Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.389 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 07:17:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 07:17:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 10:50]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 09:16:06]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304389
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 76
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 10
    Συνολικά: 10
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 8     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE  (Αναγνώστηκε 35613 φορές)
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2011, 07:59:13 »

    Πάντως εμένα Παντελή σαν να διάβασες την σκέψη μου. Ανεση Ανεση Ανεση Ανεση
    Αυτό ακριβώς συζήταγα και αυτές ακριβώς τις πληροφορίες ρώταγα
    πριν από δύο εβδομάδες με κάποιους φίλους.
    Πολύ καλό!!!
    Καταγράφηκε

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2011, 19:38:47 »

    Καλησπέρα,

    Συγκέντρωσα σε μορφή pdf, τις συμμετοχές των δύο τελευταίων χρόνων, και στον πίνακα φαίνονται οι επιλογές των μοντέλων που έχουν κάνει οι συμμετέχοντες.

    Νομίζω ότι όποιοι ενδιαφέρονται για την συγκεκριμένη κατηγορία, αν προσθέσουν κάποια στοιχεία όπως χρονολογία κατασκευής, τύπος αεροσκάφους, κατηγορία κλπ θα βγούν αρκετά χρήσιμα συμπεράσματα.

    Ενα είναι σίγουρο. Ολοι προσπαθούν να επιλέξουν μοντέλο που δεν έχει παρουσιαστεί μέχρι τώρα από κανένα άλλο και κυρίως από τους κορυφαίους. Κανένας δεν θα ήθελε να δημιουργήσει στους κριτές σκέψεις σύγκρισης με άλλη κατασκευή.

    Παντελή ορισμένες ελληνικές κατασκευές δεν απέχουν πολύ από αυτές που παρουσιάζονται στους αγώνες της FAI. Βέβαια όταν ο Ελβετός παρουσιάζει το Antares, 3 φορές στους αγώνες και κάθε φορά έχει διαφορετική βαθμολογία λόγω επιπρόσθετων εργασιών, τότε καταλαβαίνουμε όλοι τι περιθώρια υπάρχουν στην βελτίωση της κατασκευής.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    * scale.pdf (75.79 KB - έγινε λήψη 721 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2011, 21:01:42 »

    Να προσθέσω κάτι πολύ σύντομο, στην απάντηση του Αντώνη...

    Προσωπικά δεν νομίζω ότι γίνεται σύγκριση των μοντέλων εντός και εκτός συνόρων. Έιναι διαφορετικό το επίπεδο, αλλά και ο χρόνος και η αφοσίωση που απαιτείται... Και αυτά "χτίζονται" με τον καιρό...

    Σε ότι αφορά στη λίστα τώρα, η γνώμη μου είναι ότι δεν είναι η επιλογή του μοντέλου που θα κάνει τη διαφορά στο δικό μας επίπεδο. Αρκεί ένα σωστό και καλοφτιαγμένο μοντέλο, που όμως, το γνωρίζει καλά ο χειριστής και μπορεί να το πετάει άνετα.

    Η συνήθης πρακτική της ολοκλήρωσης του μοντέλου 1 εβδομάδα πριν τους αγώνες (της οποίας είμαι και εγώ ακόλουθος  Ντροπή) απλά ψαλιδίζει τις όποιες πιθανότητες επιτυχίας.

    Είναι απαραίτητο να έχει προηγηθεί το έγκαιρο και σωστό τριμάρισμά του, η εξοικείωση με την πτήση του μοντέλου και η προπόνηση στις συγκεκριμένες ασκήσεις, αρκετά πριν τους όποιους αγώνες...

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2011, 14:41:00 »

    Είναι ακριβώς όπως τα λές Γιώργο. Για τους Ελληνικούς αγώνες F4C χρειάζεται πρώτα από όλα μια προσεγμένη κατασκευή στα χέρια κάποιου που έχει εξοικιωθεί μαζί της. Τρανή απόδειξη ότι τα τρία τελευταία χρόνια κερδίζει ένα Cessna 182 και μάλιστα από κίτ (νομίζω top flite). Επαναλαμβάνω ότι τα κριτήρια που έθεσα είναι εντελώς προσωπικά και έχουν να κάνουν περισσότερο με το γεγονός ότι αυτού του είδους τα αρεοπλάνα είναι καλοτάξιδα και ευκολοπέταχτα.
    Η ανάλυση του Αντώνη είναι απολύτως σωστή. Όμως νομίζω ότι θα ήταν σκόπιμο να δούμε μέσα στην Ελλάδα πως μπορούν να αυξηθούν οι συμμετοχές έστω και με πιο απλά μοντέλλα. Αν κολλήσουν μερικοί το μικρόβιο είμαι σίγουρος ότι μετά από λίγα χρόνια θα συζητάμε για κατασκευές παγκοσμίου επιπέδου και στους Ελληνικούς αγώνες.
    Επίσης , όλοι εκείνοι που έχουν στην κατοχή τους και πετάνε ένα scale ARF μπορούν κάλλιστα να λάβουν μέρος στην κατηγορία ARF και σίγουρα κάποιοι από αυτούς θα μεταπηδήσουν στην κατηγορία F4C.


    Θα επανέλθω με τις υπόλοιπες ασκήσεις.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 11 Απρ 2011, 22:54:34 από Pantelis Papageorgiou » Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2011, 15:26:13 »

    Ο συντελεστής βαθμολογίας για τις υποχρεωτικές ασκήσεις είναι:

    -απογείωση Κ=11

    -οριζόντιο 8 Κ=7

    -κάθοδος 360 μοιρών Κ=7

    -Προσγείωση Κ=11



    Όλες οι άλλες ασκήσεις  έχουν συντελεστή βαθμολογίας Κ=7

    Ακόμη βαθμολογούνται με τους ακόλουθους συντελεστές και τα εξής:

    -Ήχος κινητήρα (ρεαλισμός και χροιά) Κ=4

    -Ταχύτητα αεροπλάνου Κ=7

    -ομαλότητα πτήσης Κ=7

    -επιλογή ασκήσεων Κ=4

    Για κάθε άσκηση επιτρέπεται μία προσπάθεια πλήν της απογείωσης (εκεί έχετε και δεύτερη ευκαιρία αν ακυρώσετε πριν το μοντέλο ξεκολλήσει από το διαδρομο). Άν η άσκηση ανακοινωθεί αλλά δεν γίνει μηδενίζεται.
    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2011, 15:47:54 »

    Οι προεραιτικές ασκήσεις.



    Συνολικά το πρόγραμμα κάθε πτήσης μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι και δέκα (10) ασκήσεις συμπεριλαμβανομένων των υποχρεωτικών. Το με ποιά σειρά θα τις εκτελέσετε είναι στην απόλυτη ευχαίρειά σας με την προϋπόθεση ότι θα τις εκτελέσετε με τη σειρά που τις δηλώσατε.

    Οι ασκήσεις από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε είναι:

    -a Candelle                                                  K=7

    -b Extend and retract langing gear                   K=7

    -c Extend and retract flaps                             K=7

    -d Απόρριψη βομβών ή δεξαμενών καυσίμου      K=7

    -e Stall turn                                                 K=7

    -f Immelman turn                                          K=7

    -g Loop                                                       K=7

    -h Split s                                                     K=7

    -i Cuban eight                                              K=7

    -j Spin three turns                                         K=7

    -k Roll                                                         K=7

    -l Απόρριψη αλεξιπτώτου                                K=7

    -m Touch and go                                          K=7

    -n Overshoot                                               K=7

    -o Side slip                                                  K=7

    -p Πτητική λειτουργία που πραγματοποιεί το πρωτότυπο αεροσκάφος  Κ=7

    -r Πτήση σε τρίγωνο                                      Κ=7

    -s Πτήση σε τετράγωνο                                  Κ=7

    -t Έυθεία οριζοντία πτήση σε ύψος μικρότερο από 6 μέτρα  Κ=7

    -u Πτήση ευθεία οριζοντία με έναν κινητήρα στο ρελαντί(μόνο για πολυκινητήρια)   Κ=7

    -v Lazy eight                                                K=7

    -w Wingover                                                 K=7

    -x Ανάποδη πτήση                                          Κ=7

    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2011, 16:05:16 »

    Ποιές ασκήσεις δεν μπορούν να επιλέξουν τα  ακροβατικά μοντέλα?



    Οι ασκήσεις a,n,q,r,s,v, δηλαδή

    -Chandelle

    -Overshoot

    -Πτητική λειτουργία που πραγματοποιεί το πρωτότυπο αεροσκάφος

    -Πτήση τε τρίγωνο

    -Πτήση σε τετράγωνο

    -lazy eight

    Αν έχετε ένα spitfire ή ένα foke Wolf ή τέλως πάντων κάποιο αεροπλάνο που θεωρείται ακροβατικό,τότε δεν μπορείτε να εκτελέσετε κάποια από αυτές τις ασκήσεις.

    Ένα μη ακροβατικό δεν προκύπτει πουθενά στη στενή ανάγνωση του κανονισμού ότι δεν μπορεί να εκτελέσει ένα roll, όμως δεν θα είναι scale και φυσικά οι κριτές μάλλον θα τη μηδενίσουν ενώ θα πάρετε κακή βαθμολογία στην επίλογή ασκήσεων.

    SOS.

    Διαβάζοντας τους ενημερωμένους κανονισμούς 2010 που αναρτώνται στο site της FAI, η ευθεία οριζοντία πτήση ανήκει πλέον στις προαιρετικές μή ακροβατικές ασκήσεις.

    Στην Ελληνική έκδοση 2009 η ευθεία οριζοντία πτήση περιλαμβανόταν στις υποχρεωτικές. Θα κάνω τις απαραίτητες διορθώσεις
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 11 Απρ 2011, 22:56:50 από Pantelis Papageorgiou » Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2011, 16:18:19 »

    Πώς εκτελούνται οι ασκήσεις?


    Για να δούμε τώρα σχηματικά κάθε άσκηση του πτητικού προγράμματος. Τα σκιτσάκια είναι από το εγχειρίδιο κανονισμών που βρίσκεται ανηρτημένο στον ιστότοπο της FAI.
    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2011, 16:47:18 »

    ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ



    Συνηθισμένα λάθη

    -Κράτημα του μοντέλου από τον διαγωνιζόμενο ή τον βοηθό αφού καλέσει ΑΡΧΗ

    -Εκτροπή πορείας του μοντέλου κατά την τροχοδρόμηση. Στα πισώροδα είναι αποδεκτή μια μικρή εκτροπή αφού το μοντέλο σηκώσει ουρά.

    -Απογείωση πολύ νωρίς ή πολύ αργά.

    -Πολύ γρήγορη επιτάχυνση

    -Μη ομαλή απογείωση

    -Πολύ μεγάλη ή πολύ μικρή γωνία ανόδου

    -Μη χρησιμοποίηση flaps(αν υπάρχουν)

    -Μη χρήση ανασυρσης τροχών (αν υπάρχουν)

    -Μη ρεαλλιστική στροφή  μετά τη φάση ανόδου

    -Η στροφή μετά τη φάση ανόδου δεν είναι 90 μοίρες


    * απογειωση.jpg (107.2 KB, 1508x626 - εμφανίστηκε 572 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2011, 17:20:32 »

    ΟΡΙΖΟΝΤΙΟ 8



    Συνηθισμένα λάθη

    -Η είσοδος δεν γίνεται μετά από πορεία παράλληλη με τον διάδρομο

    -Οι κύκλοι δεν έχουν ίδια διάμετρο

    -Δεν διατηρείται ίδιο ύψος

    - Οι κύκλοι δεν είναι κύκλοι αλλά τεθλασμένες γραμμές

    -Το κέντρο της άσκησης, δηλαδή εκεί που τελειώνει ο πρώτος και αρχίζει ο δεύτερος δεν είναι το ίδιο σημείο και μάλλιστα μπροστά από τους κριτές

    -Η έξοδος δεν έχει την ίδια κατεύθυνση με την είσοδο

    -Η πορεία εισόδου και εξόδου δεν είναι παράλληλες με τους κριτές

    -Η όλη μανούβρα δεν είναι ρεαλλιστική σε σχέση με το αληθινό αεροπλάνο

    -Η κίνηση του μοντέλου δεν είναι ομαλή και σταθερή

    -Η μανούβρα γίνεται πολύ κοντά/μακρυά ή πολύ ψηλά/χαμηλά


    * figure 8.jpg (12.73 KB, 448x264 - εμφανίστηκε 573 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2011, 23:04:23 »

    Εδώ να κάνω μια παρένθεση για να ενημερώσω ότι το Πανελλήνιο πρωτάθλημα scale F4C & ARF θα διεξαχθεί για φέτος στο μοντελοδρόμιο Hobbybox στο Ακραίφνιο στις 17-18 Σεπτεμβρίου 2011. Ελπίζω σε , τουλάχιστον περισσότερες από πέρισυ συμμετοχές. Τώρα πια, όσοι διαβάζετε αυτές τις σελίδες και σας αρέσουν τα μοντέλα υπό κλίμακα, έχετε και ενημέρωση για τα περοσσότερα από εκείνα που χρειάζεται να γνωρίζετε για λάβετε μέρος.
    Πολλοί ή λίγοι, πάντα περνάμε πολύ ωραία. 
    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 12 Απρ 2011, 18:27:55 »

    Ακήσεων συννέχεια

    ΚΑΘΟΔΟΣ 360 μοιρών

    Συνηθισμένα λάθη
    -Ο βαθμός καθόδου δεν είναι σταθερός
    -Κάθοδος  πολύ απότομη
    -Τα στοιχεία του κινητήρα δεν είναι σταθερά ή είναι πολύ υψηλά
    -Η οριζόντια προβολή του ίχνους του μοντέλου δεν είναι κύκλος
    -Όχι ικανή απώλεια ύψους
    -Το κέντρο του κύκλου δεν είναι μπροστά στους κριτές
    -Η έξοδος από την άσκηση δεν γίνεται σε ύψος  μικρότερο από 6 μέτρα
    -Η διεύθυνση εισόδου και εξόδου δεν είναι παράλληλα με τους κριτές
    -Η κλήση αρχής και τέλους της άσκησης δεν γίνονται σε οριζόντια πορεία πτήσης
    -Εκτέλεση πολύ μακτυά ή πολύ κοντά
     


    * 360descend.jpg (72.27 KB, 1350x938 - εμφανίστηκε 501 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 12 Απρ 2011, 18:45:49 »

    ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ

    Συνηθισμένα λάθη
    -Η κάθοδος δεν ξεκινά στο βασικό σκέλος (base leg στο σκίστο)
    -Η στροφή για την τελική δεν έχει σταθερό ρυθμό ή δεν είναι 90 μοίρες
    -Η κάθοδος από το βασικό σκέλος δεν είναι σταθερή και ομαλή
    -Το μοντέλο δεν επιτυγχάνει ορθή προσέγγιση πρίν την προσγείωση
    -Το μοντέλο δεν ακουμπάει ομαλά
    -Το μοντέλο αναπηδάει
    -Ρίχνει φτερό
    -Ακουμπάει ακροπτερύγιο στο διάδρομο
    -Δεν επιβραδύνει ομαλά
    -Τροχοδρομεί με ανεξέλεγκτη ταχύτητα ή στρίβει
    -Κάνει nose over(μπρουμουτάει και σέρνεται η μύτη). 30% μείωση βαθμολογίας για nose over και μηδενισμός για ανεξέλεγκτη πορεία με υπερστροφή.


    * προσγειωση.jpg (69.76 KB, 1507x872 - εμφανίστηκε 485 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 12 Απρ 2011, 19:12:05 »

    Πάμε τώρα στις ασκήσεις επιλογής

    CHANDELLE
    Από ευθεία οριζοντία πτήση το μοντέλο περνάει μπροστά από τους κριτές και πραγματοποιεί μία στροφή 180 μοιρών με ταυτόχρονη άνοδο προς την αντίθετη πλευρά από τους κριτές. Η έξοδος γίνεται πάλι σε ευθεία οριζοντία πτήση μπροστά από τους κριτές. Ο βαθμός ανόδου πρέπει να είναι ανάλογος των δυνατοτήτων του πραγματικού. Δηλαδή ένα αεροπλάνο με μικρή ισχύ κινητήρα θα πρέπει να την εκτελέσει με μικρό βαθμό ανόδου.
    Η άσκηση αυτή είναι μόνο για μή ακροβατικά μοντέλα.

    Συνηθισμένα λάθη.
    -Η στροφή (και η άνοδος) δεν είναι σταθερή και συννεχής
    -Το μισό του ύψους που κερδίζει δεν είναι στις 90 μοίρες
    -Χρησιμοποιείται υπερβολική-μη ρεαλιστική ισχύς για να επιτευχθεί η άνοδος
    -Μικρή συνολική άνοδος
    -Αρχή και τέλος της άσκησης όχι μπροστά στους κριτές
    -Διεύθυνση εισόδου-εξόδου μή παράλληλες με τους κριτές
    -Έξοδος όχι στις 180 μοίρες από την είσοδο
    -Είσοδος και έξοδος όχι σε ευθεία οριζοντία πτήση
    -Εκτέλεση πολύ ψηλά ή πολύ μακρυά


    * chandell.jpg (53.39 KB, 1074x1060 - εμφανίστηκε 470 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2011, 15:45:35 »

    EXTEND AND RETRACT LENDING GEAR (FLAPS)

    Το μοντέλο πλησιάζει το διάδρομο σε ευθεία οριζοντία πτήση με ύψος μικρότερο των 15 μέτρων και όταν φτάσει περίπου στην αρχή του διαδρόμου καλείται ΑΡΧΗ και ο διαγωνιζόμενος κατεβάζει τους ανασυρόμενους τροχούς (ή τα flaps). Στη συννέχεια πραγματοποιεί μια στροφή 360 μοιρών σε απόκλίνουσα διεύθυνση από τους κριτές. Όταν ξαναφτάσει μπροστά από τους κριτές ανεβάζει τους ανασυρόμενους τροχούς (ή τα flaps) και παίρνει ύψος σε ευθεία πορεία.
    Η άσκηση αυτή πραγματοποιείται μόνο από μη ακροβατικά αεροπλάνα.

    Συνηθισμένα λάθη.
    -Η ταχύτητα του μοντλέλου είναι πολύ υψηλή φια να κατεβάσει τους ανασυρόμενους τροχούς (ή τα flaps)
    -Το κατέβασμα των τροχών (ή των flaps) δεν γίνεται σε σημείο που το βλέπουν οι κριτές
    -Όχι κυκλική τροχιά ή όχι σταθερό ύψος
    -Εκτέλεση σε ύψος άνω των 15 μέτρων
    -Το κέντρο του κύκλου δεν είναι μπροστά από τους κριτές
    -Το ανέβασμα των τροχών (ή των flaps) δεν ξεκινάει μπροστά στους κριτές
    -Είσοδος και έξοδος από την άσκηση όχι σε διεύθυνση παράλληλη με τους κριτές
    -Υπερβολικός βαθμός ανόδου κατά την έξοδο
    Εκτ'ελεση πολύ κοντά ή πολύ μακρυά
    -Μόνο για flaps
                        αστάθεια του μοντέλου με τα flaps κατεβασμένα
                        όχι αλλαγή συμπεριφοράς του μοντέλου με τα flaps κατεβασμένα


    * extend & retract land gear.jpg (66.69 KB, 1282x802 - εμφανίστηκε 426 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 8     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SCALE
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.