Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.796 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:04:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:04:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από JohnG57
[Σήμερα στις 17:27]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 15:21]

[Σήμερα στις 13:32]

[Σήμερα στις 13:20]

[Σήμερα στις 11:24]

[Σήμερα στις 10:31]

από kondorgr
[Σήμερα στις 09:58]

[Σήμερα στις 00:50]

από SOP
[Χθες στις 19:52]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 12:16]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5943
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285796
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 56
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 40
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: spoilerons ή flaperons και REVOLVER Sport 70 « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: spoilerons ή flaperons και REVOLVER Sport 70  (Αναγνώστηκε 2647 φορές)
   
argiris_big
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 677


...........


Προφίλ
« στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 00:39:10 »

πριν λιγες μερες εκανα την παρθενικη πτηση σε ενα REVOLVER Sport 70 , ενος φιλου και ενω πεταει φανταστικα , οταν ειναι να προσγειωθει ,δεν κοβει ταχυτητα ευκολα .  Σκεφτηκα ,μιας και τα ailerons ειναι σε ολο το μηκος να τα δουλεψω και σαν φρενα .Τι θα ηταν καλυτερα , να τα εκτρεψω προς τα πανω ή προς τα κατω ? ( Στο Blazer / Wow warmliner που εχω, μολις σηκωθουν τα ελερονς κοβει αισθητα ταχυτητα)
Καταγράφηκε

When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 08:46:32 »

Πάντα προς τα επάνω και μίξη down elevator
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 12:15:28 »

πριν λιγες μερες εκανα την παρθενικη πτηση σε ενα REVOLVER Sport 70 , ενος φιλου και ενω πεταει φανταστικα , οταν ειναι να προσγειωθει ,δεν κοβει ταχυτητα ευκολα .  Σκεφτηκα ,μιας και τα ailerons ειναι σε ολο το μηκος να τα δουλεψω και σαν φρενα .Τι θα ηταν καλυτερα , να τα εκτρεψω προς τα πανω ή προς τα κατω ? ( Στο Blazer / Wow warmliner που εχω, μολις σηκωθουν τα ελερονς κοβει αισθητα ταχυτητα)


Γειά σου argiris_big

Άποψή μου είναι να δοκιμάσεις αφού πάρεις ένα σχετικό ύψος ασφαλείας και τις 2 εκδοχές. Το αεροπλάνο που περιγράφεις μάλλον είναι το Revolver της Great Planes με άνοιγμα φτερών 70 ίντσες, σωστά;
Αυτό είναι ένα freestyle ακροβατικό, οπότε έχει σημασία πού έχεις βάλει το στατικό κέντρο βάρους (ΚΒ). Το έχεις ζυγισμένο 3D (δηλαδή περίπου στο 1/3 της χορδής) ή κλασικά στο 1/4 της χορδής;;
Αν κάνεις μίξη για spoilerons θα έχεις λειτουργία spoiler, αυτό σημαίνει οτι θα αυξήσεις την οπισθέλκουσα χωρίς όμως να αυξήσεις την άντωση της πτέρυγας ενώ ταυτόχρονα ενδέχεται να χρειάζεσαι και μεγαλύτερες κινήσεις στο elevator μιας και τα spoilerons θα σου καταστρέφουν την ομαλής ροή του αέρα (θα σου προσδώσουν vortex) προς τo stabilizer & elevator.
Αν κάνεις μίξη Flaperons (flaperons down - elevator up) θα έχεις περισσότερη άντωση, αλλά λόγω της άντωσης θα πρέπει να κάνεις προσέγγιση με χαμηλότερη ταχύτητα, άρα μπορεί να αντιμετωπίσεις θέματα adverse yaw λόγω της αυξημένης κλίσης των ailerons προς τα κάτω, καθώς και ενδεχόμενο tip stall αν παρα-χρησιμοποιείς τα ailerons όταν είσα στο final. Για να μην έχεις tip stall θα πρέπει να έχεις μικρή κίνηση στην επιλογή flapperons. Θα χρειάζεσαι επίσης μεγαλύτερες κινήσεις στα πηδάλια της ουράς και των ailerons λόγω χαμηλότερης ταχύτητας πτήσης.

Τσέκαρέ το και μας ενημερώνεις

Τρύφωνας
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
argiris_big
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 677


...........


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 17:41:32 »

θα του αλλαξω τα ailerons απο καναλι  1 με Υ σε  1+6   και θα δοκιμασω την Κυριακη.Επισης θελω να τσεκαρω και το Κ.Β. γιατι μου ειπε οτι ζυγιζοντας  εκει που το δινει η GREAT PLANES ,μια του εγερνε μπροστα -μια πισω..!!!! Huh
Καταγράφηκε

When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 18:36:13 »

θα του αλλαξω τα ailerons απο καναλι  1 με Υ σε  1+6   και θα δοκιμασω την Κυριακη.Επισης θελω να τσεκαρω και το Κ.Β. γιατι μου ειπε οτι ζυγιζοντας  εκει που το δινει η GREAT PLANES ,μια του εγερνε μπροστα -μια πισω..!!!! Huh

Αν έγερνε μιά μπροστά μία πίσω, στη συσκευή ισορροπίας, είναι φυσιολογικό για ένα χαμηλοπτέρυγο που το ακουμπάς όρθιο. Δεν είναι λάθος το κέντρο βάρους, απλά βρίσκεται πολύ ψηλά ως προς το σημείο αιώρησης, και δεν μπορεί να σταθεροποιηθεί. Τα χαμηλοπτέρυγα συμφέρει να τα ακουμπάμε στη συσκευή ισορροπίας ανάστροφα, ώστε να έρθει το κέντρο βάρος τους από κάτω. Τότε μπορούν να ακινητοποιηθούν σε ένα σημείο με ευστάθεια "εκκρεμούς".
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 18:47:48 »

Αυτά που σου λέει ο κ. Πρόεδρος (Johnnie Red), είναι σωστά.

Αλλο να κατεβάζεις τα flaps που βρίσκονται κοντά στη ρίζα του φτερού, και να διατηρείς τα ailerons απ' έξω, και άλλο να κατεβάσεις τα ailerons. Πίστεψέ με το adverse yaw θα είναι τόσο μεγάλο που θα χρειάζεσαι όλη την κίνηση του rudder για να το αντιμετωπίσεις. Επίσης όπως λέει με τα ailerons κατεβασμένα, αυξάνει η γωνία προσβολής και μπορεί να στολλάρει πιό εύκολα μόλις κόψει ταχύτητα ή μόλις κινήσεις τα ailerons.

Γι' αυτό η λύση είναι μόνο μία. Τα ailerons προς τα επάνω.
Ο λόγος που τα επαναλαμβάνω είναι για να προσθέσω κάτι πολύ σημαντικό που ξέχασα....
Οταν τα ailerons είναι ανεβασμένα, το μοντέλο παίρνει μία νέα θέση, και ολισθαίνει με την μύτη ανεβασμένη. Μη δώσεις ποτέ αρκετό down ώστε να κατέβει η μύτη τόσο που να δεχθούν τα ανεβασμένα ailerons καθαρό ρεύμα αέρα. Αν συμβεί κάτι τέτοιο το μοντέλο θα κάνει εξωτερικό loop επί τόπου (τόσο γρήγορο και σφιχτό που θα το έλεγα snap loop) , όπως τα control line. Αν αυτό γίνει κοντά στο έδαφος το μοντέλο θα καρφωθεί ακριβώς από κάτω.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 18:53:49 »

Για να βρω σε πανωπτέρυγο την ισορροπία FLAPERON των ailerons(πάνω) elevator(κάτω) μπορώ να έχω στην τηλ/ση τη ρύθμιση της μίξης ανοιχτή κατά την ώρα της πτήσης και να αυξομειώνω τα τις % του elevator; Tο ρωτάω για να μην το προσγειώνω-απογειώνω μέχρι να βρω την ισσοροπία.

Στη σωστή ισορροπία το αεροπλάνο πρέπει να έχει μια μικρή κλίση προς τα πάνω πριν προσγειωθεί; ή οριζόντια όπως πετάει;
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 19:10:09 από sakis art » Καταγράφηκε
argiris_big
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 677


...........


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 20:41:11 »

θα του αλλαξω τα ailerons απο καναλι  1 με Υ σε  1+6   και θα δοκιμασω την Κυριακη.Επισης θελω να τσεκαρω και το Κ.Β. γιατι μου ειπε οτι ζυγιζοντας  εκει που το δινει η GREAT PLANES ,μια του εγερνε μπροστα -μια πισω..!!!! Huh

Αν έγερνε μιά μπροστά μία πίσω, στη συσκευή ισορροπίας, είναι φυσιολογικό για ένα χαμηλοπτέρυγο που το ακουμπάς όρθιο. Δεν είναι λάθος το κέντρο βάρους, απλά βρίσκεται πολύ ψηλά ως προς το σημείο αιώρησης, και δεν μπορεί να σταθεροποιηθεί. Τα χαμηλοπτέρυγα συμφέρει να τα ακουμπάμε στη συσκευή ισορροπίας ανάστροφα, ώστε να έρθει το κέντρο βάρος τους από κάτω. Τότε μπορούν να ακινητοποιηθούν σε ένα σημείο με ευστάθεια "εκκρεμούς".
το περιεργο ειναι οτι το ζυγισε αναποδα ,απο οτι μου ειπε. Βεβαια δεν ημουν εκει για να δω πως και τι εκανε ,το πηρα στο αεροδρομιο και αφου εκανα ενα γενικο τσεκαρισμα και ελεγχο στις εκτροπες των πηδαλιων το πεταξα. Την Κυριακη θα το βαλω για ζυγισμα πριν το ξαναπεταξω (τωρα που εχουμε και κλειστο χωρο και δεν θα το επηρεαζει ο αερας) για να δω τι ακριβως εχει κανει .
Καταγράφηκε

When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
argiris_big
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 677


...........


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 20:42:51 »

Για να βρω σε πανωπτέρυγο την ισορροπία FLAPERON των ailerons(πάνω) elevator(κάτω) μπορώ να έχω στην τηλ/ση τη ρύθμιση της μίξης ανοιχτή κατά την ώρα της πτήσης και να αυξομειώνω τα τις % του elevator; Tο ρωτάω για να μην το προσγειώνω-απογειώνω μέχρι να βρω την ισσοροπία.

Στη σωστή ισορροπία το αεροπλάνο πρέπει να έχει μια μικρή κλίση προς τα πάνω πριν προσγειωθεί; ή οριζόντια όπως πετάει;
πιστευω οτι με 8 εως 10% elevator θα εισαι ο.κ.
Καταγράφηκε

When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
PVassilis
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 146



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 25 Φεβ 2011, 09:50:17 »

argiris_big
 επειδή και εγώ έχω στήσει (αλλά όχι πετάξει ακόμη) το GP revolver 70, έψαξα για το θέμα spoilerons στο rcuniverse όπου θα βρείς μέσα στο χάος αρκετά μυνήματα και κάποιο video με προσγείωση με spoilerons.
Γενικά μιλάνε για 2 θέσεις στα Spoilerons: position 1 10mm up, position 2 15mm up, όπου στη δεύτερη μιλάει για όχι και τόσο καλή ανταπόκριση των ailerons αλλά απ'ότι λένε βοηθάει πολύ στο να "σκοτώσει" το lift (και όχι τη ταχύτητα) και να προσγειωθεί καλύτερα.

http://www.rcuniverse.com/forum/fb.asp?m=9304472
Καταγράφηκε
argiris_big
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 677


...........


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 9 Μάρ 2011, 10:24:30 »

τελικα δοκιμασα τα spoilerons με λιγοτερο αερα .Τα σηκωσα μετα απο δοκιμες στο 35% (περιπου 8-10 mm, δεν ειχα μαζι μετρο για να μετρησω ακριβως) και ειχε πολυ καλη συμπεριφορα.Δεν εχασε μεν σε ταχυτητα πολυ, αλλα ειχε σαφως απωλεια υψους με αποτελεσμα να σε κανει να κρατας up elevator και να καταληγει σε πολυ ωραιο 3point landing. Αποκριση στο αιλερον παρα πολυ καλη.
Καταγράφηκε

When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: spoilerons ή flaperons και REVOLVER Sport 70 « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.