Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.933 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.944 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 19 Δεκ 2017, 00:30:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 19 Δεκ 2017, 00:30:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:10]

από N/JOI(2)
[Σήμερα στις 00:01]

από snoopy
[Χθες στις 22:52]

από papabill
[Χθες στις 22:13]

από kios100
[Χθες στις 21:16]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:15]

από Alex v22
[Χθες στις 00:58]

από tzdim
[Χθες στις 00:34]

από hpergm
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 22:18:43]

από dominicm
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:08:12]

από modelers
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:06:04]

[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 16:49:26]

[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 16:39:48]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5944
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285933
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 52
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 37
Στυλ εμφάνισης

  Καλά Χριστούγεννα. Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος 
  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Η πρώτη μου τηλεκατεύθυνση « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Η πρώτη μου τηλεκατεύθυνση  (Αναγνώστηκε 49145 φορές)
   
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.108



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 29 Ιούλ 2005, 22:55:19 »

Παρακαλούμε  Grin

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 30 Ιούλ 2005, 08:45:05 »

Το πρόβλημα Orck είναι να βρεις βύσμα τετράγωνο Futaba (ή FF9, από το πρώτο μοντέλο που το φόρεσε).

Αναγκάστηκα να φέρω trainer cord από Αγγλία πρίν 9 μήνες γιατί δεν έβρισκα στην Ελλάδα. Πήρα 2, ένα FF9<->FF9 και ένα FF9<->Futaba στρογγυλό. Το 2ο, με κατάλληλο ενδιάμεσο adaptor, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για συνεργασία με άλλη τηλεκατεύθυνση και για Flight simulator. Το έχω δοκιμάσει μόνο με παλιότερα συστήματα Futaba.

H Futaba F7TC μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν πομπός εκπαιδευτή χρησιμοποιώντας τις ρυθμίσεις του πομπού του μαθητή. Αυτό δίνει την ευκολία να πετάξεις και να τριμάρεις ένα καινούργιο μοντέλο με τον πομπό του μαθητή και μετά τον βάζεις σε εκπαίδευση. Πετάει με τον δικό του πομπό και έχει τριμαρισμένο μοντέλο. Επίσης έχει και άλλες επιλογές για εκπαίδευση.

Βάζω και δύο φωτογραφίες από πρόσφατη εκπαίδευση, ο μαθητής έχει Futaba 4YF.


* FutabaF7TCto4YF_front.jpg (39.67 KB, 500x389 - εμφανίστηκε 745 φορές.)

* FutabaF7TCto4YF_back.jpg (45.15 KB, 500x517 - εμφανίστηκε 639 φορές.)
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Τρίτη, 6 Σεπ 2005, 18:24:53 »

καλησπερα σε ολους
θα ηθελα να ρωτησω υπαρχει περιπτωση να υπαρξει μειωση σηματος αν το αεροπλανο βρεθει ακριβως στην ευθεια με την κεραια?
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #33 στις: Τρίτη, 6 Σεπ 2005, 22:00:53 »

Ναι Ηλία έτσι είναι, κάτι που λέγεται για να μένει σε όσους εκπαιδεύονται είναι "μην σημαδεύεις το μοντέλο με την κεραία σου".

Δες και το κείμενο και το σχήμα στο http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-058.htm για τις συνθήκες καλής λειτουργίας αλλά και το http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-059.htm για τις παρεμβολές.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 7 Σεπ 2005, 23:50:15 »

ευχαριστω για την βοηθεια 
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Rooster
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3



Προφίλ WWW
« Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 28 Σεπ 2005, 16:46:36 »

Καλησπέρα παιδιά,

συνχαρητήρια για το υπέροχο site-forum  Thumbs up. Είμαι αρχάριος και σκέφτομαι να αγοράσω την εξής τηλεκατεύθυνση: http://www.sussex-model-centre.co.uk/Optic+6+Radio+system-4942.htm

Μήπως γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ Optic 6 m2, 35mhz- SMC-RE-HFA66D και Optic 6 m1, 35mhz -SMC-RE-HFA67D? (αυτό το mode 1 και 2 δεν καταλαβαίνω)

Ευχαριστώ,

Φιλικά Γιάννης
Καταγράφηκε
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.654


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 28 Σεπ 2005, 17:41:58 »

τα modes ειναι ουσιαστικα η αντιστοιχεια στων στικ στα καταλληλα πηδαλια

στην Ελλαδα κυριαρχο ειναι το mode II (που εχει το γκαζι στο αριστερο στικ) ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ
πρακτικα και το mode I να αγορασεις δεν θα εχεις κανενα προβλημα απλα θα συνηθησεις να πετας με αλλον τροπο απο τους υπολοιπουςι και δεν θα μπορεις να βοηθησεις καποιον η να δεχτεις βοηθεια απο καποιον αλλο

δες το παρακατω σχημα





ΥΓ σαν αρχαριος επισης σου συστηνω να διαβαζεις το βιβλιο http://jkon.aeromodelling.gr/index.htm
ειναι πραγματικα θησαυρος αυτο το βιβλιο


Καλησπέρα παιδιά,

συνχαρητήρια για το υπέροχο site-forum  Thumbs up. Είμαι αρχάριος και σκέφτομαι να αγοράσω την εξής τηλεκατεύθυνση: http://www.sussex-model-centre.co.uk/Optic+6+Radio+system-4942.htm

Μήπως γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ Optic 6 m2, 35mhz- SMC-RE-HFA66D και Optic 6 m1, 35mhz -SMC-RE-HFA67D? (αυτό το mode 1 και 2 δεν καταλαβαίνω)

Ευχαριστώ,

Φιλικά Γιάννης
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Οι αγγελιες μου
Rooster
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3



Προφίλ WWW
« Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 28 Σεπ 2005, 17:47:53 »

Σε ευχαριστώ πολύ 

Ξεκινάω διάβασμα.

edit: γνωρίζετε τι παίζει με τιν αντιπροσωπίες στην Ελλάδα? πρέπει να φύγει στο εξωτερικό πχ αν πάθει κάτι η τηλεκατεύθηνση?
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 28 Σεπ 2005, 17:57:13 από Rooster » Καταγράφηκε
AirHunter
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 26



Προφίλ WWW
« Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 12 Οκτ 2005, 11:15:51 »

Καλημέρα σε όλους τους "συνάδελφους" 

Δοκίμασα την HITEC OPTIC 6 με JETTI 5κάναλο δέκτη χωρίς να έχω αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει καμμία ανταπόκριση. Το speed control είναι οκ.
Καμμία γνώμη??? 
Καταγράφηκε

Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 12 Οκτ 2005, 18:13:45 »

Γεια σου Air Hunter

Αφού το speed control λειτουργεί υπάρχει κάποια ανταπόκριση.

1. Τα άλλα servos έχουν συνδεθεί σωστά; Λίγο απίθανο για 3 βέβαια.
2. Ο Jeti έχει τον δικό του κρύσταλλο (PPM);
3. Ο πομπός έχει ρυθμιστεί στην μνήμη για PPM εκπομπή;

Οι Jeti, απ΄οσο ξέρω, λειτουργούν με Futaba, Hitec, JR.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 13 Οκτ 2005, 00:03:50 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
AirHunter
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 26



Προφίλ WWW
« Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2005, 10:01:10 »

Γεια σου Air Hunter

Αφού το speed control λειτουργεί υπάρχει κάποια ανταπόκριση.

1. Τα άλλα servos έχουν συνδεθεί σωστά; Λίγο απίθανο για 3 βέβαια.
2. Ο Jeti έχει τον δικό του κρύσταλλο (PPM);
3. Ο πομπός έχει ρυθμιστεί στην μνήμη για PPM εκπομπή;

Οι Jeti, απ΄οσο ξέρω, λειτουργούν με Futaba, Hitec, JR.

Καλημέρα και σας ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.

Όταν λέω ότι το speedcontrol είναι οκ εννοώ ότι είναι δοκιμασμένο σε άλλους κινητήρες. Κρύσταλλο JETI δεν έχω. Χρησιμοποίησα τους κρυστάλλους της HITEC. Ο πομπός είναι ρυθμισμένος σε ΡΡΜ. Ίσως τελικά να είναι οι κρύσταλλοι το πρόβλημα. Πάντως δεν έχω καμμία απολύτως ανταπόκριση από το δέκτη.

Θα δοκιμάσω άλλους κρυστάλλους...

Ευχαριστώ
Καταγράφηκε

DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.265


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2005, 10:43:41 »

Καλημέρα AirHunter .
Οι Δέκτες Single Conversion Θέλουν Κρυστάλλους Επίσης Single Conversion (νομίζω μεταφράζεται Απλής Διαμόρφωσης ...) .
Οι Δέκτες Dual Conversion ... το Αντίστοιχο ...  Wink
Έννοείται βέβαια πως ΚΑΙ στις Δύο περιπτώσεις , Πρέπει οι κρύσταλλοι να είναι ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ ΔΕΚΤΗ .
Οι Δέκτες πρέπει να δουλεύουν ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΠΑΝΤΑ με αυτή που χρησιμοποιείς στον Κρύσταλλο .
Π.χ. άν έχεις κρύσταλλο στους 40,850 MHz (Μέγα Χέρτζ) , πρέπει ο Δέκτης να λαμβάνει στη μπάντα των 40 MHz ...
Επίσης να έχεις και την ΙΔΙΑ Συχνότητα με τον κρύσταλλο του πομπού , όπως επίσης να είναι Προγραμματισμένος ο Πομπός με τη Σωστή Διαμόρφωση  (PPM , PCM  κ.τ.λ.)  όπως πολύ σωστά επισημαίνει και ο Κώστας ...

Κυκλοφορεί πολύ 'πράμα' και απάτη με περίεργα νούμερα συχνοτήτων και 'τρελές' Διαμορφώσεις ... Πρόσεξε πολύ πρίν Αγοράσεις ...
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
AirHunter
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 26



Προφίλ WWW
« Απάντηση #42 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2005, 12:01:51 »

Νομίζω ότι με τις απαντήσεις σας κατάλαβα πολλά πράγματα  Thumbs up Σας ευχαριστώ. Τόσο ο πομπός όσο και ο δέκτης είναι στα 35MHz. Νομίζω ότι σε αυτό είμαι σωστός. Όσον αφορά για το dual και single conversion είναι κάτι το οποίο πρέπει να τσεκάρω. Ομολογώ ότι το μόνο πράγμα που δεν κατάλαβα είναι κάτι που είπε ο DeltaMan και το οποίο σας παραθέτω αυτολεξή:
"Έννοείται βέβαια πως ΚΑΙ στις Δύο περιπτώσεις , Πρέπει οι κρύσταλλοι να είναι ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ ΔΕΚΤΗ "

Αν μπορείτε να μου το εξηγήσετε. Ευχαριστώ!!! 
Καταγράφηκε

DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.265


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2005, 13:43:16 »

Γειά σου AirHunter .
Υπάρχουν κρύσταλλοι Δέκτη (που γράφουν Rx) και κρύσταλλοι Πομπού (που γράφουν Tx) .
Για ΟΛΟΥΣ τους Δέκτες , Ασχέτως Dual ή Single Conversion , πρέπει βέβαια να βάλεις κάποιον που Οπωσδήποτε να γράφει Rx  .

Rx = Receiver's X-tal
Tx = Transmitter's  X-tal
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Πέμπτη, 13 Οκτ 2005, 14:47:57 »

AirHunter,

Αν μπορώ να προσθέσω κάτι και εγώ:

Ο κρύσταλος του δέκτη στην πραγματικότητα έχει μια μικρή διαφορά στη συχνότητα από του πομπού, υπολογισμένη από τον κατασκευαστή,
ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!
Τα ίδια περίπου ισχύουν και για κρυστάλους single conversion σε σχέση με τους dual conversion.

Για να αποφεύγεται το μπέρδεμα, οι κατασκευαστές γράφουν στον κρύσταλο του δέκτη την ίδια συχνότητα με του πομπού και στη συνέχεια τους ξεχωρίζουν με τις ενδείξεις Rx και Tx, single ή dual conversion.
Άρα πρέπει και εμείς να κοιτάμε όλες τις ενδείξεις στο ταμπελάκι κάθε κρυστάλου και όχι μόνο τη συχνότητα.

Δυστυχώς, για να μην μπαίνουμε σε λεπτομέρειες,  η διαφορά συχνότητας δεν είναι απαραίτητα ίδια για όλους τους κατασκευαστές.

Για το λόγο αυτό θα ήταν καλό αν κάποιος φίλος έχει χρησιμοποιήσει κρύσταλο άλλου κατασκευαστή σε Jetti να βοηθήσει στην επιλογή.
Αν βρείς και κρύσταλο Jetti, φυσικά προτίμησέ τον.

Ελπίζω να βρεις γρήγορα άκρη,
Γιώργος

Υ.Γ.
Αν από περιέργεια θέλεις να δείς περισσότερα για τη λειτουργία του συστήματος τηλεκατεύθυνσης, κοίτα και αυτό το Link:
http://www.torreypinesgulls.org/Radios.htm

Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Η πρώτη μου τηλεκατεύθυνση « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.