Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.353 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: micknaf
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 23 Απρ 2024, 09:21:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 23 Απρ 2024, 09:21:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Χθες στις 23:33]

    [Χθες στις 22:12]

    από ysmario
    [Χθες στις 18:49]

    από micknaf
    [Χθες στις 14:17]

    από micknaf
    [Χθες στις 14:16]

    [Κυριακή, 21 Απρ 2024, 18:16:28]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 19:04:53]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: micknaf
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304353
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 36
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 32
    Στυλ εμφάνισης

    Συνδεδεμένες εκδηλώσεις
    • Παγκόσμιοι αγώνες FAI F3A 2005: Σάββατο, 20 Αύγ 2005 - Σάββατο, 27 Αύγ 2005
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Παγκόσμιοι αγώνες FAI F3A 2005, 20-27 Αυγούστου 2005, Saint Yan - Γαλλία  (Αναγνώστηκε 13988 φορές)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 28 Αύγ 2005, 21:24:50 »

    Ο Troy Newman δουλευει για το Central Hobbies ενα απο τα πιο ενημερωμενα καταστηματα για pattern στην Αμερικη το οποιο εχει πελατες σε ολο τον κοσμο, αρα η γνωμη του δε μπορει να ειναι υποκειμενικη σε καμια περιπτωση για ευνοητους λογους επαγγελματισμου. Μηπως κι εδω εχουμε ενα αλλος ειδος διπλωματιας λοιπον; Αναρωτιεμαι...απλως. Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 28 Αύγ 2005, 23:56:38 »

    Μπορεί αλλά πόσοι ξέρουν ότι ο Troy Newman δουλεύει για το Central Hobbies και αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να εκφράσει ελεύθερα την γνώμη του. Αν προσπαθεί να διασκεδάσει την εντύπωση που έκαναν τα γραφόμενα του Bryan Herbert καλά κάνει για βελτίωση του image των Αμερικανών και όχι του Central Hobbies. Τουλάχιστον φαίνεται να διαβάζει αυτά που γράφει πριν τα στείλει.

    Οσο μου επιτρέπει η εμπειρία που είχα σαν κριτής F3A μπορώ να πω ότι αυτά που γράφει είναι σωστά. Οι κριτές κρίνονται από τους άλλους κριτές. Ακόμα από τα πιό δύσκολα σημεία είναι ότι όλοι έχουν μια συμπάθεια προς κάποιο στυλ πτήσης που μπορεί να διαφέρει από κριτή σε κριτή. Ο κριτής προσπαθεί να βαθμολογήσει αμερόληπτα αλλά έχει μια εικόνα στο μυαλό του για την ιδανική εκτέλεση κάθε άσκησης που μπορεί να διαφέρει λίγο από των άλλων κριτών. Οι διαφορές στην κορυφή είναι μικρές και έχει παρατηρηθεί κορυφαίοι αθλητές ν' αλλάζουν λίγο το στυλ τους βλέποντας πως βαθμολογεί το συγκεκριμένο batch των κριτών του αγώνα. Ακόμα το προτιμώμενο στυλ μπορεί ν' αλλάζει με τα χρόνια και τις σχολές.

    Επίσης σκεφθείτε ότι οι κριτές στο F3A δεν βαθμολογούν θετικά αλλά αρνητικά, δηλαδή αφαιρούν βαθμούς από το άριστα ανάλογα με τα λάθη που εντοπίζουν. Μπορεί να μην του αρέσει τόσο το στυλ όσο κάποιου άλλου αλλά αφού ο αθλητής δεν κάνει λάθη δεν θα του κόψει βαθμούς. Οταν τα λάθη είναι ελάχιστα μπορεί το στυλ να παίξει στην διαφορά, όσο και αν προσπαθήσει ο κριτής, όταν τα λάθη είναι αμελητέα μπαίνει και ελάχιστα η αισθητική. Πάντως αν παίξετε λίγο με τα headers στους πίνακες θα δείτε ότι η σειρά σε κάθε πτήση δεν είναι η ίδια.

    Δεν έχω την δυνατότητα να κρίνω την αλήθεια των όσων γράφει ο Bryan Herbert αλλά ο τρόπος του είναι απαράδεκτος, τουλάχιστον για την θέση που έχει και δεν εμπνέει αξιοπιστία. Ακόμα και επαγγελματικά δεν νομίζω να τον συμφέρει. Οποιος διαβάσει όλα του τα κείμενα και των προηγουμένων ημερών  θα καταλάβει. Δεν σημαίνει ότι είναι κακός, απλά άξεστος.

    Ειναι τρελλοί αυτοί οι Ρωμαίοι!   
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 29 Αύγ 2005, 00:26:56 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2005, 00:33:09 »

    Καποιοι Ρωμαιοι ειναι οντως τρελοι θα συμφωνησω σε αυτο. Οι Αμερικανοι ομως οφειλουμε να παρεδεχθουμε οτι εχουν προσφερει πολλα στο χωρο του αερομοντελισμου και προσφερουν μεσω των προιοντων τους, περιιοδικων, Internet κτλ.. Το συγκεκριμενο site που αναφερεσαι, το οποιο ειναι Αμερικανικο, ειναι πηγη γνωσης και ενημερωσης για πολλους αερομοντελιστες παγκοσιμιως. Αυτα για τους Αμερικανους, σε καμια μεριπτωση δε θελω να θεωρηθω φιλοαμερικανος, το αντιθετο μαλιστα.

    Οσο για τους αγωνες, δεν ειμαι ουτε ειδκος, ουτε εχω ιδιαιτερη εμπειρια, με ενδιαφερει το θεμα γι'αυτο θα ηθελα να εκφερω τη γνωμη μου. Πισω απο αγωνες τετοιου επιπεδου σε ολα τα μηχανοκινητα σπορ παντα υπαρχουν οικονομικα συμεφεροντα. Τελευταια υπαρχει η ταση προς τα ηλεκτρικα, φανταστειτε τι θα γινοταν αν στην πρωτη τριαδα του παγκσμιου εβγαιναν αθλητες με ηλεκτρικα μοτερ, με μαθηματικη ακριβεια στους επομενους αγωνες οχι μονο ενα πολυ μεγαλο ποσοστο των αθλητων σιγουρα θα χρησιμοποιουσαν ηλεκτρικο εξοπλισμο. Αυτο θα ηταν τεραστιο πληγμα φυσικα για τη YS/Yamada της οποιας το κυριως target group ειναι χειρστες της F3A.  Τα αποτελσματα ομως απεδειξαν το αντιθετο, οτι δηλαδη η συγκεκριμενη εταιρια πρωταγωνιστει, σπονσοναροντας  τον μακραν κορυφαιο χειριστη. Πραλληλα δε, καταφερνει να λανσαρει το νεο της "state of the art" προιον με επτυχια.

    Αυτες ειναι μερικες διαπιστωσεις, οι οποιες προσωπικα με προβληματιζουν. Απο την αλλη δεν ειμαι καχυποπτος και ουτε θελω να ειμαι,  δε μπορω να κρινω αλλωστε. Κανενας ομως δε μπορει να μας στερησει το δικαιωμα να προβληματιζομαστε γι'αυτα που συμβαινουν γυρω μας. Θελω να πιστευω οτι δεν ειμαστε "Ρωμαιοι" δηλαδη'Αμερικανακια".Σωστα; Χαμόγελο

     
    Χαιρετισμους,

    Νικος
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2005, 01:37:16 »

    Νίκο προσωπικά είμαι "φανατικός αντιφανατικός" και μιας και μιλάμε για Ρωμαίους "τα του Καίσαρος τω Καίσαρι"  Wink. Απλά έγινε ένα σχόλιο σε κάποιο άλλο σχόλιο με συγκεκριμένο θέμα.

    Τώρα όσον αφορά αυτό που λες για τα συμφέροντα και τίς YS μάλλον θα ενίσχυε την άποψη του Herbert, αλλά μήπως και η Hacker δεν είναι μεγάλη δύναμη; Οσο για τα ηλεκτρικά ο Rolland Matt (3ος) πετάει με Hacker και sτην 1η 10άδα είναι 50/50 με τις YS (ήδη πανηγυρίζουν, αν δεις διαφημίσεις). Δεν είδα ν' αποδεικνύεται η υπεροχή της YS στους παγκόσμιους αλλά το "όποιος πετάει καλύτερα κερδίζει" ή το " it' s the man who wins, not the machine". Ο χρόνος θα δείξει, ο ανταγωνισμός είναι προς όφελος της εξέλιξης.

    Υ.Γ. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων: O Asterix έστειλε μήνυμα στον administrator και ενημερώνει ότι οι Ρωμαίοι είναι Ρωμαίοι και κατοικούν εις την αυτοκρατορίαν τους.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2005, 14:10:06 »

    Καλημέρα σε όλους,

    Το θέμα αυτό ξεκινά από τότε που ξεκίνησαν και οι αγώνες F3A. Τι και αν έχουν φτίαξει ειδικά προγράμματα στους υπολογιστές που υποτίθεται ότι διακριβώνουν την πιθανή πόλωση ενός κριτή υπέρ ή κατά αθλητών ή ομάδων αθλητών, τι και αν λένε ότι το πρόβλημα δεν υπάρχει, πάντα μόνο ο πρώτος θα είναι ευχαριστημένος και οι υπόλοιποι πάντα θα γκρινιάζουν. Η εμπλοκή μου με τους αγώνες της κατηγορίας αυτής ως κριτής από το 1979 μου έχει δείξει ότι τελικά η σειρά είναι πάντοτε η σωστή. Ισως η βαθμολογία να μην είναι σωστή αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν 10 κριτές από τους οποίους αφαιρείται η καλύτερη και η χειρότερη βαθμολογία να έχουν προσυννενοηθεί για το αποτέλεσμα.

    Η στάση των υπεραντλαντικών φίλων μας είναι η ίδια πάντοτε. Προσωπικά θυμάμαι το 1985 τον σημερινό πρόεδρο της AMA Dave Brown να μην είναι παρών στην τελετή λήξης διαμαρτυρόμενος. Επίσης ίσως οι παλιότεροι θυμούνται τι τεχνάσματα είχαν βρεί τα ίδια άτομα για να αποκλείσουν τον μεγάλο αθλητή Hanno Prettner από το Tournament of Champions στο Las Vegas. Συγκεκριμένα είχαν πει ότι το μοντέλο του δεν ήταν σύμφωνα με τους κανονισμούς. Ο αθλητής είχε όλα τα στοιχεία που αποδείκνυαν το αντίθετο αλλά στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα. Είχε ζητήσει ο αθλητής από τον διευθυντή αγώνα να του προσδιορίσει την αλλαγή που θα έπρεπε να κάνει ώστε το μοντέλο του να είναι σύμφωνο και πάλι τίποτα. Βέβαια το TOC ήταν μία ιδιωτική πρωτοβουλία και δεν ήταν επίσημος αγώνας.

    Πάντως εκείνο το οποίο είναι σίγουρο είναι ότι οι αμερικανοί κριτές έχουν άλλα κριτήρια για την βαθμολογία, δηλαδή έχουν μάθει να βλέπουν τις ασκήσεις με άλλο τρόπο από αυτό που πετούν οι Ευρωπαίοι ή οι Γιαπωνέζοι τότε φυσικό είναι και οι αμερικανοί αθλητές να έχουν προσαρμόσει αλλοιώς το πέταγμα τους. Θα άξιζε τον κόπο αν υπήρχε η δυνατότητα να έβλεπε κανείς τις αναλυτικές βαθμολογίες ανά κριτή και εκεί εύκολα για κάποιον που έχει εμπειρία θα εντόπιζε το ή τα προβλήματα.

    Σε κάθε περίπτωση πάντως είναι σίγουρο ότι η κατάταξη είναι η σωστή και γιαυτό συνεχίζονται και οι αγώνες. Αν υπήρχε η παραμικρή αμφιβολία πρώτοι οι ενδιαφερόμενοι και στην συγκεκριμένη περίπτωση οι αμερικανοί, θα εύρισκαν τρόπο να φέρουν προς συζήτηση κάποια τροποποίηση των κανονισμών που θα ρύθμιζε το θέμα. Δεν υπάρχει άρα κουβέντα να γίνεται και να δημιουργούνται εντυπώσεις. Εξάλλου είναι γνωστό σε όλους ότι οι κριτές για τους αγώνες αυτούς έχουν την εγκριση της FAI. Αν υπήρχε καμία συγκεκριμένη υποψία για οποιονδήποτε κριτή τότε εκ των προτέρων θα τον είχαν αποκλείσει.

    Το συμπέρασμα. Μόνο αν προπονηθείς θα διακριθείς.

    Οσο για το άλλο το θέμα μεταξύ θερμικών ή ηλεκτρικών και για τα δύο υπάρχουν συν και πλήν. Πχ σε απνοια ο ηλεκτροκινητήρας δεν έχει πρόβλημα σε αντίθεση με τον πολύ αέρα. Πάντως γεγονός είναι ότι από χρόνο σε χρόνο οι χρήστες των ηλεκτροκινητήρων αυξάνονται και αυτό σημαίνει ότι γίνονται και πιο αξιόπιστοι. Οι καλοί δεν θα διάλεγαν με τίποτα κινητήρα που δεν θα τους έδινε την δυνατότητα να διακριθούν. Αρα είναι θέμα προσωπικής επιλογής.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2005, 14:25:32 »

    Αντωνη γεια και χαρα,

    Μπορεις να εξηγησεις λιγο αυτο που εγραψες;

    "Οσο για το άλλο το θέμα μεταξύ θερμικών ή ηλεκτρικών και για τα δύο υπάρχουν συν και πλήν. Πχ σε απνοια ο ηλεκτροκινητήρας δεν έχει πρόβλημα σε αντίθεση με τον πολύ αέρα."

    Για να κανουμε και καμια συζητηση τεχνικου ενδιαφεροντος, αρκετα με τα politics των αγωνων. Wink

    Χαιρετισμους,

    Νικος
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Παγκόσμιοι αγώνες FAI F3A 2005, 20-27 Αυγούστου 2005, Saint Yan - Γαλλία
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.