Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:50:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:50:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 136
    Συνολικά: 139
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Hanno  (Αναγνώστηκε 48266 φορές)
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 10:32:26 »

    Αναρωτιεμαι εκεινη την εποχη, πριν 30+ χρονια δηλαδη, κατα ποσο ηταν αξιοπιστα τα συστηματα τηλεκατευθυνσης, servo. κινητηρες κτλ. προκειμενου να δεχονται τις καταπονησεις και τις ωρες λειτουργειας λογω προπονησης που τους εβαζαν οι παραπανω.
    Όπα βρε αδερφέ, δεν είναι και τόσο παλιά η δεκαετία του 70.
    Τι να πούμε κι εμείς που τη ζήσαμε... γερνάμε τόσο πολύ; Δάκρυ
    Όσο για το Hanno και το Curare του, ποιος δεν θα ήθελε ένα και σήμερα;
    Και να φανταστείς ότι ήταν εξηντάρι κι αν κάποιος έχει από τότε και μια O.S. Hanno Special...
    Τι δακρύβρεχτα κάθομαι και λέω... idiot2 idiot2 idiot2 idiot2
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 11:12:36 »

    Φίλε Γιώργο,

    η Hanno .61 είναι πολυ πιό δυνατή από τις Webra .61 που πέταγε τότε το Curare. Αν συγκρίνεις το μέγεθός του με σημερινά μοντέλα, θα του έδιναν τον χαρακτηρισμό .46-.50

    Ο τρόπος που εκτελούντο τότε οι ασκήσεις ήταν τελείως διαφορετικός από σήμερα. Κατ' αρχήν υπήρχαν ασκήσεις μόνο στο το κέντρο του "σημερινού box".
    Οι κινητήρες ήταν πολύστροφοι, και γύριζαν 10.75χ 8 ή 11χ7 ή 11χ7.5 κοντά στις 14.000 σ.α.λ., το μοντέλο έπαιρνε ύψος στην άκρη του box  και ερχότανε με βύθιση, οριζοντίωνε και άρχιζε την άσκηση.
    Τα μοντέλα έπρεπε να είναι μικρά για να μπορούν να αναπτύσουν ταχύτητα και να είναι και ελαφρά. Αν μπορέσει να δει κανείς σε φωτογραφία μαζί τα δύο Magic που είχε μαζί του ο Prettner στους παγκόσμιους στο Acapulco το 1981, θα διαπιστώσει ότι το ένα είναι μικρότερο από το άλλο, και προορίζετο για πτήση σε δυνατό άνεμο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 11:27:08 »

    Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
    Νομίζω πως αρχίζω να καταλαβαίνω τις διαφορές στον τρόπο που πέταγαν.
    Δεν παύω πάντως να σκέφτομαι ότι και σήμερα θα είναι ωραία αεροπλάνα για σπορ πτήση.
    Ίσως όταν βρω χρόνο για κατασκευή...
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2008, 14:29:19 »

    Όσο για το Hanno και το Curare του, ποιος δεν θα ήθελε ένα και σήμερα;

    Είχα κάποτε ένα και είχα μέινει πολύ ευχαριστημένος. Έχω (μάλλον οριστικά) εγκαταλείψει τα home made Α/Π. Η ιδέα όμως το να ξαναφτιάξω το Curare και να το κρατήσω για ιστορικούς λόγους δεν είχε σβήσει ποτέ.

    Τελικώς φτιάχτηκε από τον Π. Σοφό ένα Curare φέτος για λογαριασμό μου και αφού συμπληρώθηκε το απαιτούμενο hardware (βάση μηχανής, ντίζες, retract, horns κλπ) κλείστηκε στο κουτί και περιμένει....την ώρα του.
    Έξω από του κουτί γράφει : "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ !!"

    Στην πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον Π. Σοφό προκειμένου να του ζητήσω να φτιάξει ένα για μένα, η πρώτη του κουβέντα ήταν η ακόλουθη :
    " Μα καλά που το θυμήθηκες ? Έχω εδώ και 15 χρόνια να χρησιμποιήσω τα καλούπια !!"



    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 23:03:55 »

    Hanno files back  Thumbs up...προσφατες φωτογραφίες από την επίσκεψη του Hanno στην Ιαπωνια όπου τον κάλεσε η JR.

    Ο θρύλος του αερομοντελισμού και της ακροβατικής πτήσης φαίνεται μια χαρά και τί δεν θα έδινα να τον δω να πετάει. Τελευταία φορά ήταν το 1997 και  το θέαμα ήταν εκπληκτικό αν και τον σήκωναν από το αναπηρικό καροτσάκι για να πετάξει.





    * Hanno1.jpg (89.99 KB, 720x480 - εμφανίστηκε 1253 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 23:04:24 »

    ...


    * Hanno2.jpg (73.33 KB, 768x519 - εμφανίστηκε 1303 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 23:05:05 »

    ...


    * Hanno3.jpg (101.37 KB, 768x576 - εμφανίστηκε 1241 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 23:05:42 »

    ...


    * Hanno4.jpg (19.58 KB, 768x294 - εμφανίστηκε 1235 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 01:30:52 »

    Video απο 1987, Hanno flies Bud Lazer & ΕΖ Supra

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 01:33:51 »

    Hanno TOC 1988. H μεγαλη κλασση φαινεται από τα απλά πράγματα, μόνο τις ευθείες, τις ανόδους / καθόδους και το smoothness (δεν μπορώ να βρω λέξη στα ελληνικά που να ταιριάζει στην περίπτωση) να δει κάποιος μπορεί να καταλάβει... Χαμόγελο

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 01:51:39 »

    ..και μια που αναφερόμαστε σε παλαιότερες καταστάσεις βλέπε Las Vegas TOC 80s κτλ. ας δούμε μια πτήση του 2ου νικητή στο TOC 1994 - του Steve Stricker. Aκόμα βλέπω τις φωτογραφίες από την κάλυψη που είχε κάνει το Model Airplane News τότε με αυτό το φοβερό Extra 300S. Δείτε πώς προσπαθεί να κρατήσει constant radius στις καθόδους και speed μετά από αυτές δίνοντας γκάζι , μάλλον λόγω του ότι το μοντέλο είναι μεγάλο και dragy.

    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 02:04:04 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 19 Οκτ 2012, 00:26:08 »

    Hanno στο TOC Las Vegas - 1982 με το Dalotel. To μοντελο αυτο ειχε 2 60αρες ή 90αρες glow με κεντρικο μειωτήρα, ακούστε τον ήχο.

    Ναι λοιπόν πετούσαν έτσι πριν από 30 χρόνια. Thumbs up Οτι και να πει κανείς είναι λίγο.

    Θείε Γιάννη - jkon ελπίζω να απολαύσεις το video όσο το απόλαυσα κι εγώ. Wink

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 17 Δεκ 2012, 20:52:31 »

    Αξίζει να διαβάσετε το άρθρο για το Skybolt του Hanno και για το TOC 1988:

    http://www.flyinggiants.com/forums/attachment.php?attachmentid=528982&d=1354750264
    Καταγράφηκε
    d.corsair
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 11

    ΟΥΔΕΙΣ ΑΣΦΑΛΤΟΣ.


    « Απάντηση #43 στις: Δευτέρα, 17 Δεκ 2012, 23:21:00 »

    Tι θέμα, Νίκο με γύρισες πίσω στον χρόνο. Thumbs up
    Σκέψεις, χρόνια, νοσταλγία, και έναν κόμπο στον λαιμό....

    Κολούμπια με O.S. Hanno....


    * Lh18258.jpg (82.7 KB, 800x546 - εμφανίστηκε 936 φορές.)

    * 391391927_5165beb90c.jpg (71.92 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 950 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 17 Δεκ 2012, 23:31:08 από d.corsair » Καταγράφηκε

    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Γ. ΚΟΡΑΣΙΔΗΣ /ΓΗΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.911


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #44 στις: Δευτέρα, 17 Δεκ 2012, 23:53:40 »

    Με ενα 60άρι τέτοιο Dalotel πέταξα τελευταία φορά στο F3A,το 2007 στην Λάρισα.

    Με Long Stroke OS .61 RF και Ηatori tuned .....  Thumbs up


    * Dalotel61.jpg (116.21 KB, 1920x648 - εμφανίστηκε 879 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Δεκ 2012, 00:08:08 από Αναστάσιος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Hanno
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.