Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:28:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:28:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 185
    Συνολικά: 187
    Στυλ εμφάνισης

    Συνδεδεμένες εκδηλώσεις
    • 5ο CYPRUS F3A OPEN INTERNAT.: Σάββατο, 12 Μάι 2007 - Κυριακή, 13 Μάι 2007
    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: 5ο CYPRUS F3A OPEN INTERNATIONAL  (Αναγνώστηκε 17499 φορές)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 16 Μάι 2007, 22:26:38 »

    Δυο τελευταιες:

     - Πανοραμικη φωτογραφια με τους συμμετεχοντες

     - Το 4μετρο Extra του Λακη Πραστιτη


    * Partcipants2.JPG (64.2 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 528 φορές.)

    * Lakis_Extra.JPG (85.04 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 545 φορές.)
    Καταγράφηκε
    George Vasilikas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 57



    « Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 17 Μάι 2007, 00:14:02 »

    Συγχαρητηρια στον Νικολα και τον Ηλια που εδωσαν το παρον σε μια τοσο σημαντικη εκδηλωση, αλλα και για την θεση που κατελαβαν ως Pilot-Caller. Νομιζω οτι η Ελλαδα θα πετυχει περαιτερω διακρισεις με τον Νικο και τον Ηλια στο μελλον.

    (αντε να δουμε και εμεις ποτε θα κανουμε καμια σοβαρη προπονηση σιγα-σιγα) Στριφογύρισμα ματιών

    Επι τη ευκαιρια, θα ηθελα να πω οτι ωραιος ειναι ο αερομοντελισμος σαν hobby της "Κυριακης" αλλα λαμβανει αλλες διαστασεις οταν γινεται αεραθλημα που δυστυχως πολλοι φιλοι δεν μπορουν να τις βιωσουν ειτε ακομα και τις "σνομπαρουν¨. Τι πιο ωραια εικονα απο ολα αυτα τα αερομοντελα-αριστουργηματα που βλεπουμε στις φωτογραφιες σε συνδιασμο με ανθρωπους-αερομοντελιστες γνωστους και αγαπητους σε οσους γνωριζουν καποια πραγματα........ Thumbs up

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 17 Μάι 2007, 07:36:19 »

    Συγχαρητηρια στον Νικολα και τον Ηλια που εδωσαν το παρον σε μια τοσο σημαντικη εκδηλωση, αλλα και για την θεση που κατελαβαν ως Pilot-Caller. Νομιζω οτι η Ελλαδα θα πετυχει περαιτερω διακρισεις με τον Νικο και τον Ηλια στο μελλον.

    (αντε να δουμε και εμεις ποτε θα κανουμε καμια σοβαρη προπονηση σιγα-σιγα) Στριφογύρισμα ματιών

    Επι τη ευκαιρια, θα ηθελα να πω οτι ωραιος ειναι ο αερομοντελισμος σαν hobby της "Κυριακης" αλλα λαμβανει αλλες διαστασεις οταν γινεται αεραθλημα που δυστυχως πολλοι φιλοι δεν μπορουν να τις βιωσουν ειτε ακομα και τις "σνομπαρουν¨. Τι πιο ωραια εικονα απο ολα αυτα τα αερομοντελα-αριστουργηματα που βλεπουμε στις φωτογραφιες σε συνδιασμο με ανθρωπους-αερομοντελιστες γνωστους και αγαπητους σε οσους γνωριζουν καποια πραγματα........ Thumbs up


    Εγκρίνω και επαυξάνω
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 17 Μάι 2007, 09:38:59 »

    Αν μπορείτε δώστε μας λεπτομέρειες για τα set-up των ηλεκτρικών, που από ότι έμαθα ήταν πλειοψηφία.
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 17 Μάι 2007, 10:38:26 »

    Γιωργο και θ.Γιαννη ευχαριστουμε για τα καλα σας λογια.

    Μερικες φωτογραφιες απο ηλεκτρικα setup, Κωστα sorry ειναι οι τελευταιες. Περισσοτερες πληροφοριες μπορει να σας δωσει ο Ηλιας. Ολοι σχεδον οι πιλοτοι χρησιμοποιουσαν:

    - Μοτερ Hacker C50
    - Speed Control Hacker η Jeti 90A, καποιοι χρησιμοποιουσαν μαλιστα ενα νεο speed control της Hacker με ενσωματωμενο προγραμματιστη
    - Μπαταριες Thunder Power κ' Flight Power

    Aκουσαμε διαφορες ιστοριες απο τους sponsored πιλοτους σχετικα με την ποιοτητα των στοιχειων ΤP και FP, o καθενας φυσικα υποστηριζε τα δικα του.

    Χαιρετισμους,

    Νικος



    * Setup1_.jpg (53.82 KB, 440x330 - εμφανίστηκε 496 φορές.)

    * Setup2_.jpg (73.3 KB, 616x462 - εμφανίστηκε 502 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 17 Μάι 2007, 10:40:45 »

    Περισσοτερες πηροφοριες μπορει να δωσει ο Ηλιας. Αλλη μια φωτογραφια.


    * Setup3_.jpg (69.91 KB, 528x396 - εμφανίστηκε 506 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 17 Μάι 2007, 11:03:57 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 17 Μάι 2007, 17:31:29 »

    Τα αποτελέσματα με κάποιες λεπτομέριες:



    * Pilots_Results.JPG (77.06 KB, 588x283 - εμφανίστηκε 426 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 17 Μάι 2007, 18:32:32 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 17 Μάι 2007, 17:49:37 »

    Μπράβο Ηλία και σε ανώτερα Thumbs up

    Νικόλα μιά χαρά περάσατε,μόνο αυτές έχεις τραβίξει;Θέλουμε κι'άλλες Ανεση
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #38 στις: Πέμπτη, 17 Μάι 2007, 19:05:41 »

    Καλησπέρα Νικόλα,

    Εκείνο που έχει σημασία νομίζω να πείς και στους υπολοίπους που ενδιαφέρονται γιαυτό το θέμα, είναι τις εντυπώσεις σου από την επαφή σου με μερικά από τα "τέρατα" του χώρου όπως ο Wolfgang Matt και φυσικά και οι άλλοι.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #39 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 02:11:22 »

    Καλησπέρα Νικόλα,

    Εκείνο που έχει σημασία νομίζω να πείς και στους υπολοίπους που ενδιαφέρονται γιαυτό το θέμα, είναι τις εντυπώσεις σου από την επαφή σου με μερικά από τα "τέρατα" του χώρου όπως ο Wolfgang Matt και φυσικά και οι άλλοι.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Αντωνη γεια και χαρα,

    Χωρις να μπορω να καταλαβω πληρως τι θα ηθελες να αναφερω θα ηθελα να γραψω τα ακολουθα:

    - Οι 4 πρωτοι πιλοτοι ηταν σε δικο τους league κατα τη γνωμη μου, νομιζω οτι και ο Ηλιας συμφωνει σε αυτο. Οι Μatt και Zeiner εκαναν εκπληκτικες πτησεις και πεταξαν πολυ αργα και smooth. Απο την αλλη οι Hyde και Silvestri πεταξαν ligo πιο γρηγορα αλλα ειδικα ο Hyde ηταν πολυ crisp και ακριβης. Ο Chip πραγματικα εδωσε τους ορισμους απο καποιες φιγουρες πχ Snap Rolls με break που μπορει να δει το ματι του παρατηρητη. Κορυφαιοι πιλοτοι οπως ο Zeiner μας ειπαν χαρακτηριστικα οτι μετα απο τα snap του Chip, μαλλον πρεπει να αναθεωρησουν πολλοι απο τους υπολοιπους πιλοτους  πως κανουν snap και προσηλωθουν μονο σε αυτο.

     - O Chip Hyde ελυσε πολλες αποριες του Ηλια αναφορικα με το ηλεκτρικο setup και μαλιστα αλλαξε και  το προγραμμα του speed control. Εγω του εκανα διαφορες ερωτησεις σχετικες με το setup αεροπλανου τοσο giant scale οσο και pattern. Ηταν αρκετο προσσιτος και ειλικρινης αν και μερικες φορες εδειξε να προτιμαει συγκεκριμενα προιοντα σαν επαγγελματιας που ειναι. Οπως ανεφερε και ο Παρης Χριστοδουλιδης ο Chip ειναι "Unique case". Χαμόγελο Ο

     - O Sebastiano Silvestri και γενικα οι Ιταλοι φανηκαν επαγγελματιες με ολη τη σημασια της λεξης συνεχως ηταν πανω απο τα αεροπλανα τους, τα ελεγχαν, τα γυαλιζαν κτλ. O Sebastiano πετουσε στα διαλειματα των πτησεων ενα ηλεκτρικο μοντελακι, ενα Sebart 3D Sukhoi SU-29 το οποιο αν και μικρο το προσεχε και το ελεγχε με την ιδια ακριβως ευλαβεια οπως τα pattern μοντελα του, αυτο μου εκανε πολυ καλη εντυπωση.  Ειχα μια συζητηση μαζι του σχετικα με την θετικη επιπτωση που εχει το στρογγυλο cowl σε μανουβρες με roll, το συγκεκριμενο ηλεκτρικο ειναι στην ουσια ενα πειραμα λογικα θα επακολουθησουν και αλλα μεγαλυτερα μοντελα με επιρροες απο Sukhoi, YAK κτλ.

     - Mε το Matt δε μιλησα σχεδον καθολου. Φανηκε πολυ σοβαρος και καθ'ολη τη διαρκεια του αγωνα καθοταν σε μια καρεκλα παρακολουθωντας τις πτησεις των αλλων με προσοχη. Πεταξε παρα πολυ καλα παρα την ηλικια του, ο Ηλιας τον ειδε πολυ βελτιωμενο αν και στην Κυπρο ειρθε πιο πολυ για διακοπες.

     - Θα ηθελα να αναφερω οτι εμεινα  πολυ εντυπωσιασμενος απο το φιλο Νικολα Γεωργιαδη απο την Κυπρο. Ο Νικολας εχει λαβει μερος σε αρκετους παγκoσμιους και πανευρωπαικους αγωνες F3A και μαλιστα το 2003 ειχε βγει 3ος στο πανευρωπαικο στην κατηγορια Junior. Πηρε δυο θεσεις πιο πανω απο την Ηλια αλλα πιστευω οτι κερδισε στα σημεια, ηταν και οι 2 παρα πολυ κοντα. Ο Νικολας πεταξε με ενα μοντελο σχεδιασμενο απο το Λακη Πραστιτη, το Illusion (μοντελο 5αετιας) αφηνοντας κορυφαια και μοντερνα μοντελα  οπως τα Angel S, Integral και τα Εuropa παρα πολλες μοναδες πισω. Απεδειξε λοιπον οτι μετραει ο χειριστης πανω απο ολα , η παιδεια που εχει, η προπονηση που εχει κανει και οχι τοσο το μοντελο.

    Δημητρη θα ανεβασω κι αλλες φωτογραφιες στο album.

    Καληνυχτα σας,

    Νικος

    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #40 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 08:09:45 »

    Νίκο καλημέρα,

    Αυτό που ήθελα να μεταφέρεις με τα μηνύματα σου και το έκανες ήδη, είναι το πως μεγάλα ονόματα του χώρου, συμπεριφέρονται προς άτομα που δεν έχουν την ίδια εμβέλεια με αυτούς.

    Και όπως πολύ σωστά ανέφερες για τα όσα είδες και έμαθες κονά στον Chip Hyde, είναι ότι τουλάχιστον οι περισσότεροι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να μοιραστούν τις γνώσεις και την εμπειρία που έχουν αποκτήσει με τα χρόνια.

    Ο Matt δεν είναι απόμακρος, το αντίθετο μάλιστα. Οσοι είμαστε στους Πανευρωπαικούς της Σουηδίας το 86, θα θυμούνται την πλάκα, με την καλή την έννοια φυσικά, που είχε γίνει μεταξύ του Wolfgang και του Κώστα Παπασπύρου επάνω σε θέματα αεροδυναμικής.

    Ευχομαι η εμπειρία σου αυτή να φανεί σύντομα στους αγώνες, και φυσικά ότι είναι δυνατόν να μεταδώσεις και στους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους, να το κάνεις γιατί θα είναι κέρδος για όλους.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 15:11:35 »

    Νίκο καλημέρα,

    Αυτό που ήθελα να μεταφέρεις με τα μηνύματα σου και το έκανες ήδη, είναι το πως μεγάλα ονόματα του χώρου, συμπεριφέρονται προς άτομα που δεν έχουν την ίδια εμβέλεια με αυτούς.

    Και όπως πολύ σωστά ανέφερες για τα όσα είδες και έμαθες κονά στον Chip Hyde, είναι ότι τουλάχιστον οι περισσότεροι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να μοιραστούν τις γνώσεις και την εμπειρία που έχουν αποκτήσει με τα χρόνια.

    Ο Matt δεν είναι απόμακρος, το αντίθετο μάλιστα. Οσοι είμαστε στους Πανευρωπαικούς της Σουηδίας το 86, θα θυμούνται την πλάκα, με την καλή την έννοια φυσικά, που είχε γίνει μεταξύ του Wolfgang και του Κώστα Παπασπύρου επάνω σε θέματα αεροδυναμικής.

    Ευχομαι η εμπειρία σου αυτή να φανεί σύντομα στους αγώνες, και φυσικά ότι είναι δυνατόν να μεταδώσεις και στους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους, να το κάνεις γιατί θα είναι κέρδος για όλους.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Αντωνη καλησπερα,

    Νομιζω οτι ο Ηλιας εχει πολυ περισσοτερες εμπειριες να μεταδωσει στους νεοτερους αφου εχει παρεβρεθει και σε πολλους διεθνεις αγωνες.

    Σχετικα με το Matt, δεν ηταν απομακρος απλως ηταν προσηλωμενος στον αγωνα.

    Αλλη μια φωτογραφια με τον Ηλια να συμβουλευεται το Hyde.

    Χαιρετισμους,
    Νικος


    * Hlias_Chip.jpg (69.61 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 394 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 6 Αύγ 2008, 15:38:25 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #42 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2007, 15:44:04 »

    Γει χαρα σε ολους

    Ο Νικος τα εχει πει ολλα και πολυ σωστα .Νικο ησουν ο καλυτερος caller που ειχα μεχρι τωρα και εντυπωσιαστηκα απο την γρηγορη προσαρμογη σου στο μεγαλο  προγραμμα του F3A.

    Οι κορυφαιοι πιλοτοι δεν βρισκονται τυχαια εκει που βρισκονται ,εχω ακουσει κατα καιρους μια πολυ λανθασμενη αποψη οτι αφου σπονσοραρονται και τα εχουν ολα στα ποδια τους τζαμπα τοτε φυσικο ειναι να τα πηγαινουνα καλα.Τα πραγματα δεν ειναι καθολου ετσι ομως .κορυφαιοι πιλοτοι οπως ο Chip ,αγοραζουν τον εξοπλισμο τους οπως και εμεις απλα πιο φθηνα ,μερικες φορες παιρνουν καπιο προιον τζαμπα αλλα αυτο ειναι γιατι ειναι καινουργιο και χρειαζεται να δοκιμαστει ,αυτοι θα χασουν το χρονο τους και την ενεργεια τους για κατι το οποιο μπορει να αποδειχθει αποτυχια και να τους κοστισει μια θεση σε ενα διεθνη αγωνα.
    Αυτο που ειναι φοβερο με πιλοτους σαν τον Chip Silvestri Matt ειναι η διαρκης εξελξη τους ,αν τους παρατηρησεις επι σειρα ετων καταλαβαινεις οτι οι φαινομενικα τελειες μανουβρες που ειχες δει πριν 5χρονια ,εχουν εξελιχθει και βελτιωθει κατα πολυ ,ειναι μια διαρκης αναζητηση για το αριστο στην πτηση που δεν τελειωνει ποτε.Χαρακτηριστικο ειναι η αλλαγη του τροπου πτησης του Matt που τα παλια χρονια πετουσε σε ταχυτητες pylon ,τωρα μετα την εισαγωγη και καθιερωση του νεου τροπου πτησης απο τον LeRoux οπου ολα γινονται αργα και με χαρη προσαρμοστηκε και αλλαξε το σχεδιασμο των μοντελων του.Αλλο χαρακτηρηστικο ειναι τα snap του hyde ,πριν 2χρονιες τα snap του δεν ειχαν καμια σχεση με τα τωρινα και ομως τοτε φαινονταν τελεια ,τωρα ειναι και τελεια αλλα και κατα γραμμα οπως η περιγραφη τους στη λιστα ακροβατικων της FAI ,δεν ειναι ομως τυχαιο ,ο hyde βρισκομενος για δουλειες στο Ισραηλ τους τελευταιους 2μηνες, πετοντας RPV, εκανε 200 πτησεις με το δανικο Angel S του φιλου του Aviram πριν ερθει στον αγωνα στην Κυπρο.
    Παρομιες βελτιωσεις εχουν να γινουν στο μελλον και σε αλλα ακροβατικα οπως το stall turn που κατα την γνωμη μου πασχουν πολυ ακομα σε σχεση με τον ορισμο....και παει λεγοντας.
    Αυτη ειναι και η μαγεια της pattern πτησεις κατα την γνωμη μου ,η διαρκης αναζητηση της ¨αριστης¨πτησης

    Ηλιας
    Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #43 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2007, 16:20:00 »

    Αγαπητε Ηλια
    Μια που αναφερθηκες στο stall turn ,το οποιο και κατα την δικη μου γνωμη φαινεται απλη μανουβρα αλλα εινα τελικα δυσκολο να ακολουθηθει η εκτελεση της περιγραφης του κανονισμου (γιατι μαλλον ειναι αδυνατο να γινει ΣΩΣΤΑ οτι περιγραφεται), τι θα ελεγες προκειμενου να το αναλυσουμε λιγο περισσοτερο?Ισως σε ξεχωριστο θεμα?
    Πιστευω οτι θα βοηθουμε ολοι ακομη και εσυ (ισως και ο ΜΑΤΤ) καθως θυμαμαι οτι σε παλαιοτερη συμμετοχη σου σε παγκοσμιο αγωνα το ειχες αναφερει παλι.
    Επισης θα βοηθουσε και τους κριτες.
    Παραθετω για ευκολια παρακολουθησης την περιγραφη που βρηκα στους κανονισμους της ΕΛΑΟ


    5. STALL TURN
    Τo μovτέλo στρέφει πρoς τα επάvω και αvέρχεται κατακόρυφα στηv συvέχεια εκτελεί Stall Turn 180° και αφoύ κατέβει απόσταση
    ίση με όση αvέβηκε επαvέρχεται σε ευθεία oριζovτία πτήση.
    ΑΦΑIΡΕΣΗ ΒΑΘΜΩΝ
    - To μovτέλo δεv είvαι κάθετo πριv και μετά τo Stall Turn
    - Stall turn όχι ακριβώς 180°
    - Κάθoδoς όχι ίση με άvoδo
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ : Στo Stall Turn τo μovτέλo πρέπει vα περιστραφεί γύρω από τov διαμήκη άξovα,η oυρά και η μύτη αλλάζoυv
    θέση εvώ τo μovτέλo εξακoλoυθεί vα βρίσκεται στηv κατακόρυφη θέση.Εαv αvτί για Stall Turn γίvει Wingover, μεγαλύτερo από
    δύo εκπετάσματα η άσκηση μηδεvίζεται.

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #44 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2007, 21:47:18 »

    Αγαπητε Ηλια
    Μια που αναφερθηκες στο stall turn ,το οποιο και κατα την δικη μου γνωμη φαινεται απλη μανουβρα αλλα εινα τελικα δυσκολο να ακολουθηθει η εκτελεση της περιγραφης του κανονισμου (γιατι μαλλον ειναι αδυνατο να γινει ΣΩΣΤΑ οτι περιγραφεται), τι θα ελεγες προκειμενου να το αναλυσουμε λιγο περισσοτερο?Ισως σε ξεχωριστο θεμα?
    Πιστευω οτι θα βοηθουμε ολοι ακομη και εσυ (ισως και ο ΜΑΤΤ) καθως θυμαμαι οτι σε παλαιοτερη συμμετοχη σου σε παγκοσμιο αγωνα το ειχες αναφερει παλι.
    Επισης θα βοηθουσε και τους κριτες.
    Παραθετω για ευκολια παρακολουθησης την περιγραφη που βρηκα στους κανονισμους της ΕΛΑΟ


    5. STALL TURN
    Τo μovτέλo στρέφει πρoς τα επάvω και αvέρχεται κατακόρυφα στηv συvέχεια εκτελεί Stall Turn 180° και αφoύ κατέβει απόσταση
    ίση με όση αvέβηκε επαvέρχεται σε ευθεία oριζovτία πτήση.
    ΑΦΑIΡΕΣΗ ΒΑΘΜΩΝ
    - To μovτέλo δεv είvαι κάθετo πριv και μετά τo Stall Turn
    - Stall turn όχι ακριβώς 180°
    - Κάθoδoς όχι ίση με άvoδo
    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ : Στo Stall Turn τo μovτέλo πρέπει vα περιστραφεί γύρω από τov διαμήκη άξovα,η oυρά και η μύτη αλλάζoυv
    θέση εvώ τo μovτέλo εξακoλoυθεί vα βρίσκεται στηv κατακόρυφη θέση.Εαv αvτί για Stall Turn γίvει Wingover, μεγαλύτερo από
    δύo εκπετάσματα η άσκηση μηδεvίζεται.

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος


    Βασιλη καλησπερα,

    Καλο θα ηταν, να αναλυσουμε τις μανουβρες σε ενα αλλο θεμα. Ηδη ειχα φτιαξει ενα θεμα περσι το καλοκαιρι σχετικα με το προγραμμα F3A GR-B που σε ενδιαφερει. Εκει μπορεις  να βρεις πληροφοριες και για αλλες  μανουβρες, το link ειναι το παρακατω:

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=991.0


    Ηλια,

    Ειλικρινα χαιρομαι που βοηθησα, γιατι να σου πω την αληθεια κατα τη διαρκεια του αγωνα ειχα λιγο αγχωθει. Καθε φορα που ελεγα την μανουβρα αναρωτιομουν: 'Μηπως αργισα, μηπως την ειπα γρηγορα κτλ.?"  Ευτυχως ολα καλα. Τελοσπαντων, ελπιζω να μου κανεις κι εσυ call του χρονου.... Στριφογύρισμα ματιών.

    Καλο βραδυ,
    Νικος
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: 5ο CYPRUS F3A OPEN INTERNATIONAL
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.