Eπανερχομαι μετα απο πολυ καιρο στο θεμα radikal. Οπως ειχα αναφερει, ειχα κραδασμο στην μπουμα πανω κατω. Ο κραδασμος ηταν υψισυχνος στο ακρο της μπουμας και σταματουσε μονο οταν ανεβαζα τις στροφες πανω απο 1850στρ/λ. Ειχα αλλαξει ολα τα ρουλεμαν, ολους τους αξωνες, dampers, δοκιμασα αλλα blades, αποτελεσμα κανενα. Ειχα τρελαθει! Αποφασισα λοιπον να παρω ενα καινουριο κιτ και να κρατησω το πρωτο για στοκ ανταλακτικων. Ερχεται λοιπον το νεο κιτ, το μονταρω, βαζω πανω ηλεκτρονικα και μηχανη και ερχεται η ωρα της δοκιμης... Τζιφος!!! Τα ιδια!!! Κοντεψα να παθω εγκεφαλικο... μεχρι που σκεφτικα να παρω ενα millenium...
Ειμαι ετοιμος να ξυρισω το κεφαλι μου και να βγαλω εισιτηριο για Θιβετ οταν μου κοβει για αλλη μια φορα η μια αντιριδα της μπουμας. Το παλιο κιτ ειχε καρμπον αντιριδες ενω το νεο αλουμινενιες. Κοντινα λιοπον και την αλλη αντιριδα οσο αυτη που εσπασε, (μην φανταστιτε καμια τρελη διαφορα, ποιο λιγο απο ποντο) τις ξανατρυπαω και τις βαζω πανω. Τωρα οι αντιριδες δενουν περιπου ενα ποντο ποιο μπροστα πανω στην μπουμα αφου κοντιναν και εγενετω ΤΟ ΘΑΥΜΑ... η μπουμα σταματησε να παιζει!!!
Ηταν απλα συντονισμος!!! Στην τελικη μακρινα τις αντιριδες 15 ποντους και τις κατεβασα τερμα κατω στα frames μιας και ο κατασκευαστης τις ειχε στη μεση και τελος!
Ξεκινησα λοιπον να πεταω μετα απο πολυ καιρο απραξιας και η μηχανη αρχιζει σιγα σιγα να στρωνει.
Οι πρωτες εντυπωσεις: Το ελικοπτερο ειναι ταχυτατο, πολυ ποιο αμεσο απο το t rex 600nsp που πεταγα πριν! Επισης αναπτισει μεγαλες ταχυτητες σε πορεια. Μπορει να μην εχει την ωμη δυναμη ενως ηλεκτρικου 700 αλλα ειλικρινα κανει τα παντα αν μαθεις να εχεις ελαφρυ αριστερο χερι (βλεπε pith managment).
Το κυριοτερο βεβαια ειναι το κοστος του καυσιμου. Τσαμπα πραμα!
Αυτα τα ολιγα και μολις το συνιθησω και θυμιθω παλι πως πετανε θα τραβηξουμε και κανενα βιντεακι...