Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.879 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 12:46:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 12:46:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από Aννα
[Σήμερα στις 12:45]

[Σήμερα στις 10:25]

από harris31a
[Σήμερα στις 08:10]

[Σήμερα στις 07:45]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

[Χθες στις 22:39]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285879
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 51
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 30
Συνολικά: 42
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Η Συναρμολόγηση « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Η Συναρμολόγηση  (Αναγνώστηκε 33341 φορές)
   
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #45 στις: Κυριακή, 16 Ιαν 2011, 08:56:21 »

evan
Στον δικό μου αναγκάστηκα να βάλω περί τα 25gr στην μύτη και 30 gr στο δεξιό ακρο-πτερύγιο για να ισορροπήσει ...

Γεια σου thanos_kal

Ο δικός μου χρειάστηκε 1gr(!) στο αριστερό ακροπτερύγιο.

Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #46 στις: Κυριακή, 16 Ιαν 2011, 09:35:18 »

De-briefing

Ο Τηλέμαχος απογειώθηκε εύκολα με λίγο throttle και χρειάστηκε λίγο δεξί trim στο rudder.

Η συμπεριφορά του είναι ήρεμη και απόλυτα προβλέψιμη.

Οι κινήσεις των πηδαλίων στις οποίες καταλήξαμε είναι:

Elevator: +-15 μοίρες (ή +- 15 mm στο κέντρο του elevator)
Rudder : +- 35 μοίρες (ή +- 30 mm στο κατώτερο σημείο του rudder)

Εύχομαι καλή επιτυχία σε όποιον επιλέξει να κατασκευάσει το κιτ.
Ελπίζω η παρουσίαση αυτή να βοηθήσει.



« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 17 Ιαν 2011, 14:54:59 από evan » Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #47 στις: Κυριακή, 16 Ιαν 2011, 09:44:44 »

Και ένα αμοντάριστο βιντεάκι, χωρίς μουσική, χωρίς τίτλους ...

Στα sticks ο Σωτήρης

Προειδοποίηση: Πριν το δείτε, πάρτε μια δραμαμίνη γιατί ο χειριστής της κάμερας δεν φημίζεται για τις ικανότητές του στην βιντεοσκόπηση.

http://www.youtube.com/watch?v=92Fu0vrWBg4&feature=player_embedded

« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 17 Ιαν 2011, 13:02:54 από evan » Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Δημήτρης Σιόλος
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 376


aka Γεωλόγος


Προφίλ
« Απάντηση #48 στις: Κυριακή, 16 Ιαν 2011, 09:54:18 »

Εξαιρετικός όπως πάντα Ευάγγελε! Πολύ ωράια πτήση!
Καταγράφηκε
Kiril
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.211


Προφίλ
« Απάντηση #49 στις: Κυριακή, 16 Ιαν 2011, 13:31:21 »

Πολυ ομορφα και σταθερα πετα evan.
Οτι πρεπει για νεοεισερχομενους επομενως...προτεινεται. Cheesy
Ενα μεγαλο μπραβο και στον κατασκευαστη του. Thumbs up
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.969


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #50 στις: Κυριακή, 16 Ιαν 2011, 20:35:11 »

Και ένα αμοντάριστο βιντεάκι, χωρίς μουσική, χωρίς τίτλους ...
Στα sticks ο Σωτήρης
Προειδοποίηση: Πριν το δείτε, πάρτε μια δραμαμίνη γιατί ο χειριστής της κάμερας δεν φημίζεται για τις ικανότητές του στην βιντεοσκόπηση.

Θα διαφωνήσω. Ο χειριστής της κάμερας έκανε εξαιρετική δουλειά. Οπως άριστη και η πτήση από τον Σωτήρη. Συγχαρητήρια
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
gliderguider
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 184


Νίκος Βουλουμάνος - The Sailplane Workshop


Προφίλ
« Απάντηση #51 στις: Δευτέρα, 17 Ιαν 2011, 11:27:05 »

Συγχαρητήρια σε σχεδιαστή, κατασκευαστή, παρουσιαστή της συναρμολόγησης και πιλότο. Νομίζω θα παραγγείλω κι εγώ έναν, δείχνει πολύ αγχολυτικός.

Νίκος Βουλουμάνος
Καταγράφηκε

Ενα από τα γνωστά troll. Πάρτε ποπκόρν και αράξτε...
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.264


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #52 στις: Τρίτη, 18 Ιαν 2011, 09:07:42 »

 Ευάγγελε, η παρουσίασή σου βοήθησε όχι μόνο εκείνους που τον συναρμολογούν και θα τον συναρμολογήσουν, αλλά και εκείνον που τον Προ-συναρμολογεί... 

* Οι κινήσεις των πηδαλίων μιά χαρά μου φαίνονται. Σίγουρα το Rudder θέλει λίγο παραπάνω...

* Ήθελα επίσης να επισημάνω ότι το Κίτ είναι Χειροποίητο με ότι εργαλεία μπορεί να φτιάξει κάποιος μόνος του, χωρίς ακριβά καλούπια κτλπ. Κατά συνέπεια, μπορεί να ειπώθηκε ότι το Down Thrust ήταν φτιαγμένο απο τον Κατασκευαστή (τρομάρα μου), αλλά πάντα γίνεται με το χέρι παιδιά και ίσως κάπου να μου φύγει. Διορθώστε ανάλογα προσθέτοντας λίγο φελιζόλ, depron ή μπάλσα ή άλλο ξύλο άν νομίζετε ότι στην κοπή "έφυγε" πολύ...
 Το ίδιο ισχύει και για τη θήκη της μπαταρίας κτλπ. Ίσως κάπου να φύγει το "καυτίρι" που με το χέρι καίω το φελιζόλ και να φαίνεται λίγο άσχημα, ή να κοπεί λίγο λοξά. Δέν μπορώ ειλικρινά να κάνω κάτι καλύτερο. Με την βοήθειά σας ίσως εξελιχθώ και γώ... Προσπαθώ όσο μπορώ και όταν ξεκινήσω, τα φτιάχνω σε δεκάδες ή 5άδες ώστε να μήν ξεχνώ και κάπου να "ισορροπεί" το χέρι, αλλά... χειροποίητα.

* Απο το videάκι κατάλαβα δύο πράγματα... Φαίνεται ότι ο χειριστής ξέρει καλά πως όταν κλείνουμε το μοτέρ ο Τηλέμαχος χαμογελάει και... ότι κάνατε απίστευτη δουλειά με το στρώσιμο του διαδρόμου σας μιάς και είδα πληθωρικό Touch & Go απο τον foamy Τηλέμαχο με τα μικρά ροδάκια... !

* Νίκο, νομίζω ότι είναι το Πιό Αγχολυτικό μοντέλο που θα δούμε ή έχουμε δεί μέχρι τώρα. Τελείως διαφορετικό απο κάτι Cessnες κινέζικες κτλπ... Άνετα φαντάζεσαι τον χειριστή να κάθεται σε μιά καρεκλίτσα (με πλάτη για να ακουμπάει ο άνθρωπος), και να έχει και το καφεδάκι δίπλα... 
 Επίσης άνετα φαντάζεσαι αυτή την καρέκλα να είναι πάνω στην άμμο δίπλα σε μιά ακρογιαλιά ή πάνω στην πλαγίτσα για να κάνεις και λίγο slope soaring... Wink
 Αφού σκέφτομαι τώρα να "ψήσω" τον Κο Γιάννη να βγάλουμε τον Glider Τηλέμαχο με φτερό 1,60 τραπεζοειδές και αεροτομές με καλύτερο L/D...  laugh
Μόνο που σε αυτόν Δέν θα έχουμε ούτε ροδάκια λόγω οπισθέλκουσας.

DM   
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 18 Ιαν 2011, 09:23:49 από DeltaMan » Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.969


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #53 στις: Τρίτη, 18 Ιαν 2011, 11:03:27 »

Μάλλον το διπλάνο Τηλέμαχο θα βγάλουμε πρώτα.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
thanasis Kalos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10



Προφίλ
« Απάντηση #54 στις: Τρίτη, 18 Ιαν 2011, 11:42:49 »

evan


Στον δικό μου αναγκάστηκα να βάλω περί τα 25gr στην μύτη και 30 gr στο δεξιό ακρο-πτερύγιο για να ισορροπήσει όταν τον είχα με μοτερ 50gr, καθώς και να βάλω την μπαταρία στην θέση που έχεις το ESC για ισορροπία.

Χτες του έβαλα βαρύτερο μοτερ - 75Gr - και  ήρθε σε ισορροπία. Άλλα με το νεό μοτέρ και 2200mah/3S ζυγίζει ~ 800gr. Συνεχίζει όμως να  χρειάζεται τα extra 25gr στην μύτη.

Με το καλό θα τον πετάξω το ΣΚ και θα σας αναφέρω εντυπώσεις.

Υ,

Το Σάββατο που μας πέρασε τον απογείωσα ξανά στον Μαραθώνα με τις παρακάτω Αλλαγές :

- Νέο Βαρύτερο Μοτερ (75 gr ) 35mm διάμετρο 1500KV με προπέλα 9χ4.75
- Μπαταρία 3S / 2200 mah.
- Αφαίρεση κάθε βάρους από το άκρο- πτερύγιο.
- Extra Right Thrust στο moter με την χρήση ροδέλας στην στήριξη στο firewall

Εντυπώσεις :
- Πολύ καλύτερη συμπεριφορά  αλλά συνεχίζει να στρίβει αριστερά και αναγκάζομαι να διορθώνω με trim το rudder 
- Όταν κλείνω το trottle το μοντέλο ρίχνει την μούρη. Ίσως να θέλει λίγο πίσω το CoG. Τώρα το ζυγίζω στα 5cm.


Γενικά ο Τηλέμαχος αγαπά βαρύτερα μοτέρ και μεγάλη προπέλα.  Σκέφτομαι επίσης να βάλω ailerons για να διορθώσω μια και καλή την κλίση που έχω.


Υ,
Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #55 στις: Τρίτη, 18 Ιαν 2011, 11:59:06 »

... συνεχίζει να στρίβει αριστερά και αναγκάζομαι να διορθώνω με trim το rudder  

Εξακολουθεί να στρίβει ακόμη και όταν το μοτέρ δεν λειτουργεί;
Αν ναι, έλεγξε αν το κάθετο σταθερό (fin) είναι ίσιο.
Αν όχι, πρόσθεσε και άλλο righthrust.

υ.γ. Αν το thanos_kal σημαίνει Θανάσης, Χρόνια Πολλά!
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.969


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #56 στις: Τρίτη, 18 Ιαν 2011, 12:38:56 »

Φίλε thanos_cal χρονια πολλά

Εχω μία απορία. το μοτέρ με Kv 1500 και μπαταρία 2200 3S, σημαίνει 18000 * 80% = 14.500 σ.α.λ. Πολύ δεν είναι;

Εάν εξακολουθεί να στρίβει αριστερά και με σβηστό μοτέρ, τότε δεν φταίει το μοτέρ. Ελεγξε α)  ότι το FIN δεν έχει κολληθεί στραβά. β) ότι οι δύο έδρες είναι ισότιμες σε άνογμα, και ότι είναι κολλημένες με την ίδια γωνία.

Πόσο ρίχνει την μύτη όταν ολισθαίνει; 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
thanasis Kalos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10



Προφίλ
« Απάντηση #57 στις: Τρίτη, 18 Ιαν 2011, 12:57:52 »

... answers in-line

Εχω μία απορία. το μοτέρ με Kv 1500 και μπαταρία 2200 3S, σημαίνει 18000 * 80% = 14.500 σ.α.λ. Πολύ δεν είναι;

- Δεν το δουλεύω ποτέ πάνω από το 50 - 60%

Εάν εξακολουθεί να στρίβει αριστερά και με σβηστό μοτέρ, τότε δεν φταίει το μοτέρ. Ελεγξε α)  ότι το FIN δεν έχει κολληθεί στραβά. β) ότι οι δύο έδρες είναι ισότιμες σε άνογμα, και ότι είναι κολλημένες με την ίδια γωνία.

- Και εγω εκεί προσανατολίζομαι στο FIN. Αν είναι όμως στραβό πάω για ξεκόλλημα και μετά νέο FIN /rudder.
- To Θέμα με τις έδρες είναι λίγο δύσκολο καθότι η στήριξη του φτερού στην άτρακτο είναι στο Felizol που έχει ανοχές. Θα το ελέγξω όμως.




Πόσο ρίχνει την μύτη όταν ολισθαίνει;  

- Περί τις 8- 10μοίρες και δείχνει να μην διορθώνει. Θέλει UP Elevator.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.969


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #58 στις: Τρίτη, 18 Ιαν 2011, 13:47:34 »


- Και εγω εκεί προσανατολίζομαι στο FIN. Αν είναι όμως στραβό πάω για ξεκόλλημα και μετά νέο FIN /rudder.

Δεν χρειάζεται να κάνεις μεγάλη επέμβαση, Κόψε το φιν ακριβώς στην ρίζα του που ακολουθεί την πάνω επιφάνεια της ατράκτου. Αρχισε από μπροστά, αλλά μην κόψεις το τελευταίο εκατοστό, ούτε την μπάλσα. Βάλε κόλλα και στερέωσέ το με καρφίτσες να κολλήσει στην ευθεία (παράλληλο με τον διαμήκη άξονα, άσχετα αν βρεθεί λίγο στο πλάϊ). Πρόσθεσε δύο τριγωνικά κομματάκια depron δεξιά και αριστερά να δέσει.

Το ότι ρίχνει τόσο πολύ την μύτη σημαίνει ένα από τα δύο: Η η γωνία του φτερού δεν είναι αρκετή, ή το κέντρο βάρος είναι πολύ μπροστά. Αρχισε να αφαιρείς το έρμα της μύτης, και δες στην πορεία πως αντιδρά.

Το φτερό πρέπει να είναι συμμετρικά φτιαγμένο και να κάθεται επίσης συμμετρικά στην άτρακτο. Ελεγξε μήπως βάζοντας monokote έχει σκευρώσει κάποιο από τα χείλη εκφυγής κοντά στο ακροπτερύγιο.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
sigor
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 21


Προφίλ
« Απάντηση #59 στις: Τρίτη, 18 Ιαν 2011, 14:53:59 »

Το φτερό πρέπει να είναι συμμετρικά φτιαγμένο και να κάθεται επίσης συμμετρικά στην άτρακτο.
Βάλε ένα σημάδι ακριβώς στο κέντρο του φτερού στο χείλος προσβολής και ένα στο κέντρο της ατράκτου εκεί που ακουμπάει το φτερό. Έτσι, όταν θα τοποθετείς το φτερό και θα βάζεις τα λάστιχα, θα μπορείς να ελέγχεις την σωστή θέση του φτερού πάνω στην άτρακτο.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Τηλέμαχος Φελιζολένιος (& Ελληνικότατος) - Η Συναρμολόγηση « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.135 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.