Αγαπητοί συναδελφοι,
Ενα βήμα παραπέρα πια με το Honey bee επιτελους να πεταει αξιοπρεπως (για τα δικά μου δεδομένα) και να που αρχισαν τα προβλήματα.
Στο αερα πια
και ενω προπονούμαι στο hovering και αντε και κανα δειλο μπρος πίσω και καμμια στροφή αντιμετωπίζω το εξής:
Με πλήρως φορτισμένη μπαταρία στα πρ'ωτα 1-2 λεπτα πτήσης το ε/π δείχνει να έχει τη δύναμη να ανέβει σε υψος (απλά δεν το σηκώνω εγω) όμως μετα το δίλεπτο θελει σχεδόν τερμα γκαζι για να πεταει στο μισό μετρο ύψος. Σε συτή τη φαση αναβοσβήνει ταχυτατα το κοκκινο λαμπακι των ηλεκτρονικών και με λιγο παραπανω γκαζι (τερμα δηλαδη ) παραμενει κοκκινο συνεχεια. Σε συτη την κατασταση είναι για τα υπόλοιπα 6-7 λεπτα (μισό μετρο) μεχρι που θα καθήσει κατω λόγω τελειωμένης μπαταρίας.
Επιπελον του ότι δεν εχει δύναμη να πεταξει στην διάρκεια των 6-7 λεπτών το ουραίο κανει τα τρελά του (ανεβοκαταβασει στροφες από μονο του απότομα και ξαφνικά)
Και ρωτώ:
η ολη αυτη λειτουργία είναι φυσιολογική απλα΄η μπαταρία αντεχει για 2 λεπτα?
Μήπως τα χει παιξει??
Μήπως τα χει παίξει κανα μοτερακι και την ξελιγώνει?
Μήπως κατι πρεπει να προσεχω στην φόρτιση?
Για το ουραίο:
Το Gyro τρελαθηκε? Σηκώνει ρύθμιση??? (η ουρα δεν τρεμοπαιζει κανει απότομες κινήσεις αριστερα αλλα σχετικά μεγαλης διαδρομής)
Μήπως όλα αυτα είναι αποτελέσματα χαμηλής μπαταρίας???
Στο 4in1 ηλεκτρονικό μπορεί να γίνει κατι σαν reset?
Μπορώ να εκπαιδευσω το gyro?
Σας τρελανα με τις ερωτήσεις μου
?
και για να μη μιιλάμε στο αερα εχουμε: μοτερ brushed 370, μπαταρία: 8,4V-650mAh Ni-MH , φορτιστης 12V/300mA και με ενα προχειρο υπολογισμό αποφασισα να φορτιζω την εν λόγω μπαταρία για 2h και 10min (μιας και ο φορτιστής είναι αρκετα μαπας για να κόβει μόνος του) και μετα από αυτή τη φόρτιση μέτρηση με το βολτομετρο και δείχνει περί τα 9.4V. Μαλλον φορτισμενη
και κατι τελευταίο... εναι φυσιολογικός ενας τζόγος στην σύνδεση του κεντρικού γραναζιού με τον κεντρικό αξονα. και αν ναι πως μπορώ να τον μετρήσω
?
ευχαριστώ εκ των προτέρων