Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.781 μηνύματα σε 11.354 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 06:36:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 06:36:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:50]

από bjtamp
[Χθες στις 22:51]

από twinspark
[Χθες στις 22:09]

από SOP
[Χθες στις 19:52]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 13:28]

από Phanislo
[Χθες στις 01:26]

[Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 21:31:05]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285781
Σύνολο θεμάτων: 11354
Online σήμερα: 36
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 11
Συνολικά: 14
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Calmato trainer ή Sports?? « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Calmato trainer ή Sports??  (Αναγνώστηκε 17859 φορές)
   
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 15:24:47 »

akisss ένα αεροπλάνο που είναι στα ίδια πάνω κάτω με το Calmato Sports είναι το jupiter.Το καλό είναι ότι είναι από πλαστικό abs και είναι ανθεκτικό στα μικροχτυπήματα σε κάποια κακή προσγείωση .Έχει και καλή τιμή.Το έχω δει με ΟS ax55 και έκανε "παπάδες" στον αέρα.
Καταγράφηκε
Δημήτρης Σιόλος
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 376


aka Γεωλόγος


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 16:03:36 »

Ιδανικά θα πάρεις 46 κινητήρα, ίσως ο 55 θα σου μείνει και για αργότερα. Το κυριότερο είναι να μη βιάζεσαι, και να περάσεις μια βόλτα από την Αερολέσχη Αγρινίου να γνωριστείς και με τα υπόλοιπα παιδιά, που θα σε βοηθήσουν στα του θερμικού κινητήρα και στην εκπαίδευση με το νέο σου αεροπλάνο, το οποίο είναι σαώς κάτι διαφορετικό από το ηλεκτρικό. Και μακρυά από 4χρονους, δεν είναι για εκπαίδευση σε καμία περίπτωση.
Καταγράφηκε
errikos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 235



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 16:34:18 »

ΦΙΛΕ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.OS H SAITO.ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΑΟΣ ΑΦΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΑ ΘΕΡΜΙΚΑ.ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ.

xaλαρωσε υπαρχουν και αλλοι κινητηρες εξισου καλοι και στην μιση τιμη.....εξαλου σε μια πτωση θα ειναι και μικροτερη η απωλεια εφοσων ειναι και αρχη.μακρια απο τον φιλο μας!!
Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 16:45:51 »

Ο λόγος που θα πρέπει να πάρεις δίχρονο κινητήρα, είναι καθαρά για λόγους ασφαλείας-οικονομίας!
Σε μία πτώση, που θα έχεις σίγουρα, δεν θα πάθει σχεδον τίποτα(μπορεί και τιποτα).. Από την άλλη ο τετράχρονος θα πάθει μεγάαααλη ζημιά...
Όλα τα άλλλα(ρυθμίσεις.κλπ) τα μαθαίνει ευκολα και στους δύο.. Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς Thumbs up
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 16:58:39 »

Θα σου ελεγα καλυτερα το κιτρινο ή το κοκκινο...το μπλε δεν φαινεται τοσο καλα στον αερα!!
Για κινητηρα "os 46ax" ειναι η καλυτερη επιλογη απο θεμα βαρους-δυναμης..
Το εχω πεταξει με 55αρη..δεν λεω..ειχε δυναμη αλλα το παραπανω βαρος φαινοταν στη πτηση..
Επισης η ελικα που του ταιριαζει ειναι η 12-6 της kyosho!!

To μοντελο το ξερω.. το εχω πεταξει σε ολα τα χρωματα και με διαφορους κινητηρες..
Κατεληξα σε αυτα που ειπα παραπανω!!


Δεν είχα ποτέ calmato sport οπότε δεν μπορώ να έχω σοβαρή άποψη.
Αν όμως πάρουμε ως δεδομένο αυτό που αναφέρει ο φίλος psomaras, ότι δλδ 35γρ κάνουν τη διαφορά πτητικά μεταξύ 46ΑΧ και 55ΑΧ,
τότε νομίζω πως η καλύτερη λύση είναι ένας ASP 52 δίχρονος.
46ΑΧ 489gr με εξάτμιση
ASP 52 453gr με εξάτμιση
55ΑΧ 525gr με εξάτμιση

Ο ASP 52 είναι ο ελαφρύτερος, πολύ οικονομικότερος και με δοκιμασμένη ποιότητα.  Wink
Καταγράφηκε

nik00ss
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 564



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 20:00:31 »

το χαμηλοπτεριγο calmato,ειναι σαφως καλυτερο...
πρωσοπικα το ειχα και με 55αχ αλλα και με asp61
προτιμω τον τετραχρονο για πολουσ και διαφορουσ λογους ο οποιος κανει και για αρχαριους...
https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=20228.0
τωρα για τις πτωσης που αναφερε καποιος...εδω μεσα....τι να πω...αν ξεκινησεις σωστα με καποιον πιο εμπειρο διπλα σου και με λιγο πρακτικη στον εξωμειωτη δεν θα εχεις κανενα προβλημα...
Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 20:53:46 »

Όλοι σπάνε στην αρχή των πτήσεων του.. Κυρίως στην αρχή των solo πτήσεων!
Ακόμα και μία άτσαλη προσγείωση που θα σπάσει τα σκέλη έιναι ικανή να καταστρέψει μία τετράχρονη μηχανή Thumbs up
Αλλά μην ξεχνάμε ότι ο φίλος έχει τα γένια, αυτός έχει και τα χτένια Wink
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
skopos-Komotini
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.269


ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:10:34 »

Σιγα βρε παιδια τον φαγατε τον ανθρωπο ,ντε και καλα θα το σπασει ακομα δεν ξεκίνησε .
Μη μασας φιλαρακι παρε ενα φτηνο κηνητιρα ASP 52 που το παει καλα το calmato και πετα πεταααααααααα!!!!!!!!!!!
Καταγράφηκε

gerolikos
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:11:23 »

εγω δεν θα σου προτεινα τιποτα απο τα δυο.τα calmato γενικα ειναι πολυ ευκολα κ θα το βαρεθεις μετα απο μερικες απο προσγειωσεις οποτε πανε καλυτερα στο πλαστικο ready της thunder tiger που ουτε θα σου σπασει ουτε κ θα ειναι μπιχλα μετα απο μερικες πτησεις απο την λαδιλα που απο το monocote  δεν φευγει.

αυτα απο μενα have fun and enjoy flying
Καταγράφηκε

πεταξε ελευθερα στους ουρανους
Quad copter Promitheas in my village
AKISSSS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 107



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:18:15 »

Πολλές πτώσεις ακουω βρε παιδια, μην το γρουσουζεύετε...Τελικά μάλλον θα πάρω από ενα φίλο ενα μεταχειρισμένο sports που νομιζω ειναι ότι πρεπει για αρχή, ετσι ώστε να μην το κλαιω σε καμια πτώση...
Τώρα από κινητήρα πιο πολύ για οικονομικό λόγο λέω να πάω σε osmax 46la..
Καταγράφηκε
gerolikos
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:24:04 »

αν δεν δωσεις φιλε μου λεφτα να παρεις κατι αξιολογο μια φορα θα αγορασεις συνεχως αχρηστα πγραγματα.46 αχ οχι τον LA  με τιποτα
Καταγράφηκε

πεταξε ελευθερα στους ουρανους
Quad copter Promitheas in my village
AKISSSS
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 107



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:31:15 »

Επειδη δε γνωρίζω καθόλου απο κινητήρες,ποια η βασική διαφορά τους???
Καταγράφηκε
stamatis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 748



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:40:53 »

Επειδη δε γνωρίζω καθόλου απο κινητήρες,ποια η βασική διαφορά τους???
o LA ειναι ψοφιος. buck2
Καταγράφηκε

<<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
psomaras
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 271


Αγοράζω ότι υπάρχει και για να δουλεύω ζω..!!


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:42:09 »

 Σε καμία περίπτωση τον la.. δεν κάνει!!! μοτέρ μονο ρουλεμανατο!! Θα πηγαίνει σαν κότα!!
Καταγράφηκε

Δεν είναι παράξενο να τρέχει η μύτη και να μυρίζουν τα πόδια...Huh
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 11 Μάρ 2011, 22:46:25 »

Αν και ο LA μου αρέσει σαν κινητηράκι κι εγώ νομίζω ότι το calmato δε θα είναι και πολύ sport με τον LA.
Τον θέλει τον 50άρη του.
Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Calmato trainer ή Sports?? « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.15 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.