Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:39:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:39:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 66
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 67
    Συνολικά: 69
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Γιατι????  (Αναγνώστηκε 10199 φορές)
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Επισκέπτη
    « στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2005, 14:20:02 »

    Θα ανοιξω ενα θεμα που πολλοι μπορει να με κραξουν devil devilαλα δεν μπορω να αντισταθω rolleye
    Γιατι δεν γινονται αγωνες σ αυτη τη χωρα τυπου IMAC η ARTISTIC AEROBATIC Σφραγισμένα χείλη
    Ποσοι απο εμας εχουν ενα pattern αεροπλανο και ποσοι ενα semi scale EXTRA ,SUKOI,YAK,GILES,CAP,...........
    Ποσοι ειναι διατεθημενοι να ξοδεψουν χρημα και χρονο σε ενα εξηδικευμενο pattern αεροπλανο ,οχι οτι σνομπαρο την F3A,καθε αλλο πιστευω οτι ειναι η βαση για οτι ειδους πτηση ειπαρχει αλλα πολυ λιγοι απο εμας εχουμε τον χρονο να ασχοληθουμε σοβαρα με αυτη.
    Στον αντιποδα βλεπω πολυ κοσμο με αεροπλανα οπως τα παραπανω να πετανε αουα ενω εαν υπηρχε μια σχετικα απλη κατηγορια ισως να ενδιαφεροντουσαν και να βελτιονοντουσαν προσπαθοντας να βαλουν την πτηση τους επιτελους σε ενα pattern.
    Κακα τα ψεμματα και θεμιτη η προσπαθεια να κατεβει ο κοσμος στους αγωνες GR με οτι αεροπλανο εχει αλλα οποιος ξερει εστο τα βασικα γνωριζει οτι ενα Extra ποτε δεν θα μπορεσει να βγαλει ενα αξονικο slow roll οπως ενα 40ρι patternaki και λιγοι ειναι πιστευω αυτοι που ενδιαφερονται να στισουν ενα πατερνακι και να ριχτουν στην προπονιση.
    Παιδια μη βαρατε angelμερικες σκεψεις μπας και ενδιαφερθει ο κοσμος να μπει στους αγωνες απο αλλη σκοπια. Ανεση
    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.911


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2005, 18:31:39 »

    Αγαπητέ φίλε,

    Ποιό κατάλληλος να σου απαντήσει είναι ο Αντώνης παπαδόπουλος ο οποίος τυχαίνει να είναι ο Γεν. Γραμματέας της ΕΛΑΟ και ταυτόχρονα πρόεδρος του τμ. αερομοντελισμού.

    Δεν ξέρω πόσο καιρό ασχολείσαι με τα δρώμενα στον αερομοντελισμό στην Ελλάδα, όμως η ΕΛΑΟ/ Τμ. Αερομοντελισμού τα τελευταία χρόνια κάνει προσπάθεια να τραβήξει στους αγώνες τους αερομοντελιστές όλων των κατηγοριών και των τύπων αλλά και τους πολύ νέους. Εχει θεσπίσει και ανάλογους αγώνες για απλά μοντέλα, trainer funfly και ανεμόπτερα. Ακόμη είναι έτοιμη να διοργανώσεικαι αγώνες κατηγορίας Χ, δηλ αυτό που ζητάς. Ακροβατικά μη F3A.

    Η ΕΑΘ ακόμα διοργανώνει ημερίδες ανάλογες για τους αερομοντελιστές της.

    οι αγώνες που γίνονται με επιτυχία και συμμετοχή ειναι για τα απλά 40αρια και είναι δύο
    1. Διάρκειας πτήσης, δηλ με 100 ml καύσιμο ποιός θα πετάξει περισσότερο.
    2. Precision Landing δηλ πόιός θα κάνει τα περισσότερα touch and go σε συγκεκριμένες περιοχές σε διάδρομο Π/Γ σε συγκεκριμένο χρόνο.

    Ακόμα γίνονται αγώνες funFly όπως Limbo klp.

    Τα μοτοανεμόπτερα πετάγαμε παλαιά διάρκεια πτήσεως δηλ all up last down που σημαίνει Α/Γ όλοι οι συμμετέχοντες και όποιος προσγειωνόταν τελευταίος ήταν και ο νικητής. Εδώ είχαμε πτήσεις διαρκειας που ξεπερνούσαν την 1 ωρα.

    Αυτά για τώρα, ελπίζω να απαντήσει και ο Αντώνης.

    Φιλικά
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 24 Ιούν 2005, 19:37:04 »

    Για σου Τασο.
    Με τον Αντωνη επικοινονω μεσω manager Ανεση laugh laugh
    Πλακα κανω ξερει ο Αντωνης.
    Ενα βασικο προβλημα που το ψιλοαναφερεις ειναι οτι στην Θεσαλονικη και γενικοτερα στην επαρχια εισαστε πολυ περισσοτερο δεμενοι και ενεργοποιημενοι απο το μπαχαλο της Αθηνας και απ οσο διαβαζω οργανονονται αρκετα events .Μονο ετσι μπορει να ανεβει το επιπεδο.
    Στο μονο που εχω ενσταση ειναι το οτι καλα τα limbo,precision landing,duration κλπ,αλλα λιγο αναχρονιστικα δεν νομιζεις?Δεν ηρθε ο καιρος να προχωρισει και να ανεβει λιγο το επιπεδο! Huh
    Τελος παντον οτι γινεται καλο ειναι ,μακαρι να γινοντουσαν καποια οργανωμενα επισιμα events-αγωνες και εδοκατω.
    Καλες πτησεις.
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 25 Ιούν 2005, 09:49:56 »


    Καλημέρα και από εμένα...Ωραίο θέμα!!!
    Λοιπόν η Επιτροπή Αερομοντελισμού στην κατηγορία "A" έχει θεσπίσει τρεις (3) κατηγορίες. F3A GR-Α - F3A GR-B και η γνωστή σε όλους μας πιστεύω F3A της FAI
    Κατά την γνώμη μου η F3A GR A είναι μία πολύ εύκολη κατηγορία μπορείς άνετα να λάβεις μέρος ακόμη και με 40αρια μοντέλα και έτσι να πάρεις το βάπτισμα για παρακάτω.
    Παλαιότερα υπήρχαν μόνο η F3A GR  και η F3A και πραγματικά το να πάς άπό την μία κατηγορία στην άλλη υπήρχε τεράστια διαφορά. Σήμερα  πιστεύω πως μπορείς να ξεκινήσεις με ένα απλό 40αρι μοντέλο και αν δείς πως σου αρέσει η κατηγορία τότε μπορείς να πάρεις ένα 60αρι pattern που δεν είναι δα και τόσο ακριβα πλέον, (τα περισότερα πια είνα και  ARF)  και με αυτό να συμμετάσχεις και στην F3A GR B.
    Πιστεύω πως όποιος ξεκινήσει να πετάει pattern τότε σίγουρα θα το συνεχίσει.
    Παντελής Νταναβάρας.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 251



    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 25 Ιούν 2005, 10:21:52 »

    Δημήτρη

    Την απάντηση την έχεις βρει μόνος στο αρχικό σου σχόλιο. Αν δεν υπάρχει η βάση (F3A) τότε πως να προχωρήσεις παραπέρα?
    Μην ξεχνάς επίσης ότι ένα πατερν αεροπλάνο θα έβαζε εύκολα κάτω όλα αλλά ακόμα και στις κατηγορίες που αναφέρεις.
    Τελικά όμως πέρα από την πρώτη εντύπωση που δημιουργούν οι νέες κατηγορίες όταν φτάνουμε σε θέματα κρίσης και αποτελεσμάτων τα πράγματα αρχίζουν και γίνονται αρκετά τυποποιημένα που πάει να πει ότι πάλι σε στυλ πατερν θα καταλήξουμε.

    Ευάγγελος
    Καταγράφηκε

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 25 Ιούν 2005, 11:27:31 »

    Οπως γραψανε ο Βαγγελης και ο Τασος στις κατηγοριες F3A-GR μπορεις να παρεις μερος με ενα semi-scale αεροπλανο που ηδη εχεις η με ενα φτηνο 40αρι πατερνακι. Η μικροτερη κατηγορια GR ειναι το καλυτερο βαπτισμα πιστευω για καποιον που μπαινει στα ακροβατικα. Ενα προγραμμα IMAC εκτος απο το οτι γινεται με semi-scale αεροπλανο αρα ειναι πιο δυσκολο απο το να το κανεις με ενα "σουραβλακι" παττερν Χαμόγελο, περιλαμβανει στις κατηγοριες απο Νοvice και πανω αρκετα δυσκολες μανουβρες με αρκετα snap rolls, rolling circles, κτλ. Φαντασου λοιπον καποιον που δεν εχει πεταξει ποτε στο "box"  η δεν εχει βγαλει το απλο προγραμμα της GR να προσπαθησει να πεταξει IMAC, λιγο δυσκολο το βλεπω προσωπικα...

    Εγω ειμαι υπερ των αγωνων ΙΜΑC και freestyle και μακαρι να γινουν καποτε, πιστευω ομως οτι πρεπει η Ελληνικη Ομοσπονδια Αερομοντελισμου να εξασφαλισει πρωτα αρκετες συμμετοχες στις κατηγοριες F3A-GR και F3A απο ολη την Ελλαδα και ολα τα σωματεια και μετα να κινηθει προς αυτη την κατευθυνση. Αγωνες τυπου IMAC μπορουν να γινουν σε επιπεδο τοπικου club/μοντελοδρομιου και να διοργανωθουν απο ιδιωτες. Το θεμα ειναι να βρεθουν ατομα που δεν ανοιγουν απλως τρυπες στον ουρανο αλλα που τους ενδιαφερει σε βαθος το θεμα, εχουν μερακι γι'αυτο το ειδος πτησης και το πιο βασικο ειναι διατεθημενοι να ακουσουν και να δουν και προκειμενου να μαθουν. Χαμόγελο

    Λοιπον αυτα προς το παρον χαιρετισμους,

    Νικος
    Καταγράφηκε
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 27 Ιούν 2005, 10:20:10 »

    Κατ αρχην ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας για το θεματακι που ανοιξα.
    Βαγγελη εχεις απολυτο δικιο ,γνωριστηκαμε στη Θεσσαλονικη στο πανεληνιο F3C οπου πεταξα προτη φορα πεταξα σε BOX και μαλιστα με ελικοπτερο  Εκπληξη και ειδα πολυ καλα τη δυσκολια.
    Αυτο ομως που ηθελα να τονισω ειναι οτι οσο fundamental και αν ειναι το pattern F3A συγουρα για τον πολυ κοσμο δεν ειναι fun.
    Πεταω αεροπλανα πολυ περισσοτερα χρονια απο ελικοπτερα και παραμενουν η μεγαλη μου αγαπη.Αν και δεν εχω πεταξει ποτε σε αγωνες παντα προσπαθουσα να βαλω την πτηση μου σε ενα συγκεκριμενο pattern και να προσπαθω κομματι-κομματι να βελτιωνω τα ακροβατικα μου.
    Ομως εδω και αρκετο καιρο με εχει τραβηξει πολυ περισσοτερο το freestyle σαν πτηση και μου αρεσουν τα scale ακροβατικα.Δεν λεω οτι μπορω να βγαλω τελεια τιποτα αλλα μπορω να πεταξω πιστευω ενα αναγνωρισημο προγραμμα με καποια βασικα οπως rolling cyrcles ,harier rolls,flat spins,
    high alpha knife passes,hover κτλπ.
    Δεν πιστευω οτι ειμαι ο μονος που μπορει και θα ηθελε να συναγωνιστει σε κατι τετοιο ,και ναι μπορει το επιπεδο να ειναι πολυ χαμιλοτερο απο την F3A σε precision αλλα μπορει να τραβιξει περισσοτερο κοσμο και συγουρα πιστευο οτι ολοι σχεδον που πετανε F3A θα ενδιαφεροντουσαν να συμετασχουν.
    Σας ζαλισα το ξερω Στριφογύρισμα ματιών
    Καταγράφηκε
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 30 Ιούν 2005, 02:16:21 »

    Γεια σου Δημητρη μεγαλε kiter και σε ολους που γραψανε ...
    Η ερωτηση σου ειναι πολυ καλη. Οι κατηγοριες imac που πετιουνται στην Αμερικη ειναι ουσιαστικα pattern ,απλα τα μοντελα ειναι μεγαλυτερα (απο 80") και scale.Το μεγαλυτερο ποσοστο της βαθμολογιας ειναι το pattern και  λιγοτερο το freestyle. Ειναι σιγουρα ποιο εντυπωσιακο να βλεπεις ενα εξτρα 2.5μ να κανει τορκ ρολλ απο ενα pattern να κανει ενα κουβανεζικο 8 .Εκ των πραγματων δεν θα μπορουσε ομως ενας αγωνας να βγαζει πρωταθλητη αυτον που ηταν ποιο ΟΟΥΑ απο τους αλλους .Πολυ σωστα ειπε ο Βαγγελης οτι τελικα παλι σε κριση τυπου παττερν θα καταληγαμε ,οπως εχει γινει και εξω.Εξαλου δεν απαγορευει κανεις να ερθεις να πεταξεις με ενα εξτρακι στους αγωνες ,οχι ομως πανω απο 2μετρα.Τα artistic aerobatics ειναι ακομα πολυ νεα κατηγορια και πετιεται σε αγωνες σε στυλ open international  ,νομιζω παντος οτι ειναι το μελλον στα ακροβατικα ,αυτο ειναι το λινκ  http://www.artistic-aerobatics.com/AAMain.html#,Παντος ειναι μια πολυ καλη ιδεα για να την σκευτουμε και να την προωθησουμε ,θα μπορουσε παραλληλα με το παττερν να γινεται και ενας αγωνας τυπου imac που να εχει και feestyle μεσα ,ετσι και οι θεατες δεν θα βαριοντουσαν και θα ερχοταν και αλλος κοσμος στους αγωνες .
    Αν θα ηθελε καποιο μοντελοδρομιο στην Αθηνα να αναλαβει να οργανωσει μια τετοιου ειδους πρωτη συναντηση δηλωνω πρωτος συμμετοχη !
    Φιλικα
    Ηλιας
    ΥΓ Πηρα καινουργιο αετακι Naish X4 18M !!!


    * sedes98.JPG (121.29 KB, 1192x720 - εμφανίστηκε 571 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 30 Ιούν 2005, 07:54:51 »

    Ενδιαφέρουσα ερώτηση, όπως και απαντήσεις.

    Οτι προσελκύει το ενδιαφέρον των αερομοντελλιστών προσελκύει το ενδιαφέρον των συλλόγων και της ΕΛ.Α.Ο.

    Νομίζω ότι προς το παρόν ο στόχος για αγώνες τύπου IMAC είναι μακριά, το κόστος είναι μεγάλο, τα μοντέλα δύσκολα στην μεταφορά και οι περισσότεροι είναι επαγγελματίες. Από την άλλη μεριά μια ή περισσότερες πτήσεις επίδειξης, μαζί με άλλες κατηγορίες στα πλαίσια των αγώνων είναι ότι πρέπει για να γεμίσει το πρόγραμμα και ν' αυξήσει την θεαματικότητα.

    Αυτό που είναι προσιτό και αυτή την στιγμή είναι επιδείξεις και αγώνες ηλεκτρικών freestyle. Το κόστος είναι προσιτό, ό χώρος δεν είναι δύσκολο να βρεθεί και μπορεί κανείς να σκεφθεί την ανάπτυξη μιας τέτοιας κατηγορίας, που, αν μη τι άλλο, θα προσελκύσει κόσμο. Να προστεθεί ότι πολύ πιο εύκολα θα βρει κανείς χώρο για προπόνηση, χωρίς μεγάλη απώλεια χρόνου για μετακίνηση και θα μεταφέρει το μοντέλο του, κάτι που θα επιτρέψει σε πολλούς  ν' ασχοληθούν. Πάντως και εδώ δεν είναι εύκολο να κάνεις σωστή πτήση πέρα από κάποια βασικά. Οσο για διασκέδαση, σίγουρα είναι και προσφέρεται για να κινήσει το ενδιαφέρον και στις μικρές ηλικίες λόγω των χαρακτηριστικών δυναμικότητα- διασκέδαση - χαμηλό σχετικά κόστος - μικροί κίνδυνοι.

    Για τους συλλόγους είναι σημαντικό να υπάρχουν διαθέσιμα μικρά μοντέλα 3D και ικανοί αερομοντελιστές για ασφαλή πτήση σε κλειστούς ή περιορισμένους χώρους. Με τις κατάλληλες διασυνδέσεις τέτοιες πτήσεις στα πλαίσια αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, στίβου, πολιτιστικών εκδηλώσεων, σε διαλέξεις σε σχολεία  κ.τ.λ. θα αυξήσουν πολύ το ενδιαφέρον για τον αερομοντελλισμό. Είναι εντυπωσιακά και μπορούν να πετάξουν σε δύσκολους χώρους. Αρκεί να μην το παρακάνει κανείς, ένα ατύχημα θα έχει πολλές αρνητικές επιπτώσεις.

    Πάνω απ' όλα είναι ότι αρέσουν στον κόσμο (εμένα τουλάχιστον μ' αρέσουν τόσο σαν πτήση (ωραία να την βλέπεις, πρόκληση να την πετύχεις), όσο και για τις άλλες δυνατότητες που προσφέρουν στην προσέλκυση του κόσμου).

    Επίσης προσιτή μπορεί να είναι κατηγορία με μηχανές καυσίμου και περιορισμό στην μηχανή (.40-.46). Μπορεί να ξεκινήσει σαν τοπικός αγώνας και βλέπουμε. Εδώ χρειάζεται πολύ περισσότερος έλεγχος για ασφάλεια.
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 30 Ιούν 2005, 08:02:17 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 30 Ιούν 2005, 10:08:44 »

    Καλημερα σε ολη τη παρεα.
    Elia το extraki ηλεκτρικο ειναι?!!!!! devil
    Μεγια ο 18αρις και πολλα μποφορακια να τον γεμιζουν.Δεν πιστευω να τον πεταξεις indoor laugh police
    Εδω επιτελους μετα απο πολλες απνοιες μας εκανε τη χαρη Σ.Κ.Δ-4.7-4.2-4.7 surfaki.
    Ευχαριστω για το λινκ θα το μελετισω δεοντως.
    Απ οτι βλεπω παντως υπαρχει ενδιαφερον και αυτο ειναι καλο.
    Οσο για οργανομενη συναντηση στην Αθηνα χλωμο το βλεπω με το μπαχαλο που επικρατει και τις κλικες των μοντελοδρομιων ,μονο ο Μπουρμπουλας η ο Γιαννης ο Κουτσουλας θα μπορουσαν πιστευω να οργανωσουν κατι σοβαρο αλλα απο μερια μου θα το παλεψω πιο πολυ για να οργανωσω μια παρεα εδω κατω που να ενδιαφερεται για ακροβατικα αεροπλανα γενικα μπας και ανεβασουμε το επιπεδο και βλεπουμε.
    Κωστα οσα εγραψες για τα ηλεκτρικα 3D ειναι πολυ καλα (εχω και πεταω 5-6 τετοια) αλλα αυτα τα αεροπλανακια δεν μπορουν να πετεξουν ευκολα ακροβατικα ακριβειας με καποια ταχυτητα σε εξωτερικο χωρο ,ετσι ναι μεν ειναι καλλα για επιδειξη αλλα οχι για να μαθουν τον κοσμο σωστα τα βασικα που λιγο πολυ πασχουμε ολοι.
    Το ιδανικο πιστευω ειναι ενα αερολπλανο που παντρευει καλλα τους δυο κοσμους presicion kai 3D.
    Οι περισσοτεροι αερομοντελιστες που βλεπω εχουν μπερδεψει την πραγματικη ενοια του 3D με αποτελεσμα να βλεπεις κοσμο να αναλωνεται μονο σε προσπαθειες hover και να ξεχναει να πεταξει.Εκει παιδια γινομαι κακος και τους λεω αν τους αρεσει πολυ το hover να παρουν ελικοπτερο.Βεβαια δεν φταινε αυτοι αποκληστικα αλλα η εληψη σωστων ερεθισματων και καθοδηγησης .
    Τωρα που γινανε επιτελους αρκετα μοντελοδρομια στην Αττικη και ο κοσμος αρχιζει να μαζευεται πιστευω πως ειναι μοναδικη ευκαιρια να διορθωθει η κατασταση αυτη ,ομως καποιος θα πρεπει να οργανωσει καποιες επειδηξεις-σεμιναρια σε αυτη τη κατευθυνση και το κακο ειναι οτι ολα τα μοντελοδρομια ειναι ιδιωτικα απο εμπορους του χωρου και οπως καταλαβενετε θα ειναι πολυ δυσκολο.
    Αυτα για την ωρα νομιζω πως ανοιξα πολλα θεματα και σας ζαλισα Στριφογύρισμα ματιών
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 30 Ιούν 2005, 12:32:20 »

    Φίλε Δημήτρη καλημέρα σε σένα και στον manager σου.

    Πολύ καλά κάνεις και ανοίγεις αυτού του είδους τις συζητήσεις γιατί μόνο έτσι είναι δυνατόν να οδηγηθούμε κάπου καλύτερα από τώρα. Εξάλλου αυτή είναι και η έννοια του forum.

    Απλά για ενημέρωση να πώ σε όλους σας ότι η κατηγορία artistic aerobatics είναι κάτι που γίνεται λόγος ακόμα και σε επίπεδο FAI. Ο λόγος είναι απλός. Οταν πριν από κάποια χρόνια είχε ξεκινήσει η έννοια του World Air Games, τότε οι κατηγορίες που προτάθηκαν ήταν οι ήδη υπάρχουσες. Μετά από διεξαγωγή δύο εκδηλώσεων (Τουρκία και Ισπανία) διαπιστώθηκε ότι οι υπάρχουσες κατηγορίες των αεραθλημάτων και όχι μόνο στον αερομοντελισμό κάθε άλλο παρά ενδιαφέρουσες για το κοινό ήταν και κατ'επέκταση και στους χορηγούς. Αρα χωρίς χορηγούς αντίστοιχες οργανώσεις δεν είναι δυνατόν να γίνουν. Κατόπιν τούτου όλα τα αεραθλήματα προσπαθούν να δημιουργήσουν κατηγορίες που η διεξαγωγή τους να τραβά τον κόσμο. Για τον αερομοντελισμό υπάρχουν προτάσεις για artistic aerobatics τόσο για τα ακροβατικά όσο και για τα ελικόπτερα.

    Η βάση τους είναι οι κατηγορίες IMAC ή άλλες αντίστοιχες αλλά ακόμα δεν έχει καταλήξει κάπου το θέμα.

    Οσο για την Ελλάδα όπως είπε και ο Ηλίας που είναι και ο καθύλην αρμόδιος για την συγκεκριμένη κατηγορία όταν υπάρξει το ενδιαφέρον τότε με μεγάλη χαρά να κάνουμε κάτι και στην Ελλάδα. Αλλά αυτά τα πράγματα παντού ξεκινάνε από κάτω και πάνε προς τα πάνω. Τι εννοώ. Οτι αν έχεις εσύ κάποια άτομα που να ενδιαφέρονται για την συγκεκριμένη κατηγορία, ξέρω ότι υπάρχουν και στο Ηράκλειο ορισμένοι τότε με πρωτοβουλία σου ή κάποιου άλλου ας μαζευτούμε ένα απόγευμα και να δούμε πως σε επίπεδο συλλογικό καταρχάς θα κάνουμε κάτι δοκιμαστικά και σε συνέχεια σε Πανελλήνιο επίπεδο. Το ίδιο ισχύει και για άλλη μια κατηγορία στην οποία ξέρω ότι ενδιαφέρεσαι. Τα ανεμόπτερα πλαγιάς. Και σε αυτό το θέμα είμαστε σαν επιτροπή ανοικτή προς κάθε πρόταση.

    Επειδή δε με τον Ηλία μιλάτε και για kite surfing ας παρακαλέσουμε τον Κώστα στην κατηγορία του forum για kites να σας εντάξει εκεί.
    Η συζήτηση και οι προτάσεις μπορεί να συνεχιστούν και μέσω του forum.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 30 Ιούν 2005, 13:05:34 »

    Δημήτρη σίγουρα τα μικρά ηλεκτρικά, είδικά οι Depron profile κατασκευές λόγω στρέβλωσης δεν μπορεί να έχουν την ακρίβεια ενός F3A. Πιστεύω όμως ότι με κατάλληλη ρύθμιση μπορεί να έχουν αρκετή ακρίβεια και βέβαια θα πετάνε με μικρότερες ταχύτητες, σε μικρότερη απόσταση και σε μικρότερο box. Εδώ ακριβώς είναι και το μεγάλο τους πλεονέκτημα.

    Οπως και σε οτιδήποτε ασχοληθείς σοβαρά μπορεί να είναι πολύ καλό σχολειό. Πολλές φορές, επειδή είναι περισσότερο για διασκέδαση, δεν μπαίνει κανείς στον κόπο να τα ζυγίσει και να τα τριμάρει όπως με άλλα μοντέλα. Μπορεί κάποιος να δοκιμάσει πάρα πολλές ρυθμίσεις και να δει πως λειτουργούν με το μεγάλο πλεονέκτημα της μικρής ή αμελητέας ζημιάς σε περίπτωση λάθους.

    Χωρίς τρομερές θυσίες στην ακρίβεια μπορεί να έχουμε αγώνες με προσέλευση και από μικρότερες ηλικίες και χαμηλότερα βαλάντια. Μπορεί ν' ασχοληθούν και άτομα που δεν μπορούν να πηγαίνουν στα μοντελοδρόμια (φοιτητές χωρίς αυτοκίνητο κ.τ.λ.). Βλέποντας τι γίνεται έξω πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου και για την Ελλάδα.

    Για το hover και την παρεξήγηση του 3D έχεις δίκιο. Πέρα από τα σεμινάρια το να δεις κάποιον καλό να πετάει και να συζητήσεις μαζί του είναι σημαντική εκπαίδευση. Ακόμα και το να δεις σε μια επίδειξη ή έναν αγώνα μια σωστή πτήση είναι εκπαίδευση αρκεί να ξέρεις κάτι για τι περίπου πρόκειται. Οποιος δεν ξέρει μπορεί να εντυπωσιασθεί από πτήση, στην διάρκεια της οποίας ένας έμπειρος αερομοντελιστής θα φροντίσει να εξασφαλίσει ασπίδα προστασίας.

    Πρέπει όμως και ο νέος και άπειρος να είναι δεκτικός στην μάθηση, ν' ακούει και συγχρόνως ν' αμφιβάλει και να διαβάζει και να διασταυρώνει και να δοκιμάζει και να σέβεται αυτόν που αφιερώνει τον χρόνο του για να του δείξει. Χρειάζεται χρόνος, μελέτη, αφοσίωση και προσπάθεια για να ωριμάσει πρώτα το μάτι και μετά το χέρι.

    Υ.Γ. Τελειώνοντας είδα το μήνυμα του Αντώνη Παπαδόπουλου. Τα μικρά ηλεκτρικά είναι πολύ πιο εύκολο να βρουν συμμετοχές σε τοπικό επίπεδο. Οσο για τους αετούς (kites), η σχετική κατηγορία  στο φόρουμ Χαρταετοί και stunt kites φοβάμαι ότι είναι για για λίγο διαφορετικούς (όχι απαραίτητα μικρότερους) από αυτούς που ασχολούνται ο Δημήτρης και ο Ηλίας.





    Οι φωτογραφίες από το http://users.techline.com/lord/
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 30 Ιούν 2005, 13:45:11 »

    Καλημερα
    Η κατηγορια artistic aerobatics εχει οριο μεγεθους και κιλων τα ιδια με το f3a ,τα imac ξεκινανε απο εκει και πανω,
    αγωνες με μοντελα τυπου εσωτερικου χωρου δεν νομιζω οτι ειναι πρακτικο για πανελληνιο επιπεδο ,φανταστειτε να φυσαει λιγο τι θα γινει ,τα αεροπλανακια αυτα δεν εχουν καθολου προβλημα ακριβειας αν στηθουν  σωστα οπως πολυ καλα ειπε ο Κωστας αλλα υποφερουν απο τον παραμικρο αερα ,αρα ειναι μονο για εσωτερικους χωρους .Γενικα ειναι για αλλο επιπεδο αγωνων.
    Αυτο που ειναι λιγο δυσκολο να ταιριαξει σε μια τετοια κατηγορια ειναι η πληθωρα των τυπων μοντελων που θα μαζευτουν ,απο 40αρια fun fly ,μεχρι 3μετρα extra ! Θα το μελετησω περισσοτερο .

    τι ειπες Κωστα ? ,φοβάμαι ότι είναι για για λίγο διαφορετικούς (όχι απαραίτητα μικρότερους) από αυτούς που ασχολούνται ο Δημήτρης και ο Ηλίας ?

    αυτο που βλεπεις ειναι το προβαλομενο ,εχει και αλλο αν τον αναπτυξεις !




    * kite_2nd.JPG (47.86 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 522 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 30 Ιούν 2005, 14:32:38 »

    Λοιπον εδω και τωρα πρωτεινω ενα αγωνα artistic Kite aerobatics μια που βλεπω οτι ειμαστε πιο οργανωμενοι σ αυτο  laugh police devil
    Και εγω νομιζα οτι μονο εγω πιζω στο μαγαζι και internetiazo .
    Παω σουμπιτος το απογευμα να παρω ενα mem stick και αυριο θα σας φλομωσω στις foto.
    Κωστα με αυτο το πραγμα πλαναρω συγουρα απο τα 4 μποφορ! devil devil devil
    Αντωνη ο manager μου την κοπανισε για Πολωνια!! Δάκρυ
    Επαναφορα στο θεμα μας ομως μια που βλεπω ενδιαφερον Αντωνη να το συζητησουμε και συντομα γιατι ειμαι ετοιμος να παραγγειλω αεροπλανο!
     :police
    Οσο για ανεμοπτερο γρηγορο εχω ετοιμο ,οπλισμενο,φορτισμενο που?ποτε?ΠΑΜΕ smile smile smileΑ περιμενω και εργαλειακι για προπονιση DS εχω και secret spot ετοιμο κοντα στ σπιτι μου ,θα σας ενημερωσω-κανα radar gun που θα βροθμε police devil
    Ηλια τι προτεινεις Η9 showtime-YS 110 η H9 extra 260 27%-3W 50?Κανα Kitoμονδελοδρομιο που να φυσαει τη μιση μερα ενα σταθερο 6αρι και τη μιση να ειναι απολυτη απνια laugh laughHuh?μετακομιζω αμεσως!!!!
    Αντωνη τωρα που το ζεσταναμε μη το αφησουμε μακαρι μια μερα να δουμε στην ψωροκοσταινα καμια 20ρια 3μετρα TOC παραταγμενα για αγωνα!
    Καταγράφηκε
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 30 Ιούν 2005, 23:44:03 »

    Nα με συγχωρησετε για τις εκτος θεματος φωτο,δεν θα επαναληφθει
    Δημητρη το δευτερο βεβαια ,μακρια απο YS ,νομιζω οτι η 3W 50 ειναι βαρυτερη απο την DA 50 ,παντος οι 3W ειναι μηχαναρες ,built to last ,αλλο πραγμα οι γερμαναραδες !
    Γενικα δεν συμφωνω καθολου με τα 90αρια ,με τα ιδια σερβο και με βενζινοκινητηρα εχεις ενα 2μετρο αεροπλανο που πεταει σαφως καλυτερα και με τα ιδια χρηματα ειδικα αν βαλεις το κοστος των καυσιμων .
    Κατι θα κανουμε για τους αγωνες IMAC στυλ ,παντος αρχηστε να μιλατε εκει κατω για την πρωτη συναντηση ,ποτε και που και ποιος.
    Ηλιας
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Γιατι????
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.