Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:56:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:56:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 64
    Συνολικά: 64
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Η πρώτη μου τηλεκατεύθυνση  (Αναγνώστηκε 67434 φορές)
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 29 Ιούλ 2005, 22:55:19 »

    Παρακαλούμε  Grin

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 30 Ιούλ 2005, 08:45:05 »

    Το πρόβλημα Orck είναι να βρεις βύσμα τετράγωνο Futaba (ή FF9, από το πρώτο μοντέλο που το φόρεσε).

    Αναγκάστηκα να φέρω trainer cord από Αγγλία πρίν 9 μήνες γιατί δεν έβρισκα στην Ελλάδα. Πήρα 2, ένα FF9<->FF9 και ένα FF9<->Futaba στρογγυλό. Το 2ο, με κατάλληλο ενδιάμεσο adaptor, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για συνεργασία με άλλη τηλεκατεύθυνση και για Flight simulator. Το έχω δοκιμάσει μόνο με παλιότερα συστήματα Futaba.

    H Futaba F7TC μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν πομπός εκπαιδευτή χρησιμοποιώντας τις ρυθμίσεις του πομπού του μαθητή. Αυτό δίνει την ευκολία να πετάξεις και να τριμάρεις ένα καινούργιο μοντέλο με τον πομπό του μαθητή και μετά τον βάζεις σε εκπαίδευση. Πετάει με τον δικό του πομπό και έχει τριμαρισμένο μοντέλο. Επίσης έχει και άλλες επιλογές για εκπαίδευση.

    Βάζω και δύο φωτογραφίες από πρόσφατη εκπαίδευση, ο μαθητής έχει Futaba 4YF.


    * FutabaF7TCto4YF_front.jpg (39.67 KB, 500x389 - εμφανίστηκε 861 φορές.)

    * FutabaF7TCto4YF_back.jpg (45.15 KB, 500x517 - εμφανίστηκε 748 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #32 στις: Τρίτη, 6 Σεπ 2005, 18:24:53 »

    καλησπερα σε ολους
    θα ηθελα να ρωτησω υπαρχει περιπτωση να υπαρξει μειωση σηματος αν το αεροπλανο βρεθει ακριβως στην ευθεια με την κεραια?
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #33 στις: Τρίτη, 6 Σεπ 2005, 22:00:53 »

    Ναι Ηλία έτσι είναι, κάτι που λέγεται για να μένει σε όσους εκπαιδεύονται είναι "μην σημαδεύεις το μοντέλο με την κεραία σου".

    Δες και το κείμενο και το σχήμα στο http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-058.htm για τις συνθήκες καλής λειτουργίας αλλά και το http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-059.htm για τις παρεμβολές.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 7 Σεπ 2005, 23:50:15 »

    ευχαριστω για την βοηθεια  Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Rooster
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3



    WWW
    « Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 28 Σεπ 2005, 16:46:36 »

    Καλησπέρα παιδιά,

    συνχαρητήρια για το υπέροχο site-forum  Thumbs up. Είμαι αρχάριος και σκέφτομαι να αγοράσω την εξής τηλεκατεύθυνση: http://www.sussex-model-centre.co.uk/Optic+6+Radio+system-4942.htm

    Μήπως γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ Optic 6 m2, 35mhz- SMC-RE-HFA66D και Optic 6 m1, 35mhz -SMC-RE-HFA67D? (αυτό το mode 1 και 2 δεν καταλαβαίνω)

    Ευχαριστώ,

    Φιλικά Γιάννης
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 28 Σεπ 2005, 17:41:58 »

    τα modes ειναι ουσιαστικα η αντιστοιχεια στων στικ στα καταλληλα πηδαλια

    στην Ελλαδα κυριαρχο ειναι το mode II (που εχει το γκαζι στο αριστερο στικ) ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ
    πρακτικα και το mode I να αγορασεις δεν θα εχεις κανενα προβλημα απλα θα συνηθησεις να πετας με αλλον τροπο απο τους υπολοιπουςι και δεν θα μπορεις να βοηθησεις καποιον η να δεχτεις βοηθεια απο καποιον αλλο

    δες το παρακατω σχημα





    ΥΓ σαν αρχαριος επισης σου συστηνω να διαβαζεις το βιβλιο http://jkon.aeromodelling.gr/index.htm
    ειναι πραγματικα θησαυρος αυτο το βιβλιο Χαμόγελο


    Καλησπέρα παιδιά,

    συνχαρητήρια για το υπέροχο site-forum  Thumbs up. Είμαι αρχάριος και σκέφτομαι να αγοράσω την εξής τηλεκατεύθυνση: http://www.sussex-model-centre.co.uk/Optic+6+Radio+system-4942.htm

    Μήπως γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ Optic 6 m2, 35mhz- SMC-RE-HFA66D και Optic 6 m1, 35mhz -SMC-RE-HFA67D? (αυτό το mode 1 και 2 δεν καταλαβαίνω)

    Ευχαριστώ,

    Φιλικά Γιάννης
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Rooster
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3



    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 28 Σεπ 2005, 17:47:53 »

    Σε ευχαριστώ πολύ  Χαμόγελο

    Ξεκινάω διάβασμα.

    edit: γνωρίζετε τι παίζει με τιν αντιπροσωπίες στην Ελλάδα? πρέπει να φύγει στο εξωτερικό πχ αν πάθει κάτι η τηλεκατεύθηνση?
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 28 Σεπ 2005, 17:57:13 από Rooster » Καταγράφηκε
    AirHunter
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48



    WWW
    « Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 12 Οκτ 2005, 11:15:51 »

    Καλημέρα σε όλους τους "συνάδελφους"  Χαμόγελο

    Δοκίμασα την HITEC OPTIC 6 με JETTI 5κάναλο δέκτη χωρίς να έχω αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει καμμία ανταπόκριση. Το speed control είναι οκ.
    Καμμία γνώμη???  Δάκρυ
    Καταγράφηκε

    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 12 Οκτ 2005, 18:13:45 »

    Γεια σου Air Hunter

    Αφού το speed control λειτουργεί υπάρχει κάποια ανταπόκριση.

    1. Τα άλλα servos έχουν συνδεθεί σωστά; Λίγο απίθανο για 3 βέβαια.
    2. Ο Jeti έχει τον δικό του κρύσταλλο (PPM);
    3. Ο πομπός έχει ρυθμιστεί στην μνήμη για PPM εκπομπή;

    Οι Jeti, απ΄οσο ξέρω, λειτουργούν με Futaba, Hitec, JR.
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 13 Οκτ 2005, 00:03:50 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    AirHunter
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48



    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2005, 10:01:10 »

    Γεια σου Air Hunter

    Αφού το speed control λειτουργεί υπάρχει κάποια ανταπόκριση.

    1. Τα άλλα servos έχουν συνδεθεί σωστά; Λίγο απίθανο για 3 βέβαια.
    2. Ο Jeti έχει τον δικό του κρύσταλλο (PPM);
    3. Ο πομπός έχει ρυθμιστεί στην μνήμη για PPM εκπομπή;

    Οι Jeti, απ΄οσο ξέρω, λειτουργούν με Futaba, Hitec, JR.

    Καλημέρα και σας ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.

    Όταν λέω ότι το speedcontrol είναι οκ εννοώ ότι είναι δοκιμασμένο σε άλλους κινητήρες. Κρύσταλλο JETI δεν έχω. Χρησιμοποίησα τους κρυστάλλους της HITEC. Ο πομπός είναι ρυθμισμένος σε ΡΡΜ. Ίσως τελικά να είναι οι κρύσταλλοι το πρόβλημα. Πάντως δεν έχω καμμία απολύτως ανταπόκριση από το δέκτη.

    Θα δοκιμάσω άλλους κρυστάλλους...

    Ευχαριστώ
    Καταγράφηκε

    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #41 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2005, 10:43:41 »

    Καλημέρα AirHunter .
    Οι Δέκτες Single Conversion Θέλουν Κρυστάλλους Επίσης Single Conversion (νομίζω μεταφράζεται Απλής Διαμόρφωσης ...) .
    Οι Δέκτες Dual Conversion ... το Αντίστοιχο ...  Wink
    Έννοείται βέβαια πως ΚΑΙ στις Δύο περιπτώσεις , Πρέπει οι κρύσταλλοι να είναι ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ ΔΕΚΤΗ .
    Οι Δέκτες πρέπει να δουλεύουν ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΠΑΝΤΑ με αυτή που χρησιμοποιείς στον Κρύσταλλο .
    Π.χ. άν έχεις κρύσταλλο στους 40,850 MHz (Μέγα Χέρτζ) , πρέπει ο Δέκτης να λαμβάνει στη μπάντα των 40 MHz ...
    Επίσης να έχεις και την ΙΔΙΑ Συχνότητα με τον κρύσταλλο του πομπού , όπως επίσης να είναι Προγραμματισμένος ο Πομπός με τη Σωστή Διαμόρφωση  (PPM , PCM  κ.τ.λ.)  όπως πολύ σωστά επισημαίνει και ο Κώστας ...

    Κυκλοφορεί πολύ 'πράμα' και απάτη με περίεργα νούμερα συχνοτήτων και 'τρελές' Διαμορφώσεις ... Πρόσεξε πολύ πρίν Αγοράσεις ...
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    AirHunter
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48



    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2005, 12:01:51 »

    Νομίζω ότι με τις απαντήσεις σας κατάλαβα πολλά πράγματα  Thumbs up Σας ευχαριστώ. Τόσο ο πομπός όσο και ο δέκτης είναι στα 35MHz. Νομίζω ότι σε αυτό είμαι σωστός. Όσον αφορά για το dual και single conversion είναι κάτι το οποίο πρέπει να τσεκάρω. Ομολογώ ότι το μόνο πράγμα που δεν κατάλαβα είναι κάτι που είπε ο DeltaMan και το οποίο σας παραθέτω αυτολεξή:
    "Έννοείται βέβαια πως ΚΑΙ στις Δύο περιπτώσεις , Πρέπει οι κρύσταλλοι να είναι ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ ΔΕΚΤΗ "

    Αν μπορείτε να μου το εξηγήσετε. Ευχαριστώ!!!  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #43 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2005, 13:43:16 »

    Γειά σου AirHunter .
    Υπάρχουν κρύσταλλοι Δέκτη (που γράφουν Rx) και κρύσταλλοι Πομπού (που γράφουν Tx) .
    Για ΟΛΟΥΣ τους Δέκτες , Ασχέτως Dual ή Single Conversion , πρέπει βέβαια να βάλεις κάποιον που Οπωσδήποτε να γράφει Rx  .

    Rx = Receiver's X-tal
    Tx = Transmitter's  X-tal
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #44 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2005, 14:47:57 »

    AirHunter,

    Αν μπορώ να προσθέσω κάτι και εγώ:

    Ο κρύσταλος του δέκτη στην πραγματικότητα έχει μια μικρή διαφορά στη συχνότητα από του πομπού, υπολογισμένη από τον κατασκευαστή,
    ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!
    Τα ίδια περίπου ισχύουν και για κρυστάλους single conversion σε σχέση με τους dual conversion.

    Για να αποφεύγεται το μπέρδεμα, οι κατασκευαστές γράφουν στον κρύσταλο του δέκτη την ίδια συχνότητα με του πομπού και στη συνέχεια τους ξεχωρίζουν με τις ενδείξεις Rx και Tx, single ή dual conversion.
    Άρα πρέπει και εμείς να κοιτάμε όλες τις ενδείξεις στο ταμπελάκι κάθε κρυστάλου και όχι μόνο τη συχνότητα.

    Δυστυχώς, για να μην μπαίνουμε σε λεπτομέρειες,  η διαφορά συχνότητας δεν είναι απαραίτητα ίδια για όλους τους κατασκευαστές.

    Για το λόγο αυτό θα ήταν καλό αν κάποιος φίλος έχει χρησιμοποιήσει κρύσταλο άλλου κατασκευαστή σε Jetti να βοηθήσει στην επιλογή.
    Αν βρείς και κρύσταλο Jetti, φυσικά προτίμησέ τον.

    Ελπίζω να βρεις γρήγορα άκρη,
    Γιώργος

    Υ.Γ.
    Αν από περιέργεια θέλεις να δείς περισσότερα για τη λειτουργία του συστήματος τηλεκατεύθυνσης, κοίτα και αυτό το Link:
    http://www.torreypinesgulls.org/Radios.htm

    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Η πρώτη μου τηλεκατεύθυνση
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.