Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:38:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:38:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 21
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 66
    Συνολικά: 66
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Calmato trainer ή Sports??  (Αναγνώστηκε 21430 φορές)
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 15:24:47 »

    akisss ένα αεροπλάνο που είναι στα ίδια πάνω κάτω με το Calmato Sports είναι το jupiter.Το καλό είναι ότι είναι από πλαστικό abs και είναι ανθεκτικό στα μικροχτυπήματα σε κάποια κακή προσγείωση .Έχει και καλή τιμή.Το έχω δει με ΟS ax55 και έκανε "παπάδες" στον αέρα.
    Καταγράφηκε
    Δημήτρης Σιόλος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 373


    aka Γεωλόγος


    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 16:03:36 »

    Ιδανικά θα πάρεις 46 κινητήρα, ίσως ο 55 θα σου μείνει και για αργότερα. Το κυριότερο είναι να μη βιάζεσαι, και να περάσεις μια βόλτα από την Αερολέσχη Αγρινίου να γνωριστείς και με τα υπόλοιπα παιδιά, που θα σε βοηθήσουν στα του θερμικού κινητήρα και στην εκπαίδευση με το νέο σου αεροπλάνο, το οποίο είναι σαώς κάτι διαφορετικό από το ηλεκτρικό. Και μακρυά από 4χρονους, δεν είναι για εκπαίδευση σε καμία περίπτωση.
    Καταγράφηκε
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 279



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 16:34:18 »

    ΦΙΛΕ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.OS H SAITO.ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΑΟΣ ΑΦΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΑ ΘΕΡΜΙΚΑ.ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ.

    xaλαρωσε υπαρχουν και αλλοι κινητηρες εξισου καλοι και στην μιση τιμη.....εξαλου σε μια πτωση θα ειναι και μικροτερη η απωλεια εφοσων ειναι και αρχη.μακρια απο τον φιλο μας!!
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 16:45:51 »

    Ο λόγος που θα πρέπει να πάρεις δίχρονο κινητήρα, είναι καθαρά για λόγους ασφαλείας-οικονομίας!
    Σε μία πτώση, που θα έχεις σίγουρα, δεν θα πάθει σχεδον τίποτα(μπορεί και τιποτα).. Από την άλλη ο τετράχρονος θα πάθει μεγάαααλη ζημιά...
    Όλα τα άλλλα(ρυθμίσεις.κλπ) τα μαθαίνει ευκολα και στους δύο.. Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 16:58:39 »

    Θα σου ελεγα καλυτερα το κιτρινο ή το κοκκινο...το μπλε δεν φαινεται τοσο καλα στον αερα!!
    Για κινητηρα "os 46ax" ειναι η καλυτερη επιλογη απο θεμα βαρους-δυναμης..
    Το εχω πεταξει με 55αρη..δεν λεω..ειχε δυναμη αλλα το παραπανω βαρος φαινοταν στη πτηση..
    Επισης η ελικα που του ταιριαζει ειναι η 12-6 της kyosho!!

    To μοντελο το ξερω.. το εχω πεταξει σε ολα τα χρωματα και με διαφορους κινητηρες..
    Κατεληξα σε αυτα που ειπα παραπανω!!


    Δεν είχα ποτέ calmato sport οπότε δεν μπορώ να έχω σοβαρή άποψη.
    Αν όμως πάρουμε ως δεδομένο αυτό που αναφέρει ο φίλος psomaras, ότι δλδ 35γρ κάνουν τη διαφορά πτητικά μεταξύ 46ΑΧ και 55ΑΧ,
    τότε νομίζω πως η καλύτερη λύση είναι ένας ASP 52 δίχρονος.
    46ΑΧ 489gr με εξάτμιση
    ASP 52 453gr με εξάτμιση
    55ΑΧ 525gr με εξάτμιση

    Ο ASP 52 είναι ο ελαφρύτερος, πολύ οικονομικότερος και με δοκιμασμένη ποιότητα.  Wink
    Καταγράφηκε

    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 562



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 20:00:31 »

    το χαμηλοπτεριγο calmato,ειναι σαφως καλυτερο...
    πρωσοπικα το ειχα και με 55αχ αλλα και με asp61
    προτιμω τον τετραχρονο για πολουσ και διαφορουσ λογους ο οποιος κανει και για αρχαριους...
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=20228.0
    τωρα για τις πτωσης που αναφερε καποιος...εδω μεσα....τι να πω...αν ξεκινησεις σωστα με καποιον πιο εμπειρο διπλα σου και με λιγο πρακτικη στον εξωμειωτη δεν θα εχεις κανενα προβλημα...
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 20:53:46 »

    Όλοι σπάνε στην αρχή των πτήσεων του.. Κυρίως στην αρχή των solo πτήσεων!
    Ακόμα και μία άτσαλη προσγείωση που θα σπάσει τα σκέλη έιναι ικανή να καταστρέψει μία τετράχρονη μηχανή Thumbs up
    Αλλά μην ξεχνάμε ότι ο φίλος έχει τα γένια, αυτός έχει και τα χτένια Wink
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:10:34 »

    Σιγα βρε παιδια τον φαγατε τον ανθρωπο ,ντε και καλα θα το σπασει ακομα δεν ξεκίνησε .
    Μη μασας φιλαρακι παρε ενα φτηνο κηνητιρα ASP 52 που το παει καλα το calmato και πετα πεταααααααααα!!!!!!!!!!!
    Καταγράφηκε

    gerolikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 457



    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:11:23 »

    εγω δεν θα σου προτεινα τιποτα απο τα δυο.τα calmato γενικα ειναι πολυ ευκολα κ θα το βαρεθεις μετα απο μερικες απο προσγειωσεις οποτε πανε καλυτερα στο πλαστικο ready της thunder tiger που ουτε θα σου σπασει ουτε κ θα ειναι μπιχλα μετα απο μερικες πτησεις απο την λαδιλα που απο το monocote  δεν φευγει.

    αυτα απο μενα have fun and enjoy flying
    Καταγράφηκε

    πεταξε ελευθερα στους ουρανους
    Quad copter Promitheas in my village
    AKISSSS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 171



    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:18:15 »

    Πολλές πτώσεις ακουω βρε παιδια, μην το γρουσουζεύετε...Τελικά μάλλον θα πάρω από ενα φίλο ενα μεταχειρισμένο sports που νομιζω ειναι ότι πρεπει για αρχή, ετσι ώστε να μην το κλαιω σε καμια πτώση...
    Τώρα από κινητήρα πιο πολύ για οικονομικό λόγο λέω να πάω σε osmax 46la..
    Καταγράφηκε
    gerolikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 457



    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:24:04 »

    αν δεν δωσεις φιλε μου λεφτα να παρεις κατι αξιολογο μια φορα θα αγορασεις συνεχως αχρηστα πγραγματα.46 αχ οχι τον LA  με τιποτα
    Καταγράφηκε

    πεταξε ελευθερα στους ουρανους
    Quad copter Promitheas in my village
    AKISSSS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 171



    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:31:15 »

    Επειδη δε γνωρίζω καθόλου απο κινητήρες,ποια η βασική διαφορά τους???
    Καταγράφηκε
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:40:53 »

    Επειδη δε γνωρίζω καθόλου απο κινητήρες,ποια η βασική διαφορά τους???
    o LA ειναι ψοφιος. buck2
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    psomaras
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 271


    Αγοράζω ότι υπάρχει και για να δουλεύω ζω..!!


    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:42:09 »

     Σε καμία περίπτωση τον la.. δεν κάνει!!! μοτέρ μονο ρουλεμανατο!! Θα πηγαίνει σαν κότα!!
    Καταγράφηκε

    Δεν είναι παράξενο να τρέχει η μύτη και να μυρίζουν τα πόδια...Huh
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:46:25 »

    Αν και ο LA μου αρέσει σαν κινητηράκι κι εγώ νομίζω ότι το calmato δε θα είναι και πολύ sport με τον LA.
    Τον θέλει τον 50άρη του.
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Calmato trainer ή Sports??
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.