Hobbitakos
|
|
« στις: Πέμπτη, 23 Ιούν 2005, 15:39:41 » |
|
Τελικα το καινουριο προγραμμα κατεβηκε επισημα στην σελιδα της ΕΛΑΟ www.elao.gr ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Επισκέπτη
|
|
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 23 Σεπ 2005, 18:06:14 » |
|
Για σου Αντωναρε και σε ολη τη παρεα! Καλο χειμωνα ,επανηλθα στις πτησεις μετα απο κανα δυμηνο αποτοξηνωσης. Εριξα μια ματια στο Β προγραμμα του 2006 στο site σου και φαινεται ενδιαφερον,αλλα παλι εχει μεγαλη διαφορα απο το F3C . Καμια πιρουετα,κανενα auto .To σκεπτικο μου ειναι οτι για εμας τους κοινους θνητους το C ειναι τρομερα απαιτητικο και δυσκολο ενο το B απεχει πολυ αφηνοντας μεγαλο κενο .Μηπως αν το Β γινοταν λυγο πιο δυσκολο τραβουσε το ενδιαφερον πιο πολυ κοσμου!! Σοβαρα τωρα πριν προλαβετε να με βαρεσετε για τις βλακειες που λεω πιστευω οτι θα τραβουσε πιο πολους σαν και μενα που δεν εχουμε το χρονο η την οικονομικη δυνατοτητα να προπονηθουμε για τη C να ασχοληθουμε λιγο παραπανω και να ανεβασουμε επιπεδο αν ηταν λιγο πιο απαιτητικο χωρις να φτανει τα επιπεδα της C .Βλεπω παλυ μια βδομαδα πριν το πανελληνιο 5-6 ατομα να ψευτοδοκιμασουν τις ασκησεις και να κατευουν για το χαβαλε.Αν ηταν πιο δυσκολο πιστευω οτι ολοι μας θα στρωναμε λιγο παραπανω κωλο και θα βελτιονωταν αισθητα το επιπεδο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Επισκέπτη
|
|
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 23 Σεπ 2005, 18:44:16 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Hobbitakos
|
|
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 23 Σεπ 2005, 20:32:11 » |
|
Για σου μεγαλε Δημητρη να σου πω την αληθεια ουτε εγω εχω κανει προπονηση φετος λογο διαφορων λογων προσωπικα εαν δω τον ευατο μου οτι δεν ανταποκρινεται για τον πρωτο γυρο πρωσοπικα δεν θα αγωνιστο αλλα θα χαρω πολυ να κρινω τους συναθλητες μου οσο για εσενα ξερεις τωρα caller και τα συναφη
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Uncle's Dad
|
|
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 23 Σεπ 2005, 21:02:45 » |
|
Γεια σου Δημήτρη.
Το καινούργιο πρόγραμμα F3C-GR-B έχει ορισμένες βασικές αλλαγές στον τροπο πτησης σε σχέση με το παλιό.
α.έχει πιρουέτες 180 μοιρών στην αιώρηση β. έχει πτήση στην αιώρηση με όψη και τις δυο πλευρές του ελικοπτέρου γ. Δεν έχει οριζόντιες μανούβρες στην αιώρηση δ. Τα ακροβατικά πλέον βγαίνουν συνεχόμενα (ένα σε κάθε πέρασμα) ε. Οι περισσότερες μανούβρες έχουνε άμεση σχέση με το F3C 2006 και εκτελούνται στον ίδιο στίβο.
Το Autorotation που αναφέρεις ότι θα ήθελες να υπάρχει μπορείς να το εκτελέσεις σβήνοντας την μηχανή στην τελευταία άσκηση.
Το παρόν πρόγραμμα δεν είναι δεσμευτικό ότι θα ισχύσει για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Eίναι μια παρα πολύ καλή αρχή για το 2006 και στους Πανελλήνιους τον επόμενο χρόνο μπορούμε να κάνουμε αν χρειάζεται κάποιες βελτιώσεις ακούγοντας τις προτάσεις όλων. Μην ξεχνάς ότι η Ελληνική επιτροπή αερομοντελισμού είναι ίσως η πρώτη στον κόσμο που φρόντισε τόσο νωρίς να ανακοινώσει ένα καινούργιο εθνικό πρόγραμμα με την νέα φιλοσοφία που εισάγει το F3C 2006 και να δείξει ότι νοιάζεται για τις κατηγoριες που είναι ο προθάλαμος για το F3C.
Ευάγγελος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
|
|
|
Uncle's Dad
|
|
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 23 Σεπ 2005, 21:05:54 » |
|
Αντωνη το πργραμμα το οποιο θα υσχυσει στο πρωτο κρητιριο τον Νοεμβριο ειναι στο site της ΕΛΑΟ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
|
|
|
Hobbitakos
|
|
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 24 Σεπ 2005, 04:46:25 » |
|
Οκ Λακη παω να το δω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Επισκέπτη
|
|
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 24 Σεπ 2005, 13:39:21 » |
|
Για και παλι στη μικρη μας παρεα που ελπιζω να μεγαλωσει καποια στιγμη. Λακη ευχαριστω και συγχαριτηρια σε ολους που δουλευουν πανω στο χωρο. Το καινουριο προγραμμα ειναι αρκετα ενδιαφερον και συμπληρωνει πιο πολυ το κενο μεταξυ Β και C απο οσω νομιζα. Ενδιαφερωμαι να ασχοληθω αλλα συγουρα δεν εχω το χρονο για τη C που χρειαζεται αφοσιωση μεχρι ενα επιπεδο τουλαχιστον.Για πολους απο εμας που ασχολουμαστε με το μοντελισμο καθαρα σαν Hobby και θελουμε να πεταμε και τα αεροπλανακια μας και τα ανεμοπτερακια μας πιστευω οτι η Β ειναι μια πολυ καλη κατηγορια που δινει νοημα στη πτηση και μας βελτιωνει. Εχω ακομα δυο ερωτησεις για εσας τους πιο προχωρημενους. α/Το Κ factor καταργειται και στη Β? β/Πιστευεται οτι για να πεταξει κανεις Β με αξιωσεις χρειαζεται 90αρι ελικοπτερο η και ενα η 2 καλοστημενα 50αρια κανουν τη δουλεια,γιατι ετσι και αλιως πιστευω οτι στο επιπεδο μου πιο πολυ μετραει η προπονηση(ωρες)και λιγοτερο η μηχανη
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Uncle's Dad
|
|
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 24 Σεπ 2005, 18:13:23 » |
|
Έχω πετάξει το Β πρόγραμμα αρκετές φορές με το Sceadu 50 και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο να κερδίσει την κατηγορία κάποιος με αντίστοιχο ελικόπτερο. Βέβαια πρέπει να αναφέρω ότι χρησιμοποιώ κορυφαίο εξοπλισμό στο συγκεκριμένο ελικόπτερο αλλά όχι ότι θα έκανε τεραστια διαφορα αν κάποιος το πετούσε με λιγότερο ακριβά πράγματα.
Δεν υπαρχει K-Factor πλεον σε καμια κατηγορια F3C
Το πρόβλημα με το Download του GR-B από την ΕΛΑΟ το γνωρίζω γιαυτο και μέχρι να διορθωθεί το έστειλα προσωπικά σε όσους μπορούσαν να το διαδώσουν μέσω e-mail.
Οποιος ενδιαφερεται ας μου γραψει να του το στειλω.
Ευαγγελος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
|
|
|
Hobbitakos
|
|
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 24 Σεπ 2005, 23:08:04 » |
|
Δημητρη βαλε ωρες για να το πεταξεις καλα το Β τωρα για οσους ενδιαφερονται να κατεβασουν το προγραμμα της C και Β κατηγοριας τα εχω ανεβασει στο www.greekf3c.gr απο το οποιο μπορουν να το κατεβασουν ολοι
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
GREEKROTORS
|
|
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 25 Σεπ 2005, 11:43:32 » |
|
Την επόμενη εβδομάδα εγώ και ο Δημήτρης Τετραδάκος , μαζί με έναν γνωστό μας κάμερα μαν από κανάλι, θα φτιάξουμε ένα DVD με όλες τις ασκήσεις όλων των κατηγοριών. Οι μικρές κατηγορίες δηλ. η Α και Β θα γίνουν και με μικρά ελικόπτερα 30 και 50 για να καταλάβει ο κόσμος ότι δεν είναι ανάγκη να έχει τα καλύτερα εργαλεία για να αγωνιστεί . Θα γίνεται και πλήρη περιγραφή των ασκήσεων. Αυτό το DVD θα μοιραστεί σε όλους μας σε πολλά αντίτυπα για να το το μοιράσουμε σε όλους τους ενδιαφερόμενους και μη. Πιστεύω ότι έτσι θα γνωρίσει περισσότερος κόσμος τι είναι το F3C ακόμα και αυτοί που δεν πάτησαν το πόδι τους σε αγώνες έστω και σαν θεατές. Πιστέυω φίλε μου Δημήτρη ότι η παρέα μας θα μεγαλώσει φέτος και θα φανεί και τώρα τον Νοέμβριο στην μεγάλη γιορτή των ελικοπτέρων στην Λάρισα . ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΛΑΣ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Επισκέπτη
|
|
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 26 Σεπ 2005, 12:34:14 » |
|
Γιατι να μη γινονται περισσοτεροι αγωνες το χρονο σε ολες τις κατηγοριες! Για ολους πιστευω οτι θα ηταν οτι καλυτερο ,και το επιπεδο θα ανεβενε και πιο πολυς κοσμος πιστευω θα διεθετε χρονο και χρημα Για καντε κατι οι βορειοι που εισαστε πιο οργανωμενοι μπας και ταρακουνησετε τους μεγαλομοντελοδρομιοιδιοκτητες της Αθηνας και γινει τιποτα!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Hobbitakos
|
|
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 26 Σεπ 2005, 14:55:01 » |
|
Καταρχην Δημητρη νομιζω οτι και να γινουν περισσοτεροι αγωνες πρεπει να διαθεσον καποιοι λεφτα και χρονο το οποιο θεωρω και πιστευω οτι ειδικα για τις μικρες κατηγοριες Α και Β τα ποσα αυτα δεν ειναι πολυ μεγαλα αλλα οπως γνωριζεις πολυ καλα λιγοι το κανουν αυτο εαν και αν οι απαιτησεις ειναι σχετικα μικρες τωρα για το θεμα για τα μοντελοδομια πιστευω οτι μπορουν να γινου τοπικοι αγωνες ι εστω fun fly κατι το οποιο γινεται στα αεροπλανα και οχι στα ελικοπτερα πραμα το οποιο δεν μπορω να καταλαβω οι μονοι συλλογοι που κατι προσπαθουν να κανουν ειναι η αερολεσχη Θεσσαλονικης και ο ΟΑΜΕΛ ολοι οι αλλοι μεχρισ στιγμης δυστηχως κοιμουνται ελπιζω να καλυτερευσουν τα πραματα Γιαννη συγχαρητηρια για το DVD το οποιο θα κανετε πιστευω οτι ειναι μια αξιεπαινη προσπαθεια στειλε κανα DVD και εδω για να μοιρασω μολις το τελιωσετε Α και κατι ακομα ειναι βαρια βαρια η BEEPPPPPPPPPPPPPP του τσολια!!!!!!!!!!!!! ΕΛΛΑΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 2005
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Επισκέπτη
|
|
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 27 Σεπ 2005, 09:39:24 » |
|
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 27 Σεπ 2005, 10:29:38 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|