερμανοί νομίζω κάτω από δέκα.

Σημείωση .. το παράσημο αυτό φτιάχτηκε ειδικά για τον Rudel .  Ηταν ο μοναδικός άνθρωπος που τιμήθηκε με αυτό. ( η διαφορά ήταν ότι ήταν με χρυσά φύλλα )
το απλό το είχαν λάβει 27 άτομα.
Πέταξε σε 2530 αποστολές. Κατέστρεψε πάνω από 2000 στόχους ανάμεσα τους και 519 τανκς.
Το αεροπλάνο του καταρρίφθηκε ή έκανε αναγκαστική προσγείωση 32 φορές και πάντα από αντιαεροπορικά . Ποτέ από άλλο αεροσκάφος.
Το αεροσκάφος Α-10 σχεδιάστηκε με βάση τις δικές του εμπειρίες.
Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 22:46:13 »

3-views διαφόρων εκδόσεων στο http://richard.ferriere.free.fr/3vues/J-3vues.html
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.942


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 4 Ιαν 2012, 23:46:07 »

........με αναφορά και σε αυτοκίνητα ή μοτοσυκλέτε, ακόμα και ποδήλατας, πάειι ¨"στούκας". Από εκεί και η λέξη "στουκάρω".

Και μεταξύ πολύ μικρού κύκλου το "πάει σα Στούκας", αφορούσε το γνωστό γερμανό  οδηγό αγώνων Hans Stuck.
Ωστόσο η ερμηνεία που δίνεται από το κ. Κωστόπουλο είναι η πιο αποδεκτή.

Όμορφο άρθρο. Παρακαλώ συνεχίστε.
Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 06:06:17 »

Νίκο μου θύμισες και το παρατσούκλι Stukerman. με την ευκαιρία θυμίζω το βιβλίο Η ιστορία του ελληνικού μοτοσυκλετισμού που γράφτηκε κυρίως από τον Μιχάλη "Στούκερμαν" Αρβανιτόπουλο σε συνέχειες στο περιοδικό ΜΟΤΟ και μετά κυκλοφόρησε σαν βιβλίο.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 09:42:32 »


Ο μοναδικός λόγος της ήττας της Luftwaffe, είναι η τεράστια παραγωγή αεροπλάνων από την σοβιετική ένωση, 110.000 διαφόρων τύπων και της αμερικανικής αεροπορικής βιομηχανίας, όπως και η δραματική μείωση της γερμανικής αεροπορικής παραγωγής με τον συνεχή βομβαρδισμό από τους Αγγλοαμερικανούς των εργοστασίων.
Με αυτόν τον τρόπο έχασαν τον εναέριο έλεγχο, γιατί όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων, η αεροπορική υπεροχή είναι αυτή που καθορίζει καταλυτικά την υπεροχή και στις χερσαίες και στις ναυτικές δυνάμεις.

Είναι ειρωνία της ιστορίας ότι η Γερμανία ηττήθηκε ουσιαστικά από τον εαυτό της. Όπως αναφέρει και ο Galland στην βιογραφία του η ηγεσία (βλέπε Χίτλερ και Γκέρινγκ) δεν αντελήφθη ούτε την έννοια του στρατηγικού βομβαρδιστικού, ούτε την αεροπορική υπεροχή όπως σωστά αναφέρεις. Αντίθετα είχαν υπερβάλλει στην χρήση του Stuka σαν "πυροβολικό ακριβείας".

Δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι ότι η σοβιετική βιομηχανία συνέχισε να παράγει αεροπλάνα σε εργοστάσια 1.000 χλμ πίσω από το μέτωπο (όπου τα γερμανικά βομβαρδιστικά δεν έφταναν), και το δεύτερο: όταν πέταξε το πρώτο jet Me-262 το οποίο είχε ταχύτητα 150 μίλια περισσότερα από το πιο γρήγορο συμμαχικό και θα μπορούσε στην ουσία να απωθήσει τα συμμαχικά βομβαρδιστικά, ο Χίτλερ επέμενε να το κάνει βομβαρδιστικό !!!
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.102



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 11:18:03 »

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=3430.0
Και μερικές ακόμα πληροφορίες....

http://themekgpproject.com/_posted_files_/

Ενδιαφέρουσες κατασκευές από το  RCSCALEBUILDER.COM (κάντε μια απλή εγγραφή για να τις δείτε)
http://www.rcscalebuilder.com/forum/forum_posts.asp?TID=9314%20&PN=1&TPN=1
http://www.rcscalebuilder.com/forum/forum_posts.asp?TID=2730&PN=12
http://www.rcscalebuilder.com/forum/forum_posts.asp?TID=17272&PN=1
 (Έχω βάλει ξένες παρουσιάσεις γιατί άν και στην χώρα μας γίνονται φοβερές κατασκευές, δεν παρουσιάζονται στα ανάλογα φόρουμ εδώ........κρίμα!!!!)

Και εδώ χρωματικές παραλλαγές και  σχέδια
http://www.rcuniverse.com/forum/m_3006554/anchors_3101668/mpage_1/key_/anchor/tm.htm#3101668

http://operatorchan.org/v/arch/res/10643.html


* v10657_German WW2 Junkers Ju 87 B-2 Stuka (from Sturzkamp.jpg (89.86 KB, 1950x1435 - εμφανίστηκε 3392 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 5 Ιαν 2012, 12:20:40 από Δημήτρης Άρτα » Καταγράφηκε

Πετάμε ?
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: JU87 Stuka « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.