Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.407 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 17:47:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 17:47:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:09]

    από jnkmilos
    [Σήμερα στις 00:26]

    από geoli
    [Χθες στις 21:15]

    από Demetre
    [Σάββατο, 27 Απρ 2024, 21:58:40]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304407
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 40
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 31
    Συνολικά: 33
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: JS TZ V2 .90 (belt drive) - Εξοπλισμός  (Αναγνώστηκε 6794 φορές)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 21:48:24 »

    Απο ότι διαβάζω......  το θέμα "καύσιμο" το έχετε περάσει στο ντούκου...
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 21:58:50 »

    Απο ότι διαβάζω......  το θέμα "καύσιμο" το έχετε περάσει στο ντούκου...
    Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 22:23:25 »

    Τώρα λες αλήθεια η απλά θέλεις να μα δουλέψεις??!

    Δεν θα τολμούσα να κάνω το δεύτερο. Ο λόγος που χρησιμοποιώ τα ρουλεμάν OS είναι επειδή έχουν πλαστική σφαιροθήκη, ενώ της YS μεταλλική στον κωδικό της 90ST.

    Ξέρω πως υπάρχει νέος κωδικός ρουλεμάν στην YS90SR, οπότε αν αναφέρεσαι σε αυτό το ρουλεμάν, πιθανά να έχεις δίκιο για την αυξημένη αντοχή στη χρήση.

    Η παραπάνω πληροφορία θα είναι χρήσιμη για την επόμενη αλλαγή του ρουλεμάν των μηχανών μου.
    Καταγράφηκε
    ore
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 25



    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 22:25:10 »

    παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο Thumbs up

    Απο οτι βλέπω μάλλον για YS πηγαίνω...αλήθεια με το θέμα καύσιμο που λέει ο φίλος vtr πιο πάνω τι παίζει?

    Εκτος απο την προτροπή του pant 20% λάδι και πάνω πρέπει να προσέξω κάτι συγκεκριμένο???

    Ευχαριστώ
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 22:26:07 »

    Απο ότι διαβάζω......  το θέμα "καύσιμο" το έχετε περάσει στο ντούκου...

    Γιαυτό και εγώ μετά από τις τελευταίες αυξήσεις της αμόλυβδης, άρχισα να σκέπτομαι την χρήση LPG στα Ε/Π μου, αλλά σκοντάφτω στο θέμα της λίπανσης...... Sad.
    Καταγράφηκε
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 22:28:29 »

    Γιαυτό και εγώ μετά από τις τελευταίες αυξήσεις της αμόλυβδης, άρχισα να σκέπτομαι την χρήση LPG στα Ε/Π μου, αλλά σκοντάφτω στο θέμα της λίπανσης...... Sad.

    Μαλλον το ξεχνας σε διχρονο...
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 22:30:51 »

    Φανταστικό το forum. Μέσα σε 2 λεπτά έχεις την απάντηση που θέλεις  Grin.
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 22:31:44 »

    Εκτος απο την προτροπή του pant 20% λάδι και πάνω πρέπει να προσέξω κάτι συγκεκριμένοHuh

    Ναι, να μη χολοσκάς....προχώρα !!
    Καταγράφηκε
    ore
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 25



    « Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 22:32:08 »

    Φανταστικό το forum. Μέσα σε 2 λεπτά έχεις την απάντηση που θέλεις  Grin.

    σωστά laugh laugh laugh Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 22:36:42 »

    Αρκεί η απάντηση να είναι "πιστοποιημένη", σαν του μάστρο-Δημήτρη να 'ούμε.....
    Καταγράφηκε
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 22:39:15 »

    Αμα θες, σου δινω και ISO 9001... devil
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    ore
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 25



    « Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 22:41:11 »

    Εκτος απο την προτροπή του pant 20% λάδι και πάνω πρέπει να προσέξω κάτι συγκεκριμένο???

    Ναι, να μη χολοσκάς....προχώρα !!

    ούτε chat να κάναμε....

    Θέλω να το κάνω όσο γινεται πιο σωστά (και οικονομικά ....χωρίς να βγώ σε γνωστό δρόμο της Αθήνας και να κάνω νυχτοβάρδια...για να πληρώσω το κάθε εξάρτημα Grin Grin Grin).

    Τεσπα πάω για YS ST η SR (στην ίδια ακριβώς τιμή τους βρίσκω). Τα χαρακτηριστικά τους όπως αναφέρονται στο επίσημο site είναι ίδια. Ποιός ο λόγος του διαφορετικου κωδικού λοιπόν???

        *  DISPLACEMENT:14.95cc
        * BORE:27.7mm
        * STROKE:24.8mm
        * WEIGHT : 530g
    http://www.yspower.co.jp/en/engine/index.html
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 10 Μάι 2011, 23:18:25 »

    Τώρα λες αλήθεια η απλά θέλεις να μα δουλέψεις??!

    Δεν θα τολμούσα να κάνω το δεύτερο. Ο λόγος που χρησιμοποιώ τα ρουλεμάν OS είναι επειδή έχουν πλαστική σφαιροθήκη, ενώ της YS μεταλλική στον κωδικό της 90ST.

    Ξέρω πως υπάρχει νέος κωδικός ρουλεμάν στην YS90SR, οπότε αν αναφέρεσαι σε αυτό το ρουλεμάν, πιθανά να έχεις δίκιο για την αυξημένη αντοχή στη χρήση.

    Η παραπάνω πληροφορία θα είναι χρήσιμη για την επόμενη αλλαγή του ρουλεμάν των μηχανών μου.

    Α οχι εμενα και το στοκ αντεξε πολυ και μια φορα που το αλλαξα το αλλαξα προληπτικα σε πολλες πτησεις και αυτο απο rcbearings και ηταν και αυτο άψογα.. Ακόμα πετάει.. ΧαμόγελοΧαμόγελο

    Μαλλον τοτε εχεις δικιο για τον St...! Γενικα ομως να ξεφύγω λίγο απο το ρουλεμάν και να πω οτι τα προβλήμτα που έχω δει με OS δλδ να σπανε τα μοτέρια  εν πτήση δεν τα έχω δει ούτε με YS αλλα ουτε με novarossi...! ΟΙ OS παντα ηταν ευαισθητοι δλδ με ενα λαθος αν ανεβαινε η θερμοκρασια την πατουσες για πλάκα ενω οι Ys και Novarrosi δεν παθαιναν τπτ...!

    Ισχυει Νικο η ιδέα μου είναι.??!
    Καταγράφηκε
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.178



    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 11 Μάι 2011, 00:57:11 »

    Απο οτι βλέπω μάλλον για YS πηγαίνω...αλήθεια με το θέμα καύσιμο που λέει ο φίλος vtr πιο πάνω τι παίζει?

    Απ οτι βλεπω ευκολα σ' επεισαν να πας σε YS...
    Καταγράφηκε

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 11 Μάι 2011, 08:36:35 »

    Απ οτι βλεπω ευκολα σ' επεισαν να πας σε YS...

    Ισως φταιει που δεν έκανες πρόταση..
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: JS TZ V2 .90 (belt drive) - Εξοπλισμός
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.